eitaa logo
صادقیه ( محبّی )
2.7هزار دنبال‌کننده
4.2هزار عکس
10.6هزار ویدیو
318 فایل
09153052990 علی محبی ( صادقیه ) راه ارتباط با مدیر👇 @Sadeghiyon314
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥وقتی خونه نماز می‌خونید چشم و لبتون رو کج و کوله نکنید. بچه یاد میگیره😁 بخصوص اون عزیزانی که نو رسیده دارند قدومشان مبارک
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
فشار دانشگاه😂🤦🏻‍♀ شادی و نکات مومنانه ┄┅┅❅🟤🌼🟢🌸🔴🌺🟣❅┅┅┄               
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
خونشون از خونه ما قشنگ تره😍😂 ❤️ ❤️ ❤️ @sadeghiyemohebbi http://sadeghiye.com 💚 💚 💚 دوستانتان را به کانال دعوت کنید 💓 💓 💓
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
۲۱ معماری شگفت انگیز لانه زنبــورهای عسل 🐝 سبحان الله 😱 ✨ فتبارک الله احسن الخالقین 🌷 شهادت میدهم پروردگارم نیکوترین آفریننده است 👌
تدریس_رساله_جامع_ ج3 - جلسه_شماره_835_تاریخ_1403.08.15.mp3
8.33M
. رساله جامع - جلد 3 🌼 احکام - جلسه شماره 835 👈 عاریه ( 3 ) 🌷 تاریخ 1403.08.15 ✅ لینک جلسه قبلی ( جلسه 834 ) 👇 ♻️ https://t.me/sadeghiyemohebbi/36599 🌷🌼🌺🌼🌺🌼🌺🌼 https://instagram.com/sadeghiye_ .
مطالب بیان شده در جلسه 👆👇 م 1245 مانند زمین، خانه، مغازه، لباس، کتاب، ظروف، اثاثیّه، زیور آلات، چهار پایان، ماشین و... که قابلیّت استفاده از مال بدون از بین بردن آن ، وجود داشته باشد. و عاریه دادن مثل نان ، میوه و خوراکی‌های دیگر برای مصرف خوراکی و نیز بنزین و نفت و مانند آن برای سوخت صحیح نیست، همچنان که عاریه دادن پول برای تجارت با آن صحیح نیست. 2 = برای منعفت حرام مورد عاریه واقع نشود م 1247 اگر مالی فقط منفعت حرام داشته باشد ( مانند ابزار مخصوص موسیقی حرام یا سی‌دی‌های مبتذل و ابزار قمار ) عاریه دادن آن صحیح نیست؛ همین طور، عاریه دادن مالی که هم استفادۀ حلال دارد و هم حرام، برای استفادۀ حرام ، صحیح نیست. بنابراین، عاریه دادن ظرف طلا و نقره برای خوردن و آشامیدن و همین طور بنابر احتیاط واجب برای بقیّۀ استعمالات صحیح نیست؛ ولی عاریه دادن آن برای تزیین، جایز است. ادامه دارد 👆👆 🆔 https://t.me/sadeghiyemohebbi 🌷📚🌷📚🌷📚🌷 🆔 https://instagram.com/sadeghiye_ .
کتاب أبواب العلم و آدابه 1403.08.15.mp3
7.74M
🔸🌷🔸🌺🔸 🔹🌷🔹🌺🔹 🌺🔸🌷🔸 🔹🌷🔹 🌺🔸 🔹 👈 🌺 👈 🧠 کتاب العلم 👈 باب بیست و سوم = اينكه اصول و پايه ‏هاى علم نزد ائمّه طاهرين ، عليهم السّلام است ( 3 ) 👈☘️ جلد دو صفحه 172 🏷 جلسه 478 بحار الانوار 🏷 ( جلسه 406 از کتاب العلم ) 💥 ✨ تاریخ 1403.08.15 لینک جلسه قبلی👆👇 🆔 https://t.me/sadeghiyemohebbi/36601 🌼🌺🌸🌼🌷🍀🌼 🆔 https://instagram.com/sadeghiye_ 🔹 🌺🔸 🔹🌷🔹 🌺🔸🌷🔸 🔹🌷🔹🌺🔹 🌺🔸🌷🔸🌺🔸
🌷 بعضی مطالب بیان شده در این جلسه👇👆 بحار ج ‏2 ص172 تا ص 174 برداشت از 7 حدیث 1 تا 4 و 6 و 8 و 9 از دو کتاب اختصاص و بصائر ( = محمد بن حسن‏ صفار م 290 ق‏ ) از امام باقر و امام صادق علیهما السلام : عَنْ أَبِي جَعْفَرٍ ع قَالَ : يَا جَابِرُ إِنَّا لَوْ كُنَّا نُحَدِّثُكُمْ بِرَأْيِنَا وَ هَوَانَا لَكُنَّا مِنَ الْهَالِكِينَ + ضَلَلْنَا كَمَا ضَلَّ مَنْ كَانَ قَبْلَنَا + لَوْ كُنَّا نُفْتِي النَّاسَ بِرَأْيِنَا اگر ما آل محمد ، از پيش خود مان و رای و نظر و هوای نفس خودمان سخنى ميگفتيم یا فتوایی می دادیم گمراه شده و به هلاکت می افتادیم چنان كه كسانى كه پيش از ما بودند گمراه و هلاک شدند، وَ لَكِنَّا حَدَّثْنَا بِبَيِّنَةٍ مِنْ رَبِّنَا بَيَّنَهَا لِنَبِيِّهِ ص فَبَيَّنَهُ لَنَا . و ليكن ما حديث ميگوئيم و فتوی می دهیم از روى برهان و دليل آشكار از جانب پروردگارمان كه آن برهان و دليل را براى پيغمبرش ( ص ) بيان كرده و آن حضرت براى ما بيان نموده است. ادامه دارد 👆👆 🆔 https://t.me/sadeghiyemohebbi 🌼🌺🌸🌼🌷🍀🌼 🆔 https://instagram.com/sadeghiye_ .
علی محبی 1403.08.15.mp3
15.99M
. 🌼 جلسه صد و سی و دوم 🌺 تدریس کتاب حق الیقین 🌏☄️ جهنّم و جهنّمیان ( 5 ) 🌹 سه شنبه شب 1403.08.15 ♻️ لینک جلسه قبلی 👇 🆔 https://t.me/sadeghiyemohebbi/36429 🌷🌼🌺🌼🌺🌼🌺🌼 🆔 https://instagram.com/sadeghiye_ .
🌷 بعضی مطالب بیان شده در این جلسه👇👆 سه شنبه ها : حقّ الیقین علّامه مجلسی فصل 16 ص 787 جهنّم و جهنّم یان خصوصیّات و صفات جهنّم و عقوبت ها شماره * 5 * 68 توبه وَعَدَ اللَّهُ الْمُنافِقِينَ وَ الْمُنافِقاتِ وَ الْكُفَّارَ نارَ جَهَنَّمَ خداوند به مردان و زنان منافق و به كافران ، وعده‏ى آتش دوزخ را داده ، خالِدِينَ فِيها هِيَ حَسْبُهُمْ وَ لَعَنَهُمُ اللَّهُ وَ لَهُمْ عَذابٌ مُقِيمٌ كه پيوسته در آن خواهند بود. آن ( دوزخ ) برايشان بس است و خداوند آنان را لعنت كرده ( و از لطف خويش دور ساخته ) و برايشان عذابى پايدار است. (( زن و مرد در برابر تكاليف الهى مساوى هستند. الْمُنافِقُونَ وَ الْمُنافِقاتُ كيفرهاى الهى نتيجه عملكرد خود ما ومقابله به مثل است . وعده‏ى دوزخ ، ابتدا براى منافقان است ، سپس كافران )) 52 یونس ثُمَّ قِيلَ لِلَّذِينَ ظَلَمُوا ذُوقُوا عَذابَ الْخُلْدِ هَلْ تُجْزَوْنَ إِلَّا بِما كُنْتُمْ تَكْسِبُونَ سپس به ستمگران گفته شود : عذاب هميشگى را بچشيد . آيا جز به آنچه به دست آورده‏ايد ، كيفر داده مى‏شويد ؟ 15 تا 17 ابراهیم ع ... وَ خابَ كُلُّ جَبَّارٍ عَنِيدٍ ... و تمام ستمگران لجوج محروم ماندند مِنْ وَرائِهِ جَهَنَّمُ وَ يُسْقى‏ مِنْ ماءٍ صَدِيدٍ عاقبتِ اين (ستمگرانِ لجوج ) ، دوزخ است واز آبى بَدبُو و چركين نوشانده مى‏شوند . يَتَجَرَّعُهُ وَ لا يَكادُ يُسِيغُهُ وَ يَأْتِيهِ الْمَوْتُ مِنْ كُلِّ مَكانٍ وَ ما هُوَ بِمَيِّتٍ وَ مِنْ وَرائِهِ عَذابٌ غَلِيظٌ آن (آب چركين) را جُرعه جُرعه مى‏آشامد، در حالى كه فرو بردن آن هرگز گوارا نيست و مرگ از هر سو به سراغ او مى‏آيد، ولى او مردنى نيست وپس از آن، عذاب شديدى است. حضرت صادق ع فرمود ند : که صَدید خون و چرکی است که از بدن گناهکاران در جهنم جاري میشود ... حضرت صادق ع فرمودند : که آن را نزدیک آدمی آورند او کراهت دارد چون پیش روي او آورند رویش بریان شود و پوست سر و رویش در آن بیفتد و چون بیاشامد جمیع امعاء او را پاره کند ... (( غرر الحكم ج 3 ح 4640 قـالَ عـَلِىٌّ عليه السلام: ثَمَـرَةُ الْكِذْبِ اَلْمَهانَةُ فِى الدُّنْيا وَ الْعَذابُ فِى الآخِرَةِ على عليه السلام فرمودند : نتيجـه دروغـگويى، خوارى در دنيا و عذاب در آخرت است.)) ادامه دارد 👆👆 🆔 https://t.me/sadeghiyemohebbi 🌼🌺🌸🌼🌷🍀🌼 🆔 https://instagram.com/sadeghiye_ .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
جاروبرقی رو هندل میزنه روشن بشه😂😂😂 ‌‌ ❤️❤️❤️ @sadeghiyemohebbi http://sadeghiye.com
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
آخرش وسطیه هم دیگه زدش😂🤣 ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ ♥️♥️♥️ @sadeghiyemohebbi http://sadeghiye.com
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
رانندگی‌ هندی‌ها با ماشینو دیده بودین؟! این دوچرخه‌سواری شونه! 😳 ❤️ ❤️ ❤️ @sadeghiyemohebbi http://sadeghiye.com 🌹 🪴 🌹
پخش زنده
فعلا قابلیت پخش زنده در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
احکام تاریخ 1403.08.16 .
پخش زنده
فعلا قابلیت پخش زنده در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
گلچین بحارالانوار تاریخ 1403.08.16 .
پخش زنده
فعلا قابلیت پخش زنده در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
مهدی موعود تاریخ 1403.08.16 .
تدریس_رساله_جامع_ ج3 - جلسه_شماره_836_تاریخ_1403.08.16.mp3
4.62M
. رساله جامع - جلد 3 🌼 احکام - جلسه شماره 836 👈 عاریه ( 4 ) 🌷 تاریخ 1403.08.16 ✅ لینک جلسه قبلی ( جلسه 835 ) 👇 ♻️ https://t.me/sadeghiyemohebbi/36625 🌷🌼🌺🌼🌺🌼🌺🌼 https://instagram.com/sadeghiye_ .
مطالب بیان شده در جلسه 👆👇 م 1244 شرایط مال و منفعت مورد عاریه : 1 = خود مال با استفاده از بین نرود 2 = برای منعفت حرام مورد عاریه واقع نشود توجه : عاریه دادن سگ نگهبان و سگ شکاری ، و سگ آموزش دیده برای کشف جرایم جنایی و مانند آن نیز صحیح می‌باشد. 3 = منفعتی که مال برای آن عاریه داده می‌شود، مشخّص باشد م 1248 مثل زمینی که هم قابلیّت زراعت و هم قابل درخت‌کاری باشد و یا ماشینی که قابل باربری و مسافربری باشد ، ... ادامه دارد 👆👆 🆔 https://t.me/sadeghiyemohebbi 🌷📚🌷📚🌷📚🌷 🆔 https://instagram.com/sadeghiye_ .
کتاب أبواب العلم و آدابه 1403.08.16.mp3
10.96M
🔸🌷🔸🌺🔸 🔹🌷🔹🌺🔹 🌺🔸🌷🔸 🔹🌷🔹 🌺🔸 🔹 👈 🌺 👈 🧠 کتاب العلم 👈 باب بیست و سوم = اينكه اصول و پايه ‏هاى علم نزد ائمّه طاهرين ، عليهم السّلام است ( 4 ) 👈☘️ جلد دو صفحه 175 🏷 جلسه 479 بحار الانوار 🏷 ( جلسه 407 از کتاب العلم ) 💥 ✨ تاریخ 1403.08.16 لینک جلسه قبلی👆👇 🆔 https://t.me/sadeghiyemohebbi/36627 🌼🌺🌸🌼🌷🍀🌼 🆔 https://instagram.com/sadeghiye_ 🔹 🌺🔸 🔹🌷🔹 🌺🔸🌷🔸 🔹🌷🔹🌺🔹 🌺🔸🌷🔸🌺🔸
🌷 بعضی مطالب بیان شده در این جلسه👇👆 ادامه راویت جلسه قبل 👇👇 وَ لَكِنَّا نُحَدِّثُكُمْ بِأَحَادِيثَ نَكْنِزُهَا عَنْ رَسُولِ اللَّهِ ص كَمَا يَكْنِزُ هَؤُلَاءِ ذَهَبَهُمْ وَ فِضَّتَهُمْ‏ + وَ لَكِنَّا نُفْتِيهِمْ بِآثَارٍ مِنْ رَسُولِ اللَّهِ ص وَ أُصُولِ عِلْمٍ عِنْدَنَا نَتَوَارَثُهَا كَابِراً عَنْ كَابِرٍ نَكْنِزُهَا و همانطوری که مردم طلا و نقره شان را ذخیره می کنند ما نیز این احادیث را از رسول الله و علی بن ابی طالب ذخیره کرده ایم و نسل به نسل از یکدیگر ارث می بریم كُلُّ شَيْ‏ءٍ نَقُولُهُ فِي كِتَابِ اللَّهِ وَ سُنَّتِهِ + قُلْتُ لِأَبِي عَبْدِ اللَّهِ ع عِلْمُ‏ عَالِمِكُمْ‏ أَيُ‏ شَيْ‏ءٍ وَجْهُهُ‏ قَالَ وِرَاثَةٌ مِنْ رَسُولِ اللَّهِ وَ عَلِيِّ بْنِ أَبِي طَالِبٍ صَلَوَاتُ اللَّهِ عَلَيْهِمَا يَحْتَاجُ النَّاسُ إِلَيْنَا وَ لَا نَحْتَاجُ إِلَيْهِمْ. و هر چه می گوییم در آیه قرآن یا سنت رسول الله می باشد مردم محتاج ما هستند ولی ما محتاج مردم نیستیم بحار ج‏2 ص174 عَنْ أَبِي جَعْفَرٍ ع قَالَ : إِنَّ رَسُولَ اللَّهِ ص دَعَا عَلِيّاً ع فِي الْمَرَضِ الَّذِي تُوُفِّيَ فِيهِ امام محمّد باقر عليه السّلام : رسول خدا ( ص ) در بيمارى كه در آن از دنيا رفت علىّ (ع ) را نزد خود خواند و فرمود : فَقَالَ يَا عَلِيُّ ادْنُ مِنِّي حَتَّى أُسِرَّ إِلَيْكَ مَا أَسَرَّ اللَّهُ إِلَيَّ اى علىّ نزديك من بيا تا سرّ و راز خود را با تو در ميان نهم و بگويم آن رازى را كه خدا با من در ميان نهاد و فرمود ، وَ أَئْتَمِنَكَ عَلَى مَا ائْتَمَنَنِيَ اللَّهُ عَلَيْهِ و تو را امين گردانم بر آنچه خدا مرا بر آن امين گردانيد، فَفَعَلَ ذَلِكَ رَسُولُ اللَّهِ ص بِعَلِيٍّ ع وَ فَعَلَهُ عَلِيٌّ ع بِالْحَسَنِ ع وَ فَعَلَهُ حَسَنٌ ع بِالْحُسَيْنِ ع و رسول خدا ص با علىّ‏ ع و علىّ ع با حسن ع و حسن ع با حسين ع وَ فَعَلَهُ الْحُسَيْنُ ع بِأَبِي ع وَ فَعَلَهُ أَبِي ع بِي صَلَوَاتُ اللَّهِ عَلَيْهِمْ أَجْمَعِينَ . و حسين ع با پدرم ع و پدرم ع با من چنين كرد رحمت خدا بر همه ايشان باد . عَنْ أَبِي الْحَسَنِ الرِّضَا ع قَالَ سَمِعْتُهُ يَقُولُ‏ أَسَرَّ اللَّهُ سِرَّهُ إِلَى جَبْرَئِيلَ ع وَ أَسَرَّ جَبْرَئِيلُ ع إِلَى مُحَمَّدٍ ص وَ ... بحار ج‏2 ص175 . . . وَاحِداً بَعْدَ وَاحِدٍ . ادامه دارد 👆👆 🆔 https://t.me/sadeghiyemohebbi 🌼🌺🌸🌼🌷🍀🌼 🆔 https://instagram.com/sadeghiye_ .
1403.08.16 مهدی موعود.mp3
21.86M
🍂🌸🍂🌸🍂🌸 🌸🍂🌸 🍂 🌸 جلد 51 بحار آشنایی با امام عصر عجل الله تعالی فرجه 👈🌷 معجزات امام زمان (عج) و ... ( 5 ) 🍃 🌼 جلسه هفتاد و هشتم 🌿🌺 تاریخ 1403.08.16 لینک جلسه قبلی👇 🆔 https://t.me/sadeghiyemohebbi/36448 ♥️ 🌺🌿 🌸 🍂 🌸🍂🌸 🍂🌸🍂🌸🍂🌸
🌷 بعضی مطالب بیان شده در این جلسه👇👆 بحار ج‏51 ص294 باب 15 ما ظهر من معجزاته صلوات الله عليه و فيه بعض أحواله و أحوال سفرائه‏ باب 15 معجزات امام زمان (عج) و ... * هدف و دلالت معجزه ... * ارکان اساسی معجزه 9 جهت ... * اقسام معجزه حسی و عقلی فِعلی و قَولی و ... * فرق معجزه با امور خارق العاده 11 مورد ... بحار ج‏51 ص294 التَّمِيمِيَّ حَدَّثَنِي عَنْ رَجُلٍ مِنْ أَهْلِ أَسْتَرْآبَادَ قَالَ‏ صِرْتُ إِلَى الْعَسْكَرِ وَ مَعِي ثَلَاثُونَ دِينَاراً فِي خِرْقَةٍ مِنْهَا دِينَارٌ شَامِيٌّ فَوَافَيْتُ الْبَابَ وَ إِنِّي لَقَاعِدٌ مردى از اهل گرگان نقل كرد كه گفت : در حالى كه سى دينار در پارچه‏اى با خود داشتم به سامراء رفتم، يك دينار آن شامى بود. چون بدر خانه حضرت رسيدم ، نشستم . إِذْ خَرَجَ إِلَيَّ جَارِيَةٌ أَوْ غُلَامٌ الشَّكُّ مِنِّي قَالَ هَاتِ مَا مَعَكَ قُلْتُ مَا مَعِي شَيْ‏ءٌ ديدم خادمی از خانه بيرون آمد و گفت : آنچه آورده‏اى بده ! گفتم : چيزى با من نيست . فَدَخَلَ ثُمَّ خَرَجَ وَ قَالَ مَعَكَ ثَلَاثُونَ دِينَاراً فِي خِرْقَةٍ خَضْرَاءَ مِنْهَا دِينَارٌ شَامِيٌّ وَ خَاتَمٌ پس بدرون خانه رفت و سپس برگشت و گفت : سى دينار نزد تو هست كه در پارچه سبزى بسته‏اى و يك دينار آن شامى است با يك انگشتر كُنْتَ نَسِيتَهُ فَأَوْصَلْتُهُ إِلَيْهِ وَ أَخَذْتُ الْخَاتَمَ. كه تو آن را فراموش كرده‏اى . پس من پولها را بحضرت دادم و انگشتر خود را برداشتم. ( علم امام ع به همه چیز ... ) بحار ج‏51 ص295 عَنْ مَسْرُورٍ الطَّبَّاخِ قَالَ‏ كَتَبْتُ إِلَى الْحَسَنِ بْنِ رَاشِدٍ لِضِيقَةٍ أَصَابَتْنِي فَلَمْ أَجِدْهُ فِي الْبَيْتِ فَانْصَرَفْتُ فَدَخَلْتُ مَدِينَةَ أَبِي جَعْفَرٍ از مسرور طباخ می گوید : بواسطه سختى معيشتى كه بمن رسيده بود، ... به بغداد نزد عثمان بن سعيد ( اولين نائب حضرت ) رفتم . فَلَمَّا صِرْتُ فِي الرَّحْبَةِ حَاذَانِي رَجُلٌ لَمْ أَرَ وَجْهَهُ وَ قَبَضَ عَلَى يَدِي وَ دَسَّ إِلَيَّ صُرَّةً بَيْضَاءَ وقتى به درِ شهر رسيدم ، مردى مقابل من آمد كه صورتش را نديدم . او دست مرا گرفت و با احتياط كيسه سفيدى بمن نشان داد . فَنَظَرْتُ فَإِذَا عَلَيْهَا كِتَابَةٌ فِيهَا اثْنَا عَشَرَ دِينَاراً وَ عَلَى الصُّرَّةِ مَكْتُوبٌ مَسْرُورٌ الطَّبَّاخُ نگاه كردم ديدم روى آن نوشته است : دوازده دينار در آنست و هم روى آن نوشته بود مسرور طباخ !. ( حضرت عج به واسطه وکلاء مشکل شیعیان را حل می کردند ) بحار ج‏51 ص295 عَنْ مُحَمَّدِ بْنِ شَاذَانَ قَالَ‏ اجْتَمَعَ عِنْدِي خَمْسُمِائَةِ دِرْهَمٍ نَاقِصَةً عِشْرِينَ فَأَتْمَمْتُهَا مِنْ عِنْدِي گفت : پانصد درهم سهم امام متعلق بشيعيان نزد من جمع شد، ولى بيست درهم آن كم بود، من از مال خودم آن را تكميل نمودم وَ بَعَثْتُ بِهَا إِلَى مُحَمَّدِ بْنِ أَحْمَدَ الْقُمِّيِّ وَ لَمْ أَكْتُبْ كَمْ لِي مِنْهَا و براى محمد بن احمد قمى ( از وکلاء ) فرستادم كه بحضرت برساند . من در نامه خود ننوشته بودم چه مقدار آن پول مال خودم هست. فَأَنْفَذَ إِلَيَّ كِتَابَهُ وَصَلَتْ خَمْسُمِائَةِ دِرْهَمٍ لَكَ فِيهَا عِشْرُونَ دِرْهَماً محمد بن احمد جواب امام را براى من فرستاد كه نوشته بود : پانصد درهم رسيد كه بيست درهم‏ از آن خودت بود ! ( علم امام ع به جزئیات کارها ... ) بحار ج‏51 ص295 عَنْ أَبِي الرَّجَاءِ الْمِصْرِيِّ وَ كَانَ أَحَدَ الصَّالِحِينَ قَالَ‏ خَرَجْتُ فِي الطَّلَبِ بَعْدَ مُضِيِّ أَبِي مُحَمَّدٍ ع فَقُلْتُ فِي نَفْسِي لَوْ كَانَ شَيْ‏ءٌ لَظَهَرَ بَعْدَ ثَلَاثِ سِنِينَ گفت : بعد از رحلت حضرت امام حسن عسكرى ع به جستجوى امام زمان ع بيرون آمدم فَسَمِعْتُ صَوْتاً وَ لَمْ أَرَ شَخْصاً ... در اين وقت صدائى شنيدم ولى صاحب صدا را نديدم كه ميگفت : يَا نَصْرَ بْنَ عَبْدِ رَبِّهِ قُلْ لِأَهْلِ مِصْرَ هَلْ رَأَيْتُمْ رَسُولَ اللَّهِ فَآمَنْتُمْ بِهِ اى نصر بن عبد ربه ! به اهل مصر بگو : آيا شما پيغمبر را ديده‏ايد كه باو ايمان آورده‏ايد ؟ ( یومنون بالغیب ... + آمنوا بسواد علی بیاض ) قَالَ أَبُو رَجَاءٍ لَمْ أَعْلَمْ أَنَّ اسْمَ أَبِي عَبْدُ رَبِّهِ وَ ذَلِكَ أَنِّي وُلِدْتُ بِالْمَدَائِنِ ابو الرجاء ميگويد : من تا آن موقع نميدانستم كه نام پدرم عبد ربه است ! زيرا من در مدائن متولد شدم . فَحَمَلَنِي أَبُو عَبْدِ اللَّهِ النَّوْفَلِيُّ إِلَى مِصْرَ فَنَشَأْتُ بِهَا سپس ابو عبد اللَّه نوفلى مرا كه يتيمى بودم با خود به مصر برد و در آنجا پرورش يافتم. فَلَمَّا سَمِعْتُ الصَّوْتَ لَمْ أُعَرِّجْ عَلَى شَيْ‏ءٍ وَ خَرَجْتُ. چون آن صدا را شنيدم ديگر به دنبال امام زمان عج نپرداختم و مراجعت نمودم . ( آنچه را که ما نمی دانیم امام ع علم دارد ... ) .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
واکنش‌ کلاغ ها به آتش... ❤️ ❤️ ❤️ @sadeghiyemohebbi http://sadeghiye.com 💚 💚 💚 دوستانتان را به کانال دعوت کنید 💓 💓 💓
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🛑🎥 پر کردن کپسول به شکل دستی و تو مقیاس کوچولو :)💊 ❤️ ❤️ ❤️ @sadeghiyemohebbi http://sadeghiye.com 💚 💚 💚 دوستانتان را به کانال دعوت کنید 💓 💓 💓