eitaa logo
صالحین تنها مسیر
250 دنبال‌کننده
18.2هزار عکس
7.6هزار ویدیو
289 فایل
جهاد اکبر، مبارزه با هوای نفس در تنها مسیر آرامش کاری کنیم ورنه خجالت براورد روزیکه رخت جان به جهان دگر کشیم خادم کانال @Yanoor برایم بنویس tps://harfeto.timefriend.net/16133242830132
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
آغاز هفته مون متبرک به عطرصلوات برمحمدوآل محمد 📿 به رسم ادب السلام علیک یااباعبدالله السلام علیک یااباصالح المهدی السلام علیک یاعلی ابن موسی الرضا اللهم صلی علی محمد و‌ آل محمد و عجل فرجهم ❄️🌺
♥️ ای تمام آرزوی ما ای اوج دلخوشی های ما ای مهربانترین پدر سالهاست که جز دیدارتان آرزوی دیگری نداریم و جز شنیدن صدایتان، حسرت دیگری نچشیده ایم خدا شما را برساند و چشم های ما را روشن کند . 🌤
10.95M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
سلام مولاے ما ... مهدے جان ... 💚🌺💚🌺💚🌺💚🌺💚
حدیث مهدوی🍃 💚پیامبر صلی الله علیه و آله: بِهِ يَمْحَقُ اَللَّهُ اَلْكَذِبَ وَ يُذْهِبُ اَلزَّمَانَ اَلْكَلِبَ وَ بِهِ يُخْرِجُ ذُلَّ اَلرِّقِّ مِنْ أَعْنَاقِكُمْ خداوند به وسیلهٔ او (مهدی عجل الله فرجه) دروغ را (از دلهای مردم و از متن جوامع) بزداید و سختیهای روزگار را برطرف گرداند؛ و طوق بردگی را از گردنهای شما بیرون آورد. 📗الغيبة (للطوسی) ج ۱، ص ۱۸۵ 📗إثبات الهداة، ج ۵، ص ۱۲۲ 
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
✅ صلوات ما برای عرض ادب است ✍آیت‌الله جوادی آملی: مرحوم علامه طباطبایی به فردی که در مورد فایده صلوات از ایشان پرسیده بود پاسخ ‏لطیفی دادند. فرمودند: صلواتی که ما می‌فرستیم اولاً از خودمان چیزی اهدا نمی‌کنیم ‏بلکه به خدا عرض می‌کنیم و از او می‌خواهیم که بر پیامبر و خاندانش رحمت ویژه ‏بفرستد و ثانیاً گرچه این خاندان نسبت به ما محتاج نیستند ولی به ذات اقدس اله که ‏نیازمندند وباید دائماً فیض الهی بر آنها نازل شود. ما با این صلوات در واقع خود را به این ‏خاندان نزدیک کرده‌ایم. بعد مثال می‌زدند و می‌فرمودند: اگر باغبانی در باغی که همه‎ ‎گل‌ها و میوه‌هایش مِلک صاحب باغ است کار کند و از صاحب باغ حقوق بگیرد، روز عید، ‏یک دسته گل از باغ تهیه کند و به حضور صاحب باغ ببرد آیا عمل او موجب تقرب به ‏صاحب باغ هست یا نه؟ مسلماً هست. این عمل نشانه ادب باغبان است. صلوات هم ‏ادب ما را ثابت می‌کند واِلاّ ما که از خودمان چیزی نداریم. بلکه از ذات اقدس اله مسئلت ‏می‌کنیم بر مراتب و درجات این بزرگواران بیفزاید. و همین عرض ادب برای ما تقرّب است.‏ 📚 نسیم اندشه، دفتر اول، ص96 💠امور_بانوان_مسجد_جامع_کیانمهر https://eitaa.com/banovanmjk
🔴 شريک اعمال ما امام زمان(عج) است 🔹 حاج اسماعيل دولابی ميفرمايد: 🟢 آيا نميدانی امام زمان با ما در تمام اعمال نيک، شريک است؟ 🔸زيرا اين اعمال نيّت های اوست. هر کس دو رکعت نماز می خواند... او در آن شريک است و شريک خوبی هم است. اگر شريک نباشد چيزی از شما پذيرفته نميشود، قبولی کار شما به خاطر شرکت اوست. 🔸روح عالَم است. شما تصور ميکنيد که زيبايى و شادابی روح شما مال خودت است؟مال اوست. ❤️ السلام عليک يا روح العالم امام زمان شريک انبياء است، شريک قرآن است. 📚 طوبای محبت، ج ۳ ص ۴۸
▫️اعْقِلُوا الْخَبَرَ إِذَا سَمِعْتُمُوهُ عَقْلَ رِعَايَة لاَ عَقْلَ رِوَايَة، فَإِنَّ رُوَاةَ الْعِلْمِ كَثِيرٌ، وَ رُعَاتَهُ قَلِيلٌ 🟠هنگامى كه روايتى را مى شنويد در آن بينديشيدتا آن را به كار بنديد نه اينكه تفكر فقط براى نقل به ديگران باشد.زيرا راويان علم بسيارند و رعايت كنندگان آن كم. ✍اهميت عمل به روايات به اندازه اى است كه در بسيارى از احاديث علم بى عمل به منزله جهل شمرده شده و تنها علمى شايستگى اين نام دارد كه به عمل منتهى شود 📚 @nahjol_balagheh_1
7.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
❇️ همون مفهوم عقل و نفس که مطرح کردیم رو این استاد دانشگاه آمریکایی با دو مفهوم شادی و لذت مورد بررسی قرار داده آخرش همه بشریت به زیبایی های تربیت عمیق دینی پناه خواهند برد... 🔷@IslamlifeStyles
صحبتای ایشون رو تایپ کنید و برای خودتون نگه دارید. میتونید هر جایی که کلمه شادی رو استفاده میکنه بجاش بذارید عقل و هر جایی کلمه لذت رو استفاده میکنه به جاش بذارید هوای نفس بعد ببینید چقدر دقیقه! 😊
🔴 شريک اعمال ما امام زمان(عج) است 🔹 حاج اسماعيل دولابی ميفرمايد: 🟢 آيا نميدانی امام زمان با ما در تمام اعمال نيک، شريک است؟ 🔸زيرا اين اعمال نيّت های اوست. هر کس دو رکعت نماز می خواند... او در آن شريک است و شريک خوبی هم است. اگر شريک نباشد چيزی از شما پذيرفته نميشود، قبولی کار شما به خاطر شرکت اوست. 🔸روح عالَم است. شما تصور ميکنيد که زيبايى و شادابی روح شما مال خودت است؟مال اوست. ❤️ السلام عليک يا روح العالم امام زمان شريک انبياء است، شريک قرآن است. 📚 طوبای محبت، ج ۳ ص ۴۸