eitaa logo
ابوالفضل ساجدی
4.9هزار دنبال‌کننده
928 عکس
1.4هزار ویدیو
123 فایل
حاوی آثار دکتر ساجدی دکترا از کانادا مدیر سابق قطب علمی فلسفه دین استاد تمام فلسفه دين در موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) ارتباط با ادمین(انتقادات، تبادل، تبلیغ): @sajedi2 🔺 آدرسهای ما در سایر شبکه های اجتماعی👇 https://zil.ink/sajedi_ir
مشاهده در ایتا
دانلود
شکوفایی اندیشه دینی 30.mp3
10.94M
🎤فایل صوتی ⭕️ موضوع: (30) (؟) 🔷 : ✅ گام اول رفع موانع شناختي: 🔸خرافه انگاري دين ‼️متاسفانه برخي براي تبليغ دين به خرافات تكيه مي كنند غافل از آنكه جوانان را از دين متنفر مي سازند. ❓اسلام با چه روشهايي با خرافات مبارزه كرده است؟ ❓سيره پيامبر ص در صدر اسلام براي مقابله با خرافات چه بوده است؟ مجموعه سخنان دکتر ساجدی که از شهریور ماه سال ١٣٩۴ ارائه و از برنامه راه بهشت رادیو معارف پخش شده است. 🟣 کانال استاد ابوالفضل ساجدی 🆔 @sajedi_ir 🔸ارتباط با ادمین کانال👇 @mohamad_admin
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
👈 چرا اعتقادات مهم هستند؟ @meshkatnoor کانال استاد ابوالفضل ساجدی 🆔 @sajedi_ir 🔸ارتباط با ادمین کانال👇 @mohamad_admin
☘️ 🌿 راهكار جذب جوانان به دين: به نمايش گذاشتن زيباييهاي آن 🔸نقش زيبايي زبان قرآن در تحقق انقلاب حبشه🔸 جوان، زيبايي را دوست دارد. اگر زيباييهاي دين را درك كند به آن گرايش پيدا ميكند. آيا رسانه هاي ديني و مبلغين، زيباييهاي اسلام را به جوانان نشان مي دهند؟ شهيد مطهري از نقش زيبايي زبان قرآن در تحقق انقلاب حبشه سخن مي‎گويد: "اصلاً انقلاب حبشه چگونه رخ داد؟ انقلاب حبشه را چه چيز آغاز كرد؟ حبشه چرا مسلمان شد و منشاً اسلام حبشه چه بود؟ آيا غير از قرآن و زيبايي قرآن بود؟ آن داستان مفصل كه جعفر بن ابيطالب در حبشه وارد آن مجلس [به اصطلاح سلطنتي] مي‏شود و بعد شروع مي‏كند آيات قرآن (سوره طه) را خواندن و جلسه را يك‎جا منقلب مي‏كند، چه بود؟! قرآن از نظر بيان و فصاحت، رواني و جاذبه و قدرت تأثير به گونه‏اي ساخته شده است كه روي دل‎‎‎ها اين‌چنين اثر مي‏گذارد. (شهيد مرتضي مطهري - مجموعه آثار، ج 17، ص 336) کانال استاد ابوالفضل ساجدی 🆔 @sajedi_ir 🔸ارتباط با ادمین کانال👇 @mohamad_admin
شکوفایی اندیشه دینی 31.mp3
4.18M
🎤فایل صوتی ⭕️ موضوع: (31) (؟) 🔷 ✅ گام اول رفع موانع شناختي: 🔸خرافه انگاري دين به سبب غربزدگي ❓رفتارهاي ناشي از غربزدگي اطرافيان چه اثري در متربي به دنبال دارد؟ ❓منظور از غربزدگي در اينجا چيست؟ ❓چرا شيفتگي نسبت به غرب سبب خرافه انگاري دين مي شود؟ مجموعه سخنان دکتر ساجدی که از شهریور ماه سال ١٣٩۴ ارائه و از برنامه راه بهشت رادیو معارف پخش شده است. 🟣 کانال استاد ابوالفضل ساجدی 🆔 @sajedi_ir 🔸ارتباط با ادمین کانال👇 @mohamad_admin
شکوفایی اندیشه دینی 32.mp3
6.39M
🎤فایل صوتی ⭕️ موضوع: (32) (؟) 🔷 : ✅ گام اول رفع موانع شناختي: 🔸خرافه انگاري دين چه سوالاتي از خود بپرسيم تا بفهميم آيا ما فرزند يا متربي خود را به سمت خرافه انگاري دين سوق مي دهيم يا نه؟ و اگر آري، چه مقدار؟ مجموعه سخنان دکتر ساجدی که از شهریور ماه سال ١٣٩۴ ارائه و از برنامه راه بهشت رادیو معارف پخش شده است. 🟣 کانال استاد ابوالفضل ساجدی 🆔 @sajedi_ir 🔸ارتباط با ادمین کانال👇 @mohamad_admin
تربیت اجتماعی 7.mp3
3.5M
🎤فایل صوتی ⭕️ موضوع : 🔷 : ✅ براي تربيت فرزند آيا تربيت فردي والدين مهمتر است يا تربيت اجتماعي آنها؟ ✅ اهميت به و و ضعف در تربيت اجتماعی والدين = شكست در تربيت فرزند مجموعه سخنان دکتر ساجدی درباره "تربیت اجتماعی " که در مرداد ماه سال ١٣٩٧ ارائه و از رادیو معارف پخش شده است. 🟣 کانال استاد ابوالفضل ساجدی 🆔 @sajedi_ir 🔸ارتباط با ادمین کانال👇 @mohamad_admin
تربیت اجتماعی 8-2.mp3
9.08M
🎤فایل صوتی ⭕️ موضوع : 🔷 : ✅ يك علت ضعف جامعه ما در اخلاق اجتماعي: تلقي غلط از رساله هاي عمليه ✅ ريشه بسياري از آسيبها در محيط خانواده، محل تحصيل يا كار، ضعف در تربيت اجتماعي است نه فردي مجموعه سخنان دکتر ساجدی درباره "تربیت اجتماعی " که در مرداد ماه سال ١٣٩٧ ارائه و از رادیو معارف پخش شده است. 🟣 کانال استاد ابوالفضل ساجدی 🆔 @sajedi_ir 🔸ارتباط با ادمین کانال👇 @mohamad_admin
☘️☘️☘️☘️ ☘️☘️☘️☘️ 🔸قال رسول الله ص: "خَيرُ الدُّنيا وَالآخِرَةِ فِي الصَّلاةِ: خير دنيا و آخرت در نماز است." (شعيرى، ‏تاج الدين، جامع الأخبار، قم‏، انتشارات رضى‏، ص 73) ▪️نماز را دست كم نگيريم. انشاءالله بزودي ⭕️ سلسله مباحث جديدي ⭕️ با عنوان ، به عناوين اين كانال افزوده مي شود. اينها در برنامه اذانگاهي در راديو معارف پخش شده است. اين مباحث، كاوشي در ابعاد مختلف نماز و پاسخ به پرسشهايي مانند موارد زير است: 1️⃣ اقامه نماز به چه معناست؟ 2️⃣ فلسفه نماز چيست؟ چرا نماز بخوانيم؟ 3️⃣ نماز و ارتقاء آن چه نقشي در و ايفا مي كند؟ (قبلا در بحث سلامت معنوي، تفاوت اين دو نوع سلامت بيان شد.) 4️⃣مكانيزم يا ساز و كار اثرگذاري نماز در ساحتهاي مختلف سلامت، چگونه است؟ 5️⃣ نقش نماز در كاهش آسيبهاي خانوادگي، اجتماعي و سياسي چيست؟ 6️⃣ اثرگذاري نماز مشروط به چه شرايطي است؟ 🟣 کانال ابوالفضل ساجدی 🆔 @sajedi_ir 🔸ارتباط با ادمین کانال👇 @mohamad_admin
1.mp3
6.34M
1️⃣ فلسفه نماز: رعايت ادب عبوديت مجموعه سخنان دکتر ساجدی در برنامه اذانگاهي "تا آسمان" که در سال 1396 از رادیو معارف پخش شده است. 🟣 کانال ابوالفضل ساجدی 🆔 @sajedi_ir 🔸ارتباط با ادمین کانال👇 @mohamad_admin
✍️ ابوالفضل ساجدی 2️⃣ ❓چرا نماز بخوانيم؟ براي رعايت ادب بندگي 🔹سبك شمردن يا ترك نماز = بي ادبي در برابر عظيم ترين موجود 🔸بي ادبي = ضعف در سلامت روان. ▪️انسان سالم، بي ادب نيست. ❓آيا خدا به بندگي ما نياز دارد؟ خير (ان الله غني عن العالمين) 🔸بندگي غيرخدا، غير عقلاني است زيرا = ذلت و حقارت يافتن 🔹بندگي خدا، عقل پسند است زيرا = عزت و عظمت يافتن 🔸بندگي خدا = اتصال قطره به دريا = بقاء يا جاودان شدن اثرات اعمال نيكو 🔹ترك بندگي خدا = جدا ماندن قطره از دريا و خشك شدن قطره = فناء يا از بين رفتن اثرات معنوي اعمال در دنيا و آخرت ☘️ بركات روانشناختي، جامعه شناختي، فرهنگي، اقتصادي و سياسي اين عبوديت، انشاالله، به تدريج بيان خواهد شد. 🟣 کانال ابوالفضل ساجدی 🆔 @sajedi_ir 🔸ارتباط با ادمین کانال👇 @mohamad_admin
01.mp3
3.9M
☘️، ج (1) ☘️ 🔸 "" عنوان سلسله مباحثي است كه بر اساس متن كتاب "" در جامعه الزهراء ارائه و توسط اين مركز به صورت فايل صوتي و تصويري تهيه و تدوين شده است. 🔸 اين كتاب چاپ مشترك سازمان سمت و موسسه آموزشي و پژوهشي امام خميني و دريافت كننده رتبه (شايسته تقدير) در كتاب سال حوزه در سال 1393 و نيز در اولين جشنواره آثار برتر ميان رشته اي قرآن كريم در همين سال است. فهرست اجمالي كتاب قبلا در اين كانال ارائه شد. 🔸 اين سلسله دروس، از يك سو، پاسخگوي پرسشها و چالشهاي جديد در فهم و تفسير قرآن است كه توسط نويسندگان متاثر از غرب طرح شده و ترويج يافته است." از سوي ديگر اين مباحث نگاهي تازه به مجموعه آيات قرآن و كشف امتيازات اين كتاب آسماني نسبت به ساير كتابها دارد. 🔸جلسه اول مشتمل بر مباحث زير است: 1️⃣ جايگاه زبان قرآن در ميان ساير رشته ها و علوم دين پژوهي 2️⃣ فايده، كاربرد و اهداف اين دانش 3️⃣ تعريف زبان، دين، زبان دين، و زبان قرآن و نسبت ميان آنها 🟣 کانال ابوالفضل ساجدی 🆔 @sajedi_ir 🔸ارتباط با ادمین کانال👇 @mohamad_admin
3.mp3
4.5M
3️⃣ چرا نماز بخوانيم؟ پاسخ امام رضا ع به اين سوال چيست؟ مجموعه سخنان دکتر ساجدی در برنامه اذانگاهي "تا آسمان" که در سال 1396 از رادیو معارف پخش شده است. 🟣 کانال ابوالفضل ساجدی 🆔 @sajedi_ir 🔸ارتباط با ادمین کانال👇 @mohamad_admin
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♻️ چه فراقی (با صداي محمد حسين پويانفر) وقتی شیعیان عراقی در مسیر نجف تا کربلا برای زیارت اربعین به یاد برادران و خواهران ایرانی خود قدم می‌زنند. به ياد پياده روي اربعين @rasaee کانال ابوالفضل ساجدی 🆔 @sajedi_ir
☘️ 🌿 اي كاش هنرمندان جوان در ميدان تبليغ دين، بيشتر هنرنمايي مي كردند. امروزه بسي بيش از گذشته در عرصه گسترش انديشه، اخلاق و معنويت ديني در جامعه نيازمند كاربست هنر هستيم زيرا بيش از گذشته هنر به ميدان عرصه هاي رقيب آمده است. اسلام هم بر زيباسازي و هنرنمايي ديني تاكيد دارد. براي مثال، قرآن كه خود زباني زيبا دارد، زيبا خواني آن هم استحباب دارد، زيرا اين‌گونه قرائت، در روان قاري و شنونده تأثير فزون‎تري دارد. اين صحيفة آسماني به ترتيل توصيه مي‌كند: (و رتل القرآن ترتيلا) يعني قرآن را نه آن‎قدر تند بخوان كه كلمات به يكديگر بچسبند، و نه آن‎قدر، بين آن‌ها فاصله بينداز كه گويا كلمات از هم بي‎خبرند، به گونه‎اي بخوان كه گويا به خود القا مي‎كني، و با خود سخن مي‎گويي. به قول عرفا، انسان بايد قرآن را چنان بخواند كه فرض كند گوينده خداست و مخاطب خودش، و او مستقيما اين سخن را از خدا مي‏شنود. در روايتي از امام صادق ع آمده است كه فرمود: ترتيل آن است كه در آن مكث كني و صوتت را نيكو گرداني. (وسائل الشيعه، ج6 ص 207) اقبال لاهوري مي‏گويد پدرم سخني به من گفت كه در سرنوشت من فوق‎العاده اثر بخشيد. مي‏گويد: روزي در اتاق خود نشسته و مشغول خواندن قرآن بودم. پدرم آمد از جلوي اطاق من بگذرد، رو كرد به من و گفت: محمد! قرآن را آنچنان بخوان كه گويي بر خودت نازل شده است. از آن‎وقت، من هرگاه به آيات قرآن مراجعه مي‏كنم و آن‌ها را مطالعه مي‏كنم، چنين فرض مي‏كنم كه اين خداي من است كه با من، كه محمد اقبال هستم، دارد حرف مي‏زند. (رك. مطهري، مجموعه آثار، ج 17، 235-337) 🟣 کانال ابوالفضل ساجدی 🆔 @sajedi_ir 🔸ارتباط با ادمین کانال👇 @mohamad_admin
02.mp3
4.17M
☘️ ، ج (2) ☘️ 🔸 "زبان قرآن" عنوان سلسله مباحثي است كه بر اساس متن كتاب "زبان قرآن با نگاهي به چالشهاي كلامي تفسير" در جامعه الزهراء ارائه و توسط اين مركز به صورت فايل صوتي و تصويري تهيه و تدوين شده است. 🔸 اين سلسله دروس، از يك سو، پاسخگوي پرسشها و چالشهاي جديد در فهم و تفسير قرآن است كه توسط نويسندگان متاثر از غرب طرح شده و ترويج يافته است." از سوي ديگر اين مباحث نگاهي تازه به مجموعه آيات قرآن و كشف امتيازات اين كتاب آسماني نسبت به ساير كتابها دارد. 🔸جلسه دوم مشتمل بر مباحث زير است: 1️⃣ تعريف فلسفه دين، كلام جديد و نسبت ميان آنها 2️⃣ نسبت ميان فلسفه دين با زبان دين و زبان قرآن 3️⃣ مهمترين پرسشهاي مطرح در زبان قرآن 4️⃣ منابع موجود در اين موضوع 5️⃣ تفاوت دو كتاب حقير در اين موضوع: 1. زبان دين و قرآن 2. زبان قرآن با نگاهي به چالشهاي كلامي تفسير 🟣 کانال ابوالفضل ساجدی 🆔 @sajedi_ir 🔸ارتباط با ادمین کانال👇 @mohamad_admin
✍️ ابوالفضل ساجدی ☘️ 🌿 روش زنده و پويا كردن دين در جامعه و در ميان جوانان: 🌿 ارائه زيبايي هاي آموزه هاي اسلام 🔸قال(ع):الامامُ الرِّضا علیه السلام : «رَحِمَ اللّهُ عَبْدا اَحْیا أمْرَنا،»[قال الرّاوی:] فَقُلْتُ لَهُ: «فَکَیْفَ یُحْیِی أمْرَکُمْ؟» قالَ: «یَتَعَلَّمُ عُلُومَنا و یُعَلِّمُها النّاسَ، فَإِنَّ النّاسَ لَوْ عَلِمُوا مَحاسِنَ کَلامِنا لاَتَّبَعُونا. میزان الحکمة، ج 8، ح 13797 (صدوق، عيون اخبار الرضا ع، ج1، ص307) "خدا رحمت کند بنده‌اي را که امر ما را زنده مي‌نمايد". راوي می‌گوید: من گفتم: چگونه امر شما را زنده نمايد؟ حضرت فرمود: «علوم ما را فرا بگيرد و آنها را به مردم بياموزد که اگر مردم، محاسن و زيبایي‌هاي کلام ما را بدانند از ما پيروي مي‌کنند». 🔸اگر در توصيه جوانان به اطاعت خدا و ترك عصيان، به جاي زبان خشك و تيز با تحليلهاي مناسب، زيبايي اطاعت و زشتي عصيان، زيبايي تقوا، اخلاص، نماز، روزه، حج، امر به معروف، نهي از منكر و ... و زشتي رياكاري، شرك، ظلم، سبك شمردن نماز، غيبت، دروغ، كم فروشي و ... بيان شود، فطرت آنها بيدار مي شود و در مسير عمل قرار ميگيرند. موانع اقدام نيز بايد برطرف شود. 🔸البته كشف و ارائه اين زيباييها نيازمند هنر، نوآوري، خلاقيت، تحليل آيات و روايات، و استفاده مناسب از علوم انساني اسلامي ااست. اسلام 🟣 کانال ابوالفضل ساجدی 🆔 @sajedi_ir 🔸ارتباط با ادمین کانال👇 @mohamad_admin
عشق الهی 64.mp3
5.59M
🎤 (64) ✅ از (خدا را برترين محبوب قرار دادن): سلامت و آرامش روان 1️⃣ ✅ چگونه عشق الهي چنين اثري دارد؟ 🆔 @sajedi_ir
🔹 مدرسه علمیه الزهرا(س) اهواز و قطب علمی فلسفه دین برگزار می‌کنند: 🔰نشست‌ علمی : سلامت معنوی در راستای حس عالی بندگی 🎙 با ارائه: حجت‌الاسلام والمسلین دکتر 🗓 سه شنبه، 15 مهرماه 99 ساعت 19:30 ⚜️ مشروح خبر: 🌐 iict.ac.ir/vebsalamat/ 📖 راهنمای دسترسی به کلاس مذکور: با اسکن QR code درج‌شده در بنر یا به‌واسطه لینک زیر، به‌عنوان میهمان می‌توانید وارد جلسه شوید 📡 درگاه ورود به کلاس مجازی 👉 http://bit.ly/hese-bandegi کانال ابوالفضل ساجدی 🆔 @sajedi_ir 🔸ارتباط با ادمین کانال👇 @mohamad_admin
4.mp3
4.74M
4️⃣ ✅ اقامه نماز = پيوند زدن نماز با زندگي فردي، خانوادگي و اجتماعي ❓وظيفه والدين در اين رابطه چيست؟ مجموعه سخنان دکتر ساجدی در برنامه اذانگاهي "تا آسمان" که در سال 1396 از رادیو معارف پخش شده است. 🟣 کانال ابوالفضل ساجدی 🆔 @sajedi_ir 🔸ارتباط با ادمین کانال👇 @mohamad_admin
03.mp3
3.85M
☘️☘️، ج (3) ☘️☘️ ✅ نگاهي نو به قرآن شناسي و پاسخ به چالشهاي جديد آن 🔸 درسگفتارهاي "زبان قرآن" در جامعه الزهراء ارائه و توسط اين مركز به صورت فايل صوتي و تصويري تهيه و تدوين شده است. 🔸جلسه سوم مشتمل بر مباحث زير است: 1️⃣ رابطه زبان قرآن با زبان دين 2️⃣ رابطه آنها با هرمنوتيك 3️⃣ تفاوت زبان دين و زبان ديني 4️⃣ طبقه بندي انواع گزاره هاي قرآني 5️⃣ رابطه زبان دين و زبان قران (به عنوان موضوع ميان رشته اي) با فلسفه، كلام، عرفان، تفسير و علوم قرآن 6️⃣ پيشينه تاريخي زبان دين در اسلام و غرب 7️⃣ پيشينه تاريخي زبان قرآن در اسلام 🟣 کانال ابوالفضل ساجدی 🆔 @sajedi_ir 🔸ارتباط با ادمین کانال👇 @mohamad_admin
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔸روايت حاج قاسم از زندگي ساده رهبر انقلاب‼️ 🟣 کانال ابوالفضل ساجدی 🆔 @sajedi_ir
عشق الهی 65.mp3
5.14M
🎤 (65) ✅ از (خدا را برترين محبوب قرار دادن): سلامت و آرامش روان 2️⃣ ✅ چگونه عشق الهي چنين اثري دارد؟ 🆔 @sajedi_ir
📣😭متن زیارت اربعین [مفاتیح الجنان جدید (نگارش اسان) - هشتم: زیارت اربعین - صفحه ۷۰۴] 👇👇 السَّلامُ عَلَی وَلِیِّ اللَّهِ وَ حَبِیبِهِ السَّلامُ عَلَی خَلِیلِ اللَّهِ وَ نَجِیبِهِ السَّلامُ عَلَی صَفِیِّ اللَّهِ وَ ابْنِ صَفِیِّهِ السَّلامُ عَلَی الْحُسَیْنِ الْمَظْلُومِ الشَّهِیدِ السَّلامُ عَلَی أَسِیرِ الْکُرُبَاتِ وَ قَتِیلِ الْعَبَرَاتِ اللَّهُمَّ إِنِّی أَشْهَدُ أَنَّهُ وَلِیُّکَ وَ ابْنُ وَلِیِّکَ وَ صَفِیُّکَ وَ ابْنُ صَفِیِّکَ الْفَائِزُ بِکَرَامَتِکَ أَکْرَمْتَهُ بِالشَّهَادَةِ وَ حَبَوْتَهُ بِالسَّعَادَةِ وَ اجْتَبَیْتَهُ بِطِیبِ الْوِلادَةِ وَ جَعَلْتَهُ سَیِّداً مِنَ السَّادَةِ وَ قَائِداً مِنَ الْقَادَةِ وَ ذَائِداً مِنَ الذَّادَةِ وَ أَعْطَیْتَهُ مَوَارِیثَ الْأَنْبِیَاءِ وَ جَعَلْتَهُ حُجَّةً عَلَی خَلْقِکَ مِنَ الْأَوْصِیَاءِ فَأَعْذَرَ فِی الدُّعَاءِ وَ مَنَحَ النُّصْحَ وَ بَذَلَ مُهْجَتَهُ فِیکَ لِیَسْتَنْقِذَ عِبَادَکَ مِنَ الْجَهَالَةِ وَ حَیْرَةِ الضَّلالَةِ وَ قَدْ تَوَازَرَ عَلَیْهِ مَنْ غَرَّتْهُ الدُّنْیَا وَ بَاعَ حَظَّهُ بِالْأَرْذَلِ الْأَدْنَی وَ شَرَی آخِرَتَهُ بِالثَّمَنِ الْأَوْکَسِ وَ تَغَطْرَسَ وَ تَرَدَّی فِی هَوَاهُ وَ أَسْخَطَکَ وَ أَسْخَطَ نَبِیَّکَ وَ أَطَاعَ مِنْ عِبَادِکَ أَهْلَ الشِّقَاقِ وَ النِّفَاقِ وَ حَمَلَةَ الْأَوْزَارِ الْمُسْتَوْجِبِینَ النَّارَ [لِلنَّارِ] فَجَاهَدَهُمْ فِیکَ صَابِراً مُحْتَسِباً حَتَّی سُفِکَ فِی طَاعَتِکَ دَمُهُ وَ اسْتُبِیحَ حَرِیمُهُ اللَّهُمَّ فَالْعَنْهُمْ لَعْناً وَبِیلاً وَ عَذِّبْهُمْ عَذَاباً أَلِیماً السَّلامُ عَلَیْکَ یَا ابْنَ رَسُولِ اللَّهِ السَّلامُ عَلَیْکَ یَا ابْنَ سَیِّدِ الْأَوْصِیَاءِ أَشْهَدُ أَنَّکَ أَمِینُ اللَّهِ وَ ابْنُ أَمِینِهِ عِشْتَ سَعِیداً وَ مَضَیْتَ حَمِیداً وَ مُتَّ فَقِیداً مَظْلُوماً شَهِیداً وَ أَشْهَدُ أَنَّ اللَّهَ مُنْجِزٌ مَا وَعَدَکَ وَ مُهْلِکٌ مَنْ خَذَلَکَ وَ مُعَذِّبٌ مَنْ قَتَلَکَ وَ أَشْهَدُ أَنَّکَ وَفَیْتَ بِعَهْدِ اللَّهِ وَ جَاهَدْتَ فِی سَبِیلِهِ حَتَّی أَتَاکَ الْیَقِینُ فَلَعَنَ اللَّهُ مَنْ قَتَلَکَ وَ لَعَنَ اللَّهُ مَنْ ظَلَمَکَ وَ لَعَنَ اللَّهُ أُمَّةً سَمِعَتْ بِذَلِکَ فَرَضِیَتْ بِهِ، [۲] اللَّهُمَّ إِنِّی أُشْهِدُکَ أَنِّی وَلِیٌّ لِمَنْ وَالاهُ وَ عَدُوٌّ لِمَنْ عَادَاهُ بِأَبِی أَنْتَ وَ أُمِّی یَا ابْنَ رَسُولِ اللَّهِ أَشْهَدُ أَنَّکَ کُنْتَ نُورا فِی الْأَصْلابِ الشَّامِخَةِ وَ الْأَرْحَامِ الْمُطَهَّرَةِ [الطَّاهِرَةِ] لَمْ تُنَجِّسْکَ الْجَاهِلِیَّةُ بِأَنْجَاسِهَا وَ لَمْ تُلْبِسْکَ الْمُدْلَهِمَّاتُ مِنْ ثِیَابِهَا وَ أَشْهَدُ أَنَّکَ مِنْ دَعَائِمِ الدِّینِ وَ أَرْکَانِ الْمُسْلِمِینَ وَ مَعْقِلِ الْمُؤْمِنِینَ وَ أَشْهَدُ أَنَّکَ الْإِمَامُ الْبَرُّ التَّقِیُّ الرَّضِیُّ الزَّکِیُّ الْهَادِی الْمَهْدِیُّ وَ أَشْهَدُ أَنَّ الْأَئِمَّةَ مِنْ وُلْدِکَ کَلِمَةُ التَّقْوَی وَ أَعْلامُ الْهُدَی وَ الْعُرْوَةُ الْوُثْقَی وَ الْحُجَّةُ عَلَی أَهْلِ الدُّنْیَا وَ أَشْهَدُ أَنِّی بِکُمْ مُؤْمِنٌ وَ بِإِیَابِکُمْ مُوقِنٌ بِشَرَائِعِ دِینِی وَ خَوَاتِیمِ عَمَلِی وَ قَلْبِی لِقَلْبِکُمْ سِلْمٌ وَ أَمْرِی لِأَمْرِکُمْ مُتَّبِعٌ وَ نُصْرَتِی لَکُمْ مُعَدَّةٌ حَتَّی یَأْذَنَ اللَّهُ لَکُمْ فَمَعَکُمْ مَعَکُمْ لا مَعَ عَدُوِّکُمْ صَلَوَاتُ اللَّهِ عَلَیْکُمْ وَ عَلَی أَرْوَاحِکُمْ وَ أَجْسَادِکُمْ [أَجْسَامِکُمْ ] وَ شَاهِدِکُمْ وَ غَائِبِکُمْ وَ ظَاهِرِکُمْ وَ بَاطِنِکُمْ آمِینَ رَبَّ الْعَالَمِینَ. پس دو رکعت نماز میخوانی، و به آنچه میخواهی دعا میکنی و برمیگردی. _____حوزه ولایی↙️ http://eitaa.com/joinchat/1223360536C8a78ba74bb 🟣 کانال ابوالفضل ساجدی 🆔 @sajedi_ir
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 خبرنگار عراقی به نیابت از ايرانی‌ها چه اشکی می ریزد!! ⭕️ 😭😭😭 http://eitaa.com/joinchat/2315059211Cdc06065a5f 🟣 کانال ابوالفضل ساجدی 🆔 @sajedi_ir
Forwarded from: https://eitaa.com/moshtaghandansh 🔴 توجه 🔴 توجه با عرض سلام و احترام خدمت بزرگواران و مخاطبان گرامی فایل هایی که تا کنون در این کانال تقدیم می شد از کانال های معتبر دانشگاهی اخذ شده و بنا بر این بود که مسئولین امر در راستای فرهنگ کتابخوانی و راحتی فضای مطالعاتی دانشجویان در ایام کرونا، بسیاری از کتب را به صورت رایگان بارگزاری و قابل دسترس قرار داده بودند. اما با پیگیری های صورت گرفته از سایت ها و دفاتر مراجع عظام تقلید، حکم شرعی استفاده از pdf هایی که ناشر یا مولف اذن نداده باشد جایز نمی باشد. و فردی که برای اولین بار آنها را نشر داده است ضامن خواهد بود. لذا هدف این کانال که ارتقاء سطح علمی مخاطبین بوده از این پس فقط فایل هایی که مجوز انتشار الکترونیکی دارد را ارائه خواهد نمود. ✅(استفتائات جدید، ج۳، سوال ۱۵۴۷ - ۱۵۵۱.) ☘️موفق و موید باشید.☘️ 🟣 کانال ابوالفضل ساجدی 🆔 @sajedi_ir 🔸ارتباط با ادمین کانال👇 @mohamad_admin