DΞMIGØD II
بیاید با شورولت ایمپالای مدل1967مان از بزرگراه ویل راجرز به کانزاس برویم تا سینکهول سم اختصاصی خودمان را به بند بکشیم و با ابرپست هرمسی به طبقه ششصدم امپایر استیت پیشکش کنیم...
باشد که ایزدان ما را به سمت کمپ دورگه راهنمایی کنند!
(If you know,you know)
اگر
پیام رسان ایتا دارید, میتوانید با
@wingedDemigod ارتباط بگیرید.