⁉️ 1⃣ برای
#مدیریت محصول رسانهای فرزندمون و دانشآموزمون چه کنیم؟
🔰مخاطبان هر محصول رسانهای (فیلم،
#انیمیشن ،
#موسیقی و...) به سه دسته تقسیم می شوند؛
برخی افراطی و برخی سرگرمی محور هستند و دسته سوم به دنبال تحلیل و بررسی آثار رسانه ای هستند که دسته سوم در بحث ما جای ندارند.
🔹کسانی که سرگرمی محور دنبال می کنند تاثیر پذیری کمتری دارند و گاها متوجه اشکالات هستند. در هر دو دسته اول، آنچه مانع لغزش میشود، شکلگیری درست مبانی فکری است.
🔸اگر با
#کودک یا
#نوجوان بنشینیم و در همه خوراکهای رسانهای او را نقاد پرورش بدهیم حتما به راحتی آنچه را می بیند هضم نمیکند بلکه با تفکر نقادانه خودش را رشد میدهد.
ادامه دارد...
#تربیت_رسانهای
#تربیت_نوجوان
#تربیت_فرزند
#تفکر_نقاد
https://eitaa.com/joinchat/4178903060Ca43bd84efe