✅ کتاب عصرهای کریسکان
🔹کتاب عصرهای کریسکان به قلم کیانوش گلزار راغب، خاطرات امیر سعیدزاده از رزمندگان جنگ ایران و عراق را به تصویر میکشد. در این اثر با سرنوشت غمناک و حزنآلود او همراه شوید تا به عمق فجایع ضد انقلاب دموکرات و کومله پی ببرید.
🔸راوی این کتاب یکی از خاصترین رزمندگان نیروهای دفاع مقدس، امیر سعیدزاده است؛ زیرا در هیچ سازمانی عضویت ندارد. نیرویی آزاد محسوب میشود، با این حال در مأموریتهای اطلاعاتی و عملیاتی حضور پیدا میکند و همچنین به مأموریتهای خارج از کشور برای شناسایی نیز میرود. بعد از آن وراد سپاه میشود.
🔹 سعیدزاده قبل از انقلاب، توسط ساواک، مورد مواخذه قرار گرفته و فرار میکند. اسیر کومله میشود و از آنجا نیز میگریزد. 4 سال بعد از جنگ، او به وسیلۀ حزب دموکرات کردستان عراق به اسارت درمیآید. این دوران از روزهای آغازین انقلاب تا سال 74، یعنی یک دوره 15 ساله به درازا میکشد.
🔸 راوی در این اثر با یک سبک جدید، خاطرات چند روایی را طراحی کرده است. او وارد یک تنش و ناآرامی میشود. در یک فصل واکنش خانوادهاش نسبت به این موضوع نشان داده میشود و از زبان همسرش همان خاطرات کامل میگردد، حوادثی که پیرامون خانواده روی میدهد یعنی راوی اصلی خود اطلاع ندارد، اما خانواده کاملاً به تمامی جنبهها تسلط دارند. در یک بخش همسر او وارد روایت میشود و نقاط ابهامآمیز را کامل میکند.
◀️ با ده درصد تخفیف ویژه
https://oniketab.ir/product/asrhay-ceriscan/
🤵🏻 سفارش کتاب و مشاوره :
@admin_Oniketab
سید احمد رضوی | صراط
✅ کتاب عصرهای کریسکان 🔹کتاب عصرهای کریسکان به قلم کیانوش گلزار راغب، خاطرات امیر سعیدزاده از رزمندگ
🔹 این کتاب هم عالی و بینظیره👌👌
کسانی که هم به رمان علاقه دارند هم روایت های جنگ، حتما تهیه کنند و بخونن
🔸 برای تایید این کتاب، تقریظ رهبری رو مطالعه کنید
👇👇👇👇
✅ متن تقریظ رهبر انقلاب بر کتاب «عصرهای کریسکان» :
«بسماللهالرّحمنالرّحیم
بسیار جذّاب تهیّه شده است؛ هم خود سرگذشت این جوان آزادهی کُرد جذّاب است و هم نوع نگارش صریح و کوتاه و بیحاشیهی کتاب. با اینکه نیروهای مبارز کُردِ طرفدار جمهوری اسلامی را از نزدیک دیده و شناختهام، آنچه از فداکاریهای آنان در این کتاب آمده، برایم کاملاً جدید و اعجابآور است. نقش مادر و همسر هم حقّاً برجسته است. دلاوری و شجاعتِ راوی و خانوادهاش ممتاز است و نیز برخی عناصر دیگر کُردی که از آنان نام برده شده است. در کنار این درخشندگیها، رفتار قساوتآمیز و شریرانهی کسان دیگری که بدروغ از زبان مردم شریف کُرد سخن میگفتند نیز بخوبی تشریح شده است. کتاب جامعی است؛ تاریخ، شرح حال، شناخت قوم کُرد، شناخت حوادث تلخ و شیرین منطقهی کردی در اوایل انقلاب در آذر ۹۹ مطالعه شد.»
👌👌👌👌👌👌
https://oniketab.ir/product/asrhay-ceriscan/
🤵🏻 سفارش کتاب و مشاوره :
@admin_Oniketab
سید احمد رضوی | صراط
✅ نکته پنجم 🔻 آگاهی بخشی 🔰 یکی دیگر از حربه های عملیات روانی دشمن در این حوزه جلوگیری از #فهم_دقیق
✅ دو قطبی سازی کاذب جامعه😔
🔰 یکی دیگر از حربه های عملیات روانی دشمن در این حوزه جلوگیری از #فهم_دقیق مسئله حجاب در جامعه هست؛ بدین معنی که در جامعه با ایجاد #دوقطبی_کاذب و موج آفرینی های احساسی، باعث ترویج #سطحی_نگری و #رفتارهای_هیجانی در جامعه میشود.
#توجه_مهم
🔹 ان شاالله امشب یک موضوع بسیار بسیار مهم، کلیدی، کاربردی و عملیاتی پیرامون شرایط فعلی کشور بصورت تشریحی تبیینی در کانال صراط مطرح میکنم
✅ جنگ رسانه ای
🔻 قسمت اول
🔹 حضرت آقا فرمودند: " امروز بیشترین تحرّک دشمنان ما علیه ما بیش از تحرّکات امنیّتی و اقتصادی، تحرّکات تبلیغاتی و #جنگ_نرم و #تبلیغات_رسانهای است؛ برای اینکه بر #افکار_عمومی مردم مسلّط بشوند مبالغ هنگفت هزینه میکنند، کارهای بسیار انجام میدهند..."
🔹 و نیز فرمودند: "امروز نظام اسلامی با یک #جنگ_همه_جانبه_اقتصادی مواجه است که از یک #اتاق_جنگ و با دقت و اهتمام کامل هدایت می شود اما در کنار این جنگ، یک #جنگ_مهم_رسانه_ای و تبلیغاتی نیز در جریان است که بیشتر اوقات از آن غفلت می شود."
🔹 همچنین فرمودند:" بر اساس اطلاعاتی که در اختیار داریم، دستگاههای جاسوسی #آمریکا و رژیم #صهیونیستی با حمایت مالی #قارون های منطقه اطراف کشور ما، تشکیلاتی را برای این جنگ رسانه ای راه اندازی کرده اند و به طور جدی در حال برنامه ریزی و تلاش برای آلوده کردن فضای تبلیغاتی و فکری جامعه هستند. اهداف این جنگ رسانه ای، ایجاد اضطراب، یأس، ناامیدی و احساس بن بست و بدبین کردن مردم نسبت به یکدیگر و نسبت به دستگاههای مسئول و همچنین بیشتر و بزرگتر نشان دادن مشکلات اقتصادی در ذهن جامعه است."
◀️ بر بحث راهکار نیز معظم له فرمودند: " جنگ ما با دشمن و تهاجم دشمن به ما در کجا است؟ این را باید درست تشخیص بدهیم. باید تهدید دشمن را درست فهم کنیم، اندازهی آن را بشناسیم و معلوم بشود عرصهی تهاجم کجا است. اگر دشمن از مرز شرقی حمله میکند، شما نیروهایتان را به مرز غربی ببرید، کار به جایی نخواهید برد، سودی از وجود نیروها نخواهید برد. باید بدانید دشمن از کجا حمله میکند. همهی نظام، همهی کشور، همهی مردم باید درک درستی از عرصهی نبرد دشمنان داشته باشند."
🔰 حال ما به این نکات واقف شده ایم، اما سوال اساسی این است که ما در جنگ رسانه ای صورت گرفته چگونه باید عمل کنیم؟!
🔻 ادامه در قسمت بعد...
✍️ سید احمد رضوی
🔰 صراط؛ مروج گفتمان اصیل انقلاب
http://eitaa.com/joinchat/1112735758C332d249c3e
✅ جنگ رسانه ای
🔻 قسمت دوم
🔹 آنچه که از آشوبها و تجمعات کف خیابانی این روزها مشخص است این است که #هیچ خبر خاص و نگران کننده ای در کف میدان نیست، هر آنچه هست در میدان رسانه و تکنیکهای رسانه ای است.
🔸 در واقع ما صرفا در میدان جنگ رسانه ای در حال نبرد و چالش هستیم و در کف میدان تحرکات خاص و نگران کننده ای وجود ندارد.
◀️ حال؛ سوال پرسیده میشود، ما در عرصه جنگ رسانه و تبلیغاتی، دشمن بصورت حرفه ای و همه جانبه در حال فعالیت است، ما چگونه باید عمل کنیم؟
🔸 پاسخ بسیار روشن است، ما نیز باید با استفاده از تکنیکهای رسانه ای در عرصه رسانه فعالیت کنیم.( هر عرصه ای مستلزم ابزار و سلاح خاص خود است، عرصه نظامی تفنگ و توپ و تانک میخواهد، عرصه علم دانش و تحقیق و پژوهش میخواهد، عرصه رسانه نیز ابزارش تکنیک های رسانه ای است.)
◀️ اینک سوال میشود که تکنیکهای رسانه ای چیست؟ چگونه ما میتوانیم فعالیتهایمان را مجهز به این تکنیکها کنیم تا بتوانیم در عرصه این نبرد سهمگین، به تقابل موثر با دشمن دست پیدا کنیم؟!
🔸ان شاالله در پست آتی به بخشی از این تکنیکها بصورت تشریحی و کاربردی اشاره میکنم تا بتوانید بر اساس این تکنیکها، فعالیت خود را موثرتر و کاراتر در جبهه انقلاب اسلامی ساماندهی کنید.
✍️ سید احمد رضوی
🔰 صراط؛ مروج گفتمان اصیل انقلاب
http://eitaa.com/joinchat/1112735758C332d249c3e
✅ تکنیکهای اقناع رسانه ای
🔹 یکی از الزامات فعالیت رسانه ای موثر، استفاده بهینه از تکنیکهای اقناع رسانه ای است. اقناع سازی مخاطب، مهمترین کارکرد یک رسانه است که بدون شک با استفاده از این تکنیک به راحتی میتواند به آن دست یابد.
🔸 تکنیکهای اقناعی، تکنیک هایی از درون ویژگیهای روان شناختی انسان است که میتوان بر اساس آنها نگاه و نظر مخاطب را به سمت اهداف رسانه ای خود هدایت نمود.
🔹 در مجموع ما حدود 17 تکنیک اقناعی داریم که هر کدام دارای ویژگیها و کارکردهای خاص خود است که در موارد مختلف با اشکال گوناگون در رسانه ها پیاده سازی میشود.
✍️ سید احمد رضوی
🔰 صراط؛ مروج گفتمان اصیل انقلاب
http://eitaa.com/joinchat/1112735758C332d249c3e
2.49M
✅ تکنیکهای اقناع رسانه ای
🔻 تکنیک اول: گواهی دادن
یکی از مهمترین تکنیکهای اقناعی، تکنیک گواهی دادن است. با استفاده از این تکنیک در پیامهای رسانهای اغلب کسانی را نشان میدهند که درباره یک محصول، فکر، عقیده، قانون، یا هر چیزی دیگر نظر میدهند و آن را #تایید و گاهی هم #رد میکنند. افرادی که به منظور این فن از آنان استفاده میشود، گاهی چهرهها (ستارهها) هستند و گاهی هم نخبگان یا حتی مردم عادی. این فن پای فرد سومی (ستارهها، نخبگان، مردم عادی) را به میان میکشد تا گیرنده پیام آنچه را هدف فرستنده بوده است، راحتتر بپذیرد؛ چرا که اگر سازنده پیام، چنین نظری را مستقیم به ما منتقل میکرد در پذیرش آن تردید میکردیم.
✍️ سید احمد رضوی
🔰 صراط؛ مروج گفتمان اصیل انقلاب
http://eitaa.com/joinchat/1112735758C332d249c3e
1.45M
✅ تکنیکهای اقناع رسانه ای
🔻 تکنیک دوم: ترس
این تکنیک نیز یکی از پرکاربردترین تکنیکهای اقناعی در رسانه هاست که برای ترساندن مخاطب با استفاده از گزاره های ناخوشایند و در بعضی مواقع ترسناک مثل شکست و ناکامی، عدم رعایت حقوق بشر، تروریسم و … به کار گرفته میشود. هشدارهای سیاستمداران و یا گروههای حامی آنها و ترسیم هراسآور وضعیت موجود در اخبار، سخنرانیها و گزارش آنها هم نمونهای دیگر برای استفاده از این فن است تا خود و برنامههای خود را نجاتبخش وضعیت ترسیم شده معرفی کنند. در خبرها و برنامههای گفت و گو محور شبکههای خارجی درباره ایران، نمونههای آن را زیاد میتوان یاقت.
✍️ سید احمد رضوی
🔰 صراط؛ مروج گفتمان اصیل انقلاب
http://eitaa.com/joinchat/1112735758C332d249c3e
ان شاالله فردا و پسفردا دیگر تکنیکهای اقناع رسانه ای رو تشریح میکنم
فعلا این دو تکنیک رو خوب گوش کنید و در رویه رسانه ای تون ازشون بهره ببرید
سید احمد رضوی | صراط
✅ دیگه از این راحت تر چی میخواین؟!!!! 🔹 کتاب رو با 15 درصد تخفیف توی خونه تون با گوشی میخرید!!!! (
👌 از خرید و مطالعه کتاب #هرگز غافل نشید🌹
#نکته
🔹 دشمن چند ثانیه با نفوذ توانست در پخش خبر شبکه یک و خبر اخلال ایجاد کند و جسارتی به رهبری بکند؛ برخی رفقای انقلابی نیز با تکمیل پازل دشمن، آن چند ثانیه را که اکثریت مطلق افراد جامعه ندیده بودند و اصلا متوجهش نشدند را باز نشر میدهند که هر آنکس که ندیده و متوجه نشده، ببیند؛ نه یکبار که بارها هم ببیند!!!!!
🔸 مراقب باشیم تکمیل کننده پازل دشمن نشویم
✍️ سید احمد رضوی
🔰 صراط؛ مروج گفتمان اصیل انقلاب
http://eitaa.com/joinchat/1112735758C332d249c3e
✅ این تازه یک بخش کوچک و کم اهمیت از رفتارهای طرفداران نظام هست، بقیه بخش ها اعجاب انگیزتر هست👌😉
✍️ سید احمد رضوی
🔰 صراط؛ مروج گفتمان اصیل انقلاب
http://eitaa.com/joinchat/1112735758C332d249c3e
2.27M
✅ تکنیکهای اقناع رسانه ای
🔻 تکنیک سوم: تکرار
🔹یکی دیگر از تکنیکهای موثر و پر کاربرد در رسانه ها، تکرارِ نامکرر یک پیام برای مخاطبین است. پیامهای رسانهای هر چقدر بیشتر تکرار شوند، بیشتر در ذهن ما تثبیت، و همین امر موجب اعتماد بیشتر ما به آنها میشود. این تکرار به دو روش انجام میشود: یکی از روشها تکرار تصاویر، صداها یا کلماتی خاص در درون پیام است برای اینکه معنای اصلی پیام در ذهن ما مستحکم شود. دیگری تکرار کامل و چندباره است تا بیشتر در ذهن ما تثبیت شود. گاهی هم در کمپینهای تبلیغاتی تجاری و سیاسی، یک شعار واحد به شیوههای مختلف و در پیامهای رسانهای متفاوت تکرار میشود تا بیشتر ملکه ذهن و زبان ما شود. تکرار یک پیام، به مانند ضربات چکشی است که کمکم یک میخ را به داخل چوب میراند. تکرار یک مطلب، احتمال پذیرش آن را نزد مخاطب بالا میبرد. تکنیک «تکرار»، گاهی توسط یک رسانه شکل میگیرد و گاهی توسط چند رسانه همسو اجرا میشود. طبیعی است تاثیر روش دوم در اقناع مخاطبان، به مراتب بیشتر است. مخاطب در چنین مواردی احساس میکند همه دارند یک مطلب را میگویند، پس حتماً درست است.
✍️ سید احمد رضوی
🔰 صراط؛ مروج گفتمان اصیل انقلاب
http://eitaa.com/joinchat/1112735758C332d249c3e
سید احمد رضوی | صراط
✅ تکنیکهای اقناع رسانه ای 🔻 تکنیک سوم: تکرار 🔹یکی دیگر از تکنیکهای موثر و پر کاربرد در رسانه ها، تک
🔹 در اینجا، مبحث موج رسانه ای متفاوت هست؛ در یک زمانی، ما میخواهیم یک موج رسانه ای ایجاد کنیم که پیامی را با کمترین زمان ممکن به حداکثر مخاطبین برسانیم؛ در اینجا در قالب کمپین، یک پیام را در فرم یک موج رسانه ای توسط انبوه منتشر کنندگان منتشر میکنیم.
🔸 حسن موج رسانه ای در سرعت و فراگیر بودنش هست، اما عیبش در زودگذر بودن؛ لذا در مواردی که ما میخواهیم یک خبر را به اکثریت مخاطبین هدف برسانیم از موج رسانه ای استفاده میکنیم.
🔹 اما در زمانی که میخواهیم یک مفهوم بصورت نهادینه شده در افکار عمومی مخاطبین نقش ببنده، باید از تکنیک تکرارِ نامکرر در برهه زمانی بالا استفاده کنیم تا اثرگذاری آن بلند مدت شود.
✍️ سید احمد رضوی
🔰 صراط؛ مروج گفتمان اصیل انقلاب
http://eitaa.com/joinchat/1112735758C332d249c3e