eitaa logo
🇮🇷ســـلام بر مهــــدی🇵🇸
3هزار دنبال‌کننده
25.1هزار عکس
18.8هزار ویدیو
189 فایل
موضوع کانال: 🔸مهدویت 🔸اخبارظهور /منطقه / جبهه مقاومت 🔸بشارت های ظهور ✍️حرف ناشناس https://harfeto.timefriend.net/17053229325030 ✅️ #کپی_حلال ❌️تبادل نداریم کانال دیگر ما: 😎 @Sar_be_gooni 🦋 @Ya_mahdya
مشاهده در ایتا
دانلود
بیابان لوت، اولین میراث طبیعی ایران در فهرست جهانی یونسکو
✍🏻یکی از دانش‌بنیان‌هامون کلاهی تولید کردن برای درمان لهیدگی جمجمه نوزادانی که در بدو تولد اختلال ژنتیکی دارند و با استفاده از این محصول ظرف دو ماه به حالت طبیعی برمیگردن ایران در مسیر رشد و پیشرفت✌️🏻🇮🇷
🥰| خانم معلم خلاق...🥹 🧕خانم طیبه گورانی، معلم کلاس اول در هرمزگان روز جهانی کودک پارچه‌ای به بچه‌ها می‌دهد تا رویش نقاشی بکشند، بعد با آن پارچه لباسی می‌دوزد و می‌پوشد و به مدرسه می‌آید؛ 😍😍 🥳•می‌گویند جیغ و شادی بچه ها تا هفت کوچه آن طرف می‌رفته‌...!
تصویری زیبا از یک بز کوهی این گونه را پاژن می‌نامند عکس از پدرام شبیری
📷 خانواده شهیده کرباسی ... 🔹ایشان پنج فرزند داشت که همراه همسر لبنانی اش به دست رژیم صهیونیستی به شهادت رسیدند💔
🔴اهدای یک سرویس طلا به جبهۀ مقاومت 🔹رئیس ادارۀ تبلیغات اسلامی گنبدکاووس: امروز یک بانوی گنبدی که اصرار داشت نامی از او ثبت نشود با مراجعه به ادارۀ تبلیغات اسلامی گنبدکاووس، تنها دارایی خود که شامل یک سرویس طلا به وزن ۵۰ گرم و به ارزش ۲۲۰ میلیون تومان بود برای کمک به مردم و اهدا کرد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
✅ مجری شبکه الحوار خطاب به سعودی‌ها: 📍شیعیان بمیرند در رسانه‌های کثیفتان خوشحالی می‌کنید، اهل سنت بمیرند خوشحالی می‌کنید، به راستی شما بر چه دینی هستید؟
🔺️ سردار نقدی: منتظر کوچک‌ترین خطا برای پاکسازی اسرائیل از منطقه هستیم.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🚨 مسئول رسانه‌ای حزب‌الله: حمله به منزل نتانیاهو را ما انجام دادیم. 😎✋🏻
📌 سالگرد شهادت آیت الله سید مصطفی خمینی 🔹سید مصطفی خمینی، ۲۱ آذر سال ۱۳۰۹ش در قم متولد شد و تحصیلات دورۀ ابتدایی را در همان جا به پایان رساند. از ۱۵ سالگی، تحصیل در حوزه علمیه قم را آغاز کرد. در مدتی کمتر از شش سال، دوره‌های مقدماتی و سطح را به پایان رساند و مشغول به فراگیری درس خارج شد. وی در ۲۷ سالگی به اجتهاد رسید. 🔹 ایشان از ابتدای نهضت امام (ره) در سال ۱۳۴۲ش وارد فعالیت‌های سیاسی شد. پس از دستگیری امام خمینی در قیام ۱۵ خرداد، وی برای ادامۀ نهضت فعالیتهای زیادی انجام داد. به دنبال آن، مأموران شهربانی قم و ساواک او را دستگیر و به زندان قزل قلعه در تهران منتقل کردند.او سال ۱۳۴۳ش به ترکیه محل تبعید امام خمینی، تبعید شد . 🔹 در آن مدت با بحث‌های علمی خود با امام بر سر مسائل مختلف فقهی، فعالیت علمی خود را ادامه داد. سپس یک سال بعد، همراه امام خمینی به عراق منتقل شد و در نجف اقامت گزیدند. این دوره که اوج فعالیتهای علمی او نیز هست دوازده سال به طول انجامید. هوش و ذکاوت و روحیۀ نقادانه‌ او در زمینۀ علوم اسلامی و اصرارش به توسعۀ نقد در مباحث اصول فقه، شاخصه بارز او بود. 🔸 آیت الله سید مصطفی خمینی در ۱ آبان ۱۳۵۶ش و در ۴۷ سالگی در نجف اشرف توسط عمال ساواک و بر اثر مسمومیت به شهادت رسید. امام خمینی در پیامی کوتاه چنین نوشت: « مصطفی، نور بصرم و مهجه قلبم دار فانی را وداع کرد و به جوار رحمت حق تعالی رهسپار شد.»
. ♨️ مسئول رسانه‌ای حزب‌الله: هرگز پرچم سفید را بالا نخواهیم برد عفیف، مسئول رسانه‌ای حزب‌الله: 🔹حزب‌الله به هیچ عنوان اسلحه و حقوق کارکنان خود را از موسسه «قرض الحسن» دریافت نمی‌کند. هدف قرار دادن موسسه «قرض الحسن» به بهانه های پوچ در ادامه جنایات صهیونیست‌هاست. 🔹موسسه «قرض الحسن» به تمامی مردم لبنان خدمات می‌دهد. حزب‌الله لبنان به این موسسه کمک می‌کند نه اینکه از آن کمک می‌گیرد. 🔹صهیونیست‌ها بدانند هرگز پرچم سفید را بالا نخواهیم برد. آتش با آتش و خون با خون؛ این پاسخ ماست.✌️
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
😭 اشف صدرالحسین بظهورالحجه... هنوز سکوت و بی خیالی خیلی ها رو درک نمیکنم!! محمدمسلم وافی
🇾🇪یمن یک پایگاه اسرائیلی را با موشک مافوق صوت هدف قرار دادیم. 🔥
امکان «پرداخت سریع» کمک‌ها به مردم لبنان و فلسطین و جبهۀ مقاومت در سایت دفتر رهبر انقلاب 🔹به‌دنبال افزایش جنایات رژیم غاصب صهیونیستی و تاکید رهبر معظم انقلاب بر لزوم یاری همه جانبه‌ی مظلومان لبنان و فلسطین و جبهه مقاومت، امکان «پرداخت سریع» کمک‌ها در پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر مقام معظم رهبری فراهم شد. 🔹امکان «پرداخت سریع» در leader.ir در پی درخواست‌های فراوان و مکرر هموطنان جهت تسهیل در امر پرداخت کمک‌ها در بخش‌های «کمک به رزمندگان مقاومت لبنان»، «کمک به مردم مظلوم فلسطین» و «کمک به مردم مظلوم غزه» مهیا شده است. هموطنان جهت پرداخت کمک‌ها به اینجا مراجعه کنند
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
پویش ▫"باید پشت جبهه را دریابیم؛ حواسمان باشد پشتیبانی مقاومت را فراموش نکنیم، ما ان‌شاءالله می‌خواهیم تمام‌قد پای این پویش بیاییم." 🔹۱-جهت کمک نقدی به مردم مظلوم فلسطین و لبنان از طریق زیر می توانید اقدام کنید؛ شماره کارت:
6037998200000007
شماره شبا:
Ir320210000001000160000526
کد دستوری: * پرداخت مستقیم در KHAMENEI.IR 🔸۲- برای اهدای طلا و جواهرات ارسال عدد ٢ به
3000222
🔹۳- برای سرپرستی از خانواده های آواره لبنانی و فلسطینی ارسال عدد ۳ به
3000222
واکنش جالب حزب‌الله به صدای انفجار مهیب در تل آویو 😎🔥
⚠️ به رسمیت شناختن اسرائیل توسط یک مجمع به اسم حوزه علمیه! 🔰 حمید رسایی: مجمعی که سال‌ها قبل با هدف تضعیف و تقابل با جامعه مدرسین حوزه علمیه قم طراحی و راه‌اندازی شد و در این سال‌ها هم همواره در بزنگاه‌ها تلاش کرده تا به فتنه‌گران و تجدیدنظرطلبان تنفس مصنوعی دهد، در اطلاعیه‌ای اسرائیل را به رسمیت شناخت و خواستار بازگشت رژیم نامشروع و جعلی صهیونیستی به مرزهای قانونی شد! 🔹آقایان! آیا رژیم کودک‌کش صهیونیستی مرز قانونی دارد؟! 🔸برخی از اعضای این تشکل سیاسی-مذهبی افراد زیر هستند: سید حسین موسوی تبریزی، سید محمدعلی ایازی، محمود صلواتی، محمدتقی فاضل میبدی، سید ابوالفضل موسویان، محمدعلی کوشا، سید سراج‌الدین موسوی، اسدالله بیات زنجانی، مسعود ادیب، مهدوی آملی، داود فیرحی، ناظم زاده قمی، علی ظهیری، صادق کاملان، محمد رضا یوسفی، سید رضا برقعی مدرس، عبدالرحیم سلیمانی، سعیدیان فر، مقدم و دیگر اعضا. 🔻دبیر فعلی مجمع محققین و مدرسین حوزه که در قم فعالیت می‌کند، سید حسین موسوی تبریزی است.
🔴 سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی بطور رسمی ترور سید هاشم صفی الدین را تایید کرد.
🔴 | برخی از فعالین رسانه ای لبنانی و رسانه های خبری از کشف پیکر سید هاشم صفی الدین به همراه چندین نفر دیگر از اعضای حزب الله خبر دادند. 🔹جنگنده های رژیم صهیونیستی شامگاه پنج شنبه ۱۲ مهر، مقری که گفته می شد صفی الدین در آنجا حضور دارد را بمباران کرده بودند. 🔹از آن موقع تا به الان خبر رسمی از سوی حزب الله درباره وضعیت سلامتی صفی الدین منتشر نشده است.
🛑این خبر هنوز به صورت رسمی توسط حزب الله تائید نشده است.