#مسئله_محوری
#مرزبندی_با_دشمن
#سبک_زندگی
#تبلیغ #فمنیسم
✅
تبلیغ باید از لاک دفاعی و انفعالی خارج شود
🔶 تبلیغ بر پایه رساندن و منتقل کردن پیام است؛ اگر در تبلیغ مخاطب را نشناسیم و این واقعیت را که انسان عصر جدید رو به تحول، تکثر و تغییر است را در نظر نگیریم مثل این خواهد بود که خشت بر آب میزنیم و در واقع کاری میکنیم که هیچگاه به هدف نمیرسیم.
🔶 اینکه رهبر انقلاب فرمودند در تبلیغ باید مخاطب را بشناسیم به این دلیل است که مخاطب ما یک مخاطب ثابت با یک نگاه و اندوختههای تعریفشده معین نیست و مرتب درحال دریافتها، ورودیهای جدید و تغییرات است و بایستی متناسب و متناظر با آنها، تخصص و جامعیت در این مسئله داشته باشیم.
🔶 زمانی تبلیغ در یک میدان بدون مزاحم، مخالف و درگیری است و زمانی تبلیغ رساندن پیام به کسی است که خود آن شخص یا فکر یا طیف در معرض حملات و صدمات بیرونی است و در اینجاست که صحنه تبلیغ تبدیل میشود به میدان پیکار و موازنه قدرت برای تغییر تمایلات و مدیریت افکار عمومی و در اینجا جنس تبلیغ باید جنبه هجومی و حمله پیدا کند، زیرا بهترین دفاع حمله است.
🔸
#گفتگو_با_اساتید: حجت الاسلام و المسلمین علی سرلک، استاد حوزه و دانشگاه
🆔
@tahlil_shjr