eitaa logo
یا صاحب الزمان عجل الله ادرکنی
363 دنبال‌کننده
5.8هزار عکس
10.4هزار ویدیو
104 فایل
بسم الله الرحمن الرحیم کجاست منتقم خون کربلایی ها خدا کند که بیاید به انتقام خون حسین( علیه السلام ) اللهم عجل لولیک الفرج ان شالله که همه جزء یاوران آقا امام زمان علیه السلام باشید و خیر دنیا و آخرت ببینید. کپی آزاد
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🕋 روز جمعه و متعلق به ساحت قدسی امام زمان ارواحنا له الفداء را با فرازهایی بسیار زیبا از سوره های حج، تحریم، یونس، حجر و تلاوت سوره توحید، آغاز و به محضر مبار آن عزیز غايب از نظر تقدیم می نمائیم .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
زیارت حضرت ولی عصر(عج) در روز جمعه چند دقیقه وقت بذاریم برای زیارت امام زمان(عج)♥ 🌤أللَّھُـمَ ؏َـجِّـلْ لِوَلیِڪَ ألْـفَـرَج🌤
السَّلامُ علیکُم یا اهلَ بَیتِ النُّبوَّة 💖ختم 14 شاخه صلوات💖 هدیه به پنج تن آل عبا وچهارده معصوم علیه السلام برای سلامتی و تعجیل در امر فرج آقا امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف اللهُمّ صَلِّ علَی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَعَجِّل فَرَجَهُم سهم هر کسی که خواست برای آقا جونمون : 14شاخه صلوات با عجل الفرجهم بفرستد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
📣 امیرالمومنین عليه السلام: من از پروردگار خود، نه فرزندانى زيبا رو خواستم و نه فرزندى خوش قد و قامت، بلكه از پروردگارم فرزندانى خواستم كه فرمانبردار خدا باشند و از او بترسند تا وقتى به او نگاه كردم و ديدم از خداوند فرمان مى برد شاد شوم غررالحكم حدیث۵۱۴۷
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
با اعتقاد بگو لا اله الا الله ذکری معجزه آسا در ماه با فضیلت رجب امام کاظم علیه السلام : رجب نام نهرى است در بهشت از شير سفيدتر و از عسل شيرين‏تر هركس يك روز از ماه رجب را روزه بگيرد خداوند از آن نهر به او مى ‏نوشاند. 📙من لا يحضره الفقيه، ج 2 ، ص 92 🎁انتشار مطالب جهت نشر معارف و شادی روح امام حسین ع و شهدا برای اعضای کانال مجاز میباشد!
شکل باطنی حسادت.mp3
10.64M
| • وقتی از محبت عزیزمون به دیگران، در فشار حسادت قرار میگیریم، چه اتفاقاتی در نفس ما میفته؟ • شکل باطنی ما چه تغییراتی میکنه؟
⭕️نماز روز جمعه ماه رجب در بین نماز ظهر و عصر ⭕️عَنِ النَّبِيِّ صلّی الله علیه وآله قَالَ: مَنْ صَلَّى يَوْمَ الْجُمُعَةِ فِي شَهْرِ رَجَبٍ مَا بَيْنَ الظُّهْرِ وَ الْعَصْرِ أَرْبَعَ رَكَعَاتٍ، يَقْرَأُ فِي كُلِّ رَكْعَةٍ الْحَمْدَ مَرَّةً وَ آيَةَ الْكُرْسِيِّ سَبْعَ مَرَّاتٍ وَ قُلْ هُوَ اللَّهُ أَحَدٌ خَمْسَ مَرَّاتٍ، ثُمَّ قَالَ:«أَسْتَغْفِرُ اللَّهَ الَّذِي لَا إِلَهَ إِلَّا هُوَ وَ أَسْأَلُهُ التَّوْبَةَ» عَشْرَ مَرَّاتٍ، كَتَبَ اللَّهُ لَهُ مِنْ يَوْمِ يُصَلِّيهَا إِلَى يَوْمِ يَمُوتُ كُلَّ يَوْمٍ أَلْفَ حَسَنَة، وَ أعْطاهُ اللهُ تَعالى ‏بِكُلِّ آيَةٍ قَرَأها مَدينَةً فِي الْجَنَّةِ مِنْ ياقُوتَةٍ حَمْراءَ، وَ بِكُلِّ حَرْفٍ قَصْراً فِي الْجَنَّةِ مِنْ دُرَّةٍ بَيْضاءَ وَ زَوَّجَهُ اللهُ تَعالى مِنَ الْحَوْرِ الْعينِ، وَ رَضِيَ عَنْهُ رِضاً لا سَخَطَ بَعْدَهُ، وَ كُتِبَ مِنَ الْعابِدينَ، وَ خَتَمَ اللهُ تَعالى لَهُ بِالسَّعادَةِ وَ الْمَغْفِرَةِ، وَ كَتَبَ اللهُ لَهُ بِكُلِّ رَكْعَةٍ صَلّاها خَمسينَ ألْفَ صَلاةٍ، وَ تَوَّجَهُ بِألفِ تاجٍ، وَ يَسْكُن الْجَنَّةَ مَعَ الصّدّيقينَ، وَ لا يَخْرُجُ مِنَ الدُّنيا حَتَّى يَرَى مَقْعَدَهُ مِنَ الْجَنَّةِ. (اقبال الاعمال،‏ ص ۱۳۵) ⭕️رسول خدا صلّی الله علیه وآله فرمود: هرکس در روز جمعه ماه رجب، بین نماز ظهر و عصر، چهار رکعت نماز بخواند، در هر رکعت یک بار سوره حمد، هفت بار آیۀالکرسی و پنج بار سوره توحید، سپس۱۰ بار بگوید: «أَسْتَغْفِرُ اللَّهَ الَّذِي لَا إِلَهَ إِلَّا هُوَ وَ أَسْأَلُهُ التَّوْبَةَ»، خداوند از روزی که این نماز را خوانده تا زمانی که می میرد، به ازای هر روز، هزار کار نیک را برای وی می نویسد؛ به ازای هر آیه ای که قرائت کرده است، شهری در بهشت از یاقوت قرمز؛ و به ازای هر حرف، قصری در بهشت از مراورید سفید اعطا می کند و حور عین را به ازدواج او در می آورد؛ و از وی آنچنان راضی می شود که بعد از آن از او ناخشنود نخواهد ماند؛ خداوند وی را در زمره عابدین می نویسد؛ و عاقبتِ وی را به سعادت و آمرزش ختم می کند؛ و به ازای هر رکعت نمازی که خوانده است، پنجاه هزار نماز نوشته می شود؛ هزار تاج بر سرش گذاشته می شود؛ و در بهشت با راستگویان سکونت خواهد کرد؛ و از دنیا نمی رود تا آنکه جایگاهش را در بهشت ببیند.
🔷 نسبت به امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف . 💠💠💠🔹🔹🔹🔹 👈 حاج محمد علی فشندی تهرانی می‌گويد : 👇👇👇 📜در مسجد جمكران قم ، اَعمال را بجا آورده و با همسرم می‌آمدم، ديدم آقای نورانی داخل صحن شده و قصد دارند به طرف مسجد بروند . ↩️ گفتم اين سيّد در اين هوای گرم تابستان از راه رسيده تشنه است ، ظرف آبی به دست او دادم تا بنوشد پس از آنكه ظرف آب را پس داد گفتم : آقا شما دعا كنيد فرج امام زمان عجل الله را از خدا بخواهيد تا امر فرج نزديك گردد . ⬇️⬇️⬇️ ⬅️ فرمودند: 👈 به اندازه آب خوردنی ما را نمی‌خواهند اگر بخواهند دعا می‌كنند و فرج ما می‌رسد . 💠 اين را فرمودند، تا نگاه كردم آقا را نديدم ، فهميدم وجود اقدس امام زمان سلام الله علیه را زيارت كردم و حضرتش امر به دعا نموده است . [ کتاب شیفتگان حضرت مهدی عجل الله ] ⭕️ اگر کلامی را شنیدید با تفکر و اندیشه می‌توانید به حقّانیت آن کلام پی ببرید . ↩️ اگر به این مسئله توجه کنیم، که ما به عنوان شیعه برای امام زمانمان چه کردیم و در غیبت ایشان چه وظایفی به عهده ما بوده که بجا نیاوردیم، آنگاه می‌فهمیم که این تشرّف حق است و به حقّانیت آن پی می بریم . 🔴 اگر خود را شیعه میدانیم‼️ باید از خواب غفلت بیدار شویم و بفهمیم که ما هم در زمان غیبت همچون مردمان گذشته نسبت به وظایفی داریم و ما هم در آزمایش الهی هستیم و بی‌تفاوتی باعث طولانی شدن غیبت است . 💥بیدار شویم و بیدار کنیم .
هدایت شده از صلوات
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
صلوات همراه با عجل فرجهم 🔹 امام صادق عليه السلام فرمودند: هر کس بعد از نماز صبح و ظهر ، در روز جمعه و ديگر روزها بگويد : 🔴 أَللَّهُمَّ صَلِّ عَلي مُحَمَّدٍ وَآلِ مُحَمَّدٍ ، وَعَجِّلْ فَرَجَهُمْ نمی ميرد تا اين که حضرت قائم مهدی(صلوات اللَّه عليه) را درک کند. 📚 مصباح المتهجّد ص ۳۶۸ 💞🌷💞🌷 ✨ماشب زدگانِ مانده دراین ظلمات 💞داریم امید تا که یابیم نجات ✨ای منتظر طلوع خورشید ظهور 💞عَجِّلْ فَرَجَه بگو تو بعد از صلوات 💞🌷💞🌷 📣🔻با نشر مطالب در ثواب آنها سهیم باشیم. علاقه مندان به ذکر شریف صلوات کانال اختصاصی صلوات را دنبال کنید : @sallavat @sallavat