eitaa logo
سفیران
155 دنبال‌کننده
1.3هزار عکس
371 ویدیو
36 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
🔻امام صادقی باشیم، یعنی چی؟ 🔹در حالی‌که زمینۀ قیام برای امام صادق(ع) بسیار مهیا بود و اگر ایشان قیام می‌کرد موفق می‌شد، کمااینکه بنی‌العباس با نام اهل‌بیت(ع) قیام کردند و به قدرت رسیدند، اما چرا امام صادق(ع) قیام نکرد؟ 🔹امام صادق(ع) به دنبال یک موفقیت پایدار بود نه موفقیتِ ناپایدار. حکومت ناپایدار، خوب‌ها را سیبل دشمن می‌کند به ویژه اینکه بعد از یک حکومت دینی، دشمنی‌ها با دین و خوب‌ها، صد برابر می‌شود. 🔹برخی اطرافیان امام صادق(ع) آدم‌های خوبی بودند، ولی در حدّ توقع امام(ع) برای عرصۀ سیاست نبودند و اگر حضرت با آنها حکومت تشکیل می‌داد، حکومتشان پایدار نبود. 🔹 «امام صادقی باشیم» یعنی انتظارمان از سیاسیون خیلی بالا باشد؛ فاجعۀ زمانِ امام صادق(ع) این بود که خوب‌ها سطح عالی نداشتند. ضعف مهم ما هم اینست که اساساً مردم از مسئولین سیاسی زیاد انتظار تقوا ندارند 🔹انتظار بالای امام صادق(ع) از یارانش، برای عرصۀ سیاست بود نه عبادت!/ تعجب ندارد اگر اکثر سیاسیون بلغزند، سیاست «مردان خیلی بزرگ» می‌خواهد! 🔻علیرضا پناهیان - ۹۳.۰۵.۳۰ 👈صوت و متن کامل Panahian.ir/post/2433 @Panahian_ir
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
هدایت شده از طلاب الکریمه
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 | آخر چه کرده بود ایشان؟‼️ 🔻امام خمینی(ره): 🔹 آقای خامنه‌ای- سلمه اللَّه- آمدند و حاضرند، ایشان آخر چه کرده بود؟ خوب بگویید آخر، یک کاری، یک کار خلافی، چه کرده بود ایشان که می‌خواستید ایشان را بکُشید؟ ۶ تیر سالروز رهبرانقلاب آیت‌الله خامنه ای @tollabolkarimeh 🌷
@Allah4all_The_Muslim_500_The_World’s_500_Most_Influential_Muslims.pdf
11.19M
@Allah4all ✳️ فهرست 500 مسلمان مؤثّر در جهان ✳️ The Muslim 500: The World’s 500 Most Influential Muslims, 2020 🔹ویژه پژوهشگران جهان اسلام مرجع تخصصی محتواهای @Allah4all
🎯بررسی عملکرد حوزه علمیه در تبلیغ بین‌الملل؛ ضرورت فراروی از رویکرد فرهنگی به رویکرد آکادمیک مصاحبه با حجت الاسلام یحیی جهانگیری 🔺در عرصه برون‌مرزی به جای آنکه رویکرد ما آکادمیک و علمی باشد رویکرد فرهنگی _ تبلیغی را انتخاب شده و این رویکرد سبب شده تا نگاه بیرونی‎ها هم به ما بر همین اساس باشد. پس نکته‎ای که باید بشناسیم به حضور ما برمی‌گردد. ایگناس گلدزیهر ‏(اسلام شناس مجارستانی) و رژی بلاشر (شرق شناس فرانسوی) به جهان شناسانده شدند اما فیلسوفان و متفکران ما به دنیا معرفی نشده‌اند. علت این است که ماهیت فعالیت ما در عرصه بین‌الملل فقط فرهنگی بوده‌است. وقتی رویکرد فقط فرهنگی بود دانشمندان اسلامی را فقط به عنوان روحانی و آخوند می بینند نه دانشمند و شخص آکادمیک... ✂️متن کامل: https://rizy.ir/dZL @tollabolkarimeh 🌷
لطفا در ایتا مطلب را دنبال کنید
مشاهده در پیام رسان ایتا
@Allah4all ✳️ چرا کسانی که تازه مسلمان شده اند رفتارشان از بعضی بچه مسلمان زاده ها، مذهبی تر است؟ 🔹خاطرات شیرین استاد سهیل اسعد؛ مبلغ آرژانتینی مرجع تخصصی محتواهای @Allah4all
💥 شیطان موفقیت‌های دیگران را به رخ شما می‌کشد! «اگر انسان دنبال بگردد و آنجا که تکلیف می‌آید، بایستد و عمل کند، همهٔ رشدها را خداوند برای او رقم می‌زند. اما اگر با دنبال رشد خودش باشد، به هیچ‌کُجا نمی‌رسد. خدای متعال، متناسب با شخص و ظرفیّتِ هرکس، زمینهٔ رشدی برای او فراهم کرده است و زمینهٔ رشدش، انجام تکلیفی است که متوجه اوست؛ برای مثال، انسانی که مادری مریض دارد، می‌فهمد که باید وقتش را برای او بگذارد؛ اما اگر برود کار دیگری انجام دهد، رشدش در آن کار نیست. تمام تلاش این است انسان را از آن ، به مسیر دیگری بکشاند. ممکن است نقطهٔ حرکتِ ما، با نقطهٔ حرکتِ فرد دیگر، متفاوت باشد؛ اما شیطان ما را فریب می‌دهد و می‌گوید: ببین که فلانی چطور به کمال رسید! تو هم همان مسیر را برو! [مثلاً] رشد حضرت یوسف(ع) در یک امتحان خاصی است و رشد حضرت موسی(ع) در امتحان دیگری است. نمی‌شود که حضرت موسی رشد خودش را در امتحان حضرت یوسف دنبال کند. حضرت موسی باید از امتحان خودش موفق بیرون بیاید. رشد حضرت موسی در زندان‌رفتن نیست.» ☑️ @mirbaqeri_ir
40.75M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
@IntMob ✳️ چگونه مبلّغ فرامرز شدم؟ 🔹 خاطرات حجت الاسلام صبوری / بخش اول 🔸علاقه مندان به تبلیغ بین الملل حتما ببینند. 💯 مبلغان بدون مرز @IntMob
@Allah4all_روش های مؤثر تبلیغ دین از منظر آیات و روایات.pdf
713.4K
@Allah4all ✳️ روش های مؤثر تبلیغ از منظر آیات قرآن و روایات ✳️ The effective methods of religious propaganda from the perspective of verses and traditions 🔹مرضیه حاجی مزدارانی 🔹Marzieh haji mazdarani 🔸چکیده: ارکان تبلیغ دین شامل پنج بخش مبلغ، مخاطب، محتوای پیام، فضای پیام و زمان پیام؛ عناصر مختلفی است که محتوای پیام را منتقل می نماید. بخش مهم و کاربردی این تحقیق بیان شیوه های تبلیغی پیامبر ص و ائمه اطهار (ع) از قبیل: بشارت و تشویق، استفاده از زمان و مکان مناسب، تبلیغ تدریجی، خطابه و سخنوری، مناظره، پرسش و پاسخ و همچنین اشاره به ویژگی ها و وظایف مبلغ است. در بخش پایانی راجع به موانع و آسیب های تهدید کننده تبلیغ (مبلغ، مخاطب، محتوای تبلیغ) به عنوان آسیب ها و آفات تبلیغ، مطالبی همراه با ارائه راهکار مناسب و همچنین لزوم بهره گیری مبلغ دین از امکانات مدرن در عصر رسانه با وجود تبلیغات منفی درباره دین و دین گریزی و یا لحاظ موقعیت و شرایط و امکانات موجود و با مخاطب شناسی دقیق ارائه خواهد شد. مرجع تخصصی محتواهای @Allah4all
🔳▪️🔳▪️🔳▪️🔳▪️🔳▪️🔳 ✅پنج‌ گنج‌ امام‌ محمدباقر‌ علیه‌السلام 🔹امام محمد باقر علیه‌السلام خطاب به جابر بن یزید جُعفی می‌فرمایند: «ای جابر! تو را به پنج چیز وصیت می‌کنم... 👈 اگر مورد ستم قرار گرفتی، ستم نکن 👈 اگر به تو خیانت کردند،توخیانت نکن 👈 اگر تو را تکذیب کردند، خشم نگیر 👈 اگر تو را ستایش کردند،دلخوش نشو 👈 اگر تو را سرزنش کردند،دلگیر مشو بلکه درباره آنچه گفتند فکر کن! اگر دیدی آنچه می‌گویند راست است، خود را اصلاح کن و اگر دیدی درست نیست، پس بدان که خود را مدیون تو کردند و برای جبران این دِین، از ثواب‌های او به تو می‌دهند و از گناهان تو کم کرده، در نامه اعمال او قرار می‌دهند» 📚 بحارالانوارج۷۵ص۱۶۲ 🏴 سالروز شهادت حضرت باقرالعلوم علیه السلام تسلیت باد. 🏴