بازوی مجازی دشمن رو باید از کار انداخت. کی باید این کارو کنه؟ «ما» ما یعنی چه کسانی؟ یعنی آدم‌هایی که از ضعف‌های نظام آگاهیم و تلاش می‌کنیم تا ضعف‌هاش رو تبدیل به قوت کنیم. این کار نیاز به چی داره؟ نیاز به «تخصص» تخصص یعنی باید رسانه رو بشناسیم. برای شناختن رسانه لازمه «مردم» رو بشناسیم و برای شناخت مردم لازمه با مردم زندگی کنیم. کفایت میکنه؟ هرکس مردم رو شناخت می‌تونه کار رسانه‌ای کنه؟ نه! باید «هنر» داشته باشیم. هنر یعنی مخاطب رو بشناسی. اگر مخاطبت جامعه‌ی مذهبی هستن باید یک مدل حرف بزنی اگر مخاطبت قشر خاکسترین باید یک مدل دیگه. گام بعد از مخاطب شناسی تولیده، تولید باید مبتنی بر دغدغه‌مندی باشه. انسان دغدغه‌مند کنش‌گره! کنش‌گر هم «امید» داره و تلاش می‌کنه. نتیجه‌ی این تلاش میشه: «تجربه» نهایتا با دغدغه‌مندی، کنش‌گری هنرمندانه و مخاطب‌شناسی میشه صاحب رسانه شد و به مرور زمان با بازوی رسانه‌ای دشمن رو از کار انداخت. چرا باید بازوی رسانه‌ای دشمن رو از کار انداخت؟ که روایت توسط «ما» صورت بگیره. ضعف روایت‌گری در همه‌ی حوزه‌ها وجود داره. از حوزه‌ی سلامت بگیر تا حوزه‌ی سیاسی و اجتماعی و فرهنگی و ورزشی. پس باید ببینیم دغدغه‌مون و استعدادمون توی چه حوزه‌ای هست و بریم سراغ قوی شدن. این میشه اصل ابتدایی @westaz_defa