درد دل بزرگ و بی اعتنائی بعترت؟ ولی جای بسی تأسّف است که چنین امام با عظمتی را که دوست و دشمن اقرار با علمیّت و أکملیّت او نموده اند پیشینیان شما حاضر نشدند بعنوان اعلم و افقه و أکمل از همه بشناسند بلکه آن اندازه هم روا ندادند که نام شریفش را در عداد أئمّۀ أربعة قرار دهند-و حال آنکه آن حضرت با آن همه مراتب عالیه علم و فضل و زهد و ورع و تقوی و کمال (که مورد تصدیق علمای خودتان هم می‌باشد) چون از عترت و اهل بیت پاک رسول اکرم صلّی اللّه علیه و آله و سلّم بوده حق تقدم بر دیگران داشته. و اگر از حیث پیروان هم بخواهیم بشماره آوریم معلوم نیست که پیروان هر یک از أئمّه أربعۀ شما تنها برابری با پیروان امام صادق علیه السّلام بنمایند. بقدری علماء متعصّب شما با نظر بی اعتنائی عملا بعترت پیغمبر خود (با آن همه سفارشات) نگریستند که حتی فقهاء بزرگ شما مانند بخاری و مسلم حاضر نشدند روایتهای این فقیه اهل بیت طهارت را در کتب خود نقل نمایند-بلکه از هیچ یک از امامان از عترت طاهره و از علماء و فقهاء بزرگ از سادات علوی و حسینی و سجادی و موسوی و رضوی و غیره از قبیل زید بن علی بن الحسین (الشهید) و یحیی بن زید و محمّد بن عبد اللّه (نفس زکیّه) و حسین بن علی مدفون به فخ-و یحیی بن عبد اللّه بن حسن و برادرش ادریس-و محمّد بن جعفر الصادق-و محمد بن ابراهیم (معروف بابن طباطبا) و محمد بن محمد بن زید-و عبد اللّه بن حسن-و علی بن جعفر (عریضی) و غیر آنها که همگی از اکابر علماء و فقهاء خاندان رسالت بودند-نقل حدیث و روایت ننمودند؟!. ولی روایتهای ابو هریره معلوم الحال و عکرمه خارجی و یک عدّه کذّاب جعّال را که علماء خودتان تصدیق بآن دارند (ما هم در شبهای قبل اشاره بحالات آنها نمودیم) بجان و دل پذیرفته و از آنها نقل نموده اند؟!. و حتی ابن البیّع نوشته که بخاری از هزار و دویست نفر از خوارج و نواصب از قبیل عمران بن حطان (مادح عبد الرحمن بن ملجم مرادی قاتل امیر المؤمنین علیه السّلام) روایت نموده؟!. پیشاور.... https://eitaa.com/zandahlm1357