eitaa logo
🇮🇷ســـلام بر مهــــدی🇵🇸
3هزار دنبال‌کننده
25.1هزار عکس
18.8هزار ویدیو
189 فایل
موضوع کانال: 🔸مهدویت 🔸اخبارظهور /منطقه / جبهه مقاومت 🔸بشارت های ظهور ✍️حرف ناشناس https://harfeto.timefriend.net/17053229325030 ✅️ #کپی_حلال ❌️تبادل نداریم کانال دیگر ما: 😎 @Sar_be_gooni 🦋 @Ya_mahdya
مشاهده در ایتا
دانلود
▶️ | سیدحسن‌نصرالله: ایران به صراحت گفته است که پاسخش اسرائیل را از حمله به کنسولگری خود پشیمان خواهد کرد.
🚨🚨 | سیدحسن‌نصرالله: امروز ،فردا، چند روز یا یک ماه دیگر ایران جواب اسرائیل را خواهد داد 🇮🇷ایران عجله ای ندارد، اما مطمئن باشید که جواب قطعی است و قطعا خواهد شد.
🔻سیدحسن: این حماقتی که نتانیاهو درباره کنسولگری ایران در کرد یک فرج و باب بزرگی برای پیروزی نهایی باز خواهد کرد.
👌درد و بلات تو سر مداح های سکولار و لندنی ... ــــــــــــــــــــــ
👤 "حسن آقامیری" آقامیری انگار بیشتر از اسرائیل ترسیده!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
👤 "رسانه گردی" تعجب بلاگر مصری از روزه خواری برخی ایرانیان در ماه رمضان. 🔸تقریبا در تمام کشورهایی که قوانین اسلامی دارن با روزه خواران برخورد جدی میشه ولی در ایران ما با وجود تاکید زیاد فقه و احادیث معتبر شیعه انگار برای مسئولین اهمیت چندانی نداره.
حمایت علنی اپوزیسون خائن از حمله نظامی رژیم صهیونیستی به ایران: اسرائیل تا آخر برو، مردم ایران پشتت هستند!
🔶 اینم به تلافی پرچم مقدسی که در سوریه به زمین افتاد... سخت بود ولی ارزششو داشت✌️ / علی فرحزادی
🔴 هواشناسی اعلام کرد: سرعت تغییر در حجاب استایل ها از وزش باد در کویر لوت بیشتر شده
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💢 حرکت آقای رییسی رو تمسخر کرده و گفته رییس جمهوری داریم که وقتی دستور میدهد پشتی ها را جمع میکنند! 🔹️اگر همین کار رو ؛ روحانی انجام می‌داد الان شاهد یک جلد کتاب در مدح «غوغای روحانی با پشتی» به نویسندگی جناب رشیدپور می بودیم😊
🔹 آیت الله حائری شیرازی 🔹 🔸وقتی خاطرخواه شدی، خوابت نمی‌‌‌‌برد🔸 وقتی [اصغر وصالی] شهید شد، من برای سر سلامتی پدر به منزلشان رفتم. پدر اینها یک مرد هشتادساله و گاریچی بود. میوه می‌‌‌‌فروخت. چرخ داشت. به من گفت: «بچۀ من باید شهید می‌‌‌‌شد. من هشتاد سال عمر دارم و در خرید و فروشم ذره‌ای تقلّب نکردم، ذره‌‌‌‌ای حرام و حلال را قاطی نکردم. همیشه به رزق حلال قانع بودم». او شب‌‌‌‌ها کم می خوابید. پسرش اصغر به او گفته بود: بابا کمی بخواب. پدر به او گفته بود: «پسر! تو هنوز خاطرخواه نشدی! وقتی خاطرخواه شدی، خوابت نمی‌‌‌‌برد». منظورش خودش بود که خاطرخواه خدا شده و شب‌‌‌‌ها خوابش نمی‌‌‌‌برد.
khaki bash.mojtahedi.mp3
3.27M
🎧خاکی باش 🎙️آیت الله (ره)
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
✨این ویدیو رو تا آخر ببین با ما همراه باشید با معرفی مسجد مقدس کوفه 📌این ویدیو رو نشر بده تا بقیه هم با این مکان مقدس آشنا بشن . 🎁انتشار مطالب جهت نشر معارف و شادی روح امام حسین ع و شهدا برای اعضای کانال مجاز میباشد!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
قبل از خواب حتما انجام بدید نشر بدید تو ثوابش شریک باشید
🔴ابو فدک، فرمانده بیش از 250 هزار جنگجوی عراقی: منتظر تصمیم امام خامنه ای در مورد اسرائیل هستیم.
گفت‌وگو با جیش‌الظلم؛ نسخۀ عبدالحمید برای آرامش در سیستان‌وبلوچستان! 🔹عبدالحمید که قبل از نسل‌کشی صهیونسیت‌ها در غزه پیشنهاد صلح اسرائیل و فلسطین را مطرح کرده بود حالا پیشنهاد گفت‌وگو با جیش‌الظلم را برای ایجاد آرامش در سیستان‌وبلوچستان طرح کرده است. 🔹امام جمعۀ مسجد مکی در خطبه‌های امروز نماز جمعه مسجد مکی ابتدا خود را مخالف ناامنی معرفی کرده و گفته: «اخیرا متاسفانه ناامنی‌هایی در استان رخ داد و ما بابت این موضوع نگرانیم. ما همیشه به امنیت استان و کشور فکر می‌کنیم و معتقدیم استان و مرزها باید امن باشند...» 🔹عبدالحمید درحالی این سخنان را مطرح کرده که کارشناسان مسائل امنیتی معتقدند او در ایجاد ناامنی‌های سال ۱۴۰۱ زاهدان نقش‌آفرینی می‌کرد. 🔹او اما در ادامه به حادثۀ تروریستی چابهار و راسک اشاره کرده و در اظهاراتی عجیب گفته: «ما به طرفین توصیه می‌کنیم به‌جای گلوله و درگیری و خون‌ریزی، با همدیگر بنشینند و با صحبت و گفت‌وگو مسائل و مشکلات‌شان را حل کنند.» 🔸پیشنهاد گفت‌وگو با گروهک تروریستی شناسنامه‌دار که صدها تن از مردم بی‌گناه را به شهادت رسانده درحالی از سوی عبدالحمید مطرح شده که در کارنامۀ این گروهک در زمان حیات ریگی اقداماتی چون جنایت تاسوکی با ۲۲ قربانی و بعد از معدوم‌شدن ریگی حملۀ اخیر به چابهار و راسک و شهادت ۱۱ مدافع امنیت مشهود است. 🔗گوشه‌ای از جنایت‌های تروریست‌هایی که عبدالحمید خواستار گفت‌وگو با آن‌هاست را اینجا ببینید
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
پناهیان: آموزش و پرورش باید اثبات کند که در خودش جاسوس ندارد! علیرضا پناهیان: 🔸صداوسیما باید آموزش و پرورش را محاکمه کند که چرا هیچ چیزی از نقش یهود در تاریخ اسلام گفته نمی‌شود. این امر قطعا عمدی است. تا وقتی یهود به دانش‌آموز معرفی نشود، حجاب به همین شکل خواهد بود.
طولانیه ولی ارزش خوندن داره👇 💢 نوشیدنی لعنتی 🔹 یک نوشیدنی در سده های اخیر ظهور کرد و سریعاً بازارها را اشغال کرد تا جائی که به یکی از ضروریات سفره بدل شده، نام این نوشیدنی نوشابه است . 🔸 نوشابه های گازدار با هر نام و برندی برای سلامتی افراد خطر آفرین هستند اما به دلیل طعم لذید آنها، بسیاری قادر به ترک این نوشیدنی نیستند . 〽️ خوردن نوشابه گاز دار باعث بروز اختلال در بدن میشود و حد اقل تأثیر منفی آن پوکی استخوان است . ⚠️ اسید فسفریک موجود در نوشابه باعث می شود جذب کلسیم توسط بدن دچار مشکل شده و به تدریج منجر به پوکی استخوان می شود . 📍 نوشابه های گازدار به دلیل قند فراوانی که دارند عملاً فاقد ارزش غذائی هستند و کالری موجود در آن کالری های خالی نامیده می شود که هیچ فایده ای برای بدن ندارند. 💢 مشکل دیگر جمع شدن چربی در منطقه اطراف شکم و پهلو هاست و افزایش وزن از دیگر عوارض نوشابه است که باعث بد ریخت شدن آقایان و خانم ها شده . ♨️ محققان دانمارکی متوجه شدند که نوشیدن نوشابه به افزایش قابل توجه تجمع چربی در کبد و ماهیچه های اسکلتی می انجامد که هر دوی آن ها می تواند به مقاومت انسولین و دیابت منتهی شود . 🔸 این مطالعه نشان می دهد افرادی که به مدت شش ماه هر روز نوشابه می خوردند دچار افزایش ۱۴۲_۱۳۲ درصدی چربی اسکلتی و حدود ۳۰ درصد افزایش در چربی تری گلیسرید خون و چربی در سایر ارگان های بدن شدند . ❗️ نوشابه حاوی اسیدهایی است که تأثیر منفی در معده می گذارند و می توانند باعث حساس شدن جداره معده شوند و مشکلات گوارشی همچون سوزش معده و رفلاکس یا همان بازگشت اسید معده به مری را بوجود آورد . ❌ اسید موجود در نوشابه موجب تخریب مینای دندان ها و خرابی دندان ها می شود، تحقیقات نشان می دهد وجود اسید این نوشابه ها بمدت چهل و هشت ساعت روی دندان ها می تواند منجر به از بین رفتن پنج در صد از وزن دندان شود . ⭕️ هر قوطی نوشابه بیش از ۴۰ گرم شکر دارد که معادل ده قاشق چای خوری است و ۲۰۰۰ کالری، بدن انسان با دشواری بیشتری قادر به استفاده از قند موجود در نوشابه هاست زیرا قند موجود در نوشابه به جای قند معمولی از شربت ذرت یا فروکتوز تشکیل شده اند . 〽️ قند نوشابه برای بیماران مبتلا به دیابت از سایر کربوهیدرات ها خطرناکتر است . 💢 کافئین موجود در نوشابه ها ادرار آور است و باعث کمبود آب در بدن می شود . 🖍 تقریبا ۳۰۰۰ هزار میلی گرم کافئین در نوشابه وجود دارد که سبب اضطراب، فشار خون بالا، ضربان قلب نا منظم، تپش قلب و در نهایت بالا رفتن کلسترول خون میشود. 🚫 علاوه بر اینکه کافئین موجود در نوشابه موجب اعتیاد به نوشابه می شود . ⚠️ ماجرا جایی وخیم تر می شود که طبق بررسی های انجام شده کسانی که مصرف نوشابه آن ها بالاست شیر، لبنیات، سبزیجات و پروتئین کمتری مصرف میکنند . ⛔️ و از همه بدتر فاش نشدن ترکیب اصلی نوشابه است که در شرکت های اصلی ماده ی اصلی آن تولید می شود و به تمام کشورها صادر می شود . ❗️گفته می شود که حل ماده اصلی نوشابه (که به شکل سنگ هست) با الکل صورت میگیرد و حلال دیگری ندارد . و گفته می شود که خاصیت هضم کنندگی نوشابه از وجود روده خشک شده خوک در ماده اصلی آن است . علاوه بر این نوشابه پر از رنگ های شیمیایی است که ضررهای متعددی دارند . 🔰 ان شاء الله در طب اسلامی قصد داریم در آینده ای نزدیک نوشابه طبیعی و مفید تولید کنیم، یعنی نوشیدنی سلامتی را جایگزین نوشیدنی لعنتی خواهیم کرد .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🌸 دُعــــــــای عهــــــــد🌸 💠 از حضرت صادق عليه السّلام روايت شده : ⛅ هركس صبحگاه اين عهد را بخواند، از يـاوران قائم ما باشد و اگـر پيش از ظهور آن حـضـرت از دنــيا برود، خدا او را از قــبـر بيرون آورد كه در خدمت آن حضرت باشد و حق تعالى بر هر كلمه هزار حسنه به او كرامت فرمايد و هزار گناه از او محو سازد. آن اين است ؛ ✨اللَّهُمَّ رَبَّ النُّورِ الْعَظِيمِ وَ رَبَّ الْكُرْسِيِّ الــرَّفِيعِ وَ رَبَّ الْبَـحْرِ الْمَـــسْجُورِ وَ مُــــنْزِلَ الـتَّوْرَاةِ وَ الْإِنْجِيلِ وَ الــزَّبُورِ وَ رَبَّ الظِّـــلِّ وَ الْحَــرُورِ وَ مُنْزِلَ الْقُرْآنِ [الْفُرْقَانِ] الْعَظِيمِ وَ رَبَّ الْمَلائِكَةِ الْمُقَرَّبِينَ وَ الْأَنْبِيَاءِ [وَ] الْمُرْسَلِينَ✨ ✨اللَّهُمَّ إِنِّي أَسْأَلُكَ بِوَجْهِكَ [بِاسْمِكَ] الْكَرِيمِ وَ بِنُورِ وَجْــهِـــكَ الْمُنِيرِ وَ مُلْكِكَ الْقَدِيمِ يَا حَيُّ يَا قَــيُّــومُ أَسْأَلُكَ بِاسْمِــكَ الَّـــذِي أَشْرَقَتْ بِهِ السَّمَاوَاتُ وَ الْأَرَضُونَ وَ بِاسْمِكَ الَّذِي يَصْلَحُ بِهِ الْأَوَّلُونَ وَ الْآخِرُونَ يَا حَيّا قَبْلَ كُلِّ حَيٍّ وَ يَا حَيّا بَعْدَ كُلِّ حَيٍّ وَ يَا حَيّا حِينَ لا حَيَّ يَا مُحْيِيَ الْمَوْتَى وَ مُمِيتَ الْأَحْيَاءِ يَا حَيُّ لا إِلَهَ إِلا أَنْتَ✨ ✨اللَّهُمَّ بَـلِّغْ مَوْلانَا الْإِمَامَ الْهَادِيَ الْمَهْدِيَّ الْقَائِمَ بِأَمْرِكَ صَلَوَاتُ اللَّهِ عَلَيْهِ وَ عَلَى آبَائِهِ الطَّاهِرِينَ عَـنْ جَـمِيعِ الْمُؤْمِنِينَ وَ الْمُؤْمِنَاتِ فِي مَشَارِقِ الْأَرْضِ وَ مَغَارِبِهَا سَـهْلِهَا وَ جَـبَلِهَا وَ بَــرِّهَا وَ بَـحْـــرِهَا وَ عَـنِّي وَ عَـنْ وَالِدَيَّ مِنَ الصَّلَوَاتِ زِنَـةَ عَـرْشِ اللَّهِ وَ مِدَادَ كَلِمَاتِهِ وَ مَا أَحْـصَاهُ عِلْمُهُ [كِتَابُهُ] وَ أَحَاطَ بِـهِ كِتَابُهُ [عِلْمُهُ]✨ ✨اللَّهُمَّ إِنِّـي أُجَدِّدُ لَهُ فِي صَـبِـيحَةِ يَوْمِي هَذَا وَ مَا عِـشْتُ مِنْ أَيَّامِي عَهْدا وَ عَقْدا وَ بَيْعَـةً لَـهُ فِي عُـنُقِي لا أَحُولُ عَنْهَا وَ لا أَزُولُ أَبَــدا الـلَّهُمَّ اجْعَلْنِي مِـــــنْ أَنْصَارِهِ وَ أَعْوَانِهِ وَ الذَّابِّينَ عَنْهُ وَ الْـمُـسَارِعِــيـنَ إِلَـيْـهِ فِـي قَـضَاءِ حَـوَائِجِهِ [وَ الْمُمْتَثِلِينَ لِأَوَامِرِهِ] وَ الْمُـحَامِينَ عَنْهُ وَ السَّابِـقِينَ إِلَى إِرَادَتِهِ وَ الْمُسْتَشْهَدِينَ بَـــيْـــنَ يَدَيْهِ✨ ✨اللَّهُمَّ إِنْ حَالَ بَـيْنِي وَ بَـيْنَهُ الْمَوْتُ الَّذِي جَعَـلْتَهُ عَلَى عِـــــــــــبَــادِكَ حَـــتْــما مَـقْـضِـيّـا ،فَـأَخْـرِجْـنِي مِـنْ قَــبْـرِي مُـؤْتَـزِرا كَــفَـنِي شَـاهِرا سَـيْفِي مُجَرِّدا قَنَاتِي مُلَبِّيا دَعْـوَةَ الدَّاعِي فِي الْحَاضِرِ وَ الْبَادِي✨ ✨ اللَّهُمَّ أَرِنِي الطَّلْعَةَالرَّشِيدَةَ وَ الْغُرَّةَ الْحَمِيدَةَ وَ اكْحُلْ نَاظِرِي بِنَظْرَةٍ مِنِّي إِلَيْهِ وَ عَجِّلْ فَرَجَهُ وَ سَهِّلْ مَخْرَجَهُ وَ أَوْسِعْ مَنْهَجَهُ وَ اسْلُكْ بِي مَحَجَّتَهُ وَ أَنْفِذْ أَمْرَهُ وَ اشْدُدْ أَزْرَهُ وَ اعْمُرِ اللَّهُمَّ بِهِ بِلادَكَ وَ أَحْيِ بِهِ عِبَادَكَ فَإِنَّكَ قُلْتَ وَ قَوْلُكَ الْحَقُّ ظَهَرَ الْفَسَادُ فِي الْبَرِّ وَ الْبَحْرِ بِمَا كَسَبَتْ أَيْدِي النَّاسِ فَأَظْهِرِ اللَّهُمَّ لَنَا وَلِيَّكَ وَ ابْنَ بِنْتِ نَبِيِّكَ الْمُسَمَّى بِاسْمِ رَسُولِكَ حَتَّى لا يَظْفَرَ بِشَيْءٍ مِنَ الْبَاطِلِ إِلا مَزَّقَهُ وَ يُحِقَّ الْحَقَّ وَ يُحَقِّقَهُ وَ اجْعَلْهُ✨ ✨اللَّهُمَّ مَفْزَعا لِمَظْلُومِ عِبَادِكَ وَ نَاصِرا لِمَنْ لا يَجِدُ لَهُ نَاصِرا غَيْرَكَ وَ مُجَدِّدا لِمَا عُطِّلَ مِنْ أَحْكَامِ كِتَابِكَ وَ مُشَيِّدا لِمَا وَرَدَ مِنْ أَعْلامِ دِينِكَ وَ سُنَنِ نَبِيِّكَ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَ آلِهِ وَ اجْعَلْهُ✨ ✨اللَّهُمَّ مِمَّنْ حَصَّنْتَهُ مِنْ بَأْسِ الْمُعْتَدِينَ اللَّهُمَّ وَ سُرَّ نَبِيَّكَ مُحَمَّدا صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَ آلِهِ بِرُؤْيَتِهِ وَ مَنْ تَبِعَهُ عَلَى دَعْوَتِهِ وَ ارْحَمِ اسْتِكَانَتَنَا بَعْدَهُ اللَّهُمَّ اكْشِفْ هَذِهِ الْغُمَّةَ عَنْ هَذِهِ الْأُمَّةِ بِحُضُورِهِ وَ عَجِّلْ لَنَا ظُهُورَهُ إِنَّهُمْ يَرَوْنَهُ بَعِيداوَنَرَاهُ قَرِيبا بِرَحْمَتِكَ يَا أَرْحَمَ الرَّاحِمِينَ✨ آنگاه سه بار بر ران راست خود میزنى، و در هر مرتبه میگويى: 🔅الْعَجَلَ الْعَجَلَ يَا مَوْلايَ يَا صَاحِبَ الزَّمَانِ🔅 @salambarmahdy
📜 بِسْم الله الرحمن الرحيم 🌸سَلاَمٌ عَلَىٰ آلِ يَس 🌼ٱلسَّلاَمُ عَلَيْكَ يَا دَاعِيَ اللهِ وَرَبَّانِيَ آيَاتِهِ، 🌸ٱلسَّلاَمُ عَلَيْكَ يَا بَابَ اللهِ وَدَيَّانَ دِينِهِ، 🌼ٱلسَّلاَمُ عَلَيْكَ يَا خَلِيفَةَ اللهِ وَنَاصِرَ حَقِّهِ، 🌸ٱلسَّلاَمُ عَلَيْكَ يَا حُجَّةَ اللهِ وَ دَلِيلَ إِرَادَتِهِ 🌼ٱلسَّلاَمُ عَلَيْكَ يَا تَالِيَ كِتَابِ اللهِ وَتَرْجُمَانَهُ 🌸ٱلسَّلاَمُ عَلَيْكَ فِي آنَاءِ لَيْلِكَ وَأَطْرَافِ نَهَارِكَ، 🌼ٱلسَّلاَمُ عَلَيْكَ يَا بَقِيَّةَ اللهِ فِي أَرْضِهِ، 🌸ٱلسَّلاَمُ عَلَيْكَ يَا مِيثَاقَ اللهِ ٱلَّذِي أَخَذَهُ وَوَكَّدَهُ، 🌼ٱلسَّلاَمُ عَلَيْكَ يَا وَعْدَ اللهِ ٱلَّذِي ضَمِنَهُ، 🌸ٱلسَّلاَمُ عَلَيْكَ أَيُّهَا الْعَلَمُ الْمَنْصُوبُ وَالْعِلْمُ الْمَصْبُوبُ وَالْغَوْثُ وَٱلرَّحْمَةُ الْوَاسِعَةُ، وَعْداً غَيْرَ مَكْذُوبٍ، 🌼ٱلسَّلاَمُ عَلَيْكَ حِينَ تَقوُمُ، 🌸ٱلسَّلاَمُ عَلَيْكَ حِينَ تَقْعُدُ، 🌼ٱلسَّلاَمُ عَلَيْكَ حِينَ تَقْرَأُ وَتُبَيِّنُ، 🌸ٱلسَّلاَمُ عَلَيْكَ حِينَ تُصَلِّي وَتَقْنُتُ، 🌼ٱلسَّلاَمُ عَلَيْكَ حِينَ تَرْكَعُ وَتَسْجُدُ، 🌸ٱلسَّلاَمُ عَلَيْكَ حِينَ تُهَلِّلُ وَتُكَبِّرُ، 🌼ٱلسَّلاَمُ عَلَيْكَ حِينَ تَحْمَدُ وَتَسْتَغْفِرُ، 🌸ٱلسَّلاَمُ عَلَيْكَ حِينَ تُصْبِحُ وَتُمْسِي، 🌼ٱلسَّلاَمُ عَلَيْكَ فِي ٱللَّيْلِ إِذَا يَغْشَىٰ وَٱلنَّهَارِ إِذَا تَجَلَّىٰ، 🌸ٱلسَّلاَمُ عَلَيْكَ أَيُّهَا ٱلإِمَامُ الْمَأْمُونُ، 🌼ٱلسَّلاَمُ عَلَيْكَ أَيُّهَا الْمُقَدَّمُ الْمَأْمُولُ، 🌸ٱلسَّلاَمُ عَلَيْكَ بِجَوَامِعِ ألسَّلاَمُ، ✨أُشْهِدُكَ يَا مَوْلاَيَ 💝أَنِّي أَشْهَدُ أَنْ لاَ إِلَـٰهَ إِلاَّ اللهُ وَحْدَهُ لاَ شَريكَ لَهُ، 💝وَأَنَّ مُحَمَّداً عَبْدُهُ وَرَسُولُهُ لاَ حَبِيبَ إِلاَّ هُوَ وَأَهْلُهُ، 💝وَأُشْهِدُكَ يَا مَوْلاَيَ أَنَّ عَلِيّاً أَمِيرَ الْمُؤْمِنِينَ حُجَّتُهُ 💝وَالْحَسَنَ حُجَّتُهُ 💝وَالْحُسَيْنَ حُجَّتُهُ 💝وَعَلِيَّ بْنَ الْحُسَيْنِ حُجَّتُهُ 💝وَمُحَمَّدَ بْنَ عَلِيٍّ حُجَّتُهُ، 💝وَجَعْفَرَ بْنَ مُحَمَّدٍ حُجَّتُهُ، 💝وَموُسَىٰ بْنَ جَعْفَرٍ حُجَّتُهُ، 💝وَعَلِيَّ بْنَ موُسَىٰ حُجَّتُهُ، 💝وَمُحَمَّدَ بْنَ عَلِيٍّ حُجَّتُهُ، 💝وَعَلِيَّ بْنَ مُحَمَّدٍ حُجَّتُهُ، 💝وَالْحَسَنَ بْنَ عَلِيٍّ حُجَّتُهُ، 💝وَأَشْهَدُ أَنَّكَ حُجَّةُ اللهِ، 🌕أَنْتُمُ ٱلأَوَّلُ وَٱلآخِرُ 💫وَأَنَّ رَجْعَتَكُمْ حَقٌّ لاَ رَيْبَ فِيهَا ✨يَوْمَ لاَ يَنْفَعُ نَفْساً إِيمَانُهَا لَمْ تَكُنْ آمَنَتْ مِنْ قَبْلُ أَوْ كَسَبَتْ فِي إِيمَانِهَا خَيْراً، ☀️وَأَنَّ الْمَوْتَ حَقٌّ، 🌙وَأَنَّ نَاكِراً وَنَكِيراً حَقٌّ، ☀️وَأَشْهَدُ أَنَّ ٱلنَّشْرَ حَقٌّ، 🌙وَالْبَعْثَ حَقٌّ، ☀وَأَنَّ ٱلصِّرَاطَ حَقٌّ، 🌙وَالْمِرْصَادَ حَقٌّ، ☀وَالْمِيزَانَ حَقٌّ، 🌙وَالْحَشْرَ حَقٌّ، ☀وَالْحِسَابَ حَقٌّ، 🌙وَالْجَنَّةَ وَٱلنَّارَ حَقٌّ، ☀وَالْوَعْدَ وَالْوَعِيدَ بِهِمَا حَقٌّ، 🌺يَا مَوْلاَيَ شَقِيَ مَنْ خَالَفَكُمْ وَسَعِدَ مَنْ أَطَاعَكُمْ، 🌺فَأَشْهَدْ عَلَىٰ مَا أَشْهَدْتُكَ عَلَيْهِ، 🌺وَأَنَا وَلِيٌّ لَكَ بَريءٌ مِنْ عَدُوِّكَ، 🌾فَالْحَقُّ مَا رَضِيتُمُوهُ، 🌾وَالْبَاطِلُ مَا أَسْخَطْتُمُوهُ، 🌾وَالْمَعْرُوفُ مَا أَمَرْتُمْ بِهِ، 🌾وَالْمُنْكَرُ مَا نَهَيْتُمْ عَنْهُ، 💝فَنَفْسِي مُؤْمِنَةٌ بِاللهِ وَحْدَهُ لاَ شَرِيكَ لَهُ وَبِرَسُولِهِ وَبِأَمِيرِ الْمُؤْمِنِينَ وَبِكُمْ يَا مَوْلاَيَ أَوَّلِكُمْ وَآخِرِكُمْ، 💝وَنُصْرَتِي مُعَدَّةٌ لَكُمْ وَمَوَدَّتِي خَالِصَةٌ لَكُمْ آمِينَ آمِينَ. ❇️متن کامل زیارت آل یس با ترجمه در لینک زیر https://erfan.ir/m983 @salambarmahdy
🔴توییت صفحه به فارسی قشنگ مشخصه ضربان قلبش بالا رفته،دیگه تحمل این همه ترس رو نداره😁
🔷یا الله یا زهرا سلام الله علیها🔷 👆 🔆بخـــــوان 🍀 ۸۳ 🍀 🌼 به نیت رفع موانع ظهور و تعجیل در فرج مولا صاحب العصر و الزمان 🌷سُبْحانَکَ یَا لَاإِلٰهَ إِلّا أَنْتَ ، الْغَوْثَ الْغَوْثَ ، خَلِّصْنا مِنَ النَّارِ یَا رَبِّ .🌷 🌹وَقُلْ جَاءَ الْحَقُّ وَزَهَقَ الْبَاطِلُ ۚ إِنَّ الْبَاطِلَ كَانَ زَهُوقًا و بگو: «حق آمد، و باطل نابود شد؛ یقیناً باطل نابود شدنی است!» 🤲 ما به « الله » اعتماد داریم 🤲
🔴بیانیه مقاومت اسلامی عراق: بسم الله الرحمن الرحیم مجاهدین مقاومت اسلامی عراق در سحرگاه امروز شنبه ۱۸ فروردین ۱۴۰۳ با پهپاد پالایشگاه های نفت حیفا را در سرزمین های اشغالی را هدف قرار دادند و تاکید کردند که در تکمیل مرحله دوم عملیات انهدام سنگرهای دشمن را ادامه خواهیم داد. عملیات برای مقاومت در برابر اشغالگری و حمایت از مردم فسطین در غزه و در پاسخ به قتل عام علیه غیرنظامیان غیرمسلح فلسطینی. (و پیروزی تنها از آن خداست، همانا خداوند توانا و حکیم است) مقاومت اسلامی در عراق شنبه 26 - رمضان - 1445 ق