فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔻️اینا آخوندا نیستن!
مردم اهل تسنن هم نیستن!
اصلا اینا مسلمون نیستن!
اینا یهودیان اصیل هستن که نه تنها استخرهاشون مختلط نیست بلکه با لباس پوشیده وارد استخر شدن!
🔹همینا برای جهانیان و به خصوص زنان ایرانی نسخه بی حجابی برابر با بی حجابی می پیچن!
📎#جنگ_رسانه
📎#بصیرت
📎#مزدور
📎#حجاب
🏴در نشر معارف فرهنگی اسلامی سهیم باشیم.
•┈••••✾•🌿🌺سفیر امین🌺🌿•✾•••┈•
✏️https://eitaa.com/safiramin
نام ها وکنیه های حضرت زهرا سلام الله علیها.ppt
3.54M
✳️پاورپوینت نام ها و کنیه های حضرت زهرا سلام الله علیها
📎#فلسطین
📎#دانش_آموز
📎 #مدرسه
📎 #مربی
🌸در نشر معارف فرهنگی اسلامی سهیم باشیم.
•┈••••✾•🌿🌺سفیر امین🌺🌿•✾•••┈•
✏️https://eitaa.com/safiramin
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🕊#شب_بخیر💔
روایت کمتر شنیده شده از کرامت شهید مدافع حرم
عباس #دانشگر
📎#فلسطین
📎#دانش_آموز
📎 #مدرسه
📎 #مربی
🌸در نشر معارف فرهنگی اسلامی سهیم باشیم.
•┈••••✾•🌿🌺سفیر امین🌺🌿•✾•••┈•
✏️https://eitaa.com/safiramin
❣ #سلام_امام_زمان_مهربانمان_مهدےجان_ارواحنا_فداه_ ✋❣
📖 السَّلاَمُ عَلَى شَمْسِ الظَّلاَمِ وَ بَدْرِ التَّمَامِ...✋
🌱سلام بر مولایی که با طلوع شمس وجودش، مجالی برای ظلم و ظلمت باقی نخواهد ماند.
سلام بر او و بر لحظهای که با دیدن روی ماهش، زمین و زمان غرق سرور خواهد شد.✨
📚 مفاتیح الجنان، زیارت امام زمان سلام الله علیه به نقل از سید بن طاووس
#اللهمعجللولیکالفرج 🤲
#امام_زمان
#سلام_صبحگاهی
#ایمان_به_غیب
#همه_مقاطع
🙏در نشر معارف فرهنگی اسلامی سهیم باشیم.
•┈••••✾•🌿🌺سفیر امین🌺🌿•✾•••┈•
✏️https://eitaa.com/safiramin
💠 #حدیث_روز
#توشه
🔹 رسول خدا (صلی الله علیه و آله و سلم):
انسان باید از دنیا براى آخرتش، از زندگی برای مرگش، از جوانی برای دوره پیری اش توشه بردارد، چرا که دنیا براى شما آفریده شده ولی شما براى آخرت آفریده شده اید.
📚 تنبیه الخواطر و نزهه النواظر/ج1/ص131
✍🏼 دنیا، زندگی و جوانی، فرصت و وسیله هستند که اگر قدرشان را ندانیم، در مقصد نهایی یعنی آخرت پشیمان خواهیم شد.
📎#فلسطین
📎#دانش_آموز
📎 #مدرسه
📎 #مربی
🌸در نشر معارف فرهنگی اسلامی سهیم باشیم.
•┈••••✾•🌿🌺سفیر امین🌺🌿•✾•••┈•
✏️https://eitaa.com/safiramin
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 نماهنگ | حقیقت یک رژیم نژادپرست
☝ روایت رهبر انقلاب از غصب نژادپرستانه سرزمین فلسطین و مقایسه غوغای مدعیان حقوق بشر در قضیه اوکراین و سکوت در برابر جنایت صهیونیستها در غزه
✏️ صهیونیستها خودشان را نژاد برتری میدانند و آحاد بشر را ــ انواع و اقسام بشر را که غیر صهیونیست و غیر یهودی هستند ــ از نژاد پَست به حساب میآورند؛ برای همین است که وقتی مثلاً چند هزار کودک را در ظرف چند روز به قتل میرسانند، احساسِ ناراحتیِ وجدان نمیکنند.
#ندای_غزه #طوفان_الاقصی #بیمارستان_المعمدانی
📎#فلسطین
📎#دانش_آموز
📎 #مدرسه
📎 #مربی
🌸در نشر معارف فرهنگی اسلامی سهیم باشیم.
•┈••••✾•🌿🌺سفیر امین🌺🌿•✾•••┈•
✏️https://eitaa.com/safiramin
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
#استوری
#چهارشنبه_های_امام_رضایی
🔅اللهّمَ صَلّ عَلي عَلي بنْ موسَي الرّضا المرتَضي الامامِ التّقي النّقي و حُجَّّتكَ عَلي مَنْ فَوقَ الارْضَ و مَن تَحتَ الثري الصّدّيق الشَّهيد صَلَوةَ كثيرَةً تامَةً زاكيَةً مُتَواصِلةً مُتَواتِرَةً مُتَرادِفَه كافْضَلِ ما صَلّيَتَ عَلي اَحَدٍ مِنْ اولیائک
🙏در نشر معارف فرهنگی اسلامی سهیم باشیم.
•┈••••✾•🌿🌺سفیر امین🌺🌿•✾•••┈•
✏️https://eitaa.com/safiramin
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
بغض سید حسن نصرالله با شنیدن جمله «ما میخواهیم نان خود را با فلسطینیها تقسیم کنیم» توسط رهبر انصارالله یمن
#ندای_غزه #طوفان_الاقصی #بیمارستان_المعمدانی
📎#فلسطین
📎#دانش_آموز
📎 #مدرسه
📎 #مربی
🌸در نشر معارف فرهنگی اسلامی سهیم باشیم.
•┈••••✾•🌿🌺سفیر امین🌺🌿•✾•••┈•
✏️https://eitaa.com/safiramin
شهادت حضرت زهرا3.pdf
284.3K
🍃🏴🍃
#گنجینه_فاطمیه
#متن_روضه_فاطمیه
#شهادت_حضرت_زهرا3
کانالمَتْنِرُوضِـہروشمندو مستند
----------------------------
📌#مرثیه
📎#جمادی_الاولی
📎#ولایتمداری
📎#امام_زمان عج
📥📚در ماهنامۀ مبلغان، میهمان ما باشید!👇
🌐https://eitaa.com/m_moballeghan
شهادت حضرت زهرا4.pdf
385.6K
🍃🏴🍃
#گنجینه_فاطمیه
#متن_روضه_فاطمیه
#شهادت_حضرت_زهرا4
کانالمَتْنِرُوضِـہروشمندو مستند
----------------------------
📌#مرثیه
📎#جمادی_الاولی
📎#ولایتمداری
📎#امام_زمان عج
📥📚در ماهنامۀ مبلغان، میهمان ما باشید!👇
🌐https://eitaa.com/m_moballeghan
شبهات فاطمیه.pptx
3.29M
✳️پاورپوینت شبهات فاطمیه
📌#فاطمیه
📎#جمادی_الاولی
📎#ولایتمداری
📎#امام_زمان عج
📥📚در ماهنامۀ مبلغان، میهمان ما باشید!👇
🌐https://eitaa.com/m_moballeghan
آتش به خانه وحی.ppt
1.05M
✳️پاورپوینت آتش به خانه وحی
📌#فاطمیه
📎#جمادی_الاولی
📎#ولایتمداری
📎#امام_زمان عج
🌸در نشر معارف فرهنگی اسلامی سهیم باشیم.
•┈••••✾•🌿🌺سفیر امین🌺🌿•✾•••┈•
✏️https://eitaa.com/safiramin
حدیث کساء صوتی.ppsx
15.48M
✳️پاورپوینت حدیث کساء
📌#فاطمیه
📎#جمادی_الاولی
📎#ولایتمداری
📎#امام_زمان عج
🌸در نشر معارف فرهنگی اسلامی سهیم باشیم.
•┈••••✾•🌿🌺سفیر امین🌺🌿•✾•••┈•
✏️https://eitaa.com/safiramin
✳️برای دوستان خود فوروارد کنید.
•┈┈••••✾•🌿🌺🌿•✾•••┈┈•
@BayaneNab-حضرت زهرا علیهاالسلام الگوی زندگی سالم.pdf
358.9K
✳️ سوژه سخنرانی ✳️
🔺موضوع👇👇
📌حضرت زهرا علیهاالسلام الگوی زندگی سالم
🔰یکی از مباحث مهمی که در زندگی حضرت زهرا علیهاالسلام به صورت خاص و در آیات و روایات به صورت عام، بایستی دنبال شود، بحث الگوپذیری و انتخاب اسوه و الگو است.
📌#سوژه_سخنرانی
📎#جمادی_الاولی
📎#ولایتمداری
📎#امام_زمان عج
🌸در نشر معارف فرهنگی اسلامی سهیم باشیم.
•┈••••✾•🌿🌺سفیر امین🌺🌿•✾•••┈•
✏️https://eitaa.com/safiramin
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🆘شبهه همیشگی عزاداری
🎥 نقش سینه زدن در تخلیه روح
⭕️ غم و اندوه بر روی بلغم رسوب میکند. اوج رسوب بلغم در قلب است. برای تخلیه آن، باید به قلب ضربه زد. این همان سینه زدن است.
🔰 #دکتر_خیراندیش
📎#فلسطین
📎#دانش_آموز
📎 #مدرسه
📎 #مربی
🌸در نشر معارف فرهنگی اسلامی سهیم باشیم.
•┈••••✾•🌿🌺سفیر امین🌺🌿•✾•••┈•
✏️https://eitaa.com/safiramin
#فاطمیه
۷سال تا ۱۰ سال
#بند_اول
ماه روشن ِ آسمانی
ای آیینه ی مهربانی
ای آرام جان ِپیمبر
الگوی امام زمانی
فاطمیه خط مقدم ماست
ماه غم و غصه و ماتم ماست
چهل نفر مادرمون و کشتن
فاطمیه ماه محرم ماست
یافاطمه یافاطمه یازهرا...
#بند_دوم
تنها یادگاره پیمبر
ای معنای آیات کوثر
با پهلوی زخمی و خونین
ماندی پشت چوبه ی در
آتیش زدن خونه ی کبریا رو
خیلی شکستن دل بچه ها رو
بشکنه دستی که تو کوچه بسته
دستِ اقا علی مرتضی رو
یافاطمه یافاطمه یازهرا....
محمدصادق باقی زاده
📌#مرثیه
📎#جمادی_الاولی
📎#فاطمیه
📎#ولایتمداری
📎#امام_زمان عج
🌸در نشر معارف فرهنگی اسلامی سهیم باشیم.
•┈••••✾•🌿🌺سفیر امین🌺🌿•✾•••┈•
✏️https://eitaa.com/safiramin
💠 قطره ای از دانش پزشکی امام صادق
🍃بدون تردید، علوم حضرات معصومین علیهم السلام اکتسابی نیست و آن چه از ذهن شفاف و نورانی آن بزرگواران انعکاس می یابد،اشعه هایی از انوار الهی است که از پیامبر خاتم(ع) تا معصوم چهاردهم(عج) نسلی بعد از نسل، به یادگار مانده و زمینیان را بهره مند ساخته است. اگر غیر از این بود، می بایست علوم آن ها مقطعی و زودگذر باشد و جز در عصر خویش کاربردی آن هم در همه زمینه ها، بدون کمترین تخلف نداشته باشد و در برخورد باشخصیت های علمی هم عصر خود و عالمان قرون بعد، منفعل گردد.
توجه شما را به یک مناظره که به علم پزشکی امام صادق(ع) اشاره دارد جلب میکنیم.
🌸روزی امام صادق(ع) به مجلس منصور دوانیقی وارد شد. طبیب هندی کنار خلیفه نشسته بود. او کتابهایی که در موضوع «علم طب »نگاشته شده بود را برای خلیفه می خواند تا ضمن سرگرم ساختن او بر معلومات خلیفه بیفزاید.
امام صادق(ع) در گوشه ی مجلس نشست. بارانی از هیبت و ابهت ازچهره حضرت می بارید. مدتی گذشت. هنگامی که طبیب از خواندن کتابه افارغ شد، نگاه اش به امام صادق(ع) دوخته شد. لحظاتی مشغول تماشای سیمای حضرت شد. ابهت و صلابت امام تنش را لرزاند. نگاه اش را به سوی خلیفه برگرداند و با این سؤال سکوت را شکست:
این مرد کیست؟
او عالم آل محمد(ع) است.
آیا میل دارد از اندوخته های علمی من بهره مند گردد؟
نگاه خلیفه روی امام قرار گرفت. قبل از این که چیزی بگوید،امام لب به سخن گشود:
نه!
طبیب که از پاسخ امام شگفتش زده بود، پرسید:
چرا؟
چون بهتر از آنچه تو داری، در اختیار دارم.
چه چیز در اختیار داری؟
گرمی را با سردی معالجه می کنم و سردی را با گرمی، رطوبت را با خشکی درمان می کنم و خشکی را با رطوبت و آنچه را که پیامبر اسلام(ع) فرموده به کار می بندم و نتیجه کار را به خداوند وا می گذارم.
سپس به سخن جدش رسول الله(ع) اشاره کرده، افزود: «معده خانه هربیماری و پرهیز، سر هردرمان است.»
طبیب هندی برای این که سخنان امام را سبک جلوه دهد، پرسید:
مگر طب غیر از این ها است که گفتی؟!
امام فرمود:
گمان می کنی من مثل تو این ها را از کتابهای طبی آموخته ام؟!
حتما، غیر از این، راهی برای فراگیری علم طب وجود ندارد.
نه، به خدا سوگند، جز از خداوند، از دیگری نیاموخته ام. اکنون بگو کدام یک از من و تو در علم طب داناتریم؟
کار من طبابت است و حتما در طب از شما عالم ترم.
پس لطفا به سوالهایم پاسخ گویید.
بپرسید.
چرا سر آدمی یک پارچه نیست و از قطعات مختلف به وجود آمده است؟
نمی دانم.
چرا پیشانی مانند سر انسان از مو پوشیده نیست؟
نمی دانم.
چرا بر روی پیشانی خطوط مختلفی نقش بسته است؟
نمی دانم.
چرا ابروها در بالای دیدگان انسان قرار گرفته است؟
نمی دانم.
چرا چشمهای انسان به شکل لوزی ساخته شده است؟
نمی دانم.
چرا بینی میان دو چشم قرار گرفته است؟
نمی دانم.
چرا سوراخهای بینی در زیر آن خلق شده است؟
نمی دانم.
چرا لب فوقانی و سبیل در قسمت بالای دهان آفریده شده است؟
نمی دانم.
چرا دندانهای جلوی، تیز و دندانهای آسیاب، پهن و دندانهای انیاب (نیش)، دراز آفریده شده است؟
نمی دانم.
چرا کف دست و پا، مو ندارد؟
نمی دانم.
چرا مرد ریش دارد ولی زن فاقد ریش است؟
نمی دانم.
چرا ناخن و موهای سر انسان روح ندارند؟
نمی دانم.
چرا قلب، صنوبری شکل آفریده شده است؟
نمی دانم.
چرا ریه در دو قسمت آفریده شده و در جای خود متحرک است؟
نمی دانم.
چرا کلیه ها مانند لوبیا خلق شده اند؟
نمی دانم.
چرا کاسه زانوها رو به جلو قرار دارد؟
نمی دانم.
چرا میان کف پا، گود است و با زمین تماس ندارد؟
نمی دانم.
ای طبیب هندی! ولی من به فضل خداوند، به حکمت و پاسخ این سوالها آگاه ام.
طبیب که چاره ای جز تسلیم شدن نداشت، گفت:
پاسخها را بگویید تا بهره مند گردم.
آن گاه امام(ع) به ترتیب به یکایک سوالهای مطرح شده، چنین پاسخ گفتند:
به این جهت سر از قطعات مختلف تشکیل شده و شکافهایی برایش قرار داده شده است تا صداع (سردرد) آن را نیازارد.
🔆خداوند مو را بالای سر رویانده تا به وسیله آن روغن لازم به مغز برسد و بخار مغز از طریق موها خارج شود. همین طور، پوششی برای سرما و گرما باشد. ولی در پیشانی مو نیافریده تا چشم هامزاحمی نداشته باشند و بتوانند به راحتی نور بگیرند.
ابروها را بالای چشم قرار داد تا به اندازه کافی به چشم ها نوربرسد و نیز از رسیدن نور زیاد جلوگیری کند. چون زیادی نور، چشم را آزار داده و زمینه معیوب شدن آن را فراهم می سازد.
چشم ها به شکل لوزی آفریده شده تا داروهایی که با سرمه استعمال می شود، به آسانی وارد چشم شده، چرک و مرض به آسانی ازآن به وسیله اشک خارج شود.
به این جهت بینی را میان دو چشم قرار داده است که بینی نوررا به دو قسمت مساوی تقسیم می کند تا نور به طور اعتدال به چشم ها برسد.
سوراخهای بینی را در پایین آن آفریده
تا چرک های انباشته شده در مغز از این سوراخها بیرون شده و بوهای معطر که به وسیله هوامتصاعد می گردد، از آن، بالا رود.
لب و سبیل را به این جهت روی دهان قرار داده است تا از ورودکثافات دماغ به داخل دهان جلوگیری کند. و نیز مانع آلوده شدن خوراکی ها گردد.
دندانهای جلو را تیزتر آفریده تا غذا را قطعه قطعه سازند.
دندانهای آسیاب را پهن خلق کرده تا غذا به وسیله آن ها کوبیده ونرم گردند. دندانهای انیاب را درازتر آفریده تا میان دندانهای آسیاب و دندانهای پیشین، چون ستونی استوار باشند.
کف دست و پاها مو ندارند تا بتوانیم اشیاء را به وسیله آن هالمس نموده، از قوه لامسه به اندازه کافی استفاده نماییم.
🔆برای مرد ریش قرار داده تا به پوشاندن صورت محتاج نباشد ونیز از زن بازشناخته گردد.
به مو و ناخن های تن انسان روح نداده تا چیدن و بریدن آن هادردآور و ناراحت کننده نباشد.
قلب، صنوبری شکل آفریده شده است تا هنگام آویختگی، نوک باریکش وارد ریه شده و از نسیم آن خنک گردد و نیز مغز سر ازحرارت آن آسیب نبیند.
ریه را در دو قسمت آفریده تا قلب میان فشارهای آن دو (هنگام باز و بسته شدن) داخل شده و هوا بگیرد.
کلیه ها مانند لوبیا ساخته شده اند، برای این که «منی » ازکلیه ها قطره قطره به سمت مثانه می چکد. اگر کلیه ها کروی و یا به شکل چهارگوش بودند، قطرات منی که همواره در حال انبساط و انقباضند، به یکدیگر برخورد کرده و در نتیجه هنگام خروج، موجب التذاذ نمی شود.
🔆این که کاسه زانوها به سمت جلو قرار گرفته، به این جهت است که انسان رو به جلو حرکت می کند. سنگینی بدن انسان رو به جلواست. وقتی زانوها به عقب خم شوند، تعادل انسان حفظ شده، راه رفتن و حرکات انسان ناموزون و لرزان نمی شود.
این که کف پاها را گود و قوسی مانند، خلق کرده به این جهت است که تمام کف پاها با زمین تماس پیدا نکند. زیرا اگر تمام کف پاهابه زمین تماس پیدا کند، پا، چشم و اعصاب صدمه می بینند.
طبیب که تاکنون سکوت کرده و به سخنان امام گوش می داد، با تعجب پرسید:
این ها را از کجا می دانی؟!
از پدرانم فراگرفته ام; پدرانم از رسول خدا(ع) آموخته اند; رسول خدا(ع) از جبرئیل و جبرئیل از خداوند متعال فرا گرفته است.
🍃طبیب هندی که چنین شخصیت علمی را در عمرش ندیده بود، به فکرفرو رفت. آنگاه در حالی که محو تماشای سیمای امام بود، چنین لب به سخن گشود:
🌸تصدیق می کنم و شهادت می دهم که جز خدای یگانه، خدایی نیست ومحمد(ع) فرستاده اوست. به خدا سوگند، تاکنون کسی را در طب،عالم تر از تو ندیده ام.
📎#فلسطین
📎#دانش_آموز
📎 #مدرسه
📎 #مربی
🌸در نشر معارف فرهنگی اسلامی سهیم باشیم.
•┈••••✾•🌿🌺سفیر امین🌺🌿•✾•••┈•
✏️https://eitaa.com/safiramin
قابل توجه مبلغان، مربیان، معلمان بزرگوار فایلهای جدید مناسبتی ایام فاطمیه
در کانال تربیت دینی کودک و نوجوان بارگذاری شد👇👇👇👇👇👇👇👇👇
جایگاه زن در اندیشه فاطمه سلام الله علیها
سلامت انسان و زمین، شناخت نعمتها
پرخاشگری در کودکان وراه های مقابله با آن
سیره فاطمی
زندگی در سیره حضرت زهرا سلام الله علیها
آثار و برکات زیارت فاطمه سلام الله علیها
تسبیح فاطمه سلام الله علیها
بصیرت آفرینی در سخن و سیره حضرت زهرا علیها السلام
چهل حدیث درباره حضرت زهرا سلام الله علیها
حضرت زهرا حافظ رسالت وامامت
تمسک به آیات الهی شاخصه مهم در اندیشه حضرت فاطمه سلام الله علیها
جلوه های محبت در سیره حضرت فاطمه سلام الله علیها
حضرت فاطمه سلام الله علیها الگوی امام مهدی عجل الله
حضرت فاطمه زهرا سلام الله از دیدگاه امام خمینی (ره)
حضرت زهرا سلام الله علیها الگوی رفتاری خانوادگی
درسهایی از سیره فاطمی برای زن مسلمان
دفاع فاطمه سلام الله علیها از امامت و امام خویش
رابطه عاطفی حضرت زهرا سلام الله علیها با خانواده
سیره حضرت زهرا علیها السلام در تربیت فرزند
سیره قرآنی حضرت فاطمه سلام الله علیها
شاخص های مکتب شهید سلیمانی
شخصیت حضرت زهرا سلام الله علیها در کلام وحی
عفاف و حجاب در سیره حضرت زهرا سلام الله علیها
عوامل تحکیم خانواده از دیدگاه حضرت زهرا سلام الله علیها
فاطمه زهرا سلام الله علیها از نگاه اهل سنت
فاطمه زهرا علیها السلام الگوی مبارزه سیاسی زن امروز
محورهای سیاسی مبارزات سیاسی حضرت زهرا سلام الله علیها
ولایتمداری در عصر حاضر با الگو برداری از زندگانی حضرت زهرا سلام الله علیها
داستان هایی از زندگی حضرت زهرا سلام الله علیها
در جستجوی استناد به حدیث غدیر در کلمات نورانی فاطمه زهرا سلام الله علیها
درسهایی از فاطمه سلام الله علیها برای زنان
سیره و رفتار سیاسی حضرت زهرا سلام الله علیها
شمه ای از فضایل و مناقب فاطمه زهرا سلام الله علیها
فاطمه سلام الله علیها مخزن اسرار پیامبر
فضائل ده گانه حضرت زهرا سلام الله علیها
قطره ای از دریای فضائل زهرای مرضیه سلام الله علیها
گوشه ای از کرامات حضرت زهرا سلام الله علیها
مقام حضرت فاطمه سلام الله علیها
حضرت فاطمه سلام الله علیها و زندگی مشترک
به کانال #تربیت_دینی_کودک_و_نوجوان ملحق شوید:
https://eitaa.com/tarbiatkoodak_nojavan