eitaa logo
🌹صدرا🌹
511 دنبال‌کننده
22.6هزار عکس
24.3هزار ویدیو
271 فایل
-مهربانم، عالم از توست غریبانه چرا میگردی؟❤️😔 اللهم عجل لولیک الفرج به حق حضرت زینب( س) به کانال صدرا خوش آمدید. با مدیریت @sadrasadat74 پیشنهادات و انتقادات خود را منتقل کنید. ✅ کپی از مطالب کانال،مشروط برذکرصلوات برای شهدا،بلا اشکال و آزاد است.
مشاهده در ایتا
دانلود
هکرهای کاراما زدن به سیم آخرو خود زنی کردن، دیگه نتانیابو دلش به چی خوش باشه صهیونیست از درون پاشیده فقط به یه فوت بنده :) "سلدا"
46.62M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
حاضری ثواب تمام عبادت های امام رو بگیری..... بجاش ثواب یک شب بیدار موندن خودت بابت بچه داری رو به امام بدی..... ما قدر خودمون رو نمیدونیم! ما ارزش مادری کردنمون رو نمیدونیم.... ما خبر نداریم چه جایگاهی داریم اما امام خمینی میدونست.... کاش جایگاه والای مادری دوباره احیا میشد ❤️ ((درود خدا بر کسی که میدونست ارزش ها کجا هستند))
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⛔️ حرکات زشت و زننده و شرم‌آور علیرضا منادی سفیدان، نمایندهٔ حوزهٔ انتخابیهٔ تبریز، اسکو و آذرشهر و رییس کمیسیون آموزش مجلس هنگام درد و دل معلمان خوزستانی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥پدر شهید فلسطینی: والله اگر در یک کفه ترازو لنگه کفش یکی از نیروهای مقاومت باشد و در کفه دیگر تمام دولت‌های عرب، قطعا لنگه کفش نیروی مقاومت را ترجیح می‌دهیم!
🔴 جکسون هینکل روزنامه نگار آمریکایی حقایقی را درباره روز شنبه تهاجم مقاومت به رژیم صهیونیستی بر مبنای اعترافات روزنامه هاآرتص جمع آوری کرده است: 🔹تعداد تایید شده صهیونیست های کشته شده 900 نفر است، نه «نزدیک به 2000» 🔹50٪ کشته شدگان سربازان اسرائیلی بودند. 🔹اکثر مرگ و میرهای شهرک نشینان، نشانه هایی از مرگ بر اثر گلوله های تانک را بر خود دارند. 🔹هیچ مدرکی وجود ندارد که حماس صهیونیست ها را سوزانده باشد، اما سوختگی در اثر گلوله باران ارتش رژیم صهیونیستی رخ داده است. 🔹هیچ نوزاد سربریده ای در کار نیست. 🔹بی‌حرمتی به اجساد جنگجویان حماس رخ داده، در حالی که اجساد سربازان اسرائیلی به سردخانه ها برده شدند. 🔹تعداد افرادی که حماس به آنها شلیک کرده است کمتر از 100 نفر بوده که اکثر آنها شهرک نشینانی بودند که اسلحه در دست داشتند. 🔹رژیم صهیونیستی درباره همه چیز دروغ گفته است تا بتواند بهانی ای برای نسل کشی در غزه پیدا کند.
📍جنایات اسرائیل یک اشتباه در تمدّن غرب نیست، بلکه میوۀ اصلی و نتیجۀ طبیعی آن است. تفکّر منفعت‌طلبی در مواجهه با حق‌طلبی، وحشیانه‌ترین رفتار را مجاز می‌داند و الّا نابود می‌شود. طرفداران تمدّن غرب متحیّرند اگر این جنایات را محکوم کنند مبانی خود را محکوم کرده‌اند، اگر محکوم نکنند شریک جُرمند. 👌
طوفان الاقصی
از ناحیه شمال ،ظاهرا نفوذ نیروی زمینی رژیم صهیونیستی به قدری بود که پرچم خود را به اهتزاز در آوردند بنظر می رسد خطر برای مقاومت حماس جدی است🧐 ابوقاسم
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
نکته مهمی که در کارتون پینوکیو بود و خیلی از ماها بهش توجه کافی نکردیم! 😊😊🤔🤔😔😔😬😬
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
‏اینجا لندن است!!! کار فرهنگی تمیز و تاثیر‌گذار مادران فل۳طینی رو ببینید!💔 "نیره نوری"
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
زیبایی خلقت خداوند 🔹سحابیِ rosette 🔹️فاصله از زمین ما، 5200 سالِ نوری
🔴مسعود رجوی ۳ سال قبل در سال ۱۳۹۹ بر اثر بیماری و سکته قلبی مرده است 🔹خبرگزاری تسنیم نوشت: مسعود رجوی ۳ سال قبل در سال ۱۳۹۹ بر اثر بیماری و سکته قلبی مرده است. 🔹مسعود رجوی پس از حمله آمریکا به عراق در یکی از عملیات نیروهای آمریکایی از ناحیه پا و صورت دچار جراحت شدید شده و به همین خاطر از حضور در انظار عمومی اجتناب می کرده است. 🔹وی پس از مدتی به دلیل وضعیت نامناسبی که برای اختفا در کشور اردن (پس از فرار از عراق) داشت، به بیماری قند و فشار خون خون مبتلا شده و ترس ناشی از افشای محل اختفای او، مانع از درمان بیماری اش در مراکز درمانی شده بود. 🔹با تشدید بیماری دیابت، مسعود رجوی بینایی خود را نیز از دست داده و یکی از پاهای او هم قطع می شود.
🚨 | شاه ماهی به تور افتاد 🗞 دست خالی دشمنان ایران و ایرانی از نیروی انسانی باعث شد مهره های اصلی خود را به میدان بفرستند. 🔹نسرین ستوده حین سازماندهی آشوب در مراسم خاکسپاری مرحومه گراوند توسط نیروهای امنیتی شناسایی و بازداشت شد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
جواد خیابانی خطاب به فیفا: آیا جرات دارید اسرائیل را اخراج کنید؟
. جزئیات جدید از مرگ و آخرین روزهای زندگی مسعود رجوی سرکرده منافقین 🔺یک منبع آگاه امنیتی جزئیات جدیدی از سرنوشت مسعود رجوی سرگرده گروهک تروریستی منافقین را در اختیار قرار داد که طبق آن، مسعود روجوی ۳ سل قبل در سال ۱۳۹۹ بر اثر بیماری و سکته قلبی مرده است. 🔹بنا بر این گزارش، مسعود رجوی پس از حمله آمریکا به عراق در یکی از عملیات های نیروهای آمریکایی از ناحیه پا و صورت دچار جراحت شدید شده و به همین خاطر از حضور در انظار عمومی اجتناب می کرده است. 🔹وی پس از مدتی به دلیل وضعیت نامناسبی که برای اختفا در کشور اردن (پس از فرار از عراق) داشت، به بیماری قند و فشار خون خون مبتلا شده و ترس ناشی از افشای محل اختفای او، مانع از درمان بیماری اش در مراکز درمانی شده بود. 🔹با تشدید بیماری دیابت، مسعود رجوی بینایی خود را نیز از دست داده و یکی از پاهای او هم قطع می شود. 🔹در اوایل دهه ۹۰، به دنبال تلاش منافقین برای فرار از عراق، آنها برای انتقال به آلبانی، نیازمند خروج از لیست تروریستی وزارت خارجه آمریکا و انگلیس بودند و یکی از شروط آمریکا برای خروج از لیست تروریستی، عدم حضور مسعود رجوی در هر برنامه، دیدار، ملاقات و حتی نشر تصویر بود. 🔹علاوه بر این، نماینده آمریکا در ملاقاتی محرمانه با سران این گروهک، تحت الحفظ بودن مسعود رجوی ذیل دستگاه امنیتی آمریکا را با توجه به سابقه منافقین در عدم تعهد به توافقات، طرح و به عنوان شرط الزامی این خروج عنوان می کند و رسماً به آنها گفته می شود که تمام مناسبات سازمان مجاهدین خلق باید از کانال مریم رجوی دنبال و مدیریت شود. 🔹سران منافقین با توجه به شرایط بشدت بحرانی خود در عراق -یکی از طرح های آمریکا، تقسیم کردن حضور منافقین در چند کشور آسیایی، آفریقایی و اروپایی بود-، شروط آمریکا برای حضور متمرکز در یک کشور اروپایی را قبول کرده و در نهایت به این شرط تن می دهند. 🔹بنا بر این گزارش، مسعود رجوی تا آخرین لحظات زندگی (که در سال ۱۳۹۹ بر اثر سکته قلبی میمیرد) در اختیار و تحت حفاظت نیروهای آمریکایی در منطقه ای نامعلوم بوده که برخی اسناد مکان اختفای وی را کشور آمریکا می دانند. 🔹عباس شاکری معروف به دکتر فاضل، تا قبل از انتقال رجوی به آمریکا به عنوان دکتر شخصی او روند درمان وی را دنبال می کرد. 🔹شاکری متولد خرم آباد و متخصص ارولوژی است که مدتی را در بیمارستان شهدای تجریش تهران مشغول به کار بوده و در سال ۱۳۶۵ به عراق فرار کرده و به گروهک منافقین می پیوندد. 🔹وی اکنون با پاسپورتی با هویت جعلی به نام ضیاءالدین عبدالرزاق در کشور فرانسه اقامت دارد. 🔻
🔴حماس عکس هایی از تونل های زیر نوار غزه را به اشتراک گذاشت. در برخی از تونل ها می توان اتومبیل هایی را دید که در حال رانندگی هستند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
این کلیپ رو به بچه ها نشون بدید. الان دیدنش براشون لازمه
🔴نسرین ستوده بازداشت شد 🔹ساعتی پیش اخباری در مورد بازداشت نسرین ستوده در فضای مجازی منتشر شده بود. پیگیری فارس از منابع امنیتی نشان می‌دهد که صبح امروز نسرین ستوده با اتهام کشف حجاب و فعالیت علیه امنیت روانی جامعه بازداشت و در اختیار مقام قضایی قرار گرفته است. 🔹ستوده وکیلی است که از سال ۱۳۸۲ وکالت افرادی که به اتهام جاسوسی و تروریستی بازداشت می‌شدند را برعهده می‌گرفت. او در فتنۀ ۸۸ نقش فعالی داشت و در همان سال‌ها با جرائم امنیتی بازداشت شده بود.
زیبایی های آفرینش 🌍 قارچی به نام بانوی محجبه در کره جنوبی 🍄.
❕کیم جونگ اون:هرگز رژیم صهیونسیتی را به عنوان یک کشور به رسمیت نمی شناسیم. ظاهرا مسلمان نیست ولی از خیلی از سران دول کشورهای اسلامی و عربی آزاد مرد تَره
🟨 مدودف: تفاوت حمایت از اوکراین و فلسطین را احساس کنید 🔺 معاون شورای امنیت روسیه تصاویری از راهپیمایی‌ پرجمعیتی در حمایت از فلسطین و تجمع خلوتی در حمایت از اوکراین را منتشر کرد و به نحوی عده کم حامیان اوکراین را مورد تمسخر قرار داد. 🔸 او اوکراین را کشوری خیالی خواند که وجود خارجی ندارد و نوشت: تفاوت را احساس کنید.