eitaa logo
شهیدانه ⃟🌱
1.1هزار دنبال‌کننده
8.6هزار عکس
4.4هزار ویدیو
63 فایل
• بـســم رب شــهدا🌿💚• 🇵🇸🇮🇷 • _ صحبت های در گوشیتون با شهدا🍃 https://daigo.ir/secret/91804454623 • _ ادمین کانال✒️ @shahidaneh_admin • _ گروه خادمین دخترای شهدایی مون🌙🩷 https://eitaa.com/joinchat/1116276070C5f811282ca
مشاهده در ایتا
دانلود
هم اکنون جلسه امر به معروف با حضور استاندار آذربایجان غربی 👆
« إِنَّ رَبِّي قَرِيبٌ مُجِيبٌ.» +پروردگار من نزدیک و اجابت کننده است. :)
می‌خوام یه چیزی بهت بگم که اگه دوست‌داشتی یه جا بنویس بزار که جلو چشمت باشه:"خدا جبران می‌کنه اون روزایی رو که اصلاً صبر کردن آسون نبود، اما تو صبر کردی...!" @westa_defa
یاعباس.
امسال روضه‌هارو جور دیگه درک می‌کنیم؛ اونجایی که میگه لشکر بنی امیه هلهله کردن.. تمام این مدت، سیر گریه نکردیم که دشمن نبینه کمر ما رو که خم شده‌؛ حالا امشب از ته دل می‌خونیم ای اهل حرم میر و علمدار نیامد... علمدار ما از نهم اسفند نیومده به حرم.. @westaz_defa
3.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
نوشته اند امام حسین وقتی از بالین حضرت عباس علیه السلام برمیگشتن این چنین گریه می‌کردند «وَ جَعَلَ یُکَفکِفُ الدُّموعُ بِکُمِّهِ» در حالی که اشکهایش را با آستین پاک میکرد... @westaz_defa
کنار عموعباس مارو هم یاد کن.. @westaz_defa
دلم خُنکای حرم حضرت عباس رو میخواد.
آقایِ آب آقایِ ماه آقایِ بی پناهان دل‌شکسته...
4.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🖤 من زیر بیرق اباالفضل‌العبّاسم... 🎥 در نخستین تاسوعای حسینی در فراق رهبر شهید انقلاب، این روایت «آقای شهید ایران» از پاسخ ستارخان به مأموران تزاری را ببینید. @wedtaz_defa