38.15M حجم رسانه بالاست
از کلید مشاهده در ایتا استفاده کنید
| سلسله نشست‌های آشنایی با معماری رویکرد مدرسه‌ای حکمت پیش از این در معرفی (۲۶۲)، کلیات رویکرد مدرسه‌ای حکمت و پژوهشگر ارائه‌دهنده آن به نام اردوان مجیدی معرفی گردید. خوشبختانه رویکرد حکمت که حاصل بیش از دو دهه فعالیت پژوهشی است، به صورت یک سیستم منسجم و منعطف طراحی شده و سازوکارهای متعددی هم برای پیاده‌سازی آن در شرایط مختلف ایجاد شده است. اما قطعا جوانب مختلف آن نیازمند تبیین دقیق و گسترده است تا بتواند توسط فعالان عرصه تعلیم و تربیت مورد استفاده مفید واقع شود. در جلسات زیر (که در سال‌های ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ برگزار شده)، زوایای مختلف این مدل در بخش‌های زیر معرفی و تبیین شده است: نشست اول و دوم 🔸آشنایی با ساختار کلی معماری 🔹آشنایی با ابعاد ۱۴ گانه مدل نشست سوم 🔸مدیریت رفتاری شاگردان، بخش اول 🔹مدیریت رفتاری شاگردان، بخش دوم 🔸مدیریت رفتاری شاگردان، بخش سوم نشست چهارم 🔹مدل‌های اشاعه، ارزشیابی، اعتبارسنجی، نشان حکمت و الگوی مدارس تراز 🔸الگوی پیشنهادی برای سکوهای آموزشی مبتنی بر رویکرد حکمت البته از آنجا که محتوای این جلسات تخصصی و نسبتا طولانی است، بهتر است برای آشنایی با کلیت کار و اینکه هر جلسه برای چه گروهی از مخاطبان مناسب‌تر است، در ابتدا ویدئوی کوتاه‌تر بالا👆را به مدت ۱۳ دقیقه مشاهده کنید. اطلاعات بیشتر اطلاعات بیشتر در وب‌سایت مربوطه دسترسی به اسلایدها (۲۹۰) معرفی منابع و ابزارهای مفید @sarcheshme_danaee •┈┈••••✾•🌿🌺🌿•✾•••┈┈•