eitaa logo
سید احمد رضوی | صراط
18.1هزار دنبال‌کننده
5.1هزار عکس
1.2هزار ویدیو
101 فایل
کلام؛ معجزه ایست که می توان با آن، شیر را رام کرد یا وحشی... و خدا لگام کلام را در دست تو نهاد... سیداحمدرضوی آیدی ارتباط : @Seyedahmadrazavi59 🔹 لینک کانال http://eitaa.com/joinchat/1112735758C332d249c3e
مشاهده در ایتا
دانلود
گناهانی که انسان انجام می‌دهد، این تخلّفهای گوناگون، این کارهایی که ناشی از شهوترانی و دنیاطلبی و طمع‌ورزی و حرص ورزیدن به مال دنیا و چسبیدن به مقام دنیا و بخل نسبت به داراییهای موجود در دست آدمی و نیز حسد و حرص و غضب است، به طور قطعی دو اثر در وجود انسان می‌گذارد: یک اثر، معنوی است که روح را از روحانیت می‌اندازد، از نورانیت خارج می‌کند؛ معنویت را در انسان ضعیف می‌کند و راه رحمت الهی را بر انسان می‌بندد. اثر دیگر این است که در صحنه‌ی مبارزات اجتماعی، آن جایی که حرکت زندگی احتیاج به پشتکار و مقاومت و نشان دادن اقتدار اراده‌ی انسان دارد، این گناهان گریبان انسان را می‌گیرد و اگر عامل دیگری نباشد که این ضعف را جبران کند، انسان را از پا درمی‌آورد. البته گاهی ممکن است عاملهای دیگری مثل یک صفت و یا کار خوب در انسان باشد که جبران کند. بحث بر سر آن موارد نیست؛ اما گناه، فی‌نفسه اثرش این است. ۱۳۷۵/۱۰/۲۸ بیانات مقام معظم رهبری در خطبه‌های نماز جمعه‌ی تهران‌
سید احمد رضوی | صراط
مراقب باشید جریان قدرتمند تحریف با افکار عمومی کاری نکنه که مثل مردم شام بگیم « مگه علی نماز می‌خوان
شاهد از غیب رسید 😉😁 وقتی میگم مراقب تحلیلها و اخبار ژورنالیستی رسانه ها و شخصیت‌های رسانه ای باشید که روی افکار و نظراتتون سوار نشن و تخیلاتشون رو به اسم واقعیت به خوردتون ندن یعنی این... قضاوت با خودتون
سید احمد رضوی | صراط
مصلحت نظام از دیدگاه امام خمینی(ره) https://hawzah.net/fa/Magazine/View/4518/4519/32475/%D9%85%D8%B5
علامه محمد حسین نائینی83 و شهید آیت اللّه صدر, این دیدگاه را پذیرفته اند. شهید صدر, پس از استدلال بر این که ولیّ فقیه در دوره غیبت, حقّ تشخیص مصلحتها و قانونگذاری براساس آن را دارد, می نویسد: (هر کاری که نصّ شرعی بر حرام یا واجب بودن آن دلالت نکند, برای ولیّ امر, رواست که صفت و حکم ثانوی به آن بدهد. پس اگر او از کاری که رواست, باز دارد, آن کار حرام می گردد و اگر به آن دستور دهد, واجب می شود.)84 گروهی از فقیهان, از جمله امام خمینی, دیدگاه نخست را پذیرفته است و محدودیتی برای تصمیم گیری حاکم اسلامی در حوزه مصلحتهای اجتماعی باور ندارد. براساس این دیدگاه, حوزه مصلحت شناسی حاکم اسلامی, بسی گسترده تر از حوزه مباحهاست. امام راحل, در بیانیه مهمّ و تاریخی خود, به نمونه هایی اشاره دارد که فراتر از چارچوب احکام فرعیه و حوزه مباحها و رواهاست: خیابان کشیها, نظام وظیفه و اعزام اجباری به جبهه, جلوگیری از ورود و خروج هر نوع کالا, بازداشتن از احتکار در غیر دو سه مورد, گمرکات, مالیاتی و….
اگر حاکم اسلامی, براساس مصلحت, به چیزی دستور دهد, پیروی از آن بر همه مسلمانان واجب است, حتّی کسانی که بر این باورند, مصلحتی را که حاکم تشخیص داده اهمیّتی ندارد, نمی توانند از انجام آن سربرتابند. امام خمینی, بارهای بار, به روشنی بیان داشته که در عهد حکومت اسلامی, سرپیچی از هرگونه قانون, گناه و خلاف شرع است. از جمله آن بزرگوار, درباره اهمیت حکم تاریخی میرزای شیرازی بزرگ و واجب بودن عمل به آن می گوید: (حکم میرزای شیرازی, در حرمت تنباکو, چون حکم حکومتی بود, برای فقیه دیگر هم واجب الاتباع بود.
1.08M
سطح انرژی و فرکانس انسان
1.52M
نحوه تأثیرپذیر فرکانس انسان در مباحث مختلف و سواستفاده شیاطین جنی
2.07M
مجاهدین انقلاب اسلامی و هجمه شیاطین به زندگی خصوصی آنها
3.34M
دلایل اطلاع داشتن از هجمه شیاطین جنی به زندگی مجاهدین انقلاب اسلامی و راهکارهای مقابله با آن
1.82M
کرونا و شیاطین
2.11M
چند نکته پیرامون ماسک
1.67M
قدم‌های منتهی به ظهور و عملکرد شیاطین جنی و انسی
774.5K
راهکارهای رهایی از گرفتاریهای شیاطین جنی
سید احمد رضوی | صراط
https://www.yjc.ir/fa/news/4054316/%D9%81%D8%B1%D9%85%D9%88%D9%84-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%AD%D9%8A%D8%B1%D8%AA-%D8%A7%D9%86%DA%AF%D9%8A%D8%B2-%D9%82%D8%B1%D8%A2%D9%86%DB%8C-%D9%88-%D8%AA%D8%B9%D9%8A%D9%8A%D9%86-%D8%B2%D9%85%D8%A7%D9%86-%D9%86%D8%A7%D8%A8%D9%88%D8%AF%D9%8A-%D8%A7%D8%B3%D8%B1%D8%A7%D8%A6%D9%8A%D9%84 این مقاله رو مطالعه بفرمایید خالی از حکمت نیست نکته جالب اینه که گویا نویسنده مقاله خدمت حضرت آقا رسیدن و این موضوع رو تشریح کردن و معظم له ضمن تایید فرمودن ما زودتر برآورد کرده این !!!!
سید احمد رضوی | صراط
البته منابع اطلاعاتی و تحلیلی ما با این مقاله متفاوت هست ولی در نتایج به هم مشابهت داره