eitaa logo
🇮🇷ســـلام بر مهــــدی🇵🇸
3هزار دنبال‌کننده
25.1هزار عکس
18.8هزار ویدیو
189 فایل
موضوع کانال: 🔸مهدویت 🔸اخبارظهور /منطقه / جبهه مقاومت 🔸بشارت های ظهور ✍️حرف ناشناس https://harfeto.timefriend.net/17053229325030 ✅️ #کپی_حلال ❌️تبادل نداریم کانال دیگر ما: 😎 @Sar_be_gooni 🦋 @Ya_mahdya
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
. ♨️ معاون اول رئیس‌ جمهور: کدام عقل سلیمی می‌گوید بنزین را با دلار وارد کنیم و ۱۵۰۰ تومان بفروشیم؟
✍توئیت میثم‏ تمار ظفرقندی وزیر بهداشت که خودش در اغتشاشات نقش اساسی داشت ،حسین کرمان پور را که در اغتشاشات به دلیل مطالب تحریک کننده اخراج شده بود را سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت کرد .
📷ماجرا اینه که بعضی از رسانه‌ها واقعا کثیف هستن ▪️یک مداح به دعوت شیعیان تایلند به اونجا رفته و داره به امور فرهنگی و مذهبی میرسه اما اونا که عادت دارن با روایت خلخال زن یهودی، هر خطایی رو صحیح جلوه بدن، الان به کثیف‌ترین تیترهای ممکن دارن آبروی چهار مومن رو میبرن تا شاید قدری از عقده حقارت خودشون رو تسکین بدن.
4_5942516359903581687.mp3
3.21M
🔸حکایت غربت (۷) گفتاری پیرامون ابعاد غربت امام عصر علیه‌السلام 🎧قسمت هفتم: دوران غیبت، دوران حبس امام
عارف: برای جبران‌ ناترازی ۲۰ هزار مگاواتی برق برنامۀ بلندمدت داریم 🔹در زمستان بحث کمبود گاز را داریم که نگران هستیم، 😏اما امیدواریم که با چاره‌اندیشی بتوانیم امسال مدیریت کنیم.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💥فعلا همه‌چیز تقصیر شهید رئیسی است تا بعد😏😐😒 💥دولت چهاردهم درحالی در توزیع سوخت تابستانی دچار سردرگمی شده که از همین الان چالش‌های احتمالی در تامین سوخت زمستانی را نیز تقصیر دولت قبل انداخته است! ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
میثم مطیعی و بچه شیعه‌های تایلند ❤️ عکس‌های رو دیوار 😌
🔹وصیت شهید ۱۷ ساله سعید رزاقی به مادرش : مادرم زمانی که خبرشهــادتم را شنیدی گریه نکن! زمان تشیع و تدفینم گریه نکن! زمان خواندن وصیت نامه ام گریه نکن! فقط زمانی گریه کن که مردان ما غیرت را فراموش می کنند و زنان ما عفت را! وقتی جامعه ما را بی غیرتی و بی حجابی گرفت مادرم گریه کن که اسلام در خطر است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
اسلام رحمانی من درآوردی‼️ پاسخی از کلام رهبرانقلاب به حسن آقامیری درخصوص جواب دادن به اسرائیل
❌️یک جایزه دیگر به حامیان آشوب ۱۴۰۱ این بار در سازمان حفاظت محیط زیست‼️ 🔸️فاطمه شفیعی سرپرست دفتر ریاست سازمان محیط زیست و هماهنگی امور استان‌ها شد. وی در جریان آشوب های ۱۴۰۱ از حامیان براندازان بود.
آماده‌ی قرار ملاقات.mp3
8.15M
✘ هر کس باید برای لحظه ملاقاتش با امامش خود را آماده کند! این اتفاق برای همه ما رخ خواهد داد؟ آشنایی یا غریبه ؟ شرمنده‌‌ و سرافکنده‌ای یا مایه‌ی آرامش قلب و نور چشم امام؟ استاد استادعالی
شب وفات بنت الحسین حضرت سکینه سلام الله علیها را خدمت همه محبین اهل بیت علیهم السلام تسلیت عرض می‌کنم.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
51.59M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 روضه شهادت حضرت سکینه سلام‌الله‌علیها 🎙 حاج محمدرضا طاهری https://btid.org//fa/video/258293 📎
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
⬛◼◾▪️حضرت دختر ابى عبدالله الحسين علیه‌السلام و رباب، دختر امرءالقيس است. ◾🍃نام اصلى وى، "آمنه" يا "اميمه" بود و مادرش رباب او را به "" ملقب ساخت. اين بانوى شريف علوى در دامن مهرانگيز پدر ارجمندش حضرت امام حسين علیه‌السلام و مادر گرانمايه‌ اش حضرت رباب سلام الله علیها و عمه بزرگوارش حضرت زينب كبرى سلام الله علیها پرورش يافت و از راهنمايى و تربيت ناب برادرش حضرت على بن الحسين علیه‌السلام معروف به امام زين العابدين در ايام امامت آن بزرگوار بهره هاى وافر يافت. ◾🍃وى از زنان خردمند و داناى عصر خويش بود. علاوه بر بهره‌ مندى كامل از حُسن جمال از فضايل معنوى مانند تعبد، تدين و تقواى الهى برخوردار بود و در زمينه شعر، سخنورى و فصاحت بيان از ممتازان عصر و خانه وى هميشه مجمع ادبا، شُعرا و سخن‌سرايان عرب بود. درباره تاريخ تولدش، اطلاع دقيقى در دست نيست. ◾🍃 اما وى در واقعه عاشورا، دخترى رشيد و بالغ بود. برخى از مورخان، وى را در واقعه كربلا بين ده تا سيزده ساله خوانده اند. بنابراين تولدش بايد ميان سال‌ هاى 47 تا50 قمرى باشد. او در مدينه و در اواخر عصر امامت حضرت امام حسن‌ مجتبى علیه‌السلام ديده به جهان گشود. ◾🍃امام حسين علیه‌السلام به تمامى فرزندانش از جمله ، عشق و علاقه داشت و آنان را به خاطر برخوردارى از فضايل و كمالات نفسانى، بسيار دوست مى‌ داشت. روايت شد كه آن حضرت درباره و مادرش رباب و خانه اى كه آن دو در آن زندگى مى‌ كردند شعرى عاطفى سرود كه ترجمه اش چنين است: به جانت سوگند! من به راستى خانه‌ اى كه و مادرش رباب در آن باشند، دوست دارم. من آن دو را دوست دارم و براى آنان دارايى‌ ام را نثار مى‌ كنم و هيچ ملامت‌ گرى نمى‌ تواند مرا در اين كار سرزنش كند. ◾🍃آن حضرت، پس از واقعه كربلا به مدت 57 سال زندگى كرد. در آغاز تحت كفالت برادر بزرگوارش امام زين العابدين علیه‌السلام قرار داشت تا اين كه ازدواج نمود و به خانه همسرش نقل مكان كرد. اين بانوى مكرمه، بين 67 تا 70 سال زندگى كرد و سرانجام در كمال شرافت و عفت دار فانى را وداع گفت. ◾🍃درباره درگذشت اين بانوى بزرگ علوى، دو روايت نقل شده است: روايت نخست حاكى است كه وى در پنجم ربيع الاول سال 117 هجرى قمرى و در عصر خلافت هشام بن عبدالملك و در حاكميت خالد بن عبدالملك بن حارث در مدينه بدرود حيات گفت و روايت ديگر مى‌ گويد كه وى در پنجم ربيع الاول سال 126 هجرى قمرى در مكه معظمه وفات يافت. به هر روى، درگذشت وى در پنجم ربيع الاول مورد اتفاق تاريخ‌نگاران و سيره‌نويسان است. پنج ربیع الاول سالروز وفات سکینه بنت الحسین 📗دانشنامه اسلامی اَللّهُــــمَّ_عَجـِّــل_لِوَلیِّــــکَ_الفَـــــرَج🎋
🚨🚨نائب رئیس مجلس اسرائیل: دقیقا از مکان «حسن نصرالله» اطلاع داریم، شاید ترورش کردیم. جهت سلامتی سربازان اسلام وقرآن صلوات بفرستید.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
⚠️🚫 بنظرم باید بدونی که این دیگه به دولت ربطی نداره و در اختیار فرماندهی کل قوا هست 🪧
پیامبر اکرم صلی‌الله‌علیه‌و‌آله فرمود:‌ «مَن مَشى مَعَ أَخِیهِ فِی حاجَةٍ فَناصَحَهُ فِیها، جَعَلَ اللّهُ بَینَهُ وَبَینَ النّارِ یَومَ القِیامَةِ سَبعَةَ خَنادِقَ، بَینَ الخَندَقِ وَالخَندَقِ کَما بَینَ السَّماءِ وَالأَرض؛ هر کس براى حاجت برادرش او را همراهى کند و صادقانه در رفع حاجت او بکوشد، خداوند در روز قیامت، میان وى و آتش دوزخ، هفت خندق قرار مى‌دهد که فاصله هر خندق با دیگرى به فاصله آسمان تا زمین است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🚨🚨 | منابع عربی:حمله دقایقی قبل رژیم صهیونیستی به سوریه بزرگترین و شدید ترین حمله به سوریه طی ماه های اخیر است.‼️
🚨🚨|منابع سوری: پدافند های ایرانی برای اولین بار در چند پایگاه مستقر فعال شدند و اهداف زیادی را منهدم کردند پدافند ارتش خیلی موفق به انهدام اهداف نبود.