1.45M
✅ تکنیکهای اقناع رسانه ای
🔻 تکنیک دوم: ترس
این تکنیک نیز یکی از پرکاربردترین تکنیکهای اقناعی در رسانه هاست که برای ترساندن مخاطب با استفاده از گزاره های ناخوشایند و در بعضی مواقع ترسناک مثل شکست و ناکامی، عدم رعایت حقوق بشر، تروریسم و … به کار گرفته میشود. هشدارهای سیاستمداران و یا گروههای حامی آنها و ترسیم هراسآور وضعیت موجود در اخبار، سخنرانیها و گزارش آنها هم نمونهای دیگر برای استفاده از این فن است تا خود و برنامههای خود را نجاتبخش وضعیت ترسیم شده معرفی کنند. در خبرها و برنامههای گفت و گو محور شبکههای خارجی درباره ایران، نمونههای آن را زیاد میتوان یاقت.
✍️ سید احمد رضوی
🔰 صراط؛ مروج گفتمان اصیل انقلاب
http://eitaa.com/joinchat/1112735758C332d249c3e
ان شاالله فردا و پسفردا دیگر تکنیکهای اقناع رسانه ای رو تشریح میکنم
فعلا این دو تکنیک رو خوب گوش کنید و در رویه رسانه ای تون ازشون بهره ببرید
سید احمد رضوی | صراط
✅ دیگه از این راحت تر چی میخواین؟!!!! 🔹 کتاب رو با 15 درصد تخفیف توی خونه تون با گوشی میخرید!!!! (
👌 از خرید و مطالعه کتاب #هرگز غافل نشید🌹
#نکته
🔹 دشمن چند ثانیه با نفوذ توانست در پخش خبر شبکه یک و خبر اخلال ایجاد کند و جسارتی به رهبری بکند؛ برخی رفقای انقلابی نیز با تکمیل پازل دشمن، آن چند ثانیه را که اکثریت مطلق افراد جامعه ندیده بودند و اصلا متوجهش نشدند را باز نشر میدهند که هر آنکس که ندیده و متوجه نشده، ببیند؛ نه یکبار که بارها هم ببیند!!!!!
🔸 مراقب باشیم تکمیل کننده پازل دشمن نشویم
✍️ سید احمد رضوی
🔰 صراط؛ مروج گفتمان اصیل انقلاب
http://eitaa.com/joinchat/1112735758C332d249c3e
✅ این تازه یک بخش کوچک و کم اهمیت از رفتارهای طرفداران نظام هست، بقیه بخش ها اعجاب انگیزتر هست👌😉
✍️ سید احمد رضوی
🔰 صراط؛ مروج گفتمان اصیل انقلاب
http://eitaa.com/joinchat/1112735758C332d249c3e
2.27M
✅ تکنیکهای اقناع رسانه ای
🔻 تکنیک سوم: تکرار
🔹یکی دیگر از تکنیکهای موثر و پر کاربرد در رسانه ها، تکرارِ نامکرر یک پیام برای مخاطبین است. پیامهای رسانهای هر چقدر بیشتر تکرار شوند، بیشتر در ذهن ما تثبیت، و همین امر موجب اعتماد بیشتر ما به آنها میشود. این تکرار به دو روش انجام میشود: یکی از روشها تکرار تصاویر، صداها یا کلماتی خاص در درون پیام است برای اینکه معنای اصلی پیام در ذهن ما مستحکم شود. دیگری تکرار کامل و چندباره است تا بیشتر در ذهن ما تثبیت شود. گاهی هم در کمپینهای تبلیغاتی تجاری و سیاسی، یک شعار واحد به شیوههای مختلف و در پیامهای رسانهای متفاوت تکرار میشود تا بیشتر ملکه ذهن و زبان ما شود. تکرار یک پیام، به مانند ضربات چکشی است که کمکم یک میخ را به داخل چوب میراند. تکرار یک مطلب، احتمال پذیرش آن را نزد مخاطب بالا میبرد. تکنیک «تکرار»، گاهی توسط یک رسانه شکل میگیرد و گاهی توسط چند رسانه همسو اجرا میشود. طبیعی است تاثیر روش دوم در اقناع مخاطبان، به مراتب بیشتر است. مخاطب در چنین مواردی احساس میکند همه دارند یک مطلب را میگویند، پس حتماً درست است.
✍️ سید احمد رضوی
🔰 صراط؛ مروج گفتمان اصیل انقلاب
http://eitaa.com/joinchat/1112735758C332d249c3e
سید احمد رضوی | صراط
✅ تکنیکهای اقناع رسانه ای 🔻 تکنیک سوم: تکرار 🔹یکی دیگر از تکنیکهای موثر و پر کاربرد در رسانه ها، تک
🔹 در اینجا، مبحث موج رسانه ای متفاوت هست؛ در یک زمانی، ما میخواهیم یک موج رسانه ای ایجاد کنیم که پیامی را با کمترین زمان ممکن به حداکثر مخاطبین برسانیم؛ در اینجا در قالب کمپین، یک پیام را در فرم یک موج رسانه ای توسط انبوه منتشر کنندگان منتشر میکنیم.
🔸 حسن موج رسانه ای در سرعت و فراگیر بودنش هست، اما عیبش در زودگذر بودن؛ لذا در مواردی که ما میخواهیم یک خبر را به اکثریت مخاطبین هدف برسانیم از موج رسانه ای استفاده میکنیم.
🔹 اما در زمانی که میخواهیم یک مفهوم بصورت نهادینه شده در افکار عمومی مخاطبین نقش ببنده، باید از تکنیک تکرارِ نامکرر در برهه زمانی بالا استفاده کنیم تا اثرگذاری آن بلند مدت شود.
✍️ سید احمد رضوی
🔰 صراط؛ مروج گفتمان اصیل انقلاب
http://eitaa.com/joinchat/1112735758C332d249c3e
2.35M
✅ تکنیکهای اقناع رسانه ای
🔻 تکنیک چهارم: تطمیع
🔹 یکی دیگر از تکنیک های اقناع، تکنیک تطمیع است در جهت همراهی و همگامی مخاطب در حصول به اهداف پیدا و پنهان تولیدکننده محصولات رسانه ای. در این شیوه برای متقاعدسازی افراد برای کاری یا پذیرفتن عقیدهای خاص هم میتواند به کار گرفته شود. ترسیم آمال و آرزوها، بیان افق نگاه و نقشه راه، خواسته های فردی و اجتماعی، تخفیف، قرعهکشی و … نمونههایی از استفاده از تکنیک تطمیع هستند.
✍️ سید احمد رضوی
🔰 صراط؛ مروج گفتمان اصیل انقلاب
http://eitaa.com/joinchat/1112735758C332d249c3e
سید احمد رضوی | صراط
🔹 کتاب مجموعه قصه های حنانه 🔸مجموعه قصههای حنانه نوشته علی باباجانی است که با تصویرگری گلنار ثروتیا
✅ مجموعه قصه های حنانه، با جلدی گالینگور، در 120 صفحه تمام رنگی و در قالب 12 داستان کودکانه اما پر محتوا به چاپ رسیده است.
🔸 عمده مخاطب این کتاب کودکان زیر 9 هستند که بیشترین نیاز را به این مفاهیم در قالب داستانهای کودکانه دارند.
🔻نویسنده: علی باباجانی
◀️ 15 درصد تخفیف ویژه
https://oniketab.ir/product/hanane/
🤵🏻 سفارش کتاب و مشاوره :
@admin_Oniketab
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
❤️ مقام معظم رهبری (مدظلهالعالی) :
🔹 خیال نکنید اگر چهار نفر که سابقه انقلابی دارند از کاروان انقلاب کنار رفتند، انقلاب غریب است...
🔰 صراط؛ مروج گفتمان اصیل انقلاب
http://eitaa.com/joinchat/1112735758C332d249c3e
سید احمد رضوی | صراط
🔹کتاب ستاره ها چیدنی نیستند 🔸این اثر در واقع یک مقالهرمان و تلفیقی است از داستان و واقعیت؛ از چند ش
✅ کتاب ستاره ها چیدنی نیستند
🔹 این کتاب برگرفته از زندگیِ یک دختر آمریکایی هست اما چند نکته ویژه دارد:
1️⃣ در درون این رمان، بسیاری از پشت پرده های مقابله با عفاف و حجاب بصورت مستند ذکر شده که گواه این موضوع 337 پی نوشت انتهای کتاب است.
2️⃣ در درون رمان، به اقدامات و گفته های بسیاری از شخصیتها مانند مصی علینژاد بصورت صریح و شفاف پرداخته شده که در انتهای مطالعه، به یک شناخت قابل قبولی از تحرکات دشمن در عرصه مقابله با عفاف و حجاب دست پیدا میکنیم.
🔸 خوانش کتاب مناسب و ضروری برای جوانان، دانشجویان و بزرگسالان است.
◀️ 15 درصد تخفیف ویژه
https://oniketab.ir/product/setareha-chidani-nistand/
🤵🏻 سفارش کتاب و مشاوره :
@admin_Oniketab