eitaa logo
🇮🇷ســـلام بر مهــــدی🇵🇸
3هزار دنبال‌کننده
25.1هزار عکس
18.8هزار ویدیو
189 فایل
موضوع کانال: 🔸مهدویت 🔸اخبارظهور /منطقه / جبهه مقاومت 🔸بشارت های ظهور ✍️حرف ناشناس https://harfeto.timefriend.net/17053229325030 ✅️ #کپی_حلال ❌️تبادل نداریم کانال دیگر ما: 😎 @Sar_be_gooni 🦋 @Ya_mahdya
مشاهده در ایتا
دانلود
📸 دیدار وزیر خارجه هند با رئیسی 🔹وزیرخارجه هند در این دیدار پیام نخست‎وزیر هند را به رئیس‌جمهور منتخب ایران تقدیم کرد. پیش‎بینی می‎شود که محور اصلی گفت‎وگوهای این مقام ارشد هندی، تحولات افغانستان و روابط دو جانبه باشد.
🎊🎈 🍀🌸 🔸 فرمان الهی برای مطلبی مهم (۲)خداوند به من چنین وحی کرده است: «بِسْمِ اللّه‏ِ الرَّحْمانِ الرَّحیمِ، یا اَیهَا الرَّسُولُ بَلِّغْ ما اُنْزِلَ اِلَیکَ مِنْ رَبِّکَ...»، «ای پیامبر ابلاغ کن آنچه از طرف پروردگارت بر تو نازل شده ـ درباره علی، یعنی خلافت علی بن ابی‌‏طالب ـ و اگر انجام ندهی رسالت او را نرسانده‌‏ای، و خداوند تو را از مردم حفظ می‏‌کند».
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 هشدار فرمانده سپاه مازندران به برخی مدیران این استان درباره امحا اسناد سردار مسلمی: 🔹با افرادی که از بیت المال به صورت نامشروع برخوردار بودند، قطعا اقدامات ما در کمین آنهاست و براساس قانون با آنان برخورد می‌کنیم 🔹از سندسازی و امحای اسناد و تعدی شما به اموال بیت المال مطلع هستیم چون در تور رصد اطلاعاتی ما هستید! 🔹به سراغتان می آییم! منتظر برخورد شدید ما در آینده نزدیک باشید. 🔹تعداد زیادی از افراد برای تصدی مسئولیت در پست‌های مختلف صف کشیدند اما بدانند نوع مطالبه گری ما از مدیران آینده بسیار سخت است.
مشهد مقدس /هم اکنون
♬♫♪هوای این روزای من هوای مشهده کبوتر دلم آقا دوباره پر زده♬♫♪ ♬♫♪همیشه دست رو سینه میذارم میدم سلام مگه میشه امام رضا جوابمو نده♬♫♪ ♬♫♪پیر و جوان کوچک بزرگ خوبم یا که بدم همین برام بسه تو رام دادی که اومدم♬♫♪ ♬♫♪دلم اگه با تو باشه چه فرقی میکنه منم از همین حوالی روبه رو گنبدم♬♫♪ یا امام رضا یا امام رضا ♫♪.ılılıllllılılı.♫♪ ♬♫♪تو اوج غربتم یه آسنا بسه برام همه ردم کنن امام رضا بسه برام♬♫♪ ♬♫♪صدامو میشنوی آقا چقدر صدات زدم تو هم یه بار منو صدا بزن بسه برام♬♫♪ ♬♫♪یادم نمیره التماس دعای مادرم به نیتش میخوام بیام زیارت حرم♬♫♪ ♬♫♪منو یه دنیا حسرت و یه دنیا دلهره اگه ردم کنی کنم چه خاکی بر سرم♬♫♪ ♫♪.ılılıllllılılı.♫♪
7033333_752.mp3
1.23M
زیارت خاصه امام رضا(ع) التماس دعا
1_523717513.mp3
6.6M
یا امام رضا سلام....😭😭
دلتنگای حرم گوش کنن...😔
🔴منابع خبری:‌طالبان گمرک اسلام قلعه در مرز ایران را تصرف کردند 🔹منابع خبری در استان هرات در غرب افغانستان اعلام کردند، گروه طالبان لحظات پیش گمرک مرزی اسلام قلعه در مرز با جمهوری اسلامی ایران را تصرف کرد. 🔹مقامات محلی استان هرات هنوز در این رابطه اظهار نظر نکرده‌اند. 🔹گروه طالبان امروز نیز با حمله بر برخی از شهرستانهای هرات دو شهرستان را در این استان تصرف کرده‌اند اما مقامات محلی هرات گفته‌اند که آنها بصورت تاکتیکی از این شهرستان‌ها عقب نشینی کرده‌اند./ایرنا
🔴 ما آماده دفاع از حرم آقا امام رضا علیه‌السلام هستیم.... پرچم های سیاه خراسان.... نوبت ما هاست.... اجازه نخواهیم داد ذره ای از خاک وطن به دست دست نشانده های اسلام سعودی بیفتد....
یا حبیب التوابین...
🎊🎈 🍀🌸 🔸 فرمان الهی برای مطلبی مهم (۳)ای مردم، من در رساندن آنچه خداوند بر من نازل کرده کوتاهی نکرده‏‌ام، و من سبب نزول این آیه را برای شما بیان می‏‌کنم: جبرئیل سه مرتبه بر من نازل شد و از طرف خداوندِ سلام پروردگارم ـ که او سلام است ـ مرا مأمور کرد که در این اجتماع بپاخیزم و بر هر سفید و سیاهی اعلام کنم که «علی بن ابی‌‏طالب برادرِ من و وصی من و جانشین من بر امتم و امام بعد از من است. نسبت او به من همانند هارون به موسی است جز اینکه پیامبری بعد از من نیست. و او صاحب‌اختیار شما بعد از خدا و رسولش است». (۴)و خداوند در این مورد آیه‌‏ای از کتابش بر من نازل کرده است: «اِنَّما وَلِیکُمُ اللّه‏ُ وَ رَسُولُهُ وَ الَّذینَ آمَنُوا...»، «صاحب اختیار شما خدا و رسولش هستند و کسانی که ایمان آورده و نماز را بپا می‏‌دارند و در حال رکوع زکات می‏‌دهند»، و علی بن ابی‌‏طالب است که نماز را بپا داشته و در حال رکوع زکات داده و در هر حال خداوند عزوجل را قصد می‏‌کند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 به رهبر میگه: ما از اهداف دور شدیم، چرا هیچ کس توضیح نمیده؟ چرا شما حرفی نمیزنید؟ پاسخ رهبری☝️
موقعیت مکانی شهر اسلام قلعه
🚨 🔴 سقوط دومین گمرک مرزی افغانستان با ایران به دست طالبان منبع آگاه: 🔹بعد از گمرک مرزی اسلام قلعه، گمرک مرزی ابونصر فراهی هم به دست طالبان سقوط کرد . 🔹نیروهای طالبان توانستند کنترل این دو گمرک مرزی افغانستان با ایران را در دست بگیرند. 🔹ایران و افغانستان داری 3 گمرک مرزی هستند که هم اکنون 2 گمرک مرزی در کنترل طالبان است. 🔹گمرک مرزی اسلام قلعه چند ساعت قبل و گمرک مرزی ابونصر فراهی هم ساعتی پیش به کنترل طالبان درآمد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🚨 🔴 منابع مردمی می‌گویند که سربازان مستقر در اسلام قلعه به سمت مرز ایران عقب نشینی کرده اند و گمرک مرزی اسلام قلعه هم اکنون در اختیار طالبان است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا