eitaa logo
سبزپوشان
277 دنبال‌کننده
23.9هزار عکس
20.9هزار ویدیو
111 فایل
فرهنگی اجتماعی
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
۲۲ تیرماه سالروز عروج استاد اندیشمند علی صفایی حائری گرامی باد.
. چرا شعار یاحسین، میرحسین در ستاد پزشکیان، منافقانه است؟ 🔻همراهی، وقتی صادقانه و پسندیده است که توام با همدلی باشد؛ و گرنه، نفاق و دورویی و دغلبازی است. مثل برخی مدعیان حمایت از پزشکیان که در همایش ستاد های انتخاباتی وی، شعار «یا حسین، میرحسین» دادند! 🔹اولا وابستگان سازمان منافقین و بهائیت و نظایر آنها در روز عاشورای سال ۱۳۸۸ و در اوج فتنه انگیزی، به موکب ها و پرچم های عزا حمله ور شدند و کف و سوت زدند و حرمت عاشورای حسینی را شکستند. 🔻این اقدام خباثت آمیز، به قدری افکار عمومی را جریحه‌دار کرد که طومار فتنه سبز را با تظاهرات گسترده مردمی، در روزهای ۸ و ۹ دی در هم پیچید. 🔹به همین علت هم، برخی اصلاح طلبان، به دروغ ادعا کردند حرمت شکنان، نه حامی موسوی، بلکه عناصر نفوذی و مهره نهادهای امنیتی بودند(!) اما با این وجود، میرحسین موسوی، همان حرمت شکنان را مردم خداجو خواند! موسوی در فتنه ۸۸ تا پایان در نقشه آمریکایی انگلیسی و صهیونیستی نقش آفرینی کرد. 🔻ثانیا برخی حاضران و سهم خواهان در ستاد پزشکیان در حالی سعی می کنند او، و میرحسین موسوی را یکی کنند که موسوی، انتخابات را تحریم کرد و حاضر نشد از پزشکیان حمایت کند و به او رای بدهد. دقیقا مثل موضع رژیم آمریکا و گروهک های سلطنت طلب و سازمان منافقین. 🔹ثالثا منافقین، در حالی شعار یا حسین، میرحسین دادند که فتنه سبز ، ماهیتی کاملا ضد اسلامی داشت. در این باره «مجید محمدی» از اعضای حلقه کیان (یکی از چند حلقه سازمان آشوب‌ در سال ۷۸ و ۸۸) و فعال در فتنه سبز اواخر مهر ماه ۱۳۸۸در وبسایت رادیو فردا نوشت: 🔻«اعضای جنبش سبز می‌خواهند با شورت کوتاه و تاپ بیرون بیایند، سینه بزنند و اگر هوس کردند، لیوان شرابی بنوشند... آنها روزه خواری می‌‌کنند و نصرمن الله و فتح قریب سر می‌‌دهند. در نماز جمعه با کفش و به صورتی مختلط پشت سر ‌هاشمی نماز می‌‌خوانند و جای صلوات، سوت و کف می‌ زنند»؛ 🔹اما همین فعال فتنه، ۴ آبان ۱۳۸۸ اعتراف کرد: «اسلامگرایی، جدی‌ترین مانع و مخاطره‌برانگیزترین مشکل در برابر جنبش سبز است. ریشه‌‌های فرهنگی و اجتماعی که به تأسیس و تداوم جمهوری اسلامی منجر شدند هنوز در جامعه ایران زنده‌اند. آنچه خطر جدی است، نام جمهوری اسلامی نیست بلکه اسلامگرایی است که در ایران قوی است. در ضرورت جدی گرفتن و اهمیت آن همین بس که بیش از سه دهه، حکومت را سر پا نگه داشته است. این ایدئولوژی از نفس نیفتاده و بر زمین زدن و ضربه فنی کردن آن، کاری است بس دشوار. نقطه حساس و بنیادین جمهوری اسلامی نه مقام ولی فقیه یا شخص خامنه‌ای، بلکه اسلامگرایی است»
حسینیه 💢 بیعت نمی کنم ▪️والى مدینه به امام حسین (علیه السلام) گفته بود "يا اباعبد اللَّه، من خير خواه تو هستم، با من (به نیابت از یزید) بیعت و اطاعت كن تا نجات يابى". 🔹امام در پاسخ فرمود: 🔻"إِنَّا أَهْلُ بَیْتِ النُّبُوَّةِ، وَ مَعْدِنُ الرِّسالَةِ، وَ مُخْتَلِفُ الْمَلائِکَةِ... وَ یَزیدُ رَجُلٌ فاسِقٌ شارِبُ الْخَمْرِ، قاتِلُ النَّفْسِ المُحَرَّمَةِ، مُعْلِنٌ بِالْفِسْقِ، وَ مِثْلِی لا یُبایِعُ لِمِثْلِهِ. ما از خاندان نبوّت و سرچشمه رسالت و جایگاه رفت و آمد فرشتگانیم... در حالى که یزید مردى است، فاسق، شرابخوار، قاتل بیگناهان. و آشکارا مرتکب فسق و فجور مى شود. و هرگز شخصى همانند من، با مردى همانند وى بیعت نخواهد کرد". 🔹امام، همچنین بیعت با طاغوت را رد کرد و فرمود: 🔻«أَلا وَ إِن الدعِی بْنَ الدعِی قَدْ رَکزَ بَینَ اثْنَتَینِ: بَینَ السلهًْ وَالذلهًْ، وَ هَیهاتَ مِنا الذلهًْ، یأْبَی الله‏ لَنا ذلِک وَ رَسُولُهُ وَ الْمُؤْمِنُونَ وَ حُجُورٌ طابَتْ وَ طَهُرَتْ وَ أُنُوفٌ حَمِیهًْ وَ نُفُوسٌ أَبِیهًْ»؛ 🔹و نیز، در آغاز محاصره در کربلا، به حرّ بن یزید فرمود: 🔻«لَيْسَ شَأْنى شَأنُ مَنْ يَخافُ الْمَوْتَ، ما أَهْوَنَ الْمَوْتِ عَلى سَبيلِ نَيْلِ الْعِزِّ وَاِحْياءِ الْحَقِّ، لَيْسَ الْمَوْتُ في سَبيلِ الْعِزِّ اِلاّ حَياهًْ خالِدَهًْ وَلَيْسَتِ الْحَياهًْ مَعَ الذُّلِّ اِلاَّالْمَوْتَ الَّذى لاحَياهًْ مَعَهُ، اَفَبِالْمَوْتِ تُخَوِّفُنى... وَهَلْ تَقْدِرُونَ عَلى أَكْثَرِ مِنْ قَتْلى؟! مَرْحَباً بِالْقَتْلِ في سَبيلِ الله‌، وَلكِنَّكُمْ لاتَقْدِروُنَ عَلى هَدْمِ مَجْدى وَ مَحْوِ عِزّى وَ شَرَفى».
❌ اکبر ترکان که خودش اصلاح طلب بود هم می‌دونست کرسنت چه خیانتی در حق ملت ایران بود. 🔺 بعد طرف اینجا با اسم انقلابی و تحلیلگر و کنشگر بخاطر بغض و کینه ش از جلیلی پریده بغل زنگنه و داره به شیوه های مختلف از کرسنت دفاع می‌کنه و خواهان مناظره ست... جای متهم در دادگاه است ✌️
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 کرسنت خیانت یا خدمت؟ جلیلی راست میگه یا زنگنه؟
ما با سه نوع نگاه به امام حسین(ع) روبرو هستیم 👇👇👇👇 ۱‌. امام حسین تاریخی ۲. امام حسین مناسکی ۳. امام حسین هدفی
کدام امام حسین(ع)؟ ۱. امام حسین(ع) تاریخی: یک شخصیت برجسته و قهرمان که صاحب مرام و مروت است اما در صحنه تاریخی مظلوم واقع شده است. نگاه به این امام حسین(ع) نگاه در تاریخ ماندن است. این دیدگاه نمی‌خواهد امام حسین(ع) از دل تاریخ به روز و مسائل جاری حیات انسانی تسری یابد. محور باشد. تعیین کننده و تنظیم گر روابط سیاسی اجتماعی انسان باشد. در واقع اینجا کل یوم عاشورا و کل ارض کربلا معنا ندارد. یک پدیده یا واقعه معلق در تاریخ است. ۲. امام حسین(ع) مناسکی: در این تفسیر و رویکرد غلبه بر احساسات و عواطف است. یک امام معصوم مورد ظلم واقع شده و باید هر سال طی مناسکی یاد او را صرفا گرامی نگاه داشت. غایت در اینجا همان انجام مناسک عزاداری است. مناسکی که در طول تاریخ بنا بر فرهنگ و آداب رسوم هر منطقه پیش رفته است. در اینجا نیز کل یوم عاشورا نیست. عاشورا تمام شده است. یکبار بوده، تکرار نمیشود. اینجا هم امام حسین(ع) تعیین کننده روابط در جامعه نیست. آدم خوب و مظلوم قصه است. باید احترامش حفظ شود. امام حسین(ع) را برای خود میخواهد. ارادت دارد. ۳. امام حسین(ع) هدفی: اینجا تفسیر متفاوت است. هدف امام حسین(ع) اهمیت دارد و غلبه بر احساس و مناسک پیدا می‌کند. اینجا دیگر کل یوم عاشوراست. اینجا امام حسین(ع) صرفا یک مظلوم محبوب کنج تاریخ نیست. اینجا امام ضدظلم، قیام کننده و معترض است. عدالت را طلب می‌کند. ضدحاکم طاغوت است. مقاوم است‌. کوتاه نمی آید حتی اگر کمتر از صد نفر باشد. تعیین کننده و تنظیم گر حیات اجتماعی جامعه بشری برای تمام عرصه هاست. عین عقلانیت است. در اوج عواطف، عقلانیت را ملاک و مبنا قرار میدهد. این نگاه به امام حسین(ع) حرکت آفرین است. اشک و سنت های عزاداری بنا بود و هست که هدف قیام امام حسین(ع) برای تمام عصرها زنده نگاه دارند. غایت و هدف مطلق صرف عزاداری نیست. عزاداری مهم است. مناسک اهمیت دارند اما از لابه لای آن عزاداری و مناسک باید به هدف قیام رسید وگرنه مسعود رجوی هم در آن تفسیر غلط خودش را پیرو امام حسین(ع) می دانست و پیش از شروع عملیات متوسل می شد!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♻️اعتراف خالد عزیزی، سخنگوی حزب تروریستی و تجزیه‌طلب دموکرات کردستان به شکست در پروژه براندازی: متأسفانه نتوانستیم با "زن‌زندگی‌آزادی" به براندازی برسیم؛ باید از طریق پروژه‌هایی، به داخل کشور نفوذ کنیم! بیا خودشون اعتراف میکنن زن زندگی آزادی یه پروژه بوده یعنی مرگ مهسا امینی جز این پروژه و نقشه بوده اما بعضیا هنوز تو خواب سپری میکنن...!!!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥یکی از لحظات کثیف سیاسی زنگنه و بعضی نمایندگان مجلس در زمان لاریجانی و روحانی و... ببینید زنگنه چقدر زیرکانه داره به نمایندگان پیشنهاد رشوه میده! این حرف یعنی چی؟ یعنی کار به کار من نداشته باشید تا بعدا منم هواتون رو داشته باشم و عضو هیئت مدیره یک شرکت بشید و مفت مفت پول بریزن تو جیبتون. جالب است در حضور دکتر پزشکیان که آن زمان نایب رئیس مجلس بود این سخنان بیان شد. انگار داره از ارث پدر بذل و بخشش میکنه. ببینید نمایندگان چطور با احسنت گفتن دارن از این حرکت کثیف زنگنه حمایت میکنن. یکی هم میگه حالا نگید این حرفها رو... اما نگران نباشید حکم کرسنت به زودی اعلام خواهد شد. تا محاکمه روحانی راهی نمونده. همه با هم این مطالبه رو جدی بگیریم.
در کربلا جود و سخا می سوخت با هم سقا و مشکی آشنا می سوخت باهم وقتی که باطل تیغ روی حق کشیده بی شک مرید و مقتدا می سوخت باهم چون اشبه الناس پیمبر رفت میدان چشمان لیلا و دعا می سوخت باهم قاسم لباس رزم بر تن کرد، آن دم قلب حسین و اولیا می سوخت باهم اصغر که شد بی تاب و جاری گشت خونش گهواره و رخت عزا می سوخت باهم از روی تل، وقتی که زینب دیده بان شد هم روح وجسمش ازجفا می سوخت باهم وقتی عمود خیمه می افتاد هر دم هم چادر و چشم و حیا می سوخت باهم وقتی علم افتاد از دستان عباس جسم حسین و خیمه ها می سوخت باهم تا که سر ارباب بر بالای نی رفت هفت آسمان و کربلا می سوخت باهم
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
اَللّهُمَ عَجِّل‌لِوَلیِّڪَ الفَرَج برکوچه‌های‌مرده‌ی‌این‌شهر‌جان‌بده باعــطر‌پرچمـــت‌دل‌ما‌را‌تـــکان‌بـده 🍃🌸
به سلیمان جهان از طرف مور سلام ... 🍃🌸
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
سلامی از قلبم به تو یا صاحب الزمان... 🌿 🌺‎‎‎‎‎‎‎‌‎‎‎ 🇮🇷@sabzpoushan