eitaa logo
DΞMIGØD II
44 دنبال‌کننده
121 عکس
30 ویدیو
0 فایل
بیاید با شورولت ایمپالای مدل1967مان از بزرگراه ویل راجرز به کانزاس برویم تا سینک‌هول سم اختصاصی خودمان را به بند بکشیم و با ابرپست هرمسی به طبقه ششصدم امپایر استیت پیشکش کنیم... باشد که ایزدان ما را به سمت کمپ دورگه راهنمایی کنند! (If you know,you know)
مشاهده در ایتا
دانلود
خیلی بانمکهTT کاش پست هرمسکی داشت-
بلییی
خلاصه ما به پان و ساتیرها خیلی داداشی-
گویا از لک‌لک خبری نبود-
Wouldn't you like a taste of the power...?
دوازده‌خان هرکول
آرچی کله قرمز