eitaa logo
🌹صدرا🌹
511 دنبال‌کننده
22.7هزار عکس
24.4هزار ویدیو
271 فایل
-مهربانم، عالم از توست غریبانه چرا میگردی؟❤️😔 اللهم عجل لولیک الفرج به حق حضرت زینب( س) به کانال صدرا خوش آمدید. با مدیریت @sadrasadat74 پیشنهادات و انتقادات خود را منتقل کنید. ✅ کپی از مطالب کانال،مشروط برذکرصلوات برای شهدا،بلا اشکال و آزاد است.
مشاهده در ایتا
دانلود
آشوبگر بی ریشه ایران دمشق نمیشه ایران پر از شهیده فتنه جواب نمیده
🔴 هالووین در مشهد رؤیت شد 🔹 چقدر خوب بود 😂
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔺 این شِپِش هم بازداشت شد به امید بازداشت عوامل جنایت کرج .... خوب ببینید چگونه این وَلَدِچَموش در ابتدای ویدئو لات بازی در میاورد. بخش دوم ویدئو آنجایی که به غلط کردم افتاده را با دقت بیشتر ببینید. ابتدا مثل یک شیر که بیشه را بی رقیب دیده رجز میخواند و دعوت میکند به شرارت. در ویدئوی دوم میگوید : بچه ها از این کارهای بد بد نکنید. برخورد با این تخمِ حرام هایِ بی صاحبی که به محضِ بازداشت بابا ننه پیدا میکنند باید عبرت آموز باشد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥کنایه ی جالب مداح مراسم ۱۳ آبان تهران به سلبریتی‌ها 🔹 به جای اینکه به درد وطن بپردازید، چرا به مردم خود هی لگد می‌اندازید؟
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 رئیسی به بایدن: ایران گاو شیرده نخواهد شد 🔹چند ساعت قبل مطلع شدم رئیس‌جمهور آمریکا جمله‌ای گفته که شاید از حواس پرتی‌اش بوده باشد. او گفته که ما بنا به آزاد کردن ایران داریم. 🔹ایران ۴۳ سال قبل آزاد شد و مصمم است به اسارت شما درنیاید. ما هرگز گاو شیرده نخواهیم شد.
🔺جواد فروغی قهرمان تیراندازی المپیک با حضور در منزل آرتین مدالش را تقدیم او کرد
🔴آسوشیتدپرس: 🔻امروز زنان چادری در تهران، که تعداد آنها بسیار زیاد بود، پرچم ایران به اهتزار در آوردند. ـــــــــــــــــــــــ
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
بلایی که راهپیمایی امروز بر سر برعندازان آورد🤣🤣🤣
⭕️ماشاءالله به مردم 🔻خسته ام...! مثل کسی که صبح و شب میگه مردم از اسلام و انقلاب برگشتن و یهو تو راهپیمایی ها سیل جمعیت میلیونی مردم رو میبینه...:)
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
❌بشنویدغُربت امام زمان عجل الله اززبان خودشان... امام زمان(عجل الله ): مردم یک طرف برای خود زندگی می‌کنند من هم یک طرف تنها😔💔 پیشنهاددانلود👌👌 🌺تعجیل درفرج وسلامتی امام تنهاوغریب زمانمان صلوات 🌺 ♥️تاظهوردولت عشق و تاابد مولایم عاشقت میمانم♥️
🔺️بازتاب راهپیمایی 13 آبان در رسانه‌های غربی 🔹خبرگزاری رویترز با تیتر «ایران تسخیر سفارت آمریکا در سال 1979 را جشن گرفت» به بازنشر حضور مردم در خیابان‌ها پرداخت. 🔸خبرگزاری آسوشیتدپرس با انتشار تصاویری از گردهمایی مردم در تهران به نشر سخنان رئیس‌جمهوری کشورمان در روز 13 آبان پرداخت. 🔹پایگاه خبری هیل در خبری نوشت که راهپیمایی امروز در ایران در جهت گرامی‌داشت سالیانه بالا رفتن دانشجویان از حصار سفارت آمریکا بوده است. 🔸شبکه ای بی سی نیوز با بازتاب خبر راهپیمایی 13 آبان نوشت که مطابق با تصاویر پخش شده از صدا و سیمای ایران، جمعیت کسانی که در تهران در این راهپیمایی شرکت کرده بودند زیاد به نظر می‌رسید. 🔹خبرگزاری صهیونیستی تایمز او اسرائیل در گزارشی با تیتر «ایران تجمعاتی را جهت یادآوری تسخیر سفارت آمریکا ترتیب داد» به انتشار تصاویری از راهپیمایی و سخنان سید ابراهیم رئیسی در این مراسم پرداخت. 🔸عرب نیوز نیز با تیتری مشابه نوشت که راه‌پیمایان با در دست داشتن عروسک‌هایی از امانوئل مکرون، رئیس‌جمهوری فرانسه و محمدبن سلمان، ولیعهد عربستان سعودی شعار «مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل» سر دادند. 🔹یاهونیوز با انتشار عکس‌هایی از راهپیمایی یوم‌الله 13 آبان نوشت، دانش‌آموزان بنرهایی را در حمایت از حمله به سفارت آمریکا حمل کردند و پرچم ایران را به اهتزاز درآوردند. 🔸شبکه سی بی اس نیز با اشاره به راه‌پیمایی ایرانیان در یوم‌الله 13 آبان به انتشار سخنرانی رئیس‌جمهوری پرداخت. 🔹واشنگتن پست نوشت که ایرانیان در روز جمعه با داشتن پلاکاردهایی در دست در جشن تسخیر سفارت آمریکا شرکت کردند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 تصاویر هوایی از حضور کم سابقه مردم تهران در یوم الله ۱۳ آبان واقعا روزی به یاد مادنی بود مثل ۹ دی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
مداحی آنلاین - یک صبح می شود که برایم دعا کنی؟ - مطیعی.mp3
9.71M
(س) 💔یک صبح می شود که برایم دعا کنی؟ 💔یا نیمه شب به شوق نمازم صدا کنی؟ 🎤