یک راهبرد کارگشا: تمرکز محتوایی مبلغین بر ترویج آخرین مناظره!
#اختصاصی
@rozaneebefarda
🔻🔻🔻
ساعات پایانی تبلیغات شرایط خاصی دارد و متفاوت از روزهای ابتدایی تبلیغات است. در این مرحله تعداد بیشتری از مردم نامزد مورد نظر خود را انتخاب کرده اند و اصطلاحا باز کردن گارد آنان مشکلتر است و از طرف دیگر فرصت کمی برای بحث و گفت و گو با مخاطب وجود دارد.
از این رو تمرکز شبکه مبلغین بر ترویجِ چهره به چهره و فرد به فرد مناظرات دیشب باذن الله حیاتی و اثرگذار است. بر اساس این راهبرد مبلغین میدانی و تلفنی به مخاطب خود بخشهای مختلف مناظرات را نشان میدهند یا با ارائه روایتی کوتاه از شکست مفتضحانه جریان غرب زده او را دعوت به مشاهده مناظره یا بخشهایی از آن (از طریق تلوبیون یا کانال رسمی سعید جلیلی یا....) میکنند.
این شیوه در مورد طرفداران قاطع و جازم آقای پزشکیان نیز اثرگذار است. کافی است مثلا یک مبلغ تلفنی پس از آنکه فهمید مخاطبش به پزشکیان رای میدهد محترمانه و مودبانه بگوید ان شاء الله در انتخاب بهترین نامزد موفق باشید و البته پیش از انتخاب حتما مناظره آخر یا بخشهایی از آن را مشاهده کنید شاید در انتخاب خود تجدیدنظر کنید.
فراموش نکنیم که همیشه نباید به دنبال قانع کردن طرف مقابل بود. گاهی اوقات مردد کردن سرآغاز تصحیح انتخابهاست.
#روایت_مناظره
#مناظره_پایانی
#روزنه؛ دریچهای به تاریخ، سیاست و اندیشه دینی معاصر:👇
https://eitaa.com/joinchat/2032861191C0a0a43a053