ترفند پدر صنایع غذایی برای فروش محصول
نویسنده : سمیه محمدنیا حنایی روزنامه نگار
مالک صنایع غذایی مهرام برای فروش محصولاتش که آن روزگار مثل سس مایونز کمتر در سطح جامعه و فرهنگ ایرانی شناخته شده بودند دست به ابتکار جالبی می زد، ظهیری درباره آن چنین توضیح می دهد:« روزها کارمان این بود که کامیون های پخش محصولات مهرام را به پیچ شمیران می فرستادیم. بلافاصله افراد آموزش دیده ای را نیز به عنوان مشتری به مغازه های پیچ شمیران می فرستادیم و هرکدام انواعی از محصولات مهرام را خریداری می کردند. مغازه دار هم که می دید برای محصولات ما آن همه مشتری پیدا شده، رفته رفته میل بیشتری به خرید از ما پیدا می کرد. به این ترتیب فروش محصولات مهرام در مدت کوتاهی رونق گرفت. » رفته رفته محصولات مهرام جای خودش را در قفسه فروشگاه ها باز کرد و با بیشتر دیده شدن محصول در مغازه ها مردم نیز به یک بار امتحان کردن آن رضایت دادند و محصولات مهرام به یکی از چاشنی های محبوب تبدیل شد.
https://eitaa.com/resane_ravanshenasi