🔊 معاون آموزش حوزه علمیه خواهران اصفهان مطرح کرد؛
زیرساخت شرکت در کلاس های مجازی فراهم نیست/حوزه خواهران تا جایگاه علمی آموزشی مطلوب فاصله دارد
🔺خانم شکرانی در گفتگو با
#صدای_حوزه:
🔹مهمترین بروز و ظهور کلاسهای
#حضوری مسأله
حضور طلاب در سطح جامعه است، این مسأله حق باید در جامعه بروز و ظهور داشته باشد. از طرفی کلاس های حضوری و
آمد و شد طلاب با رعایت پروتکل های بهداشتی، حالت نشاط و شادابی علمی را در
#طلاب ایجاد خواهد نمود.
🛎
#جایگاه_علمی و آموزشی
#حوزه_علمیه_خواهران در فضای علمی کشور مناسب هست ولی مطلوب نیست واقعیت این است که
طلاب خواهر از نظر کمی مطالب زیادی با محتوای ناب را فرامیگیرند و آموزشهای خوبی را دریافت می نمایند اما به چند دلیل ممکن است خروجی مطلوب نداشته باشیم.
🔺عدم جدیت در امر
#مباحثه، پیش مطالعه نکردن، کارگاهی نبودن غالب دروس،
کاربردی نکردن دروس در زندگی و جامعه از جمله عواملی هستند که بر روی خروجی فعالیتهای علمی و درسی طلاب حوزه علمیه خواهران اثرگذاری منفی داشته است.
متن کامل گفتگو:
v-o-h.ir/?p=26591
🆔
@sedayehowzeh