1.45M
✅ تکنیکهای اقناع رسانه ای
🔻 تکنیک دوم: ترس
این تکنیک نیز یکی از پرکاربردترین تکنیکهای اقناعی در رسانه هاست که برای ترساندن مخاطب با استفاده از گزاره های ناخوشایند و در بعضی مواقع ترسناک مثل شکست و ناکامی، عدم رعایت حقوق بشر، تروریسم و … به کار گرفته میشود. هشدارهای سیاستمداران و یا گروههای حامی آنها و ترسیم هراسآور وضعیت موجود در اخبار، سخنرانیها و گزارش آنها هم نمونهای دیگر برای استفاده از این فن است تا خود و برنامههای خود را نجاتبخش وضعیت ترسیم شده معرفی کنند. در خبرها و برنامههای گفت و گو محور شبکههای خارجی درباره ایران، نمونههای آن را زیاد میتوان یاقت.
✍️ سید احمد رضوی
🔰 صراط؛ مروج گفتمان اصیل انقلاب
http://eitaa.com/joinchat/1112735758C332d249c3e
ان شاالله فردا و پسفردا دیگر تکنیکهای اقناع رسانه ای رو تشریح میکنم
فعلا این دو تکنیک رو خوب گوش کنید و در رویه رسانه ای تون ازشون بهره ببرید
سید احمد رضوی | صراط
✅ دیگه از این راحت تر چی میخواین؟!!!! 🔹 کتاب رو با 15 درصد تخفیف توی خونه تون با گوشی میخرید!!!! (
👌 از خرید و مطالعه کتاب #هرگز غافل نشید🌹
#نکته
🔹 دشمن چند ثانیه با نفوذ توانست در پخش خبر شبکه یک و خبر اخلال ایجاد کند و جسارتی به رهبری بکند؛ برخی رفقای انقلابی نیز با تکمیل پازل دشمن، آن چند ثانیه را که اکثریت مطلق افراد جامعه ندیده بودند و اصلا متوجهش نشدند را باز نشر میدهند که هر آنکس که ندیده و متوجه نشده، ببیند؛ نه یکبار که بارها هم ببیند!!!!!
🔸 مراقب باشیم تکمیل کننده پازل دشمن نشویم
✍️ سید احمد رضوی
🔰 صراط؛ مروج گفتمان اصیل انقلاب
http://eitaa.com/joinchat/1112735758C332d249c3e
✅ این تازه یک بخش کوچک و کم اهمیت از رفتارهای طرفداران نظام هست، بقیه بخش ها اعجاب انگیزتر هست👌😉
✍️ سید احمد رضوی
🔰 صراط؛ مروج گفتمان اصیل انقلاب
http://eitaa.com/joinchat/1112735758C332d249c3e