✅ #فساد_انسان_غیر_مهذب
🔹اگر جهت معنوى انسان، بر جهت مادى و جهل او غالب گردد، عيب هاى او (كه به واسطه ى خلقت بشرى آشكار مى شود و عالم را به فساد و تباهى و آلودگى مى كشد) ظهور پيدا نمى كند.
🔹برعكس، اگر انسان به جهت معنوى خود توجه ننمايد و خود را نسازد و همواره از خلقت خاكى خويش و خواسته هاى آن پيروى نمايد، عيوبش عالم را به فساد مى كشد، همان گونه كه شاهد آن هستيم.
📚برگرفته از کتاب نورهدایت، تالیف حضرت آیة الله سعادت پرور ره🌱
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
روش هاى تربيت فرزندان استادحجت الاسلام حسین دهنوی
بخش اول
روش تكريم شخصيت
#روش_های_تربیت_فرزندان
🌐📝🌐📝🌐
✅پرسش:
چرا بعد از رحلت نبی اکرم افکار و عقاید عرب دوباره به دوران جاهلیت خود بازگشت؟ ایا این امر نشان دهنده این نیست که آن حضرت نتوانستند رسالت خود را به خوبی به پایان برسانند؟
قسمت اول
🌺پاسخ:
نتیجه رسالت رسول خدا (صلی الله علیه و آله و سلم) را اگر هم اکنون مشاهده کنیم نمی توان چنین عقیده ای داشت که حضرت در رسالتشان ناموفق بودند، زیرا هم اکنون تعداد شیعیان بسیاری وجود دارد که گواه بر این مدعاست.
در مورد بازگشت به جاهلیت نیز این گونه نیست که بگوییم تمام عقاید آن ها بازگشت به جاهلیت کرد، بلکه در برخی موارد مهم همان راه جاهلیت را در پیش گرفتند و با حکم خدا مخالفت ورزیدند و بعد از مدتی از اشتباه خود بازگشتند.
شیعیان به تبع امامان بزرگوارشان برای صحابه پیامبر (صلی الله علیه و آله و سلم) ارزش بسیاری قائلند. اما نکته ای که شیعیان بر آن اتفاق دارند و عقل سلیم هم می پذیرد این است که صرف صحابی بودن و یا هجرت کردن از دیار خود دلیل نمی شود آن ها همگی سعادت مند شوند و بر هدایت باقی بمانند.
🌱تاریخ اسلام خود بزرگترین گواه بر این ادعاست. چه نفاق هایی که در زمان پیامبر (صلی الله علیه و آله و سلم) صورت نگرفت و چه خون هایی که بعد از ایشان به زمین ریخته نشد!
برخي از اهل سنت با استناد به برخی از احاديث موجود در كتب شيعه، فرصتی پيدا كرده اند تا به هجمه و افترا عليه شيعه بپردازند و شيعه را گروهي معرفی كنند كه قائلند بعد از وفات رسول خدا (صلی الله علیه و آله و سلم)، همه مسلمين به غير از تعداد اندكی كافر و مرتد شدند.
🌼بريد بن معاويه از ابن جعفر (عليه السلام) نقل مى كند كه فرمود: همه مردم بعد از پيامبر (صلی الله علیه و آله و سلم) بازگشتند مگر سه نفر: مقداد بن اسود، ابوذر غفارى و سلمان فارسى. سپس مردم شناخت پيدا كردند و ملحق شدند.(1)
🌸اما امامیه با دلایل مختلف این مطلب را رد می کنند و جدای بحث سندی که بر برخی از روایات اشکال وارد می کنند(2) از لحاظ دلالی نیز چنین سخنی را رد می کنند:
كساني كه خلافت علی (عليه السلام) را قبول داشتند محدود به اين چند نفر نبودند بلكه بسياری از بني هاشم و غير بنی هاشم در منزل علی (عليه السلام) تجمع كرده بودند و با آن چه كه در سقيفه اتفاق افتاده بود مخالفت می كردند و از آن جا نرفتند مگر با تهديد و اجبار!
🍃ابن قتيبة می گويد: زمانی که انصار با ابوبکر بيعت کردند، بنی هاشم و زبير بن عوام ـ که خود را از بنی هاشم به شمار می آورد ـ دور علی بن ابی طالب جمع شدند ... (3).
🌼هم چنين يعقوبی در تاريخ خود می گويد: "وکان المهاجرون والأنصار لا یشکّون فی علی"(4) تمام مهاجرین و انصار، در این که علی (عليه السلام) خلیفه است، شکّی نداشتند.
☘️چگونه ممكن است گفته شود مردم مرتد شدند مگر سه نفر در حالی كه صدوق (رحمه الله علیه) تعدای از منكرين خلافت ابوبكر را ذكر می كند كه بالغ بر 12 نفر از مهاجرين و انصار بودند.(5)
🌿چگونه ممكن است منظور از اين روايات معنای ارتداد ايمانی و فقهی باشد در صورتی كه در بين آن ها اشخاصی بودند كه شيعه و سني بر علو درجات آن ها شهادت داده اند؛ امثال: بلال الحبشی، حجر بن عدی، أويس القرنی.(6)
پی نوشت:
(1) الاختصاص، ص 6
(2) بحوث في الملل والنّحل - ج ٦، ص 421-425،
(3) الإمامة و السياسة ـ ج1 ، ص 28،
(4) تاریخ یعقوبی: ج 2، ص 124،
(5) الاحتجاج: 75 ـ 76 طبرسی،
(6) نهج البلاغة، نامه 62.
ادامه دارد..
#تاریخی
#سیره
دعای«یا مَن تُحِلُّ بِهِ عُقَدُ المکارِه»
🌹✨دعای هفتم صحیفه سجادیه
يَا مَنْ تُحَلُّ بِهِ عُقَدُ الْمَكَارِهِ، وَ يَا مَنْ يَفْثَأُ بِهِ حَدُّ الشَّدَائِدِ، وَ يَا مَنْ يُلْتَمَسُ مِنْهُ الْمَخْرَجُ إِلَى رَوْحِ الْفَرَجِ. ذَلَّتْ لِقُدْرَتِكَ الصِّعَابُ، وَ تَسَبَّبَتْ بِلُطْفِكَ الْأَسْبَابُ، وَ جَرَى بِقُدرَتِكَ الْقَضَاءُ، وَ مَضَتْ عَلَى إِرَادَتِكَ الْأَشْيَاءُ. فَهِيَ بِمَشِيَّتِكَ دُونَ قَوْلِكَ مُؤْتَمِرَةٌ، وَ بِإِرَادَتِكَ دُونَ نَهْيِكَ مُنْزَجِرَةٌ. أَنْتَ الْمَدْعُوُّ لِلْمُهِمَّاتِ، وَ أَنْتَ الْمَفْزَعُ فِي الْمُلِمَّاتِ، لا يَنْدَفِعُ مِنْهَا إِلَّا مَا دَفَعْتَ، وَ لَا يَنْكَشِفُ مِنْهَا إِلَّا مَا كَشَفْتَ وَ قَدْ نَزَلَ بِي يَا رَبِّ مَا قَدْ تَكَأَّدَنِي ثِقْلُهُ، وَ أَلَمَّ بِي مَا قَدْ بَهَظَنِي حَمْلُهُ.
وَ بِقُدْرَتِكَ أَوْرَدْتَهُ عَلَيَّ وَ بِسُلْطَانِكَ وَجَّهْتَهُ إِلَيَّ. فَلَا مُصْدِرَ لِمَا أَوْرَدْتَ، وَ لَا صَارِفَ لِمَا وَجَّهْتَ، وَ لَا فَاتِحَ لِمَا أَغْلَقْتَ، وَ لَا مُغْلِقَ لِمَا فَتَحْتَ، وَ لَا مُيَسِّرَ لِمَا عَسَّرْتَ، وَ لَا نَاصِرَ لِمَنْ خَذَلْتَ. فَصَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وَ آلِهِ، وَ افْتَحْ لِي يَا رَبِّ بَابَ الْفَرَجِ بِطَوْلِكَ،
وَ اكْسِرْ عَنِّي سُلْطَانَ الْهَمِّ بِحَوْلِكَ، وَ أَنِلْنِي حُسْنَ النَّظَرِ فِيمَا شَكَوْتُ، وَ أَذِقْنِي حَلَاوَةَ الصُّنْعِ فِيمَا سَأَلْتُ، وَ هَبْ لِي مِنْ لَدُنْكَ رَحْمَةً وَ فَرَجاً هَنِيئاً، وَ اجْعَلْ لِي مِنْ عِنْدِكَ مَخْرَجاً وَحِيّاً. وَ لَا تَشْغَلْنِي بِالِاهْتِمَامِ عَنْ تَعَاهُدِ فُرُوضِكَ، وَ اسْتِعْمَالِ سُنَّتِكَ.فَقَدْ ضِقْتُ لِمَا نَزَلَ بِي يَا رَبِّ ذَرْعاً، وَ امْتَلَأْتُ بِحَمْلِ مَا حَدَثَ عَلَيَّ هَمّاً، وَ أَنْتَ الْقَادِرُ عَلَى كَشْفِ مَا مُنِيتُ بِهِ، وَدَفْعِ مَا وَقَعْتُ فِيهِ، فَافْعَلْ بِي ذَلِكَ وَ إِنْ لَمْ أَسْتَوْجِبْهُ مِنْكَ، يَا ذَا الْعَرْشِ الْعَظِيمِ.
بقای اسلام در گرو وحدت مسلمین است
آیت الله مکارم شیرازی دام ظلّه الشریف:
امروز دشمنان اسلام مخالفت خود را با اسلام آشکار کردهاند و همچون گذشته به صورت مخفی به مخالفت نمیپردازند و شمشیرهای خود را از رو بسته اند به گونه ای که در برخی کشورها حتی با ساختن مناره برای مساجد مخالفت میکنند. همچنین در برخی کشورها با قرآن و پیامبر اکرم(ص) نیز به شدت به مخالفت می پردازند و اهانت های شدیدی را انجام می دهند.
بدون هیچ شک و تردیدی، دلیل تمام این مخالفتها به سبب گسترش اسلام در جهان است که از این گستردگی وحشت زده شده اند و به هر بهانه ای به مخالفت با اسلام می پردازند و آن را مانع بزرگی برای مقاصد ناشایست خود میدانند.
آیا با وجود این همه مخالفتها و مزاحمت هایی که برای اسلام ایجاد می کنند وقت آن نرسیده است که همه مسلمانان با هم متحد شوند و نگذارند دشمنان میان آنها اختلاف ایجاد کنند.
دشمنان اسلام برای مخالفت با اسلام همه بسیج شدهاند ادامه دادند: امروز وحدت میان مسلمانان بهترین راه برای مقابله با آنهاست و به یقین اگر این وحدت و یکدلی میان مسلمانان ایجاد شود دشمنان هرگز موفق به انجام نقشه های خود نخواهند شد.
امروز ما باید در برابر فعالیتهای ضد دینی دشمنان وحدت داشته باشیم و دست به دست هم دهیم و اختلافات را کنار بزنیم؛ زیرا قرآن و روایات تاکید دارند که "روح" شما را اختلاف از بین می برد و سستی ایجاد می کند و گاهی قرآن اختلاف را شرک دانسته است. (ولاتنازعوا فتفشلوا وتذهب ریحکم)
📖 مطالعه تفصیلی:
http://mk6.ir/XfHxI
#رسول_خدا (ص)
#وحدت_اسلامی
#هفته_وحدت
#شیعه #اهل_سنت
_
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
#شب_جمعه
#شب_زیارتی اباعبدالله الحسین علیه السلام.
اذن دخول حرمت را از حضرت عباس علیه السلام می گیریم.
تا روز محشر پرچمت بالاست عباس
مدیون کام خشک تو دریاست عباس
گرچه به ظاهر مادرت امّ البنین است
اما به باطن مادرت زهراست عباس
اَلسَّلاَمُ عَلَي الْحُسَيْنِ
وَعَلَي عَلِيِّ بْنِ الْحُسَيْنِ
وَعَلَي أَوْلاَدِ الْحُسَيْنِ
وَعَلَي أَصْحَابِ الْحُسَيْنِ
____________________
#السلامعلیکیاصاحبالزمان
#المستغاثبکیاصاحبالزمان
الحمدلله رب العالمین
اللهم صل علی محمد و آل محمد
اللّٰهـمَ ڪُـڹ لـولیـڪَ الحُجَّـــة بـْـن الـحَسڹ
صلواٰتڪ علیہِ و علےٰ آبائٖہ فےٖ هذہ السّاعة
وَ فـےٖ ڪُلّ ســٰاعة ولیّاً وحافــظاً و قائــداً
ًوَ ناصِــراً وَ دَلیــلـاً وَ عَیــناً حتـے تُســڪِنہُ
أرضَـڪ طوْعـــاً و تُمتِّـــعَہُ فیٖـــھٰا طویــلـٰا
#اللهم_عجل_لمولانا_الفرج
سلامتیوتعجیلدرأمرفرجمولانا
حضرتبقيةاللهالاعظم
روحیوأرواحالعالمینلتراب مقدمه الفداء
صلوات
دوستی و برادری-شرح حکمت۱۲.mp3
3.83M
🌹سلسله جلسات #درسهای_نهج_البلاغه
✅ شرح نهج البلاغه با نهج البلاغه
📒 #حکمت12
⭕️ دوستی و برادری 1⃣
🔺تنها رابطه پسندیده میان مومنین برادری است.
🎙حجت الاسلام #مهدوی_ارفع
هدایت شده از حقیقت ناب
#السلامعلیکیاصاحبالزمان
#المستغاثبکیاصاحبالزمان
الحمدلله رب العالمین
اللهم صل علی محمد و آل محمد
اللّٰهـمَ ڪُـڹ لـولیـڪَ الحُجَّـــة بـْـن الـحَسڹ
صلواٰتڪ علیہِ و علےٰ آبائٖہ فےٖ هذہ السّاعة
وَ فـےٖ ڪُلّ ســٰاعة ولیّاً وحافــظاً و قائــداً
ًوَ ناصِــراً وَ دَلیــلـاً وَ عَیــناً حتـے تُســڪِنہُ
أرضَـڪ طوْعـــاً و تُمتِّـــعَہُ فیٖـــھٰا طویــلـٰا
#اللهم_عجل_لمولانا_الفرج
سلامتیوتعجیلدرأمرفرجمولانا
حضرتبقيةاللهالاعظم
روحیوأرواحالعالمینلتراب مقدمه الفداء
صلوات
حقیقت ناب
#تفسیر_سطح_متوسط #تفسیر_سوره_مطففین #سوره_مطففین 🔅🔅🔅 📌نگاشت28 :تفسیر آیه11 سوره مطففین ✳️ الّ
#تفسیر_سطح_متوسط
#تفسیر_سوره_مطففین
#سوره_مطففین
🔅🔅🔅
📌نگاشت29 :تفسیر آیه12 سوره مطففین
✳️ و مَا يُکَذِّبُ بِهِ إِلاَّ کُلُ مُعْتَدٍ أَثِيمٍ
☑️ ۱ - تنها تجاوزگران و فرورفتگان در گناه، به انکار قیامت کشانده مى شوند. (و ما یکذّب به إلاّکلّ معتد أثیم)
مراد از «اعتداء» (تجاوزگرى) نادیده گرفتن حدود الهى است. «أثیم» مبالغه در «آثم» است (مصباح); یعنى، کسى که در گناه زیاده روى مى کند.
☑️ ۲ - آلودگى به گناه و شکستن حریم قوانین و وظایف الهى، زمینه ساز انکار روز جزا است. (و ما یکذّب به إلاّکلّ معتد أثیم)
☑️ ۳ - رفتار انسان، باورهاى او را تحت تأثیر قرار مى دهد. (و ما یکذّب به إلاّکلّ معتد أثیم)
☑️ ۴ - طغیان گران و گناه کاران، در قیامت به جهنم و عذاب الهى گرفتار خواهند شد. (ویل یومئذ للمکذّبین ... و ما یکذّب به إلاّکلّ معتد أثیم)
🌴🌴🌴
👈 به هنگام فتنه ها و بلاها از قرآن کمک بگیریم.
التماس دعا🙏
🔅تفسیر و قرآن پژوهی
#قرآن #امام_سجاد #نماز
💠 نصیب از علم الکتاب
🔻 ما در قدمهاى اولیه ماندهایم، بخاطر اين كه مايه نداريم. بله اگر معرفت در تمام جان ما رسوخ كند، راسخين در علم بشويم، خداوند و اهل بیت ـ علیهم السلام ـ را باور كنيم، آن وقت است که قوت پیدا کردهایم.
🔸 نزول كتاب غير از آن است كه ما مى دانيم و مى خوانيم « الَّذِى عِندَهُ عِلْمٌ مِّنَ الْكِتَاب؛ آن كس كه از علم كتاب بهره اى داشت. سوره نمل، آیه ۴۰». آصف بن برخیا ـ وصی حضرت سلیمان ـ يک علم از كتاب را داشت که توانست تخت بلقيس را از راه دور، در مجلس حضرت سلیمان حاضر کند.
🔹 شايد ما فكر كنيم كه تمام علم كتاب را داريم. اگر این چنین است، پس چرا نمى توانيم يك چوب كبريت را جابجا كنيم؟! به خاطر اين که در قرآن علومى هست که ما آن علوم را نخوانده ايم و به خواب هم نديده ايم.
ادامه دارد...
┄┅═✧❁••❁✧═┅┄
🔺حجتالاسلام والمسلمین حاج شیخ جعفر ناصری:
♨️پرسش:
🔰آیا در اسلام این دستور وارد شده است که در موفع تصمیم بر انجام کاری، اگر کسی عطسه کند ، باید صبر کرد؟!
✍️پاسخ:
✅در این باره دستوری در اسلام نداریم و اساساً روح اسلام با این گونه مطالب سازش ندارد، تا آن جا که دستور می دهد هنگامی که تصمیم بر کاری گرفتید، اگر کسی فال بد زد اعتنا نکنید و بر خدا توکّل نموده به دنبال هدف روان شوید و فال بد زدن را نشانه شرک قرار داده است!
🍀 درباره عطسه وارد شده است که هر گاه یکی از شماعطسه کرد، در حقّ او دعا کنید و بگویید «یرحمکم اللّه رحمت خدا شامل حال شما گردد.» طرف نیز متقابلًا دعا کند و بگوید «یغفر اللّه لکم؛ خداوند شما را بیامرزد».
🖊 امّا صبر کردن و قدری مکث نمودن و یا فرق گذاردن بین یک عطسه و دو عطسه، همگی خرافه بوده و باید از آن پرهیز کرد.
پرسمان مهدوی(1).mp3
7.6M
🔹دوره آموزش مجازی پرسمان مهدوی
🔸استاد:
حجت الاسلام والمسلمین جعفری (کارشناس تخصصی مهدویت) 🔰🔰فایل صوتی اول
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔹دوره آموزش مجازی پرسمان مهدوی
🔸استاد:
حجت الاسلام والمسلمین جعفری (کارشناس تخصصی مهدویت) 🔰🔰فایل تصویری اول
🔰🔰سيفي صغير
❓❓❓سوال: با سلام لطفا اطلاعات كاملي در مورد دعاي سيفي صغير به من بديد. اين دعا را من مي تونم بخونم يا نه؟
🔰🔰🔰پاسخ:
حاج شيخ عباس قمي در مفاتيح الجنان اين دعا را به نقل از محدث نوري در کتاب صحيفه ثانيه علويه نوشته و گفته که محدث نوري نوشته: ارباب طلسمات و تسخيرات آثار عجيبي براي اين دعا ذکر کرده اند، بعد محدث نوري گفته چون اعتماد بر قول اين افراد نداشتم، آن آثار را ذکر نکردم.
ما هم در جستجويي که در روايات داشتيم، نه تنها درباره آثار اين دعا بلکه درباره اصل اين دعا هم در کتب معتبره به مطلبي دست پيدا نکرديم.
البته عالمان در باره سند دعاها و آداب و مستحبات تسامح دارند . خداوند متعال هم به طور عام فرموده «ادعوني استجب لکم» ، بنابراين خواندن اين دعا و ديگر دعاهايي که سند معتبر به معصوم ندارد تا زماني که مشتمل بر مطلبي مخالف دين و قرآن نباشد، جايز دانسته اند.
باز هم تاکيد مي شود که اين دعا سندي قابل اعتماد به معصوم ندارد . قابل قياس با دعاهاي معتبر نيست، ولي خواندن آن ممنوع نمي باشد.
البته عمل به دستور عمل هاي ارباب طلسمات و تسخيرات جايز نيست. نبايد سبب رواج خرافات شود . اگر تلاوت آن را به عنوان مصداق طلب حاجت و دعا جايز دانسته ايم، از آن رو است که دعا لازم نيست ماثور و از امام معصوم رسيده باشد ،بلکه هر فرد مي تواند به زبان خود يا به زباني که به زيبايي خدا را خوانده، با خدا نجوا کند . اين دعا هم يک نجواي زيباست . جايز است با آن خدا را بخواند .
💠 پرسش و پاسخ از حضرت آیت الله خوشوقت ره
❓بنا بر آیهی شریفهی «إِنَّمَا الْمُؤْمِنُونَ إِخْوَةٌ»، مقتضای #برادری چیست؟
✅ اسلام در ابتدا #ضعیف بود و در مکّه دچار #دشمنان_قوی بود؛ هر کس #مسلمان میشد، خودش را در معرض خطرهای زیادی قرار میداد. پیغمبر_اکرم ص به دستور خدا همین کسانی را که مسلمان میشدند، کمکم با هم #برادر کرد که یک_پارچه شوند؛ زیرا #مشرکان مسلمانان را #شکنجه میکردند؛ به آنها کار نمیدادند؛ احیاناً میکُشتند. با #برادر_شدن #مسلمانان، ضعف بعضیها به وسیله قوّت دیگران #تقویت میشد و اگر فقیر بودند، به آنها کمک میشد؛ همهی مشکلات با اُخوّت حل میشد. از این جهت بین آنها #اُخوّت ایجاد کرد.
⬅️ خودِ خاتم_انبیا ص هم در مدینهی طیِّبه ابتدای کار بین مسلمانان برادری ایجاد کرد. لذا کسانی که جنگ میرفتند، بعضیها میماندند به خانوادههایشان میرسیدند که مشکلی پیش نیاید. آن اُخوّت منشأ #ارث هم بود. اگر این برادر از دنیا میرفت، ارثش را آن برادر میبرد. اینقدر این #ارتباط و پیوند را محکم کرد که مشکلات حل شود و بعداً دیگر مشکلات درست شد. #جمیعت مسلمانان زیاد شد و آیهی ارث آمد و فرمود: «وَ أُولُوا الْأَرْحامِ بَعْضُهُمْ أَوْلى بِبَعْضٍ».
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⚪️ سخن مهم پیامبر(ص) درباره سرنوشت مردم بیتفاوت نسبت به فسادها در جامعه
⭕️ شهید مطهری»
🔰 ویژگی دوم طالبان علم در بیان امیرالمومنین علیه السلام
◀️ تسلیم و اتباع
#خط_انتقال_معارف
استاد صفایی حائری
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
▪️اذیت پیامبر اسلام
🌺آیت الله مجتبی تهرانی رحمه الله
#پیامبر_رحمت #رسول_الله
#الهی_نامه
الهی!
شکرت که مجاز را قنطره حقیقت گردانیدی تا از لیلةالقدر زمانی زمینی به لیلةالقدر آسمانی رسیدم!
#علامه_حسن_زاده
#السلامعلیکیاصاحبالزمان
#المستغاثبکیاصاحبالزمان
الحمدلله رب العالمین
اللهم صل علی محمد و آل محمد
اللّٰهـمَ ڪُـڹ لـولیـڪَ الحُجَّـــة بـْـن الـحَسڹ
صلواٰتڪ علیہِ و علےٰ آبائٖہ فےٖ هذہ السّاعة
وَ فـےٖ ڪُلّ ســٰاعة ولیّاً وحافــظاً و قائــداً
ًوَ ناصِــراً وَ دَلیــلـاً وَ عَیــناً حتـے تُســڪِنہُ
أرضَـڪ طوْعـــاً و تُمتِّـــعَہُ فیٖـــھٰا طویــلـٰا
#اللهم_عجل_لمولانا_الفرج
سلامتیوتعجیلدرأمرفرجمولانا
حضرتبقيةاللهالاعظم
روحیوأرواحالعالمینلتراب مقدمه الفداء
صلوات