نوشته بود؛
میترسم بعد از مرگم هیچکس گوشهای از صحنِ گوهرشاد نامم را نَبَرَد.
هیچکس نباشد که با دیدن گنبد و ضریح امام رضا به یادم بیوفتد.
میترسم که دیگر هرگز روحم آن آرامشِ عمیق را در نجف تجربه نکند.
که بمیرم و هیچکس نباشد که وقتی عطر حرمش را شنید، به جایِ من یک «یااباعبدالله» رو به ضریحِ شش گوشهاش بگوید.
من از تصورِ دیگر ندیدنِ باران و طلوعِ بینالحرمین، از اینکه نتوانم گوشهی حرم حضرت عباس به تماشایِ گنبدش بنشینم، از اینکه بعد از مرگ، دستم به دامان امام حسین نرسد، میترسم؛ میترسم...
به نظرم نقش ِ دوست ُ همنشین خیلی مهم و اثرگذاره روی زندگی و در نهایت عاقبت ِیک فرد .
5.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
+ سـه ماه گذشته ؛ دیگه باید
به زندگیت ادامه بدی و ازش رد شی !
- رد شـم ..💔؟
باعثپژمردهشدنروحدیگراننشین
بایه حرفیہحركتیہرفتار
چوناوندنیاهزاربرابربایدجوابگوباشین:))))
صَــبـورا
تایمایی که از خستگی چشمام به زور بازه قشنگ جنازهایام که داره حرکت میکنه😅🚶♂
تنها چیزی که تو این روزا بهم انرژی ادامه دادن میده
امید به هیئته..:)🚶♂