eitaa logo
سید احمد رضوی | صراط
18هزار دنبال‌کننده
5.1هزار عکس
1.2هزار ویدیو
101 فایل
کلام؛ معجزه ایست که می توان با آن، شیر را رام کرد یا وحشی... و خدا لگام کلام را در دست تو نهاد... سیداحمدرضوی آیدی ارتباط : @Seyedahmadrazavi59 🔹 لینک کانال http://eitaa.com/joinchat/1112735758C332d249c3e
مشاهده در ایتا
دانلود
🔻 مبنا و بیس کار ما در کف جامعه برای جذب رای جامعه هدف میشه همین سه تکنیک اقناعی 🔹 البته تکنیک های دیگه هم خوبه، مثل تکنیک طنز، زیبائی، مستندات علمی، حسن تعبیر، تملق، تکرار و ... اما سه تکنیک تشریح شده بیشترین بازدهی رو در جذب آرا داره
🔴 ما باید سریعا ستادهای محلی و خُرد ایجاد کنیم 🔹 هر کوچه یک ستاد 🔹 هر مسجد یک ستاد 🔹 هر مدرسه یک ستاد 🔹 هر محله یک ستاد 🔹 سریعا باید با چند تا از دوستانمون یک تیم بشیم و برنامه میدانی مون جذب آرا اطرافیانمون باشه... 🔸 یکی از ضعف های ما اینه که عموما نگاهمون کلان محور هست، یعنی به دنبال جذب رای یک شهر هستیم. نه، این اشتباه هست. تیم ما باید هدف گذاریش جذب رای بچه های مسجدمون باشه، جذب رای افراد محله مون باشه. جذب رای همسایه هامون باشه.... 🔸قطعا الان در بین همسایه های ما کسانی هستن که رای ندادن!! چرا؟! چون ما کلان نگر بودیم و دنبال جذب رای شهر بودیم اما از بیخ گوش خودمون غافل شدیم!!! الان باید جلوی این اشتباه رو بگیریم. با همسایه هامون صبحت کنیم و قانعشون بکنیم هم در انتخابات شرکت کنن هم به جلیلی رای بدن 🔹ما باید هزاران ستاد بشیم در قالب تیمهای دو نفره، سه نفره، چهار نفره و ... ( به قدر بضاعتی که داریم) و یک برنامه ریزی کف میدانی کنیم و شروع کنیم به اقدام 🔹 نباید معطل دیگران شد. نباید بگیم بزار ببینم ستاد مرکزی شهر چه برنامه ای داره بعد من برم یک کاری کنم. نه، همین الان یک چک لیست درست کنیم و آتش به اختیار وارد عمل بشیم. بعد که ستاد برنامه های عملیاتی خودش رو شروع کرد اونا رو هم پوشش بدیم ✍️ سید احمد رضوی 🔰 صراط؛ مروج گفتمان اصیل انقلاب @s_a_razavi
🔴 من یک زنِ خانه دار هستم با یک بچه شیرخواره؛ چکونه میتوانم کمک کنم؟!!! 🔹 این هم سوال برخی از مخاطبین هست که به دلیل برخی محدودیتها قادر به خارج شدن از خانه و یا فعالیت های میدانی متعدد نیستند. 🔻 این دسته از افراد میتوانند چگونه کمک کنند؟!! 1️⃣ ببینید کدام یک از اعضا خانواده و فامیل رای نداده، با او صحبت کنید و قانعش کنید به رای دادن به جلیلی 2️⃣ ببینید کدام یک از همسایه هاتون رای نداده، با او صحبت کنید... 3️⃣ با مخاطبینتون در پیامرسانهای اجتماعی گفتگو کنید و قانعشون کنید به ... 4️⃣ دعا کنید، نذر و نیاز کنید ( البته همه ماها باید این کار رو هم در کنار تمام برنامه هامون انجام بدیم) هرگز از اثرگذاری دعا غافل نشیم. ✍️ سید احمد رضوی 🔰 صراط؛ مروج گفتمان اصیل انقلاب @s_a_razavi
🔴 نکته بسیار مهم 🔹 اصلا و ابدا وقتتون رو صرف قانع کردن و تغییر نظر دادن کسانی که میخواهند به پزشکیان رای بدهند نکنید. 🔹 تغییر نظر دادن افراد کاری بسیار پر انرژی، طاقت فرسا و زمان بر هست. ولش کنید. یک لایک براش بفرستید و ازش تشکر کنید که میخواد توی انتخابات شرکت کنه و ازش خداحافظی کنید😅 🔹 تمام تمرکزتون رو کسانی باشه که یا در انتخابات شرکت نکردن یا مردد هستن، اینا رو خیلی راحت تر میشه جذب کرد. تازه جذب اینه دو حسن داره، یکی به سبد رای جلیلی اضافه میکنه یکی هم به نرخ مشارکت کمک میکنه 🔸 حواسمون باشه، زمان محدوده، باید در حداقلِ زمان بیشترین بهره وری رو داشته باشیم. 🔻 رمز موفقیت برنامه ریزی درست و اجرای اصولی در زمانبندی مناسب هست. ✅ صرف کمترین انرژی در کمترین زمان ممکن با بیشتری بهره وری کار یک ولایتمدارِ انقلابی هست ✌️ ✍️ سید احمد رضوی 🔰 صراط؛ مروج گفتمان اصیل انقلاب @s_a_razavi
2.84M
🔴 چند نکته ای با طرفداران دکتر قالیباف 🎙 سید احمد رضوی 🔰 صراط؛ مروج گفتمان اصیل انقلاب @s_a_razavi
🔴 نکته مهم 🔻 بخش قابل توجه سبد رای پزشکیان از اقوام و اهل سنت هست. نقاطی که مورد غفلت ما در دور اول بوده 🔹 ضروری هست که ستادهای مناطق اقوام و اهل سنت تقویت شوند و به صورت مویرگی و چهره به چهره کار بشه 🔹 هر چقدر ما بتونیم در این مناطق کار موثرتری انجام بدیم عملا سبد رای پزشکیان رو تونستیم بیشتر بشکنیم
🔴 ظرفیت عظیم گروههای جهادی 🔻 ما در جبهه انقلابی ظرفیتهای بسیار عظیمی داریم که تبدیل به یک مزیتِ غیر قابل رقابتی برای ماست. یکی ظرفیتهایی مانند: 🔹 دهها هزار گروه جهادی 🔸 گروههای جهادی در طول هر سال با حضور موثر در مناطق محروم خدمات شایانی رو انجام داده اند و عملا در میان اقشار محروم و روستاها چهره مثبت و قابل قبولی دارند. ✅ نباید از ظرفیتِ مثبت این گروهها غافل بشیم. باید سازوکاری اتخاذ بشه که همه این گروهها فعال بشن و به مناطق محرومی که تاکنون در آنجا خدماتی رو ارائه دادن برن و به تبلیغ و تشویق به رای مردم اقدام کنن
🔴 از مناطق محروم، روستایی و شهرهای کوچک غافل نشیم 🔹 بسیار مستعد جذب رای و افزایش نرخ مشارکت هستند
🔴 عملا شنبه تمام شد... 🔻 چشم به هم بذاریم میرسیم به جمعه؛ لحظه ای نباید غفلت و سستی کرد 🔹 پنج روز آینده رو باید تمام قد کار کنیم
سید احمد رضوی | صراط
🔴 نکته مهم 🔻 بخش قابل توجه سبد رای پزشکیان از اقوام و اهل سنت هست. نقاطی که مورد غفلت ما در دور اول
🔻 پیشنهاد میکنم برای تلطیف نگاه اقوام ترک و جذب رای آنها، دکتر جلیلی یک ویدئوی کوتاه رو با زبان ترکی آماده و منتشر کنند. قطعا در میان ترک زبانها اثرگذاری مثبتی داره
🔻 شناسائی، اقناع، رای 🔹 توی چک لیست فرداتون اینو بزارید که پیگیری کنید ببینید از اطرافیانتون (اعضا خانواده، فامیل، دوستان، همسایه ها) کیا دیروز رای ندادن؟! 🔹 در قدم اول اونایی که رای ندادن رو شناسایی کنید 🔹 در قدم دوم باهاشون صحبت کنید و اقناعشون کنید به رای دادن 🔹 در قدم سوم روز جمعه برید دنبالشون و ببریدشون رای بدن 🔸 هر کدوم از ماها اگه بتونه 5 نفر از اطرافیانمون رو ببره پای صندوق رای، عملا یک جهش خوبی هم نرخ مشارکت میخوره هم سبد رای دکتر جلیلی ✅ بعضی راهکارها خیلی ساده و راحت هست و دارای اثرگذاری بالا، منتها ما معمولا دنبال راهکارهای سخت هستیم که در انتها هم عملیاتی نمیشه و اثری هم نداره ✍️ سید احمد رضوی 🔰 صراط؛ مروج گفتمان اصیل انقلاب @s_a_razavi
هدایت شده از کرامت و بصیرت
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 اختلاف فتوای ما با خدا 😳 🔹بعضی ها این روزها شورای نگهبان را تخریب و تضعیف میکنند که چرا فلانی را تایید صلاحیت کرده! 🔹بیان نورانی عقبه تئوریک انقلاب اسلامی علامه مصباح رحمة الله علیه بسیار راهگشاست ✍بفرستید برای کسانی که نهاد ارزشمند شورای نگهبان را تضعیف میکنند، به جای اینکه مشغول واجب همگانی و قطعی و فوری جهاد تبیین شده باشند. ✅ دریافت اخبار و موضوعات تحلیلی در کانال کرامت و بصیرت :👇 https://eitaa.com/joinchat/2774532098Cded73a3163
🔴 خواهشا، خواهشا، خواهشا از ایتا خارج بشید 🔻 باور کنید بیش از 90 درصد فعالین ایتا رایشون جلیلی هست. اینقدر توی گروهها و خصوصیهای ایتا نچرخید و حرف از جلیلی نزنید... 🔹 برید کف میدون، برید توی محله، مساجد، پارکها، روستاها، مناطق حاشیه ای و .... و تبلیغ رای به جلیلی بکنید. برگ برنده ما اینجاهاست نه ایتا 🔸 ایتایی که در تسخیر شماهاست رو چند بار میخواین فتح کنین؟!!!! ✍️ سید احمد رضوی 🔰 صراط؛ مروج گفتمان اصیل انقلاب @s_a_razavi
🔴 موکب انتخاب 🔻 گروههای جهادی، مجموعه های فرهنگی، هیئت ها و ... برید مثل دهه فاطمیه، دهه اول محرم و دهه آخر صفر و ... توی خیابونها، پارکها و ... موکب بزنید با نام موکب انتخاب 🔹 در قالب موکب هم با مردم ارتباط بگیرید و گفتگو کنید پیرامون اهمیت شرکت در انتخابات و هم خطر انتخاب بد رو بهشون گوشزد کنید و هم تبلیغ جلیلی بکنید. ✍️ سید احمد رضوی 🔰 صراط؛ مروج گفتمان اصیل انقلاب @s_a_razavi
🔴 روی گفتمان متمرکز نشوید 🔻 تا الان انقلابی ها انتخابشان را کرده اند. اونوری ها هم همینطور. اینهایی که این وسط هستن نه اونوری هستن نه اینوری لذا تبلیغ گفتمانی و تبیین چرایی رای انقلابی آب در هاون کوبیدن هست و بعضا نتیجه معکوس میدهد. 🔹با عامه مردم باید با زبانی ساده، روان و غیر گفتمانی صحبت کرد. دغدغه او جلیلی و پزشکیان نیست. اولویت او معیشت هست، تورم هست، اقتصاد هست. پس باید او بر محور به شیوه قابل با او صحبت کنیم تا قانع شود هم در انتخابات مشارکت کند و هم به جلیلی رای دهد. ✅ در همین خصوص مقام معظم رهبری میفرمایند: "اوّلین نکته در تبلیغ، است. اگر ما بخواهیم درست تبلیغ بکنیم باید مخاطب خودمان را بشناسیم. تبلیغ بدون توجّه به این واقعیّت خنثیٰ خواهد شد؛ باید بدانیم طرف مقابلمان در چه مرحله‌ی فکری قرار دارد تا محتوا را، مادّه را و صورت را ــ هیئت را ــ بر طبق نیاز او تنظیم کنیم؛ بدون این فایده‌ای ندارد." 👈 خیلی مواقع ما اصول اولیه مخاطب شناسی رو هم زیر پا میزاریم. مثل این میمونه که رفتیم توی چین با چینی ها به زبان فارسی صحبت میکنیم و توقع داریم مسلمون هم بشن!!!!!!!!!!!!!!! ✍️ سید احمد رضوی 🔰 صراط؛ مروج گفتمان اصیل انقلاب @s_a_razavi
▪️ استفاده از مطالب با لینک یا بدون لینک، با نام من یا بدون نام من منعی ندارد.
سید احمد رضوی | صراط
🔻 بدترین خطای راهبردی ما حوزه مخاطب شناسی، تصمیم گیری به جای مخاطب است. تولید محتوا با سلیقه و ذائقه
👆👆👆👆 🔴 بدترین خطای راهبردی ما حوزه مخاطب شناسی، تصمیم گیری به جای مخاطب است.
هدایت شده از سید احمد رضوی | صراط
1.02M
🔴 نقطه صفر؛ حرکت با چراغ 🔹 اولین چالش ما برای تولید محتوا، تبلیغ، تبیین و ... در مسیر دعوت مردم به مشارکت حداکثری در انتخابات، مبهم بودن فضای فعالیت هست. 🔸 تا فضا برایمان روشن و شفاف نشود، نمیتوانیم اقدامی اثرگذار و اصولی را انجام دهیم. این موضوع نیز میسر نمیشود جز با چراغِ هدایت یک استاد و راهنما ▪️ بخش اول 🎙 سید احمد رضوی 🔰 صراط؛ مروج گفتمان اصیل انقلاب @s_a_razavi
هدایت شده از سید احمد رضوی | صراط
3.6M
🔻 بدترین خطای راهبردی ما حوزه مخاطب شناسی، تصمیم گیری به جای مخاطب است. تولید محتوا با سلیقه و ذائقه خودمان برای مخاطب است. لذا باید به شدت از آن پرهیز کنیم. ▪️ بخش دوم 🎙 سید احمد رضوی 🔰 صراط؛ مروج گفتمان اصیل انقلاب @s_a_razavi
🔴 اشتباه محض 😔😔😔 🔹اینکه ما اینجوری داریم هوادارِ عادی و غیر متخصص رو به گروههای تخصصی میفرستیم یعنی خودکشی محض، یعنی پاس گل به حریف 🔹اینا میرن اونجا یا صرفا گروه تخصصی اونها رو با بنرهای عمومی پر میکنن یا وارد بحث و جدل میشن و وقتی کم میارن شروع به توهین و هتاکی میکنن 🔹نتیجه چی میشه؟!!! رایشون قطعی پزشکیان میشه، چرا؟ چون پزشکیان داره بهشون میگه کار باید کارشناسی شده پیش بره و ما با این رفتارهامون بهشون ثابت میکنیم ما کارشناس نیستیم. 🔸 اگه قراره کسی وارد گروههای تخصصی بشه باید متخصص در همون حوزه باشه که بتونه در اون گروه نظرات تخصصی و کارشناسی شده بده ✍️ سید احمد رضوی 🔰 صراط؛ مروج گفتمان اصیل انقلاب @s_a_razavi
🔴 حرفه ای در مقابل آماتور...😔 🔹 متاسفانه اونا دارن حرفه ای عمل میکنن اما ما مثل تازه واردها عمل میکنیم... 🔹 ما چنان شلوغ کاری میکنیم و تخصصی حرف می‌زنیم و صدها پیام رو یکجا منتقل میکنیم که اگه طرف مقابلمون انیشتین هم باشه گیج میشه 🔹 اما اونا چنان ساده و روان و کوتاه صحبت می‌کنن که عامی ترین افراد جامعه هم دقیق متوجه میشن حرف پزشکیان چیه ✍️ سید احمد رضوی 🔰 صراط؛ مروج گفتمان اصیل انقلاب @s_a_razavi
درسته بصورت حرفه ای طراحی نشده اما عالیه 👏👏