eitaa logo
حقیقت ناب
1.1هزار دنبال‌کننده
9.9هزار عکس
5هزار ویدیو
454 فایل
سوالات دینی خود در جنبه های مختلف دینی. یافتن پاسخ سوالات فقهی طبق نظرمراجع تقلید، انتقادات و پیشنهادات سازنده ی خود در مورد مطالب کانال، ومطالب زیبا و آموزنده تان، با آیدی زیر👇 @Sajadi82 درارتباط باشید.
مشاهده در ایتا
دانلود
📌 امت (ص) چه کسانی هستند؟ رسول مهربانی حضرت صل الله علیه وآله فرمودند: 🌍امت من مادامی که به یکدیگر، 1⃣ ورزند، 2⃣ باشند، 3⃣از بپرهیزند، 4⃣ کنند، 5⃣ به پا دارند، 6⃣و را بپردازند، 😄همواره در خوبی و خوشی خواهند بود. ولی اگر چنین نکنند، به و خشکسالی گرفتار می گردند.⚡️💥 📚مجلسی، بحارالانوار، ج72، ص115
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
✅حضرت آیت‌الله بهجت قدس‌سره: 💥 دوای دردهای ماست، در روایت است که: در آخرالزمان همه هلاک می‌شوند، «إِلا مَنْ دَعا بَالْفَرَجِ؛ مگر کسانی که برای [تعجیل] فرج دعا کنند». 📚 در محضر بهجت، ج١، ص٣۶٣
▪️ حمله وهابى‌‏ها به كربلا و ماجرای برداشتن تربت توسط صاحب ریاض ❖ از بیانات آیت‌الله‌العظمی شبیری زنجانی: 📝... در سال 1216ق وهابى‌‏ها به كربلا حمله مى‏‌كنند و مردم آنجا را قتل عام مى‏‌كنند. به نجف هم حمله مى‌‏كنند، ولى چون قبلاً خبردار مى‏‌شوند، آمادگى پيدا مى‌‏كنند و آنها نمى‌‏توانند كارى بكنند، اما كربلايى‌‏ها غافل‏گير مى‌‏شوند. از جمله به منزل صاحب رياض مى‏‌ريزند تا او را بكشند. در آن موقع، رئيس روحانیت كربلا، مرحوم صاحب رياض بود. خانواده‏‌اش با عجله از آنجا خارج مى‌‏شوند، ولى خود صاحب رياض با طفل شیرخواری زير يك سبد مى‌‏مانند و نمى‌‏توانند خارج بشوند. آنها داخل خانه صاحب رياض مى‌‏ريزند كه صاحب رياض را بكشند ولى او را پيدا نمى‌‏كنند. عجيب اين است كه در تمام آن مدتی که مشغولِ گشتنِ خانه بودند آن طفل شيرخواره هيچ گريه نمى‌‏كند و اين معجزه بود. وهابى‌‏ها يك روز در كربلا قتل عام مى‌‏كنند و بعد هم به قصد نجف از شهر خارج مى‌‏شوند. ❖ــــــــــــــ❖ يكى از بيوتى كه در زنجان رياست داشتند، بيت آميرزا ابوالقاسم بود. آميرزا ابوالقاسم مؤسّس ميرزايى‌‏هاى زنجان است. پدرش (آقا سيد كاظم) شاگردِ صاحب رياض و ساکن نجف بود. وقتى مطلع مى‌‏شود كه وهابى‌‏ها به منزل صاحب رياض حمله كرده‏‌اند، مى‏‌گويد زودتر برويم استادمان را نجات بدهيم. به منزل صاحب رياض مى‏‌روند و ايشان را با آن طفل شيرخواره از زير سبد نجات مى‏‌دهند. نفس‏هاى آخرشان بوده و اگر دير مى‏‌آمدند، تلف مى‌‏شدند. بعد مى‏‌گويند برويم حرم را زيارت كنيم. غسل مى‌‏كنند و به حرم مى‌‏روند. وقتى به حرم مى‏‌روند، مى‏‌بينند كه وهابى‏‌ها ضريح مطهر را برداشته‏‌اند و سوزانده‏‌اند و با آن قهوه درست كرده‏‌اند! با آنكه قهوه را حرام مى‏‌دانستند. مى‏‌بينند كه گوشه‏‌اى از قبر شكاف برداشته است. آسيد كاظم نگاه مى‏‌كند و مى‏‌گويد: من قطعه‏‌اى از بدن شریف را حس مى‏‌كنم. صاحب رياض هم نگاه مى‌‏كند و مى‌‏گويد: نظر من هم همين است. (البته الآن ترديد دارم كدام تقدّم داشت) سپس آسيد كاظم مى‏‌گويد: الآن وقت تربت برداشتن است. ايشان دستمال سفيدى داشت. با دست مقدارى از تربت را برداشت و در دستمال گذاشت. دستمال قرمز شد. مقدارى از آن تربت را خودش برداشت و مقدارى هم به صاحب رياض داد. وقتى آسيد كاظم از دنيا رفت، برادرش ميركريم كه فرد ساده‌‏اى بود، آن تربت را برداشت و تبديل به مهر كرد و بين اين و آن تقسيم نمود. آميرزا ابوالقاسم كه در آن وقت سيزده ـ چهارده ساله بود، وقتى از جريان مطّلع مى‌‏شود، خيلى به اين طرف و آن طرف مى‌‏زند و بالأخره يكى از آن مهرها را بدست مى‌‏آورد و اين مهر پيوسته در بيت آميرزا ابوالقاسم بود. وی به پسرانش سفارش مى‏‌كند كه قدر اين تربت را بدانيد كه چنين ويژگيهايى دارد. 📚جرعه ای از دریا، ج2، ص333 (ع)
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🖤 قبه‌ای خراب شد که در زیر آن قبه مردی آرمیده که قلب عالم امکان، قطب دایره‌ی وجود، میوه‌ی دل اوست. 🤲🏻 ای ! ما بیچاره‌ایم، دادرسی نداریم، تو به فریاد برس. 🎙 بیانات آیت الله العظمی وحید خراسانی به مناسبت تخریب حرم مطهر عسکریین 📆 ۳/ اسفند/ ۱۳۸۴ ◼️
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 نماهنگ «دلتنگم آه ای سامرا» با نوای حاج‌ میثم‌ مطیعی 🏴 به‌مناسبت تخریب قبور ائمه سامرا
🍃یار بی نظیر وقتی عالم کسی با من فرق داشته باشد اگر بخواهد بیاید پیشم خدا خدا می‌کنم که نیاید. وقتی هم که می‌آید، دعا می‌کنم که زودتر برود. تا وقتی که پیشم باشد حرف‌هایش اگر از عسل شیرین‌تر باشد برایم زهر هلاهل است و اگر نگاهش پر از مِهر باشد گویی که سنگ‌های قهرش را به سویم پرتاب می‌کند. او از چیزی حرف می‌زند که من دوست ندارم غصۀ چیزی را می‌خورد که من نمی‌خورم دلش برای چیزی می‌تپد که دل من برایش نمی‌تپد چطور می‌شود که پیش این آدم شاد بود و تاب آورد؟ مرا ببخش آقای من! از چیزهایی حرف می‌زنم که تو دوست نداری غصۀ چیزهایی را می‌خورم که تو نمی‌خوری دلم برای چیزهایی می‌تپد که دل تو نمی‌تپد ولی با این حال گاه و بیگاه پیش تو می‌آیم. اگر وقتی که می‌خواهم پیش تو بیایم خدا خدا می‌کنی که نیایم به من نگو و اگر وقتی که پیشت آمدم دعا می‌کنی که زودتر بروم به من نگو. بگذار خیال کنم آمدن و پیش تو ماندنَم را دوست داری. التماس می‌کنم کمی دیگر تحمّل کن! دارم عالم خودم را می‌کِشم به سوی عالم تو. شبت بخیر یار بی‌نظیر!
هدایت شده از حقیقت ناب
الحمدلله رب العالمین اللهم صل علی محمد و آل محمد اللّٰهـمَ ڪُـڹ لـولیـڪَ الحُجَّـــة بـْـن الـحَسڹ صلواٰتڪ علیہِ و علےٰ آبائٖہ فےٖ هذہ السّاعة وَ فـےٖ ڪُلّ ســٰاعة ولیّاً وحافــظاً و قائــداً ًوَ ناصِــراً وَ دَلیــلـاً وَ عَیــناً حتـے تُســڪِنہُ أرضَـڪ طوْعـــاً و تُمتِّـــعَہُ فیٖـــھٰا طویــلـٰا سلامتی‌وتعجیل‌درأمرفرج‌مولانا حضرت‌بقية‌الله‌الاعظم‌ روحی‌وأرواح‌العالمین‌لتراب مقدمه الفداء صلوات
هدایت شده از حقیقت ناب
📌 ‌ السَّلامُ عَلَیْکَ یا اَباعَبْدِاللَّهِ وَ عَلَی الاَْرْواحِ الَّتی حَلَّتْ بِفِناَّئِکَ عَلَیْکَ مِنّی سَلامُ اللَّهِ [اَبَداً] ما بَقیتُ وَ بَقِیَ اللَّیْلُ وَ النَّهارُ وَ لاجَعَلَهُ اللَّهُ آخِرَ الْعَهْدِ مِنّی لِزِیارَتِکُمْ اَلسَّلامُ عَلَی الْحُسَیْنِ وَ عَلی عَلِیِّ بْنِ الْحُسَیْنِ وَ عَلی اَوْلادِ الْحُسَیْنِ وَ عَلی اَصْحابِ الْحُسَیْنِ.
🔅🔅🔅 📌نگاشت18:نکات تفسیری آیه 16 سوره انشقاق فَلاَ أُقْسِمُ‌ بِالشَّفَقِ‌ ☑️ ۱ - سوگند مؤکد خداوند، به سرخى افق هنگام غروب خورشید (فلا أُقسم بالشفق) مشهور بین اهل لغت، این است که «شفق» همان سرخى است که بعد از غروب خورشید، در طرف مغرب دیده مى شود (مصباح). در سخن و شعر عرب، به طور فراوان اتفاق مى افتد که براى تأکید قسم، فعل آن را با حرف «لا» مى آورند. برخى آن را زاید و دسته اى آن را، براى نفىِ پندار قبل مى دانند(کشاف). ☑️ ۲ - «شفق»، پدیده اى شگفت و با عظمت (فلا أُقسم بالشفق) سوگند خداوند، نشانگر عظمت چیزى است که به آن سوگند یاد شده است. ☑️ ۳ - آشنایى با مرحله حسابرسى نامه هاى اعمال، زمینه ساز باور انسان به تغییرپذیر بودن حالات خویش است. (فلا أُقسم) جمله «طبقاً عن طبق» (در آیات بعد) - که سوگندهاى مکرر این آیات مربوط به آن است - از دگرگونى حالات انسان خبر مى دهد و حرف «فاء» در «فلا اُقسم» این مجموعه را بر آیات پیشین - که درباره محاسبه نامه هاى اعمال بود - تفریع کرده است; یعنى، حال که از حساب و کتاب آگاه شدید، بدانید که دگرگونى حالات حتمى است. 🌴🌴🌴 🔅تفسیر و قرآن پژوهی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
* 💠 راه اشک و حال توجه 🔻 گاهي چشم انسان خشک مي‌شود که بايد آن را درمان کرد. برخی فکر مي‌کنند اختياري نيست، ولي دور از اختيار هم نيست. 🔸 يعني چه؟ يعني [باید اقداماتی انجام داد مثلا] درباره آقا سيدالشهداء مطالعه کرد، مخصوصا بعضي از قدما ادبياتي خالصانه ارائه مي‌کرده‌اند. مطالعه، شنيدن، اين‌ها مؤثر است در جلسات حاضر بودن، آرام آرام دواعي را متمرکز مي‌کند. 🔹 [وقتی] متمرکز شد تأثير شروع مي‌شود، [وقتی] تأثير شروع شد عواطف تحريک مي‌شود، [وقتی] عواطف تحريک شد قلب و چشم حرکت مي‌کند، و اين مطالعه مي‌خواهد، تفکر مي‌خواهد، سعي و تلاش مي‌خواهد. 🔸 انساني که گاهي پياده به زیارت می رود، غير از آنکه مغفرت الهي نصيب او مي‌شود ولي دل او هم رقيق مي‌شود. انساني که ممارست داشت بر ذکر مصائب اهل‌بيت عصمت و طهارت رقيق مي‌شود. ادامه دارد.‌.. ‌ ┈┄┅═✾•••✾═┅┄┈ حجت‌الاسلام والمسلمین حاج شیخ جعفر ناصری ‌ ‌
ها اَنـَا اَتَوَسَّلُ اِلَيْكَ بِفَقْري اِلَيْكَ اينك من به تو متوسل شدم با احتیاجم به تو!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
تفسير أنفسی قرآن.mp3
1.8M
💠 روز بیست و چهارم ماه ▪️ تفسير أنفسی قرآن
🏴 تفسیر أنفسی قرآن ▪️ اگر وجود گرامی رسول اكرم (علیه و علی آله آلاف التحیة و الكرم) به ما فرمود قرآن و عترت همتای هم ‌اند، یكی از بارزترین مصداق همتایی قرآن و عترت این است كه امام معصوم (سلام الله علیه) قرآن را بر مردم تلاوت می ‌كند همان طوری كه رسول گرامی ﴿یتْلُوا عَلَیهِمْ آیاتِكَ﴾،[1] قرآن و معارف قرآن را به مردم یاد می ‌دهد همان طوری كه رسول گرامی ﴿یعَلِّمُهُمُ الْكِتابَ وَ الْحِكْمَةَ﴾،[2] راه تهذیب نفوس و تزكیه دل ها را به مردم یاد می ‌دهد همان طوری كه رسول گرامی ﴿یزَكِّیهِمْ﴾ و چیزی كه در اختیار بشر نیست و بشر به آنها نیازمند است و راهی برای تحصیل آنها ندارد كه ﴿یعَلِّمُكُمْ ما لَمْ تَكُونُوا تَعْلَمُونَ﴾[3] است كه رسول گرامی عهده دار این بخش چهارم است، عترت طاهرین هم همین كارها را می‌ كنند. ▪️ وجود مبارك امام سجاد (سلام الله علیه) هم مصداق بارز همین این عناوین یاد شده است؛ یعنی تلاوت آیات را دارد، تعلیم كتاب و حكمت را دارد، تزكیه نفوس را دارد و حرف های نو دارد؛ حرف های نو كه هم مورد نیاز هست و هم كسی راهش را بلد نیست و هم دیگری توان اینكه برود و بیاورد ندارد. ▪️ وجود مبارك امام سجاد در غالب دعا این حرف ها را بیان می ‌كردند. شما وقتی در خدمت صحیفه سجادیه باشید، می ‌بینید این به منزله تفسیر تقریباً یك دور قرآن كریم است. آنچه را كه ذات اقدس الهی به عنوان آیات آفاقی ذكر می ‌كند، ایشان به عنوان تفسیر أنفسی تشریح می ‌كند. ▪️ وجود مبارك امام سجاد در دعاها به ما می ‌فرماید این راه‌ ها را بروید، حالا هر اندازه رسیدید! هر اندازه بهره شما شد راهتان این است. این دعای مكارم الاخلاق بسیاری از آیات را به همراه خود دارد تفسیر می ‌كند؛ به خدا عرض می‌ كند: «اللَّهُمَّ ... عَبِّدْنِی لَكَ وَ لَا تُفْسِدْ عِبَادَتِی بِالْعُجْبِ وَ أَجْرِ لِلنَّاسِ عَلَى یدِی الْخَیرَ وَ لَا تَمْحَقْهُ بِالْمَنِّ وَ هَبْ لِی مَعَالِی الْأَخْلَاقِ وَ اعْصِمْنِی مِنَ الْفَخْر»؛[4] عرض كرد خدایا من انسانم، هم با تو رابطه دارم، هم با جامعه رابطه دارم، هم با جهان رابطه دارم، من یك پیوند مثلث گونه پر بركتی دارم. رابطه من با تو رابطه بندگی محض باشد، توفیقی بده كه فقط تو را بپرستم و خوب هم بپرستم و از غیر تو حساب نبرم و برای تو عبادت كنم، فقط مخصوص تو باشم، بنده تو باشم! نه میل خودم را در این پرستش دخیل بدانم و نه خواسته دیگری را «عَبِّدْنِی لَكَ». گاهی انسان ممكن است توفیق عبادت پیدا بكند، ولی عُجب و غرور یك آفتی است كه این از درون این را می ‌پوساند. ممكن است یك كسی بنده خدا باشد و عبادت بكند ولی عُجب از درون این را می ‌پوساند. یك وقتی می‌بینید یك میوه از بیرون آسیب می ‌بیند یك وقتی از درون می ‌پوسد، یك حشره ‌ای در درون او پدید می‌ آید. فرمود مبادا عُجب گرفتارم بكند و عبادت من به وسیله عُجب از درون فاسد بشود، پس حدوثاً و بقائاً تو مدد ما باش «عَبِّدْنِی لَكَ وَ لَا تُفْسِدْ عِبَادَتِی». [1]. سوره بقره، آیه129. [2]. سوره بقره، آیه129؛ سوره آل عمران، آیه164؛ سوره جمعه، آیه2. [3]. سوره بقره، آیه151. [4]. الصحیفة السجادیه، دعای20. 📚 سخنرانی در جمع پاسداران لشکر 25 کربلا تاریخ: 1381/12/25
🦋✨جهان برای اینکه بهتر اداره شود، به یک منجی احتیاج دارد. همان منجی وعده داده شده در تورات، انجیل و قرآن. همان کسی که، عیسی مسیح(ع) به او ملحق می شود. منظورم امام دوازدهم شیعیان یا همان پسر انسان در انجیل است. 🦋✨یحتاج العالم إلی منقذ لیُدار بشکل أفضل. المخلص نفسه الموعود به في التوراة والإنجیل والقرآن. نفس الشخص الذي ینضم إلیه یسوع المسیح. أعني الإمام الثاني عشر للشیعة، أو ابن الإنسان في الکتاب المقدس. (ارسالی مخاطبین)
🎓 🎒ــــلاس درس مهدویت 💠 از حسین(ع) تا مهدی(عج) ⏪ قسمت: اول ✍️...امام مهدی(عج) اولین آیه سوره حضرت مریم را به امام حسین(ع) تاویل نموده است: سعدبن عبدالله قمی گوید : به امام عصر- ارواحنا له فدا- عرض کردم: ای فرزند رسول خدا ! تاویل آیه (کهیعص) چیست ؟ 🔹فرمود:این حروف از اخبار غیبی است که خداوند زکریا را از آن مطلع کرده وبعد از آن داستان آن را به حضرت محمد (ص) باز گفته است(۱) .داستان از این قرار است که : زکریا(ع) ازپروردگارش درخواست کرد که اسماء خمسه طیبه را به وی بیاموزد . خداوند متعال ، جبرئیل را بر او فرو فرستاد و آن اسامی پاک را به او تعلیم داد. 👈زکریا(ع) چون نام های محمد(ص) ، علی (ع) ، فاطمه( س) ، و حسن (ع) را یاد کرد ، اندوهش برطرف می شد و گرفتاریش از بین می رفت.وچون حسین(ع) را یاد می کرد ، بغض و غصه ، گلویش را می گرفت و می گریست و مبهوت می شد. روزی گفت : بارالها! چرا وقتی آن چهارنفر را یاد می کنم ، آرامش می یابم و اندوهم برطرف می شود؛ اما وقتی حسین(ع) را یاد می کنم ، اشکم جاری می شود و ناله ام بلند می شود؟ 🔰خدای تعالی او را از این داستان آگاه کرد و فرمود : (کهیعص) کاف اسم کربلا و هاء رمز شهادت عترت طاهره است ، و یاء نام یزید قاتل امام حسین (ع) و عین اشاره به عطش و صاد نشانه صبر اوست.زکریا(ع) چون این مطلب را شنید ، نالان و غمگین شد و تا سه روز از عبادتگاهش بیرون نیامد، و به کسی اجازه نداد نزد او بیاید. و ناله سر داد و چنین نوحه گفت : بارالها! از مصیبتی که برای فرزند بهترین خلایق خود ، تقدیر کرده ای دردمندم خدایا! آیا این مصیبت را بر آستانه او نازل می کنی؟ آیا جامه این مصیبت را برتن علی(ع) و فاطمه (س) می پوشانی!؟ آیا این غم را بر ساحت آنان فرود می آوری؟ 💬 بعد از آن گفت : بارالها! فرزندی به من عطا کن تا در پیری چشمم به او روشن شود و او را وارث و وصی من قرار ده؛ آنگاه مرا دردمند او گردان؛ همچنان که حبیب محمد(ص) را دردمند فرزندش گرداندی.خداوند، حضرت یحیی(ع) را به او بخشید و او را دردمند وی ساخت. لذا بین امام حسین(ع) و حضرت یحیی(ع) نیز شباهت هایی وجود دارد؛ مانند این که هر دو شش ماهه به دنیا آمدند و نحوه شهادت هم شبیه به هم دیگر است؛ یعنی شقی ترین فرد سر مقدس آنان را از تن جدا نمود و برای فرد ناپاکی هدیه فرستاد و نیز سر مقدس را داخل طشت گذاشت(۲). 🔹ادامه دارد.. ✍️...پی نوشتها: 📚 کتاب از حسین تا مهدی اثر: ─═इई🍃🌷🍃ईइ═─
🔹خودخواهی حاکمان
31.74M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
💥حسینی شدن واقعی ارزش دارد ... ما غالباً درادعای حسین دوستی دروغ می گوییم. (ع) حق را می گوید، اما ما در زندگی حق را می کشیم ومدام گناه میکنیم. امام حسین(ع) روز عرفه دعا خواند و در عاشورا به آن عمل نمود 🎤
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔰قیام امام سجاد(ع) 🔺 کلیپ قدیمی از بیانات رهبری در مورد مجاهدت های امام سجاد علیه السلام بعد از واقعه عاشورا 📌به مناسبت سالروز شهادت امام سجاد علیه السلام
❓❓❓پرسش 🔰🔰سن امام سجاد(علیه السلام) در کربلا باعرض سلام سن امام سجاد در کربلا چند سال بوده و آیا امام سجاد(علی اوسط) از حضرت علی اکبر بزرگتر بودند؟ آیا صحیح است که امام محمدباقر(علیه السلام) در واقعه کربلا حضور داشته و پنج ساله بوده اند؟ اگر صحیح است آیا ازنظر تفاوت سنی با پدرشان توجیهی دارد؟ 🔰🔰پاسخ: پرسشگر گرامی با سلام و تشکر و تسلیت ایام عزای امام حسین (ع) شیخ مفید در الارشاد می گوید :ولادت امام زین العابدین (ع)در سال 38 هجری در مدینه بود . او در هنگام شهادت پدر بزرگوارش 23سال داشت . در سال 95هجری در مدینه در سنّ 57سالگی به شهادت رسید.(1) شیخ مفید معتقد است که امام سجاد از علی بن حسین بزرگ‌تر است.(2 ) مشهور این است که علی اکبر از امام سجاد بزرگ تر است (3 ) امام باقر (ع) در کربلا حضور داشت و حضرت در آن زمان چهار ساله بود. (4 ) 📚📚پی نوشت ها: 1.شیخ مفید، الارشاد، ج 2 ص 138.ترجمه رسولی محلاتی.تهران ، انتشارات علميه اسلاميه . 2 .همان، ص 137. 3 .اعیان الشیعه ، ج 2 ص 389 . سید محسن امین، ،بیروت ،دار التعارف للمطبوعات ،1418 ه ق ،چاپ پنجم ، تحقیق سید حسن امین . 4 . منتهی الآمال ، ج 2 ،ص 173 ، شیخ عباس قمی ،قم ،انتشاراتی هجرت ،1378 ، چاپ سیزدهم .
4_5825825177962809447.ogg
810.9K
دستوری در عرفان عملی از حضرت علامه حسن زاده آملی
4_5976487197572860100.mp3
7.94M
••• 🎙|میـثم‌مطیعـی 🎼|مصیبتــ های‌اهل‌بیت‌در‌راه‌کـوفه‌تا‌شام از‌زبـان‌امام‌سجاد‌علیـه‌السلام ☝️دانلود کنید☝️ 😭 🚩◼️🥀◼️🥀◼️🥀◼️
📚 آموزش رانندگی به زن توسط نامحرم ---------------------------  
🔹دوره آموزش مجازی ره افسانه (آسیب شناسی و نقد مدعیان دروغین مهدویت) 🔸استاد: حجت الاسلام والمسلمین استاد شهبازیان (کارشناس تخصصی مهدویت) 🔸آیین نامه آموزشی: -عضویت در کانال «دیده بان ظهور» در پیام رسان ایتا @gtdidebanezohoor -🔊 ارسال فایل های تصویری 1 بار در روز(مجموعا 10 فایل) 🔸زمان دوره: 24 شهریور (به مدت 10 روز) 🔸آزمون: -انتهای دوره بصورت مجازی - پاسخ به ده سوال - ارسال پاسخ به صورت عدد ده رقمی به سامانه پیامکی 50002215478 🔸مزایای دوره -استفاده از اساتید مجرب و شاخص مهدویت -اعطای گواهی پایان دوره معتبر -امکان همکاری و بکارگیری از برگزیدگان دوره -پاسخگویی به شبهات و سوالات توسط کارشناسان تخصصی -تشویق و حمایت از افراد برتر
هدایت شده از حقیقت ناب
الحمدلله رب العالمین اللهم صل علی محمد و آل محمد اللّٰهـمَ ڪُـڹ لـولیـڪَ الحُجَّـــة بـْـن الـحَسڹ صلواٰتڪ علیہِ و علےٰ آبائٖہ فےٖ هذہ السّاعة وَ فـےٖ ڪُلّ ســٰاعة ولیّاً وحافــظاً و قائــداً ًوَ ناصِــراً وَ دَلیــلـاً وَ عَیــناً حتـے تُســڪِنہُ أرضَـڪ طوْعـــاً و تُمتِّـــعَہُ فیٖـــھٰا طویــلـٰا سلامتی‌وتعجیل‌درأمرفرج‌مولانا حضرت‌بقية‌الله‌الاعظم‌ روحی‌وأرواح‌العالمین‌لتراب مقدمه الفداء صلوات
هدایت شده از حقیقت ناب
📌 ‌ السَّلامُ عَلَیْکَ یا اَباعَبْدِاللَّهِ وَ عَلَی الاَْرْواحِ الَّتی حَلَّتْ بِفِناَّئِکَ عَلَیْکَ مِنّی سَلامُ اللَّهِ [اَبَداً] ما بَقیتُ وَ بَقِیَ اللَّیْلُ وَ النَّهارُ وَ لاجَعَلَهُ اللَّهُ آخِرَ الْعَهْدِ مِنّی لِزِیارَتِکُمْ اَلسَّلامُ عَلَی الْحُسَیْنِ وَ عَلی عَلِیِّ بْنِ الْحُسَیْنِ وَ عَلی اَوْلادِ الْحُسَیْنِ وَ عَلی اَصْحابِ الْحُسَیْنِ.