📌حلقه‌های تبلیغاتی تنگ‌تر می‌شود فناوری‌های جدید در خدمت تبلیغات هدفمند 🔴در عصر سقوط فزاینده رسانه ها، می‌توان را به عنوان تنها رویداد رسانه ای سالانه تعریف کرد که در آن بخش قابل ملاحظه ای از جمعیت آمریکا در یک زمان برای تماشای یک چیز گرد هم می آیند. 🔸این رویداد توجه بیشتر از ۱۰۰ میلیون نفر را معطوف خود می‌کند و درصد بالایی از آنها می گویند که دلیل اصلی آنها برای تماشای این رویداد است. به این دلایل است که باید سوپر جام را پدربزرگ تمام خریدهای مبتنی بر تبلیغات تجاری دانست. اما در سال های اخیر، سنت سهیم شدن همزمان میلیون‌ها نفر در تجربه کردن آگهی‌های تجاری، پیچیده‌تر شده است. 🔺درست مثل خود بازی ها، این آگهی ها نیز بعد از بازی به دقت مورد موشکافی قرار می گیرند و کارشناسان تبلیغاتی بررسی می کنند که کدام آگهی ها جواب داده و کدام یک جواب نداده اند. ♻️هرگاه که یکی از بینندگان یک آگهی را به اشتراک می گذارد یا اظهارنظری را درباره یک آگهی در فیس بوک، توئیتر یا اینستاگرام مطرح می کنند- یا در حین بازی یا بعد از آن- این پست ها ردگیری و دسته بندی می شوند. 🔸به این ترتیب ممکن است سوپر جام، رویدادی که ظاهرا یک بار در سال کل کشور را در کنار هم می آورد، به تجربه رسانه ای دیگری تبدیل شود که ما را در خود منزوی تر خواهد کرد. برای مطالعه متن کامل یادداشت به سایت مراجعه بفرمائید: https://v-o-h.ir/?p=2393 صدای حوزه امروز🔻 @sedayehowzeh