تغییرات دکورخبر تلویزیون
خبر ۲۱ سیما به دلیل قدمت بالا و خبر رسمی نظام، مایه آبروی کشور بوده و هرازگاهی تغییرات در این بخش خبری را متناسب با ذائقه مخاطب، یکی از تصمیمات استراتژیک رسانه میدانم؛ اما متأسفانه تجربه حداقل 15 سال گذشته نشان میدهد تحمیل هزینه سنگین ساخت دکور به بهانه نوآوری به دلیل توجهنداشتن به یک مسئله اصلی، فراموش شده است و هرازگاهی با تغییرات ظاهری دنبال کسب شهرت رسانهای هستند. واقف هستید که فاصله میان جوامع و سازمانها از حیث دانایی و نادانی بوده و چالش اصلی میان سازمانها، چالش نیروی انسانی توانا و داناست؛ ازاینرو منابع انسانی توسعهیافته نقشی اساسی در رشد، پویایی و بالندگی یا شکست و نابودی سازمان دارند.
✅مشروح نظر دکتر سیدمهدی شریفی -عضو هیئتعلمی دانشگاه تهران را در لینک زیر بخوانید.
https://b2n.ir/654043
#خبر
#صداوسیما
#دکتراکبرنصراللهی