🌿 فرزندان خود را با نوازش و محبت براي نماز بيدار كنيم.
✅ آيت الله محسن اراكي فرزند آیت الله العظمي ميرزا حبیب الله اراکی نقل می کند:
(پدرم) در کودکی طعم نماز را در ذایقه ما شیرین کرده بود، هنگام نماز به ویژه نماز صبح بانوازش و مهربانی ما را به نماز فرامی خواند. وقتی که ماخواب بودیم، برای بیدارکردن جهت نماز به بالین ما می آمد با نوازش و محبت و بوسیدن سر و روی ما، بالحن#ارام و مهربانی ما را به بلند شدن و نماز گزاردن تشویق می کرد، بگونه اي كه لحظه بیدارشدن برای نماز صبح از لحظه های شیرین زندگی ما بود.
در مکتب پدرص11
https://eitaa.com/joinchat/2400124981Cc8b982030d
🟣 کانال ابوالفضل ساجدی
🟣 🆔 @sajedi_ir
🔸ارتباط با ادمین کانال👇
@mohamad_admin
لینک این فایل در تلگرام👇
https://t.me/asajedi_ir/224
گزارش سخنراني ابوالفضل ساجدی در پنجمین همایش سلامت معنوی
ایشان در کارگاه دانش افزایی و مهارت آموزی سلامت معنوی اسلامي كه توسط فرهنگستان علوم پزشكي ايران براي جمعي از اساتيد دانشگاههاي علوم پزشكي و مسئولين نظام سلامت كشور برگزار شد، سخنانی ارائه داد که گزارش ان را می توانید در آدرس زير مشاهده فرماييد:
http://www.ams.ac.ir/index.php/2013-11-12-06-01-40/3993-%DA%AF%D8%B2%D8%A7%D8%B1%D8%B4-%DA%A9%D8%A7%D8%B1%DA%AF%D9%80%D8%A7%D9%87-%D8%AF%D8%A7%D9%86%D8%B4-%D8%A7%D9%81%D8%B2%D8%A7%DB%8C%DB%8C-%D9%88-%D9%85%D9%87%D8%A7%D8%B1%D8%AA-%D8%A2%D9%85%D9%88%D8%B2%DB%8C-%D8%B3%D9%84%D8%A7%D9%85%D8%AA-%D9%85%D8%B9%D9%86%D9%88%DB%8C-%D8%A7%D8%B3%D9%84%D8%A7%D9%85%D9%8A-%D8%B1%D9%88%D8%B2-%D8%B3%D9%88%D9%85-%D9%82%D8%B3%D9%85%D8%AA-%D8%A7%D9%88%D9%84
🟣 کانال ابوالفضل ساجدی
🟣 🆔 @sajedi_ir
🔸ارتباط با ادمین کانال👇
@mohamad_admin
عشق الهی 48.mp3
4.19M
🎤 #عشق_الهی (48)
✅ چه كنيم تا از تخيلات واهي شيطاني و آزاردهنده رهايي يابيم؟ 1️⃣
چگونه آمال و آرزوهاي خود را مديريت كنيم؟ 2️⃣
منشأ رواني توجيه گناهان كه زمينه ساز عصيان الهي است، چيست؟
🆔 @sajedi_ir
لینک این فایل در تلگرام👇
https://t.me/asajedi_ir/226
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
خلیفه شيخ زايد امارات به صورت رسمی و علنی با نتانیاهو نخست وزیر رژیم تروریستی و جعلی صهیونیستی تماس تصویری برقرار کرد.
نکته جالب این که خلیفه با زبان عبری (زبان یهودیان) با نتانیاهو صحبت می کند تا عمق صميميت خود را به وي نشان دهد.
آمريكا از ايران نيز چنين صميميتي را نسبت به رژيم اشغالگر كودك كُش انتظار دارد.
🟣 کانال ابوالفضل ساجدی
🟣 🆔 @sajedi_ir
🔸ارتباط با ادمین کانال👇
@mohamad_admin
ردّ الشبهات عن تاريخ الإمام الحسين (ع) و الثورة الحسينية - الدكتور هادي التميمي.pdf
5.8M
فايل كتاب: ردّ الشبهات عن تاريخ الإمام الحسين (ع) و الثورة الحسينية* - الدكتور هادي التميمي
🟣 کانال ابوالفضل ساجدی
🟣 🆔 @sajedi_ir
🔸ارتباط با ادمین کانال👇
@mohamad_admi
لینک این فایل در تلگرام👇
https://t.me/asajedi_ir/227
10.44M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
❗️❓حذف تصوير قرآن، چرا؟
چنانچه در كليپ فوق مشاهده مي كنيد تصویر قرآن در کتاب فارسی کلاس اول سال ۱۳۹۹ حذف شده است؟ علت آن چيست؟
از مسئولين آموزش و پرورش انتظار داريم توضيح دهند.
🟣 کانال ابوالفضل ساجدی
🟣 🆔 @sajedi_ir
🔸ارتباط با ادمین کانال👇
@mohamad_admin
✍️ ابوالفضل ساجدی
✅ #دلايل_ضرورت_به_كارگيري_هنر_در_تعليم_و_تربيت_ديني :
8️⃣ آدمي آميزهاي از عقل و احساس است، و كاميابي در تعليم و تربيت او در ساية نظر به هر دو مؤلفه و تأثير در هر دو ميسر ميشود. توجه به توان شناختي و غفلت از روان احساسي او، تلاش مربي را بيحاصل ميسازد. هر چه بتواند بر احساسات بشر تأثير گذارد، ابزار مهمي براي سازندگي يا تخريب اوست. به دليل منزلت بيبديل عواطف در آدمي، دين توجه ويژهاي به آن دارد، تا آنجا كه يكي از مقاصد خود را هدايت عواطف و سامانبخشي الاهي به آنها ميشمارد. از سوي ديگر، هنر ابزار بازاردار و پر رونقي است كه ميتواند درياي احساسات را متلاطم سازد، قايقسواران آن را در جهت امواج خويش به حركت در آورد و نفوذي نافذ در روان مخاطب داشته باشد. به عبارت ديگر، درك زيبايي بيش از دانش حركتآفرين است، فهم اين نكته در گرو تميز ميان زيبايي و دانش است. درك زيبايي نوعي علم حضوري است كه همراه با احساس، شور و عشق است. هر جا زيبايي هست نوعي نيروي جاذبه، عشق، طلب، حركت و جنبش در پي دارد، در حالي كه دانش بيهنر، فقط در حصارِ علم حصولي خشك و بيرمق، محصور است.
🟣 کانال ابوالفضل ساجدی
🟣 🆔 @sajedi_ir
🔸ارتباط با ادمین کانال👇
@mohamad_admin
8.64M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔲 👆دلیل افزایش گرایش رنگین پوستان آمریکایی به اسلام چیست؟
🔘دکتر فؤاد ایزدی: مسلمان شدن سبب شده زندگی آمریکاییها بهتر شود،
خیلی از بزهکاران بعد از آشنایی با اسلام در زندانهای آمریکا، دیگر به زندان برنگشتند.
Forwarded from:
http://eitaa.com/joinchat/2315059211Cdc06065a5f
🟣 کانال ابوالفضل ساجدی
🟣 🆔 @sajedi_ir
🔸ارتباط با ادمین کانال👇
@mohamad_admin
عشق الهی 49.mp3
4.68M
🎤 #عشق_الهی (49)
✅ چه كنيم تا از تخيلات واهي شيطاني و آزاردهنده رهايي يابيم؟ 2️⃣
✅ چگونه آمال و آرزوهاي خود را مديريت كنيم؟ 2️⃣
✅ پاسخ هر دو سوال: خدا را محبوبترين محبوبها قرار دهيم و مقدمات نيل به اين مقام را فراهم كنيم.
🆔 @sajedi_ir
🔸ارتباط با ادمین کانال👇
@mohamad_admin
لینک این فایل در تلگرام👇
https://t.me/asajedi_ir/229
✅ #فهرست_مطالب_فايلهاي_صوتي_عشق_الهي_قسمت_1_تا_50 و توضيحاتي ضروري :
1️⃣ منظور از عشق در اين مباحث، دوستي عميق و علاقه شديد است نه علاقه اندك. عمق و شدت هم دو مفهوم نسبي است يعني در مقايسه با ساير محبوبهاي انسان روشن مي شود. ما علائق و محبوبهاي متعدد و متعارضي داريم. آنچه در عمل نقش آفرين است آن چيزي است كه محبوبترين باشد. منظور از عشق الهي در اين مباحث، بالاترين درجه محبت است. لذا اگر از آثار عشق الهي يا روشهاي كسب آن سخني بيان كرده ايم، چنين درجه اي منظور است.
2️⃣ عشق به خدا منافاتي با علاقه به امور دنيوي (غريزي و انساني) ندارد، مادام كه درجه عشق به خدا بالاتر باشد و منجر به حرام نشود.
3️⃣ محتواي مباحثي كه تا كنون در اين 48 قسمت ارائه شده به سه دسته قابل تقسيم است:
1. مباحث مقدماتي
2. آثار عشق الهي در حيات مادي و معنوي انسان
3. روشهاي كسب اين مقام.
4️⃣ در قسمتهاي زير (روشها) مطرح شده است:
7،8،11،12،19،23،26،27،28،30،31،34،35،38،39،42،43،46،47،50
5️⃣ ساير قسمتها غالبا بيانگر آثار است و چند قسمت اول مربوط به مفهوم شناسي و مباحث مقدماتي است.
🟣 کانال ابوالفضل ساجدی
🆔 @sajedi_ir
🔸ارتباط با ادمین کانال👇
@mohamad_admin
عشق الهی 50.mp3
5.93M
🎤 #عشق_الهی (50)
✅ روش كسب عشق الهي: مبارزه با خودخواهي 1️⃣
✅ مستي غرور، تكبر و خودخواهي، سيستم ادراك قلبي ما نسبت به خدا را مختل مي كند و مانع عشق الهي مي شود.
✅ خدايي كه نتوانيم با دل زنگار گرفته، درك كنيم، چگونه انتظار داريم بتوانيم او را به جايگاه برترين محبوب برسانيم؟
🆔 @sajedi_ir
🔸ارتباط با ادمین کانال👇
@mohamad_admin
لینک این فایل در تلگرام👇
https://t.me/asajedi_ir/230
✅ توضیحات برخي مسئولين آموزش و پرورش درباره حذف قرآن از تصویر کتاب اول
آقای ملکی رییس سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی درباره حذف تصویر قرآن از کتاب فارسی پایه اول دبستان میگوید: در این کتاب در سال گذشته در یک تصویری، قرآن را بالای یک کتابخانه و زیر یک تلویزیون قرار داده بودند که پس از اعتراض حوزه علمیه مبنی بر این که باید قرآن در جای بهتری قرار بگیرد، قرار شد که آن تصویر از کتاب فارسی اول ابتدایی حذف و گلدانی به جایش نقاشی شود. در همین کتاب، تصاویر متعدد از قرآن مجید، نهج البلاغه، صحیفه سجادیه و تصاویر مساجد مختلف وجود دارد. سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی, دشمنی آشکار و پنهانی با سند 2030 دارد.
توضیحات: سخنان جناب آقاي ملكي در مورد تصوير فوق و نيز موضع شفاف ايشان نسبت به سند 2030 قابل تشكر و قدرداني است. براي ايشان و ساير مسئولين آموزش و پرورش كه در اين مسير گام برمي دارند آرزوي توفيق الهي داريم. البته بهتر بود كه قبل از اعتراض به حذف تصوير قرآن، كه سوال برانگيز است، توضيحاتي ارائه شود؛ بعلاوه شايد بهتر بود كه به جای قرآن، تلویزیون را از تصویر حذف كنند یا در جای دیگری قرار دهند.
ضمنا حساسيت جامعه در اين روزها نسبت به وضعيت آموزش و پرورش، امري طبيعي است، چرا كه رهبر معظم انقلاب چند روز قبل در ارتباط تصویری با وزیر و مسئولان وزارت آموزش و پرورش، هشدار دادند كه غرب برای نفوذ فرهنگی در آموزش و پرورش كشورها و تحميل سبك زندگي غربي از راههايي مانند سند 2030 تلاش مي كند. ايشان فرمودند " الان هم شنیدهام سند ۲۰۳۰ در گوشه و کنار به وسیلهی آدمهای ناباب یا غافل دارد اجرا میشود." لذا مردم از مسئولين آموزش و پرورش انتظار دارند كه اين فعاليتها را شناسايي كنند و به اطلاع مردم برسانند.
🟣 کانال ابوالفضل ساجدی
🆔 @sajedi_ir
🔸ارتباط با ادمین کانال👇
@mohamad_admin