Hanif Taheri _ babolharam.mp3
19.42M
🕊💕سرود ویژۀ میلادِ اُخت الرضا حَضرتِ معصومه سلام الله علیها به نفس کربلایی حنیف طاهری💕
┄┄┄┅═✧❁❁✧═┅┄┄┄
🔴بابُ الحَرَم
https://eitaa.com/babolharam_ir
016 - Hodude mahramiyatهاشمی.mp3
9.19M
🔖آداب اسلامی در خانه 🔖
📌اگه سفره خانمها و آقایان جدا بشه چی میشه مگه ؟؟؟
💠ویژگی های زنان در #آخرالزمان
#عفت و حیاء
🔆داستان حضرت موسی علیه السلام و دختر شعیب علیه السلام
چطوری عروسی بگیریم ؟؟؟
روایت خنده و گریه فرشتگان 🔖
📌اگر این اجتماعات که برای #فوتبال میشه برای ظهور #امام_زمان می شد فرج حاصل می شد.
📌عاقبت جوانی که لغو می گفت....
┈••✾•🌿🌺🌿•✾••┈┈
پای منبر استاد #هاشمی_نژاد👇
http://eitaa.com/joinchat/1107755021C6f97430499
022 - Mahram va Namahram.mp3
5.87M
💠 استاد هاشمی نژاد 💠
📌کسی که به خانه مردم نگاه خائنانه می کند و سرک می کشه مجازاتش چیه ؟؟
#غیرت
✍چرا رفیقت با همسرت شوخی میکنه و نگاه حرام میکنه و تو هیچی نمیگی 📌
غیرت رو از خروس یاد بگیر 🔆
📌زنی که زمان تشیع جنازه اش #امام_زمان علیه السلام می آید 🔖
#حجاب
┈••✾•🌿🌺🌿•✾••┈┈
پای منبر استاد #هاشمی_نژاد👇
http://eitaa.com/joinchat/1107755021C6f97430499
1_19380638.mp3
2.35M
🎙 سرود خاطره انگیز رضا رضا
💠دوست دارم نگات کنم
تو هم منو نگاه کنی...
#دهه ی_کرامت
🙏 # امام_رضا_ع
⛅️ @salehinir ⛅️
شرح_صوتی_خطبه_۱_جلسه_۱.mp3
7.86M
شرح خطبه اول جلسه اول(حمد و وصف خدای عزیز)
مشهد مقدس مدرسه مبارکه امام صادق (ع ) مدرسه آیه الله میلانی ره
از سال ۱۳۸۵ هجری خورشیدی بمدت ۶ سال
توسط میرزا مهدی صادقی
@salehinir
مردم: بر اساس ردیف های ۲ و ۸ اصل سوم قانون اساسی مصوب ۱۳۵۸ اصلاحی ۱۳۶۸, مبنی بر وظایف دولت در بالا بردن سطح آگاهی عمومی و مشارکت عامه در تعیین سرنوشت سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی، چگونه بدانند جرایم به حساب خزانه واریز شده و درست هزینه می شود؟
برخی، از ترغیب شهرداری و اعضای کمیسیون مواد ۹۹ و ۱۰۰ قانون شهرداری به ترجیح دریافت جریمه بر اجرای طرح های جامع و تفصیلی به علت دریافت وجوه بیشتر گلایه می کنند؛ به گونه ای که مجوز فعالیت طراح، مجری و ناظر، توسط حکومت صادر می شود. آنان پارکینگ را کم پیش بینی می کنند و پیش نهاد می دهند درآمد کسری پارکینگ نصیبشان شود.
برای اصلاح وضع، خواهان تسریع در اجرای ماده ۱۱۸ قانون برنامه ششم توسعه مصوب ۱۳۹۵، مبنی بر واریز جرایم به حساب خزانه و کنترل دریافت حق جلسه ی اعضای کمیسیون و هزینه ی کسر پارکینگ برای تامین پارکینگ و دیگر نیازهای عمرانی اند.
@salehinir
✉️در نامه حقوقي 90 انجمن محيط زيستي به رئيس قوه قضاييه مطرح شد:
↙️ خواهان دادرسي منصفانه پرونده فعالان محيطزيستی بازداشتي هستيم
با شروع دور دوم دادگاه هاي فعالان محيط زيستي بازداشتي، 90 انجمن فعال اين حوزه از سراسر ايران در نامه اي به ابراهيم رئيسي ضمن انتقاد از بي قانوني هاي صورت گرفته در اين پرونده، از او درخواست كردند دادرسی منصفانه که از مصادیق اولیه آن، حق اختیار دو وکیل برای هر متهم در مرحله دادگاه است، براي اين بازداشتي ها در نظر گرفته شود.
⬅️ در متن اين نامه آمده است: فعالان محیط زیستی بازداشتشده، در حالی قریب به ۱۸ ماه است که در بازداشت موقت به سر میبرند که متاسفانه شاهد بودیم برخلاف ماده ۹۶ قانون آیین دادرسی کیفری و قبل از پایان تحقیقات مقدماتی و احراز مجرمیت آنان، گزارشها و مصاحبههایی که مبین افشای هویت و مشخصات شخصی آنان بود در برخی رسانهها منتشر گردید.
⬅️ اين نامه مي افزايد: همچنین پیش از آنکه دادستان محترم وقت تهران، چهار نفر از آنان را مشمول اتهام حدود موضوع ماده ۲۸۶ قانون مجازات اسلامی اعلام کند، حسب اطلاعات منتشره در رسانهها، بازپرس محترم رسیدگیکننده، برای همه آنان مجازات تعزیری در نظر گرفته بود که در مرحله اظهارنظر قرار نهایی، مقام اظهارنظر اقدام به افزایش مجازات و تبدیل آن به حدود نموده است.
⬅️ در بخش ديگري از اين نامه آمده است: مهمترین وجه این پرونده اما، اختلاف نظر دو نهاد امنیتی در مقام کارشناسی مبنی بر تشخیص جاسوسی و عدم جاسوسی این فعالان محیط زیست است. بهطوریکه وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی ایران، برخلاف نهاد گزارش دهنده، آنطور که در رسانهها و جلسات مجلس شورای اسلامی از زبان مقام عالی وزارت و دیگر کارشناسان آن وزارتخانه نقل گردیده، تاکید بر عدم ارتکاب هرگونه جرم جاسوسی و ضد امنیتی از سوی فعالان بازداشتی دارند که بهنظر میرسد نظر به حاکمیت اصل برائت و اصل عدم تفسیر مضیق قوانین و تفسیر به نفع متهم، با توجه به وجود این تعارض آشکار در نظریات کارشناسی دو نهاد اطلاعاتی که موجب ایجاد ابهام و شبهه در اصل موضوع گردیده ـ بهطوریکه حضرتعالی در دیدار اخیر با برخی کارشناسان محیط زیست، بهنحوی، به ابهام حاصله اشاراتی داشتید ـ موضوع، مشمول قاعده فقهی ( تدرأ الحدود بالشبهات) موضوع ماده ۱۲۰ قانون مجازات اسلامی است و همانطور که در شرع مقدس و قانون پیشبینی گردیده، در صورتی که در اینگونه موارد شبهه و ابهام در وقوع و ارتکاب اصل جرم پیش آید نظر بر برائت حمل میگردد.
⬅️ در پايان امضاكنندگان اين نامه تاكيد كردند: لذا خواهشمند است با توجه به اینکه آن مقام مستطاب نگاه ویژهای به حفظ حقوق شهروندی و ایجاد عدل و گسترش آزادیهای مشروع دارید بطوریکه در "دستورالعمل حفظ کرامت و ارزشهای انسانی در قوه قضائیه" که در پنج فصل و سی و سه ماده و هشت تبصره در مورخه ۲۲ / ۴ / ۱۳۹۸ توسط آن مقام عالی جهت اجرا ابلاغ گردیده به تمامی این دغدغهها توجه و دستورات مهمی در جهت تضمین اجرای آن صادر نمودهاید و نیز با ملحوظ داشتن این نکته که حفظ و پاسداشت امنیت ملی و تمامیت ارضی کشور عزیزمان قطعا از اصول و آرمانهای اساسی و بنیادین تمامی امضاءکنندگان این نامه است، ضمن تضمین دادرسی منصفانه که از مصادیق اولیه آن، حق اختیار دو وکیل برای هر متهم در مرحله دادگاه است، دستورات و تعلیمات و نظارتهای قضایی لازم را در این خصوص صادر و مبذول فرمایید.
🙏 @zistboom
صالحین salehinir
✉️در نامه حقوقي 90 انجمن محيط زيستي به رئيس قوه قضاييه مطرح شد: ↙️ خواهان دادرسي منصفانه پرونده فعا
(1) سيره ابن هشام 4/ 39- 41.
(2) قد شهد بدرا، و ما يدريك لعلّ الله اطلع على اهل بدر فقال: اعملوا ما شئتم فقد غفرت لكم.» سنن ابى داود 2/ 44- 45، كتاب الجهاد، فى حكم الجاسوس اذا كان مسلما.
مبانى فقهى حكومت اسلامى، ج5، ص: 277
داستان حاطب را على بن ابراهيم در تفسير خويش به هنگام تفسير سوره ممتحنه «1» و طبرسى در مجمع البيان «2» و بخارى در كتاب الجهاد «3»، آوردهاند.البته در نقل هاى مختلف اختلافات جزئى وجود دارد كه مىتوان به آنها مراجعه نمود.روشن است كه در اينجا پيامبر خدا (ص) عمر را از اين نظريه كه جزاى عمل منافق جاسوس كشتن است «ردع» نفرموده بلكه بسا آن را «تقرير» نيز فرموده ولى آن حضرت سابقه حاطب را در اسلام كه در جنگ بدر شركت داشته مجوز عفو وى قرار داده و اين منافاتى با اين معنى ندارد كه بالطبع جزاى چنين عملى قتل است، چنانچه از روايات آينده نيز استفاده مىگردد.پس آنچه در كتاب جهاد مبسوط «4» آمده كه «جاسوس مسلمان را نمىتوان كشت» و به عمل پيامبر اكرم (ص) در مورد حاطب استناد فرموده، مطلبى است كه آن را مىتوان مورد مناقشه قرار داد. «5»2- در مغازى واقدى در غزوه مريسيع (بنى المصطلق) بطور خلاصه اينگونه آمد: «چون پيامبر خدا (ص) در «بقعاء» فرود آمد، به جاسوسى از مشركان برخورد نمودند، به وى گفتند: چه خبر؟ مردم كجا هستند؟
گفت: از آنان خبر ندارم.
(1) تفسير على بن ابراهيم 2/ 361.
(2) مجمع البيان 5/ 269- 270، (جزء 9).
(3) صحيح بخارى 2/ 170، كتاب الجهاد و السير، باب الجلوس.
(4) مبسوط 2/ 15.
(5) مىتوان گفت تعيين حكم و اندازه و چگونگى مجازات جاسوس دشمن در شرايط مختلف و نسبت به افراد مختلف در اختيار والى است، از عمل پيامبر اكرم (ص) نيز همين معنى استفاده مىشود.
مبانى فقهى حكومت اسلامى، ج5، ص: 278
عمر گفت: يا راست مىگويى يا گردنت را مىزنم. گفت: من مردى از بلمصطلق هستم حارث بن ابى ضرار را در حالى ترك كردم كه سپاه زيادى براى جنگ با شما آماده كرده بود و مردم بسيار ديگرى بسوى او روى مىآوردند و مرا فرستاده تا از شما خبر ببرم و ببينم آيا از مدينه حركت كردهايد يا نه، عمر وى را نزد رسول خدا (ص) آورد و ماجرا را به آن حضرت گفت.پيامبر خدا (ص) وى را به اسلام دعوت كرد ولى او نپذيرفت، عمر گفت: اى رسول خدا (ص) گردن او را بزنم؟
پيامبر خدا (ص) وى را در اختيار او گذاشت و او گردنش را زد.» «1»
3- در مستدرك الوسائل از دعائم الاسلام آمد: «جاسوس و خبرچين در صورتى كه دسترسى به آنها حاصل شد، كشته مىشوند» از اهل بيت اينگونه براى ما روايت شد «2».
4- در سنن ابى داود به سند خود از سلمة بن اكوع آمد كه گفت:در يكى از سفرها جاسوسى از مشركين نزد پيامبر آمد، بعد ناگهان ناپديد شد، پيامبر (ص) فرمود: او را بيابيد و بكشيد- سلمة گويد:- من زودتر از ديگران به وى دست يافتم و او را كشتم و لباس و وسائل او را تصرف كردم و پيامبر آنها را بمن بخشيد «3».