✅ تکنیکهای اقناع رسانه ای
🔻 تکنیک دوم: ترس
این تکنیک نیز یکی از پرکاربردترین تکنیکهای اقناعی در رسانه هاست که برای ترساندن مخاطب با استفاده از گزاره های ناخوشایند و در بعضی مواقع ترسناک مثل شکست و ناکامی، عدم رعایت حقوق بشر، تروریسم و … به کار گرفته میشود. هشدارهای سیاستمداران و یا گروههای حامی آنها و ترسیم هراسآور وضعیت موجود در اخبار، سخنرانیها و گزارش آنها هم نمونهای دیگر برای استفاده از این فن است تا خود و برنامههای خود را نجاتبخش وضعیت ترسیم شده معرفی کنند. در خبرها و برنامههای گفت و گو محور شبکههای خارجی درباره ایران، نمونههای آن را زیاد میتوان یاقت.
✍️ سید احمد رضوی
🔰 صراط؛ مروج گفتمان اصیل انقلاب
http://eitaa.com/joinchat/1112735758C332d249c3e