eitaa logo
🇮🇷ســـلام بر مهــــدی🇵🇸
3هزار دنبال‌کننده
25.2هزار عکس
18.8هزار ویدیو
189 فایل
موضوع کانال: 🔸مهدویت 🔸اخبارظهور /منطقه / جبهه مقاومت 🔸بشارت های ظهور ✍️حرف ناشناس https://harfeto.timefriend.net/17053229325030 ✅️ #کپی_حلال ❌️تبادل نداریم کانال دیگر ما: 😎 @Sar_be_gooni 🦋 @Ya_mahdya
مشاهده در ایتا
دانلود
🔺ماده‌گرگ صهیونیست و موشک‌های ایرانی 🔹این صهیونیست بدبخت نمیدونه تو این دوازده ساعتی که اف۳۵‌هاشون تو راه هستن و هنوز نرسیدن، موشک‌های هایپرسونیک ایران میتونستن ۵۰بار تل‌آویو ر شخم بزنن.
🔴القسام: منتظر سوپرایز های ما باشید🔥☄ پیروزی از آن مردم ماست🇯🇴✌️🏻
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 تصاویری از اولین هواپیمای حامل تجهیزات نظامی اهدایی آمریکا به رژیم اشغالگر 🔸بامداد امروز این تجهیزات وارد فلسطین اشغالی شد. 🔹سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی ادعا کرده مهمات پیشرفتهٔ آمریکایی در این هواپیما، امکان انجام حملات بزرگ علیه گروه‌های مقاومت فلسطینی را ممکن می‌سازد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 شیخ زکزاکی: ان‌شاءالله ایران زمینۀ ظهور را فراهم می‌سازد 🔹خیلی خوشحالم که می‌بینم این چنین جمعیتی از جریان مقاومت حمایت می‌کند و در اینجا حضور پیدا کرده‌اند. چیزی غیر از گفتن متشکرم ندارم. 🔹بدانید که ما در این دنیا برای آزمایش آمده‌ایم. ۸ سال گذشته ما در یک آزمایش بزرگ بودیم که به خیر گذشت و ان‌شاءالله جمهوری اسلامی ایران بتواند تحول را در همه دنیا از جمله آمریکا، اروپا و سایر کشورها ایجاد کند تا زمینه برای ظهور حضرت مهدی(عج) فراهم شود.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 رژه جالب و اشعار بسیار جذاب در حضور رهبر معظم انقلاب در دانشگاه امام حسین علیه السلام 🔹 شکوه و شوکت و اقتدار و جمال و جلال در این قاب دیدنی است .
🚨مرکز اطلاع‌رسانی انصارالله منتشر کرد؛ 📷 منتظر شگفتی باشید ما در 🚀🚀🚀🚀 راهیم
☑️ 🔴حزب الله درحال آماده سازی برای حمله گسترده موشکی به اسرائیل میباشد/صابرین نیوز
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
"بچه‌هایم در میان دستانم جان دادند. بچه‌های من کجا هستند؟ ای دنیا، دیگر بس است. بی‌عدالتی و ظلم بس است. ما مردم فقیری هستیم. قسم می‌خورم که بچه‌هایم بدون آنکه چیزی بخورند[آنها گرسنه بودند]." بیمارستان شفا، مادری۲کودک خردسالش را در بمباران از دست داده.
😭😭😭😭😭😭💔💔🖤
لعنت الله علی القوم الظالمین👊🏻
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
☑️🚨 موشک باران عسقلان شروع شد 🚨 غرش موشک های مقاومت در آسمان عسقلان
🛑حماس: مقاومت و پایان دادن به اشغالگری حق ماست.
🚀🚀شلیک موشک های سجیل s40 به سمت عسقلان🔥
سناتور جمهوریخواه لیندسی گراهام گفت: "ما در یک جنگ مذهبی هستیم و من با اسرائیل هستم. هر کاری که لازم است برای محافظت از خود انجام دهید. غزه را بشکنید."
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔞 فیلم هایی از دیشب به دستم رسیده که هولناک بودن ماجرای غزه را به شکل عجیبی نشان میدهد 🔺خیلی تلاش کردم این فیلم ها را برای حفظ آرامش روان مخاطبین منعکس و منتشر نکنم ، منتها با توجه به کشتن خبرنگاران توسط رژیم صهیونیستی ، این بر همه عیان شده که میخواهند از شرِ منعکس کنندگان تصاویر خلاص شود تا راحت تر کودک کشی کنند. 🔹با توجه به این مهم انتشار این فیلم را ضروری دیدم. 👆این بخشی از جنایت ارتش بی زور ، بزدل و بی غیرتِ صهیونیستی علیه کودکان است.... تحلیلگر 😭😭😭😭😭
✍این همون جنگی بود که خیلی وقت بود منتظرش بودیم جنگی که دیگه نقطه برگشتی نداره و فقط رو به جلو میره شاید یه دوره ای آتش بس بشه شاید سکوت موقت بشه ولی دیگه مثل قبل نیست 🔹کلا معادلات عوض شد و بدون شک دیگه جبهه باطل نمیتونه دست رو دست بذاره یا حتی صبر کنه با حوصله بخواد برنامه هاشو پیش ببره 🔸دیگه فهمیده که قدرت مقاومت به اوج خودش رسیده که با یه حمله از طرف یه گروهش اینجوری زمین گیر میشه رژیم صهیونیستی 🔹رژیمی که ادعای قدرت برتر نظامی داشت 🔸سیستم چاره ای جز سرعت بخشیدن به برنامه هاش نداره همین امر باعث شده که این جنگ نقطه آغاز نابودی جبهه باطل بدونیم ...
‏اگر رژیم صهیونیستی جنگ را به لبنان و سوریه بکشاند تنها جای امن برای صهیونیست ها ‎ خواهد بود...
🚨بمباران 20 آمبولانس 🔺وزارت بهداشت فلسطین لحظاتی قبل اعلام کرد که اشغالگران صهیونیستی همزمان 20 دستگاه آمبولانس را هدف قرار دادند.
☑️پادشاه اردن: بدون تشکیل کشور مستقل فلسطین که بیت‌المقدس شرقی پایتخت آن باشد، امنیت و صلح در منطقه وجود نخواهد داشت.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔺عذاب الهی اینگونه نازل می شود 🔹زمانی که صهیونیست های اشغالگر مشغول عیاشی بودند، هیچگاه گمان نمی بردند عذاب الهی با پاراموتور نازل شود و آنها را به کام مرگ بفرستد.
خبرنگار بی‌شرفی که دروغ کثیف سر بریدن کودکان اسقاطیلی رو منتشر کرده نه فیلمی داره نه عکسی و نه حتی با چشم خودش دیده! میگه همه اینا رو از سربازای حرومی شنیده فقط! جالب تر این که خود ارتش اسقاطیل هم اظهار بی اطلاعی کرده ولی اینترنشنال و منوتو حروم زاده خبرش رو منتشر کردن.