eitaa logo
شبکه طراحی راهبردی سحاب
221 دنبال‌کننده
657 عکس
87 ویدیو
206 فایل
شبکه طراحی راهبردی سحاب; پیشران نوپاهای اجتماعی #اگوباتور #Eggubator
مشاهده در ایتا
دانلود
4.مدل Customized Everything یا سفارشی سازی همه چیز صنعت مد در حال تسلط بر روند سفارشی سازی می باشد که بیشتر با سلیقه مصرف کنندگان مختلف هماهنگ است. این همان دلیلی است که تولیدکنندگان نوشابه، نام هایی را برای بسته بندی های بطری شان در نظر می گیرند، تولیدکنندگان خودرو، اتومبیل ها را به هر رنگی که شما می خواهید می سازند و خرده فروشی های بزرگ مثل نایک به شما اجازه می دهند تا کفش ورزشی سفارشی خود را طراحی کنید. دوخت سفارشی در بخش لباس در حال رشد می باشد. Indochino و Black Lapel وب سایت های سفارشی لباس هستند که مشکل سفارش دادن لباس را برای مردان حل کرده است. این خدمات باعث می شود که به راحتی اندازه، رنگ، مدل و بودجه ای را که می خواهید برای لباس تان در نظر بگیرید انتخاب کنید بدون اینکه زحمت رفتن به خیاطی را بکشید، لباس را درب منزل تحویل می گیرید. ظهور پرینتر سه بعدی همچنین موجی از استارتاپ های سفارشی سازی انبوه را توسط ارائه کردن تکنولوژی که در گذشته بسیار گرانتر بوده به وجود آورده است. پرینتر سه بعدی وسیله‌هایی هستند که با استفاده از آنها می‌توانید از فایل های سه بعدی که در کامپیوتر خود دارید نمونه سه بعدی واقعی بسازید. چرا این مدل جواب می دهد: درصد بالایی از جمعیت به محصولاتِ “تولید بر اساس سفارش” علاقه مند شده اند و بر اساس مطالعه ای که توسط Mashable.com انجام شد این مردم حاضرند برای محصولاتی که متناسب با نیازهایشان ساخته می شود ۲۵ درصد پول بیشترخرج کنند.همچنین کاستن زمان تولید و کاستن هزینه های مربوط به وضعیت های سفارشی سازی، ظرفیت بسیار بیشتری را در مقایسه با سالهای قبل به بازار می آورد. شرکت هایی که از این مدل پیروی می کنند: AppyCouple یکی از بهترین اپلیکیشن های آیفون است و استارتاپی است که به عروس و داماد کمک می کند تا اپلیکیشن سفارشی عروسی خود را با تمام اطلاعاتی که به آن نیاز دارند از روی وب سایت عروسی شان بسازند. نرمال (Normal) هدفون ایرباد ( earbuds) سفارشی را از طریق تکنولوژی پرینتر سه بعدی تولید می کند. سایت لوموسیتی (Lumosity) بازی های ذهنی سفارشی را متناسب با نقاط قوت و ضعف ارائه می کند. و خرده فروشان سفارشی سازی انبوه مانند CafePress و Zazzle که بر بازار تسلط دارند نیز رشد عظیمی در سالهای اخیر داشته اند. شبکه‌ کاری و نظارتی برای زایش و پیشرانی نوپاهای اجتماعی است. @sahab_link
5.مدل On-demand یا به محض نیاز با رشد سریع جهان، مصرف کنندگان نیز خواستار برآورده شدن سریع نیازهایشان شده اند. اقتصاد on-demand تمایل ذاتی رو به رشدی به راحتی، سرعت و سادگی بیشتر دارد. گوشی های هوشمند تحول شگرفی در چگونگی مصرف کالاها و خدمات ایجاد کرده اند و بسیاری از مصرف کنندگان، به خرید با فشار دادن یک دکمه عادت کرده اند. استارتاپ های به محض نیاز همچون Uber صنعت خود را متاثر کرده اند. استارتاپ Handy رشد انفجاری را برای ارائه کردن به موقع “سرویس کاران” داشته است. Handy خدمات به موقع ای به مشتریان ارائه می دهد که قبلا می بایست چندین روز منتظر می ماندند تا مشکلشان در منزل حل گردد. چرا این مدل جواب می دهد: پیشروهای بازار on-demand امروزه فهمیده اند که این مدلِ موفق، بسیار مقرون به صرفه تر، مقیاس پذیر تر و کارآمدتر از مدل هایی است که تاکنون بوده است. این مدل به استارتاپ اجازه می دهد تا در تکنولوژی جدید با استفاده از زیرساخت های موجود نفوذ کند. یکی دیگر از مزایای اقتصاد on-demand، استفاده از کار فریلنسری می باشد که مزیت بارز کار فریلنسری نیز کاهش دادن هزینه هاست. همچنین سرمایه گذاران خطرپذیر نیز توجه ویژه ای به این نوع مدل دارند. شرکت هایی که از این مدل پیروی می کنند: Spothero استارتاپی است که زمانی که در سفر یا در شهر به پارکینک نیاز دارید، به شما پارکینگ به محض نیاز ارائه می کند. یکی دیگر از استارتاپ های رو به رشد برای این مدل Postmates است که کار اصلی آن تحویلِ on-demand کالاست. استارتاپ Glamsquad از خدمات on-demand در صنعت زیبایی استفاده می کند و واشیو (Washio) خدمات مشابهی را در بخش شستشو و خشکشویی ارائه می کند. شبکه‌ کاری و نظارتی برای زایش و پیشرانی نوپاهای اجتماعی است. @sahab_link
6.مدل فروش مستقیم شرکت های فروش مستقیم مثل Avon و Amway فهمیده اند که فرصتِ کسب و کارِ کلانی در این مدل وجود دارد. در سال ۲۰۰۹ فروش مستقیم ۱۱۷ میلیارد دلار از فروش سراسر جهان را به خود اختصاص داد. استارتاپ جواهرات مد Chloe + Isabel، مدل فروش مستقیم جدیدی با جذب پاره وقت دانشجویان مد که باید شهریه پرداخت می کردند و دیگر کسانی که قادر به انجام کار تمام وقت نبودند ابداع نمود.این استارت جواهرات را طراحی، تولید و بازاریابی می کند و تاجران و خورده فروشان می توانند در این سایت ثبت نام کرده، فروشگاه آنلاین خود را داشته باشند، جواهرات خود را بفروشند و همچنین ۳۰ درصد حق کمیسیون با استفاده از زیر ساخت های این استارتاپ دریافت نمایند. این استارتاپ موفقیت فوق العاده ای را با استفاده از این مدل داشته است و وفاداری فروشندگانش اش (کسانی که همچنین مشتریان اش نیز هستند) را نیز افزایش داده است. چرا این مدل جواب می دهد: این مدل کاملا مرتبط با اقتصاد امروزی است چرا که مردم بیشتر از همیشه تمایل به تکمیل کردن درآمد خود دارند و مسیرهای حرفه ای جدید را دنبال می کنند. با توجه به نرخ بیکاری بالا و اینکه بیشتر شرکت ها فرصت های درآمدی مکمل را ارائه می کنند، محبوبیت این مدل همچنان رو به افزایش است. یکی دیگر از دلایل این است که رسانه های اجتماعی به فروشندگان کمک می کنند تا به مشتریان بیشتری دسترسی داشته باشند، موفقیتشان را به عنوان فروشنده افزایش دهند و درآمد بالاتری را برای خود به ارمغان آورند. و در نهایت، نرم افزارهای موجود در حال حاضر به طور چشمگیری بهره وری و جریان های فروش را بهبود داده اند. شرکت هایی که از این مدل پیروی می کنند: استارتاپ تازه شکل گرفته Sequoia-funded و استارتاپ Stella & Dot که این استارتاپ نیز در زمینه جواهرات و وسایل زینتی فعالیت می کند به موفقیت عظیمی با استفاده از این نوع مدلِ کسب و کار دست یافته اند. Trumaker نیز از این مدل در زمینه پوشاک مردان بهره برده و فروشندگان مستقیم اش را جور کننده می نامد. شبکه‌ کاری و نظارتی برای زایش و پیشرانی نوپاهای اجتماعی است. @sahab_link
7.مدل فری میوم (Freemium) فری میوم ترکیبی از دو کلمه “free” و “premium” است که به رویکردی در دهه گذشته تبدیل شده که به طور گسترده توسط استارتاپ ها استفاده می شود. این مدل خدمت یا محصول پایه ای را به طور رایگان به مصرف کنندگان عرضه می‌کند در حالی که محصولات، خدمات جانبی یا تکمیلی و سایر موارد مرتبط با محصول را به صورت غیر رایگان عرضه می کند. لینکدین یکی از بهترین مثالهای مدل فری میوم موفقیت آمیز است، لینکدین با استفاده از بازدید رایگان این امکان را برای کاربران فراهم می کند تا پروفایل های حرفه ای را به اشتراک گذارند در حالی که برای استفاده از امکاناتی همچون استعداد یابی باید حق عضویت پرداخت کنند. یکی از جالب ترین کارهای مدل لینکدین این است که هر عضو جدیدی که به طور رایگان ثبت نام می کند یا برای خدمات اضافی پول پرداخت می کند ارزش را برای دیگر اعضا افزایش می دهد. اگر شما این مدل را انتخاب می کنید اطمینان حاصل کنید که تعادلی را بین آنچه که رایگان ارائه می دهید با چیزی که مشتریان حاضر به پرداخت پول برای خدمات اضافی تر هستند ایجاد نمایید. چرا این مدل جواب می دهد: یکی از بزرگترین مزایای استراتژی فری میوم این است که به توانایی اش به عنوان یک ابزار بازاریابی برای خدمت به شما می باشد یعنی به استارتاپ ها در مراحل اولیه کمک می کند تا کاربران را بدون پرداخت هزینه های تبلیغاتی جذب کنند. مدل های فری میوم همچنان با موفقیت بیشتری مواجه هستند. طرح های استفاده رایگان ۳۰ روزه ازخدمات پولی یا پیشنهادهایی شبیه به این به موفقیت بیشتر آن کمک می کنند. زیرا مشتریان با دسترسی رایگان و بدون محدودیت به خدمات قبل از تصمیم گیری به خرید آن خدمت بسیار آسوده تر می باشند. شرکت هایی که از این مدل پیروی می کنند: استارتاپ های Dropbox، Hulu و Match.com از مدل فری میوم استفاده می کنند و بسیار نیز محبوب هستند. استارتاپ Dating app Tinder نیز از مدل فری میوم استفاده می کند این استارتاپ امکانات منحصر به فردی را به کاربرانی پیشنهاد می کند که هزینه ماهانه کمی پرداخت می کنند. سرویس نظر سنجی PollDaddy، سرویس به اشتراک گذاری ویدئو Vimeoو سرویس به اشتراگ گذاری عکس Flickr همچنین از مدل فری میوم بهره می گیرند. شبکه‌ کاری و نظارتی برای زایش و پیشرانی نوپاهای اجتماعی است. @sahab_link
8.مدل حراج این نوع مدل، معکوس مدلی است که سایت Ebay به کار می برد. در این مدل خریداران و فروشندگان نقش های خود را با یکدیگر عوض می کنند. خریدارانی که به قیمت اهمیت می دهند مناقصه هایی برای ارائه خدمات به فروشندگان پیشنهاد می کنند و اگر فروشنده مناقصه را قبول کند خریدار باید با تمام شرایط و ضوابط فروشنده کنار بیاید. فروشندگان از دستیابی به بازارگاه نفع می برند در حالی که خریداران نیز احساس می کنند که قدرت چانه زنی بالایی دارد. یکی از موفق ترین پیاده سازی های این مدل، Priceline است. در این مدل مشتریان از آسودگی خود در عوض قیمت های پایینِ بلیط های هواپیمایی، کرایه ها و دیگر تسهیلات سفر دست می کشند. Priceline یک بازارگاه کسب و کار برد-برد برای مدل تجارت “کسب و کار به مشتری”(B2C) ارائه می دهد و به این دلیل درآمد اش به طور قابل توجهی رشد کرده است. چرا این مدل جواب می دهد: خریداران حساس به قیمت حس خوبی به این مدل دارند چرا که این خریداران با قیمت های پایین معامله می کنند. از طرف دیگر شرکتی که این مدل را به کار می برد نیز با تسهیل کردن معامله برای فروشندگان اش برنده می شود، فروشندگانی که بدون استفاده از این زیرساخت ها ممکن بود هرگز فادر به فروش انبارهای خود نشده باشند. شرکت هایی که از این مدل پیروی می کنند: FedBid این امکان را برای سازمان های دولتی فراهم می کند تا از مدل حراج معکوس برای بستن قرارداد با کسب و کارها استفاده کنند . Stayful از این مدل برای کمک به بوتیک هایی که پر از موجودی فروخته نشده هستند استفاده می کند، موجودی که در غیر این صورت ممکن است به هدر رود. Squeezify از این مدل برای کار فریلنسری استفاده می کند و MyHammer نیز با این مدلِ کسب و کار موفقیت به دست آورده است به اینصورت که به مصرف کنندگان کمک می کند تا از راهنمایی های کارشناسانِ خدمات بهره ببرند. شبکه‌ کاری و نظارتی برای زایش و پیشرانی نوپاهای اجتماعی است. @sahab_link
9.مدل محصول مجازی یا Virtual Good Mode همه ما بازی کندی کراش (Candy Crush) و ویژگی های اعتیاد آور آن را می شناسیم این ویژگی ها باعث می شود تا اکثرا ساعات زیادی را برای بازی کردن آن تلف کنیم. کندی کراش، قدرت مدلِ محصول مجازی را فهمیده است و مقدار زیادی از درآمد اش، حاصل ویزگی هایی مثل جان اضافی یا ویژگی هایی مثل بمب رنگی است. کالاهای مجازی، محصولات صرفا آنلاینی هستند که کاربران به طور عادی باید بابت بازی ها یا اپلیکیشن ها خرید کنند همانند ارتقاء، هدایا و یا هدیه ها. اپلیکیشن Hot or Not از این مدل به خوبی استفاده می کند به این صورت که این امکان را برای کاربرانش فراهم می کند تا گل های رز مجازی برای دیگر کاربران بفرستند که بین ۲ تا ۱۰ دلار هزینه دارد و بازی کلش آو کلنس کاربرانی دارد که هزاران دلار هر ماه برای خریدهایی در اپلیکیشن اش هزینه می کنند. چرا این مدل جواب می دهد: یکی از بهترین مزایای محصولات مجازی، حاشیه سود بالای آنهاست به خاطر اینکه آنها تنها نیاز به پهنای باند هزینه های سرور دارند. کالاهای فروخته شده ارزش واقعی برای مصرف کنندگان ایجاد می کند برای مثال در یکی از بازی ها شما می توانید با خرید شمشیر به لذت واقعی بازی بفزایید. از آنجاییکه گیمرها وقت زیادی را در فضای مجازی صرف می کنند، نقدینگی این بازار همچنان رو به افزایش است. مردم برای انتخاب اپلیکیشن در جهان اپلیکیشن ها وسواس نشان می دهند برای همین کالاهای مجازی طوری ساخته می شوند که محبت مردم را جذب کنند. چه شرکت هایی از این مدل پیروی می کنند: فیس بوک، این مدل درآمدی را به جنبه های اجتماعی اش اضافه می کند به این صورت که این امکان را برای کاربران فراهم می کند تا به یکدیگر هدیه مجازی بدهند. استارتاپ های دیگر مثل بازی های Acclaim ، Meez و Weeworld نیز کالاهای مجازی را از جنبه های بازی پیاده سازی کرده اند. شبکه‌ کاری و نظارتی برای زایش و پیشرانی نوپاهای اجتماعی است. @sahab_link
اجرتان با خدا ➕❤️
networks.pdf
593.9K
مدل شبکه سازی اجتماعی شبکه‌ کاری و نظارتی برای زایش و پیشرانی نوپاهای اجتماعی است. @sahab_link
5 for 2020 1. GREEN PRESSURE In 2020, consumers move from eco-status to eco-shame. 2. BRAND AVATARS Human brands take powerful new form. 3. METAMORPHIC DESIGN Consumers demand relevance as a service. 4. THE BURNOUT Smart brands rush to help those burned by the pressures of modern life. 5. CIVIL MEDIA Why the future of social is meaningful connections. شبکه‌ کاری و نظارتی برای زایش و پیشرانی نوپاهای اجتماعی است. @sahab_link
برای مشاهده ترندها و تحلیل پیج های اینستاگرام : https://webstagram.org/report/instagram/instagram شبکه‌ کاری و نظارتی برای زایش و پیشرانی نوپاهای اجتماعی است. @sahab_link
همینطور که میدونید این روزها بحث داغ ویروس کرونا پیش اومده و یکی از بهترین راههای مقابله با اون حضور پیدا نکردن توی مکان های عمومیه، بخصوص محیط های پر ترددی مثل مغازه ها و فروشگاهها، من پیشنهاد می کنم، خیلی راحت بشینید توی خونه و محصولات مورد نیازتونو از طریق سفارش بدین😊 اینطوری با یه تیر دو نشون زدید، هم محصول سالم خریدید هم سلامتیتون به خطر نیوفتاده🤓 امیدوارم که همه تون شاد و سالم باشید و این مهمون ناخونده هم خیلی زود ریشش کنده بشه 😤 ✳️ برای سفارش محصولات، اپلیکیشن سلوا را دانلود کنید و یا با پشتیبانی تماس بگیرید. 📲 b2n.ir/salvaapp12 ☎️ 03132506013 اینم لینک کانالشون در ایتا: @SabadSalva
خودتو خرج کی کردی؟.mp3
1.82M
🎵 🌱 ما هنگام ؟! عمر از دست رفته و های باقی مانده. خودتو خرج نکنی، خرج کی بُکنی؟ الهی إرحم فی الدنیا غربتی و عند الموت کربتی دعای 🎙 استاد ⭕️ @EinSadTehran