تو زشتی! همین دو کلمه، برآیند تمام تبلیغاتِ زیبایی و جراحی است. تبلیغات زیبایی و جراحی و مواد آرایشی، آن‌قدر تقلّا می‌کند تا تو را به این نتیجه برساند که زشتی و باید کاری کنی که زیباتر به‌نظر برسی. حالا پدیده‌ی خود‌زشت‌پنداری به‌هدفش رسیده است. جراحی بیشتر و خرید لوازم آرایشی بیشتر برای زیباتر شدن. امروز در خبرها گفتند که این سن در دختران به ۱۴ سال رسیده و این یعنی فاجعه! بخش تلخ موضوع یا به قول امروزی‌ها قسمت دارک ماجرا می‌دانید کجاست؟ آنجا که این زیبایی‌‌خواهی در وجود پسران هم رخنه کرده و به سن ۱۶ سال رسیده است. یعنی مردان آینده و فردای ما در حال حاضر به‌جای کسب تجربه، درگیر خط چشم و ابرو هستند. بهترین راه حل برای این معضل این است که فرزندانتان را زیبا ببینید، از زیبایی آن‌ها تعریف کنید و ارزش‌های معنوی و اخلاقی را در وجود آن‌ها پررنگ کنید. 🖌 زهرا ابراهیمی https://eitaa.com/roznevesht