eitaa logo
🇮🇷ســـلام بر مهــــدی🇵🇸
3هزار دنبال‌کننده
25.1هزار عکس
18.8هزار ویدیو
189 فایل
موضوع کانال: 🔸مهدویت 🔸اخبارظهور /منطقه / جبهه مقاومت 🔸بشارت های ظهور ✍️حرف ناشناس https://harfeto.timefriend.net/17053229325030 ✅️ #کپی_حلال ❌️تبادل نداریم کانال دیگر ما: 😎 @Sar_be_gooni 🦋 @Ya_mahdya
مشاهده در ایتا
دانلود
🔴 در کشورهایی که کمترین میزان رعایت پروتکل ها وجود دارد ، کمترین میزان درگیری کرونا را دارند، در واقع بین افزایش درگیری یک کشور و تبعیت از دستورات سازمان بهداشت جهانی رابطه مستقیم وجود دارد !
🔴 مسخره نیست کسی که برای ریاست جمهوری یک مملکت احراز صلاحیت شده،طبق یک صلاحیت شهرداری یک شهر رو نداشته باشه؟ مسخره تَر اونایی که، انتخابات رو قبول نداشت مگر با حضور خودش،مسخره تَرتَر اونایی که شهردارشون، بودو مسخره تَرتَرتَر، و ایران اینترنشنال!
🔴 گزارش "تکان دهنده" فرانسوی: تزریق واکسن صدها بار مرگ جوانان را دوچندان می کند ✍️گزارشی از روزنامه فرانسوی "فرانس سویر" به نقل از انجمن مهندسان ژنتیک در اردن در مورد عوارض واکسن "فایزر" منتشر شده است. تزریق فایزر باعث صدها برابر مرگ و میر در میان جوانان در مقایسه با مرگ ناشی از ویروس کرونا بدون واکسن می شود. 🔸این گزارش می افزاید که تزریق واکسن فایز ده ها بار باعث مرگ افراد مسن نیز می شود و همه این مرگ ها به عنوان مرگ ناشی از سکته های قلبی و مغزی ثبت شده است و تاکید می شود که میزان مرگ و میر ناشی از سکته مغزی و مغزی در رژیم صهیونیستی افزایش یافته است. منبع : https://b2n.ir/z54363
🔴 پایگاه اینترنتی اسرائیلی "وای نت" : 🔹اسرائیل، سردار امیرعلی حاجی زاده ، فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران را زیر نظر دارد و اکنون او را خطرناک ترین عضو سپاه می داند. ‼️ هشدار : ارگان های امنیتی و اطلاعاتی ایران هوشیار باشند، رژیم صهیونسیتی قطعا قصد ترور سردار حاجی زاده را دارد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴رئیس بیمارستان رسول اکرم: در جلسه امروز کمیته علمی مطرح شد که فاویپیراویر و رمدیسیویر در پروتکل درمان بیماران سرپایی جایی ندارد، اما حجم بسیار زیادی از پزشکان این داروها را برای همه تجویز می‌کنند
◾️ در روز دوم ماه محرم چه گذشت؟ ➖ امام حسین علیه السلام در روز پنجشنبه دوم محرم الحرام سال 61 هجری به کربلا وارد شد. (1) عالم بزرگوار «سید بن طاووس » نقل کرده است که: امام علیه السلام چون به کربلا رسید، پرسید: نام این سرزمین چیست؟ همینکه نام کربلا را شنید فرمود: این مکان جای فرود آمدن ما و محل ریختن خون ما و جایگاه قبور ماست . این خبر را جدم رسول خدا صلی الله علیه و آله به من داده است . (2) ➖ در این روز «حر بن یزید ریاحی » ضمن نامه ای «عبیدالله بن زیاد» را از ورود امام علیه السلام به کربلا آگاه نمود. (3) ➖در این روز امام علیه السلام به اهل کوفه نامه ای نوشت و گروهی از بزرگان کوفه - که مورد اعتماد حضرت بودند - را از حضور خود در کربلا آگاه کرد . حضرت نامه را به «قیس بن مسهر» دادند تا عازم کوفه شود . (4) اما ستمگران پلید این سفیر جوانمرد امام علیه السلام را دستگیر کرده و به شهادت رساندند. زمانی که خبر شهادت قیس به امام علیه السلام رسید، حضرت گریست و اشک بر گونه مبارکش جاری شد و فرمود: خداوندا! برای ما و شیعیان ما در نزد خود قرارگاه والایی قرار ده و ما را با آنان در جایگاهی از رحمت خود جمع کن، که تو بر انجام هر کاری توانایی .» (5) 📔1) الامام الحسین و اصحابه، ص 194; البدء والتاریخ، ج 6، ص 10 . 📕 2) اللهوف، ص 35 . 📘 3) کشف الغمة، ج 2، ص 47 . 📙 4) مقتل الحسین مقرم، ص 184 .
🔰امام جعفر صادق عليه السلام ✍مَنْ أَرَادَ اللَّهُ بِهِ الْخَيْرَ قَذَفَ فِي قَلْبِهِ حُبَّ الْحُسَيْنِ ع وَ حُبَّ زِيَارَتِهِ. 🔹هر کس که خدا خیر خواه او باشد، محبت امام حسین علیه السلام و شوق زیارتش را در دل او می اندازد 📚کامل الزیارات ص۱۴۲
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕ سید حسن نصرالله: در نبرد حسین (‌ع) و یزید، بی‌طرف نیستیم و نخواهیم بود. 🔻تاریخ کربلا دائم در حال تکرار هست و تا اونجایی که باید مصداق های ظلم رو در زمانه خودمون پیدا کنیم و نسبت به عملکرد آنها بی تفاوت نباشیم.
✅ آيت الله وحيد خراسانى توصیه ڪردند: از اول محرم تا روز « عاشورا » كه نزديك است، روزى صدمرتبه سوره_توحيد را بخوانيد و به حضرت سيدالشهدا علیه السلام هديه كنيد، ِ اِن شاءالله نصيبتان ميشود👌، 💎شرطش هم اين است مردم را دعوت به اين عمل كنيد. 👈همچنین اشاره ڪردند چقدر خوب است ڪه این عمل نورانے 📖 تلاوت صدمرتبه سوره توحید و هدیه نمودن به روح مطهر و نورانے حضرت سیدالشهداء علیه السلام به از حضرت❣حجت ابن الحسن المنتظر المهدے عجل الله تعالے فرجه الشریف❣انجام شود . أللَّھُمَ؏َـجِّلْ‌لِوَلیِڪَ‌ألْفَـــــــــرَج
مرحوم علامه طباطبایی و آیت ا... بهجت از آقای قاضی نقل می‌کنند که میفرمودند: اگر کسی نماز واجبش را اول وقت بخواند و به مقامات عالیه نرسد مرا لعن کند!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
رهبر انقلاب: نگذارید مجالس حسینی موجب شیوع بیماری و مایه طعنه مخالفان و دشمنان شود 🔹ملت و کشور به مجالس با برکت عزای سیدالشهدا علیه‌السلام احتیاج دارد اما در برگزاری آنها باید شیوه‌نامه‌ها با کمال دقت و شدت مراعات شود.
رهبر انقلاب: مسئولان کمک کنند بیماریابی کرونا وسیع و رایگان انجام شود 🔹در اوایل بیماری، آزمایش‌های بیماریابی عمومی رایج شد که کار خوبی بود و باید شبکه بهداشت با کمک بسیج این کار را انجام دهند. 🔹با توجه به هزینه‌های سنگین آزمایش‌های تشخیص کرونا، دولت و بیمه‌ها کمک کنند تا بیماریابی و آزمایش‌های تشخیص به صورت رایگان و وسیع در اختیار همه مردم قرار بگیرد.
دستور رهبر انقلاب به تأمین گسترده واکسن 🔹واکسن چه از راه واردات و چه با تولید داخلی باید با تلاش مضاعف و به هر شکل ممکن تأمین شود و در اختیار همه مردم قرار بگیرد. 🔹خوشبختانه با تولید در داخل، مسیر واردات خارجی آن نیز هموار شد، در حالی که تا قبل از آن با وجود پرداخت بهای واکسن، فروشندگان خارجی بدعهدی می‌کردند.
رهبر انقلاب: مردم دو سه ماه دیگر هم مثل روزهای اول کرونا دستورالعمل‌ها را رعایت کنند 🔹بخشی از مشکل امروز کرونا، ناشی از رعایت نکردن شیوه‌نامه‌هاست. مردم عزیز با همان حساسیت ماه‌های اول، شیوه‌نامه‌ها را به‌طور کامل رعایت کنند تا جان و سلامتی خودشان و دیگران به خطر نیفتد. 🔹طبق گفته صاحب‌نظران، دو سه ماه تحمل محدودیت‌ها و رعایت کامل شیوه‌نامه‌ها موجب فروکش کردن بیماری و تنفس کادر درمان می‌شود. 🔹ان‌شاءالله با همت دست‌اندرکاران، تا چند ماه دیگر واکسن به بهترین وجه در اختیار مردم قرار می‌گیرد و پس از آن، حتی با وجود بیماری، بحران و خطر مرگ‌ومیر و مصیبت‌زده شدن خانواده‌ها کاهش خواهد یافت.
📸 لیست رسمی وزرای پیشنهادی
27.24M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
📹 فیلم کامل پیام تلویزیونی رهبر انقلاب درباره وضعیت بیماری کرونا
🚨🚨🚨خب ظاهرا شورشیان طالبان رودخانه ی هیرمند را رهاسازی کرده اند آب این رودخانه وارد مناطقی از ولایت نمیروز شده و به زودی وارد سیستان و بلوچستان ایران خواهد شد. دولت رسمی کابل رودخانه ی هیرمند را به روی ایران بسته بود.🤷‍♂
🔴سلام لطفا بیاید همه دست به دست هم بدیم و زیر این پست کامنت بگذاریم یک دست صدا نداره باید خبر به گوش آقای رییسی برسه. اگه مطالبه گسترده بشه جای امیدی هست وگرنه با چند تا کامنت محدودکد کار به هیچ جا نمیرسه ‼️ اعتراض به واردات https://www.instagram.com/p/CSTh5j1o9Ef/?utm_medium=share_sheet
❗️❗️❗️❗️❗️❗️
🔘 خبری از دو بدنه اصلی جریان انقلابی در کشور یعنی و در این لیست نیست. 🔘 آیا خلاء حضور این عزیزان در جای دیگری پرخواهد شد یا اینکه ماجرا چیز دیگری است؟
📞آوای انتظار همراه اول: ارسال به ۸۹۸۹ ۴۷۵۰۱–اما خامنه‌ای رفتار امام حسین ۳۰۹۷۶–امام خامنه‌ای خطبه حضرت زینب ۳۱۶۶۶–امام خامنه‌ای اعتقاد به شهادت ۳۱۶۶۰–امام خامنه‌ای عظمت ایران و شهدا ۳۱۶۷۶–امام خامنه‌ای ما راینا الا جمیلا ۸۵۴۴۸ _ امام خامنه‌ای– اباعبدالله ۲۵۱۵۷_ خوشبختی یعنی سیب سرخی ٨۶٣٢٩_دیوونه منم عاشقی که دل خونه منم محمود کریمی ٢٣۱۵۴_قدم قدم با یه علم شاهمیری ۶٢٧٣٣_تویی آن غرق به خون کویتی پور ٧٨۵٨٢_چنگ دل کویتی پور ۴۶۴۵٨_خرابه چراغونه امشب محمود کریمی ٢٩٩٢۴_به تو از دور سلام حایری ٢۶۴٩۰_سلام آقا خلجی ۱۱٣٢۰_رسولی تسبیحات ٣۱۱۴٣_زینب زینب مؤذن زاده ٨٨٨۶۴_رسولی هوا تو کردم ٨٣۰٣۱_ منم باید برم نریمانی ٨۶۱٧۵_محمودکریمی شوریده و شیدا ۱۴۵٨٢_من ایرانم و تو عراقی پویانفر ۱٣٢٣٢_ علی‌اکبر قلیچ ۱٢٩٣٣_به‌ تو از دور سلام پویانفر ✅پیشواز ایرانسل: ارسال به ۷۵۷۵ ۴۴١۶٠٣۴- اهتمام امام سجاد ۴۴١۶٧٨۵- دعای رهبر در محرم۹۱ ۴۴١٢٠۴۶- ما راینا الا جمیلا ۷۷۱۳۳۷۶- شوریده و شیدای توام محمود کریمی ۶۹۱۳۲۹۱- رسولی شب اربعین بنویس ۷۷۱۶۶۸۳- سیب سرخی خوشبختی یعنی ۵۵۱۶۱۲- موذن زاده زینب زینب ۶۹۱۳۳۱۱- به من بده لیاقتِ، زمینه سازی ظهور ۷۱۱۲۴۹۱- حواست هست به موهای سفید سرم ۵۵۱۲۵۵۷۲- چه فراقی محمد حسین پویانفر ۴۴۱۳۸۳۱۳_ میدونم که راز شهادته این اشکا – حاج مهدی‌رسولی ۷۱۱۲۴۹۱_ چقد امسال از گذشته شکسته ترم – حمید علیمی ۸۰۰۵۴۳۲_ به تو دل بسته شدم – محمد حسین پویانفر ۰۵۵۱۴۷۹_ به طاها به یاسین از علی فانی ۰۵۵۱۴۸۲_ امید غریبان تنها کجایی برای دیگران هم بفرستید دم محرم پیشوازها همه بوی بگیره
Hossein Khalaji - Khabam Nemibare.mp3
5.72M
سلام به تو دوای دردم 😭 سلام بذار دورت بگردم😭 🎙حسین خلجی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
✨ نماز نمی‌خوانم، به جای آن برای دستگاه امام حسین(ع) نوکری می‌کنم... معلوم‌ می‌شود نه خدا را شناخته‌ای و نه امام حسین(ع) را!