🔹️👆وکیل باش👉 💠 هر روز در ❓سوال: برای شکایت از فروشگاه اینترنتی چه مدارکی لازم است؟ ✅ پاسخ: برای شکایت از سایت فروش اینترنتی یا پیج اینستاگرامی که از آن خرید کرده‌اید قاعدتا باید مدارک و مستنداتی داشته باشید که تخلف سایت یا صفحه مورد نظر را اثبات کند. بنابراین، هنگام ثبت شکایت، نیاز به ارسال مدارک و مستندات دارید. مدارک مورد نیاز به شرح ذیل می باشند: تصویر (اسکرین شات) از صفحه کالا یا خدمت ارائه‌شده در فروشگاه اسکرین شات از سبد خرید پرداخت‌شده یا فاکتور خرید کد رهگیری تراکنش یا اسکرین شات قبض تراکنش کارت به کارت یا اسکرین شات از پرداخت موفق در صورتی که موضوع شکایت شما به خرید مربوط نیست و فروشگاه آنلاین مورد نظرتان تخلف دیگری مرتکب شده است نیز باید فایل صوتی، عکس، ویدیو یا فایل‌ها و مستنداتی که ادعای شما را اثبات می‌کند، به شکایت خود ضمیمه کرده و به مرجع مورد نظرتان ارائه کنید. : کاری از تیم حقوقی رسانه مردمی با مدیریت سرکارخانم ملیحه چتری وکیل پایه یک دادگستری ☎️پاسخگویی به سوالات حقوقی👇 @Attorney_at_Law_M 🛎 با ما همراه باشید تا از مقررات و قوانین آگاهی پیدا نموده و از تضییع حق خود در جامعه جلوگیری کنید. ✍🏻آگاهی هم حق است هم تکلیف ، آن را از یکدیگر دریغ نکنیم. 🌐 پایگاه خبری و اطلاع رسانی سورنیوز: 🆔 @soor_news 📣 اخبار ریز و درشتِ شهرستان سرخه