🅾️ تولید محتوا چیست و چه کاربردی دارد؟ 🔹 قسمت پنجم دلایل بالا برای ضرورت ایجاد و کاربرد تولید محتوا مطرح شد. ▫️حال که باکاربرد تولید محتوا آشنا شدید، باید بدانید که وب سایت شما به عنوان ارایه‌دهنده و معرف نام تجاری شما عمل می‌کند. ▫️برای انجام این کار به افرادی نیاز دارد که درباره آنچه که انجام می‌دهید توضیح دهند تا مخاطب با شما ارتباط برقرار کند. ▫️موارد بسیاری وجود دارد که به انجام این کار کمک می‌کند، اما محتوا در هر جنبه‌ای‌‌ از این فرآیند دخیل است. ✍️لحاظ کردن نکات مهم در تولید محتوای دیجیتال ▫️به دلیل اهمیت محتوا در ادامه نکاتی در مورد تولید محتوای دیجیتال آورده شده‌است. ۱ - با یک ایده شروع کنید. هر تولید محتوایی از یک ایده شروع‌ می‌شود. ➖ این‌که ما نیاز داریم به محصول یا خدمتی خاص تبدیل شویم، باید با یک کلمه کلیدی، یک پیشینه یا یک موضوع شروع شود و ما باید ایده‌ای‌‌ برای شروع داشته باشیم. ۲ - تحقیقات انجام دهید. احتمالا صنعت خود را مانند کف دستتان می‌شناسید، اما این بدان معنا نیست که شما همه‌ حقایق مبتنی بر آمارها را‌ می‌دانید و تمام قطعات پازل در حال حاضر در مغز شما کامل است. ▫️مهم نیست چقدر در موضوع خودآگاهی دارید، قبل از شروع به نوشتن، باید تحقیقاتی انجام دهید. ▫️این بخش بیشترین وقت را از شما‌ می‌گیرد، بنابراین مهم است که جستجو را از وب‌سایت‌های معروف و شناخته‌شده و بعضی از مجلات و صفحات معتبر شروع کنید. (اگر دقت نکنید ممکن است اطلاعات جعلی با تحقیقات شما ترکیب شود). ▫️آمار مربوط به موضوع خود را پیدا کنید و منابع خود را در مواردی که نیاز به استفاده از آن‌ها دارید، ذخیره کنید. ۳ - جهت محتوای خود را تعیین کنید. آیا این یک پست وبلاگ آموزنده است؟ آیا طولانی است یا کوتاه؟ آیا‌ می‌تواند طنزآمیز باشد؟ آیا‌ می‌خواهید به‌جای آن یک اینفوگرافیک یا یک ویدیو تولید کنید؟ ▫️مطمئن شوید که قبل از شروع نوشتن، آهنگ و جهت مقاله خود را در ذهن داشته باشید. ▫️در غیر این صورت، ممکن است محتوای شما در جهات مختلف پیش برود و شما در پایان یک محتوای منسجم و یکپارچه نداشته باشید.