🔸ما در این پست، در یک سفر خیالی به توئیتر و توئیتهای روز عاشورا میرویم...
فرض کن عاشورای سال ۶۱ هجری پای موبایل نشسته ای و این توئیتها را میخوانی...
🔸چارچوب سازی رسانه
یکی از کارهایی که رسانه انجام میده، اینه که وقایع و حوادث رو با استفاده از انواع کلمات و مغالطات و تصویرسازی ها در چارچوبی قرار میده، تا مخاطب همون درکی رو از واقعه داشته باشه که رسانه میخواد...
🔸تو چه میکردی اگر دهم محرم، با این حجم از توئیت و اخبار مواجه میشدی...
گریه؟ یا هلهله و توئیتهای مشابه؟!
🌱وقتی از جنگ روایتها حرف میزنیم یعنی همین...
یادت نره...
اگر بصیرت نداشته باشی، تو هم همراه اونا هلهله میکنی!
🔻منبع: آکادمی سواد رسانهای گرالیت
@tanhaelaj