هدایت شده از سهیل
بسم الله الرحمن الرحیم چند تذکرِ علومِ ارتباطات به طرفداران دکتر جلیلی - تا خدا نخواهد نمی‌توانیم کاری انجام دهیم، دعا و تضرع به درگاه خداوند از همه چیز مهمتر است، ضمن اینکه به دلها آرامش می دهد تا با دقت کار کنیم لذا در راه اندازی پویشها و جلسات دعا و تضرع به شدت کوشا باشیم. - حدود ٢۵ میلیون نفر رأی نداده و آمادگی فعال شدن دارند، بجای پرداختن به کار عبثِ توجیه کردن طرفداران پزشکیان و دیگر هموطنان اهل گفتمانِ تسلیم و ذلت، بوسیلهٔ طرح و افکار و منش جلیلی، به جذب از این ظرفیت بپردازیم. - فضای گفتمانی ما بیش از حد به تخریبِ طرف مقابل و هزینه کردنِ وقت در پاسخگویی به زمینی که آنها طراحی می کنند می گذرد و اینگونه، هم برای جلیلی و هم مشارکت بسیار مضر است ، موضوعی که مخالف آیندهٔ امنیت کشور و دستور صریح و مؤکد مقام معظم رهبری است. - این چند شبانه روز، در نهایتِ درگیری در جنگ چند وجهی هستیم و یک تغییر کوچک در ایران، برای مستکبران جهان هزاران میلیارد دلار ارزش دارد، یا می‌برند و یا اعلام تقلب و آشوب می کنند، ان شاءالله آقای جلیلی رأی می آورند اما فاصلهٔ رأی ایشان برای محکوم کردن شبهه تقلب بسیار مهم است. - شاید، گاهی حضور در فضایی مانند اینستاگرام برای تبیین لازم بنماید اما ضمن تذکر به استفادهٔ کم، محدود و فقط در حد توزیع محتوا، چنانچه مبتلا به بحث شدیم، فقط استدلالی باشد و مواظب تحریک حرفه ای های حاضر در گروه ها برای کشیدن به جدل باشیم، آنها برای هر روحیه ای از ما یک برنامه دارند و می‌توانند ما را عصبانی، از کنترل خارج و از وضعیت بوجود آمده سوء استفاده کنند. - همهٔ ما می دانیم جلیلی ادامه رئیسی است، اما هنوز مواهب زیرساخت‌های ایشان در سفرهٔ مردم اعم از قشر خاکستری نمود جدی نکرده است، لذا ضرورتی وجود ندارد که بر ادامهٔ راه او توسط جلیلی اینهمه تاکید کنیم، این ٢۵ میلیون، مشتاق طرح نو و حرف جدید هستند که در برنامه های آقای جلیلی به وفور یافت می شود. - تبلیغِ رودروی زنده بهترین است اما می‌توان با تولید یک فیلم، صوت یا نوشته از خود و یا انتخاب فقط دو، سه پستِ تاثیرگذار در روز و ارسال به مخاطبین خود از ظرفیت نشر گستردهٔ فضای مجازی هم برای همراهی دوستان و آشنایان استفاده کرد. - به محضِ جذبِ مخاطب، خیلی ظریف، به وی تذکر مسئولیت مدنی داشتن برای جذب مخاطب بیشتر و سرشاخه شدن را بدهیم. ان شاءالله با نشر این مطلب در ثواب آن شریک باشیم. کوچک شما سهیل محمدشفیعی کارشناس ارشد ارتباطات