eitaa logo
🇮🇷 ثاقبین 🇮🇷
1.7هزار دنبال‌کننده
9.5هزار عکس
5.7هزار ویدیو
172 فایل
🏵️ﺳﻮﮔﻨﺪ ﺑﻪ ﺁﺳﻤﺎﻥ ﻭ ﺑﻪ ﭼﻴﺰی ﻛﻪ ﺩﺭ ﺷﺐ ﭘﺪﻳﺪﺍﺭ ﻣﻰ ﺷﻮﺩ ﻭ ﺗﻮ ﭼﻪ ﻣﻰ ﺩﺍﻧﻲ ﭼﻴﺰی ﻛﻪ ﺩﺭ ﺷﺐ ﭘﺪﻳﺪﺍﺭ ﻣﻰﺷﻮﺩ، ﭼﻴﺴت؟ النَّجْمُ الثَّاقِبُ🌠 ﻫﻤﺎﻥ ﺳﺘﺎﺭﻩ ﺩﺭﺧﺸﺎنیﻛﻪ ﭘﺮﺩﻩ ﻇﻠمت را می شکافد ناشناس: https://gkite.ir/es/nashenas1401 @Sarbaze_Fadaei_Seyed_Ali ادمین
مشاهده در ایتا
دانلود
💯اِنتظار ظهور🔆 بخش (۵) ↓ ✿•✿•✿•✿•✿•✿ ✿@saghebin✿ ✿•✿•✿•✿•✿•✿
..❤ گاهی به استخوانم میزند هوای تو ... «مَادُمْتُ‌ أُعِيشُ؛ أَرِنِي ‌وَجْهَڪَٔ یَا مَوْلاے.. َ یَاصَاحِبَ الزَّمَانِ....» تا زنده‌ام؛ بده ‌رُخ ‌نشانم ‌ای‌ مولایِ ‌‌من.. ای صاحب زمانم....💔 ↓ ✿•✿•✿•✿•✿•✿ ✿@saghebin✿ ✿•✿•✿•✿•✿•✿
🔴 ویژگی‌ها وخصوصیات امام زمان(عج) 🔵 قسمت 2⃣1⃣ ۱۱۱-کسی که ولایت آن حضرت را داشته باشد خوشبخت است. ۱۱۲-هر کس با آن حضرت دشمنی کند هلاک می‌شود. ۱۱۳-هر کس آن حضرت را انکار کند زیانکار است. ۱۱۴- هر کس که از آن حضرت جدا شود گمراه می‌شود. ۱۱۵-کسی که به آن حضرت تمسک نماید رستگار است. ۱۱۶-کسی که به آن حضرت پناه ببرد ایمن است. ۱۱۷-کسی که آن حضرت را تصدیق کند سالم خواهد ماند. ۱۱۸-کسی که به وسیله‌ی آن حضرت طلب عصمت کند هدایت شده است. ۱۱۹-کسی که از آن حضرت پیروی کند بهشت جایگاه اوست. ۱۲۰-کسی که با آن حضرت مخالفت نماید آتش جایگاه او خواهد بود. ↓ ✿•✿•✿•✿•✿•✿ ✿@saghebin✿ ✿•✿•✿•✿•✿•✿
13-امام مهدی دریک نگاه_۲۰۹.mp3
4.33M
🔴 امام مهدی(عج)در یک نگاه (۳) 🔵 روز سیزدهم چله معرفتی 🎙 ↓ ✿•✿•✿•✿•✿•✿ ✿@saghebin✿ ✿•✿•✿•✿•✿•✿
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
وظیفه ۲۴ منتظران.mp3
3.42M
🔴 قسمت ۲۴ وظایف منتظران 🔵 اخلاق مهدوی و حفظ زبان 🎙️ ↓ ✿•✿•✿•✿•✿•✿ ✿@saghebin✿ ✿•✿•✿•✿•✿•✿
🇮🇷 ثاقبین 🇮🇷
🔴آغاز درگیریها و جنگها و آشوبهای نزدیک ظهور در ماه صفر 🔹هر گاه خداوند بخواهد خاندان محمّد (ص) را چیره گرداند، جنگ را از صَفر تا صَفر پیش می‌اندازد، و آن رویداد در آستانۀ قیام مهدی (عج) است. 📚 الصراط المستقیم، ج 2، ص 285 ✍️ صَفر دومین ماه از ماه های دوازده گانۀ سال هجری قمری است، و از روایات اسلامی بیانگر رویداد های آخرالزمان بهره گرفته میشود که بی گمان، هر گاه خدای متعال بخواهد امام مهدی (عج) را بر جهانیان چیره کند، میان آنان، به ویژه در خاورمیانه، جنگ هایی خونین و آشوب هایی فراگیر را در یک سال، پیش می‌اندازد که از صَفر پیش از قیام امام آغاز، و در محرّم سال قیامش و یا مدتی بعد از آن، پایان داده می شوند. 🔺 و چنین می نماید که آغاز جنبش های «اصهب مروانی» و ابقع در عراق و «اعرج کندی» در لیبی و عثمان سفیانی در شام، همان آغاز آشوب ها و جنگ هایی باشند که در این بازۀ زمانی «ماه های رجب و صَفَر» روی می دهند، و خداوند داناتر است. 🔸 شایان یادآوری است که بی گمان، ماه صَفر در روزگار نادانی عرب‌ها، به بدشگونی شناخته شده بود، و عرب‌ها باور داشتند که صَفر ماه فرود آمدن ناشادمانی‌ها و ناخوشی هاست. 🔴اگر در ماه صفر امسال جنگ و آشوبی ادامه‌دار و گسترش یابنده آغاز شود، مانند درگیری ترکیه و آذربایجان با ارمنستان یا جنگ هند و چین یا جنگ هند و پاکستان یا درگیری جدیدی در لیبی یا سوریه یا عراق، کار تمام است؛ و گرنه همچون گذشته باید صبورانه پیگیر رویدادهای آخرالزّمانی در خاورمیانه باشیم. ↓ ✿•✿•✿•✿•✿•✿ ✿@saghebin✿ ✿•✿•✿•✿•✿•✿
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕️مژده به ایرانیان ⭕️در آخرالزمان ، به دست ایران خواهد بود .... ✍صحبت های قابل تامل از روایاتی در خصوص اخرالزمان .../ جالب ترین بخش این ویدئو شاید این قسمت باشه که میگه : حضرت فرمود امروز ، ایرانی ها را وارد دین کردند ، در آخرالزمان این ها هستند که پرچم حق را به دست دارند و اعراب را به دین بر می گردانند ... ↓ ✿•✿•✿•✿•✿•✿ ✿@saghebin✿ ✿•✿•✿•✿•✿•✿
نقش رسانه های خبری در ناآرامی‌های اجتماعی نقش رسانه ها در جنگ نیمه سخت (۱) کارکرد رسانه برای شورشگر، جهت اقناع افکار عمومی و جلب حمایت آنها و ترغیب به همکاری با شورشگران، یک موضوع حیاتی و مهم محسوب می شود. برای برآورده شدن این مقصود ؛ یکی از شیوه ها بدین گونه است که رسانه های وابسته و تقویت کننده شورشگر، در اقدامی متناقض و دوگانه، حامیان و طرفداران خود را از جنس مردم می خواند، در حالی که معترضین به اقدامات شورشگران را طرفدار و اجیر شدگان حاکمیت می دانند. به همین دلیل است که نقش عنصر روانی و رسانه ای در جنگ های نیمه سخت از جنس شورشگری، مهم تر از نقش آن در جنگ های سخت و نظامی است. اگر در جنگ های سخت، عملیات روانی و جنگ رسانه ای ، مکمل عملیات نظامی محسوب می شود، در جنگ های شورشی، سلاح اصلی و تعیین کننده به حساب می آید. @saghebin
نقش رسانه های خبری در ناآرامی‌های اجتماعی نقش رسانه ها در جنگ نیمه سخت (۲) یکی از مهمترین اهداف جنگ روانی و رسانه ای شورشگر ، متقاعد کردن مردم نسبت به نامطلوب بودن نظم موجود در یک جامعه است و در این راه تلاش می‌کند تا به مردم القا کند که حکومت فعلی، کاملا غیر از آن چیزی است که باید باشد. تبلیغات شورشگر، با تأکید بر معضلات و بزرگ جلوه دادن آنها موجبات بروز نارضایتی ها را فراهم می کند و یا با انداختن تقصیرات به گردن حاکمیت موجود، به افکار عمومی چنین القا می کند که تنها راه خلاصی از مشکلات، ساقط کردن حاکمیت کنونی است. بنابراین یک ماشین تبلیغاتی کارآمد می تواند مسأله ای کم اهمیت و حتی ساختگی را به معضلی واقعی و شورشی تبدیل کند. @saghebin
نقش رسانه های خبری در ناآرامی‌های اجتماعی نقش رسانه ها در جنگ نیمه سخت (۳) شورشگر علاوه بر القا بدبینی از وضع موجود ، باید تصویری از وضع مطلوب نیز ارائه کند. وضع مطلوب و آرمانی که شورشگر پیش روی مردم می گذارد، کم و بیش با نوع و ماهیت معضلاتی که بهانه انجام شورش قرار گرفته، مرتبط است. بر این اساس اگر مسأله اختلاف قومی، نژادی و یا زبانی باشد، وضع مطلوب پیشنهادی شورشگر، دستیابی به وضعیتی است که در آن ، حقوق افراد فرودست و اقلیت ها تامین شده باشد و... در مقابل شورشگر که فقط یک وظیفه دارد و آن نفی حاکمیت است، ضدشورش قرار دارد که علاوه بر مبارزه با شورش، نقش های دیگری مانند حفظ امنیت عمومی و دفاع از حاکمیت، مسئولیت های اجتماعی از قبیل فقرزدایی، تامین معیشت مردم، ساخت جاده و ... را بر عهده دارد. @saghebin