eitaa logo
سیمای صالحان -ثامن فلاورجان
219 دنبال‌کننده
8.1هزار عکس
6.7هزار ویدیو
1.1هزار فایل
اللهم عجل لولیک الفرج
مشاهده در ایتا
دانلود
🔴‏قطعا جناب رییسی باید افکار عمومی را در جریان اقداماتی که تاکنون برای نجات بورس انجام داده‌اند قرار دهند تا گمان نکنند که ایشان نیز (به مانند قبلی‌ها) چون خرشان از پُل انتخابات گذشته، خدایی ناکرده قصد کتمان وعده‌هایشان را دارند اما اقدام عجولانه و انتظار تغییر فوری داشتن، به اندازه‌ی ترغیب مکارانه و ورود هیجانی در گذشته غلط است؛ البته بماند که ‏مطالبه‌ی امروز "برخی" برای دخالت سریع‌تر و قوی‌تر دولت در بورس (آنهم به نام مردم) را باید در راستای تلاش برای جبران ضررهای ناشی از طمع ورزی و رفتار احساسی خودشان در گذشته و یکسان انگاری این دولت با دولت متبوع شان (از لحاظ خُلف وعده و عملکرد) در اذهان عمومی دانست، نه از سر خیرخواهی و دلسوزی!
🔴 اندکی از کارنامه ۶۶ روزه رئیسی! حسن روحانی را جرثقیل از جایش تکان نمیداد، چه رسد که بین مردم برود؛ آنجا هم که میرفت یا روی صندلیِ شاسی بلندِ ضد گلوله لم داده بود، یا فن سه تا اسپیلیت را روی ریشش ثابت کرده بودند مبادا عرق کند و رنگین کمان محاسن همایونی به هم بریزد؛ شیخ البته توچال هم میرفت گاهی؛ از حق نباید گذشت...! . این روزها که ملت مردمداری رئیسی را با چسبندگی روحانی به تخت و صندلی مقایسه میکنند، جماعت اصلاح طلب که خلع سلاح شده و "تقریبا هیچ" حرف حسابی برای گفتن ندارد، باب ناصواب گشوده میگویند این سفرها خوب است به شرطی که اولا نمایشی نباشند، ثانیا تفکری هم برای اداره کشور وجود داشته باشد؛ عجب! من نمیخواهم اینجا سر و کله بزنم با آنهایی که خودشان را به خواب زده اند و با شیپور هم نمیشود بیدارشان کرد، و الّا رئیسی سر جایش بنشیند و دست روی دست هم بگذارد، هزار مرتبه از روحانی مفیدتر است برای این کشور؛ چرا که حداقل در کابینه ی تحت امرش، از عناصری که ترمز پیشرفتها و عقب انداختن عامدانه کشور باشند خبری نیست! . در دوره جدید که نه از تکبر لاریجانی خبری هست و نه مدیریت سیاه روحانی بر سرنوشت ملت سایه افکنده، ما فقط به مردمی بودن رئیسی و حضورش میان محرومان بسنده نکرده ایم؛ اگر میگوییم دولتش خوب است دلایل فراوانی وجود دارد که گواه این ادعا باشد. . سوم شهریور کابینه تشکیل شده و امروز نهم آبانماه این مطلب را مینویسم؛ بنده برای ۶۶ روزِ دولت رئیسی فقط ۱۱ اقدام موثر نام میبرم که نهایی شده و یا استارت خورده اند؛ آیا کسی میتواند برای هشت سال مدیریت روحانی این تعداد کار مفید ذکر کند؟ ۱) عدم چاپ پول بدون پشتوانه با هدف جلوگیری از افزایش تورم؛ ۲) پرداخت حقوق کارکنان دولت بدون استقراض از بانک مرکزی بعد از مدتها؛ ۳) نجات شرکت هفت تپه و کارگرانش از یک بحران خانمان سوز؛ ۴) سامان دادن به حقوق و معیشت معدن کاران خراسان جنوبی؛ ۵) تعیین استانداران ویژه برای خوزستان و سیستان و بلوچستان؛ ۶) واردات چشمگیر واکسن و کاهش تلفات کرونا ۷) کاهش قیمت سیمان؛ ۸) استارت ساخت مسکن انبوه؛ ۹) بازگشایی انبار گمرکات و سرازیر کردن اجناس دپو شده به بازار؛ ۱۰) بردن هزینه های کمرشکن درمان ناباروری تحت پوشش بیمه های پایه، و ۱۱) در دستور قرار گرفتن رتبه بندی معلمان با کمک مجلس که از خواسته های دیرین فرهنگیان بوده است. و اینها تنها بخشی از اقدامات رئیسی در دو ماهه اول دولتش میباشد. ‏در این میان علیرغم جوسازیها، مجلس انقلابی هم در کنار دولت اقدامات درخشان کم نداشته، که از بین آنها میشود به حذف امضاهای طلایی، حذف رانت وکالتی قضات بازنشسته و نمایندگان، اخذ مالیات از خانه های خالی، و طرح مالیات بر عایدی سرمایه اشاره کرد که از افتخارات قالیباف و همکاران اوست.
⭕️ بی‌حجاب، بدون کرونا 🔹اینجا پارک پرواز تهران است. چند روز پیش. اینجا دختران و پسران جوان به صورت مختلط مشغول ورزشند. بدون رعایت حریم‌های شرعی، بی‌حجاب و بدون ماسک و با خندیدن به ریش ستاد کرونا! 🔹از ناجا و ستاد کرونا هم خبری نیست! ▪️ستاد کرونا هم زورش فقط به مسجد و هیات و مدرسه و دانشگاه می‌رسد! ناجا هم که سرش شلوغ است و ... ▪️اینجا برای بی‌قانونی آزادترین جای دنیاست!
🔴تفاوت جدی مقایسه قانون و عملکرد بودجه شرکت‌های دولتی 🔻مجلس بودجه واقعی تصویب کند! 🔹از اصلی ترین ایرادات نظام بودجه ریزی در شرکت‌های دولتی، تفاوت بین اعداد مندرج در قانون بودجه و عملکرد شرکت‌ها است. 🔹به عنوان مثال در سال ۹۹، به میزان ۵۳۳ هزار میلیارد تومان اختلاف بین قانون بودجه و عملکرد بنگاه‌های دولتی گزارش شده است. 🔹این تفاوت فاحش در سال گذشته به دلیل کاهش شدید فروش نفت و فرآورده های نفتی بوده است. اما به طور کلی دلیل برآورد غیر دقیق بودجه و درآمدهای پیشنهادی توسط شرکت‌ها، اجتناب از پرداخت سود سهام، سود ویژه و مالیاتی است که هرساله توسط دولت از شرکت‌ها اخذ شده و امکان سرمایه‌گذاری را از بنگاه سلب می‌کند.
🔴وضعیت اصلاح طلبانی که به عشق «مذاکره با آمریکا» به ظاهر مدافع آیت‌الله صافی شدند شما خمینی رو به موزه تاریخ نبرید (که غلط میکنید) و زیرآب قرآن و امام حسین (ع) رو نزنید، دفاع از مرجعیت شیعه پیشکش!
🔴 اقدام به موقع قوه قضاییه برای برخورد با «آمدنیوز دوم» 🔹در حالی که برخی افراد در داخل کشور با ارسال اسناد و اطلاعات مخدوش، تلاش می کردند کسب و کارهای نوین در ایران را دچار مشکل و اخلال کنند، این پروژه با اقدام به موقع دستگاه قضایی متوقف شد. 🔹سر دسته این پروژه که یکی از خبرنگاران فراری به آمریکا است، با انتشار اطلاعات غلط و گمراه کننده، باعث ترس کاربران ایرانی از همکاری و عضویت در استارتاپ های داخلی می شد. 🔹با توجه به تلاش باند مذکور برای تشکیل یک آمدنیوز جدید با نام "وب آموز"، وب سایت این پروژه شب گذشته با دستور قضایی فیلتر شد. پیش از آن نیز، توییتر و اینستاگرام این تیم، به علت شکایات متعدد استارتاپ های ایرانی، توسط شرکتهای مذکور مسدود شده بود.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴روحانی توی دولت خاتمی به حدی رسید که نامه زد که ما حاضریم با آمریکا مذاکره مستقیم کنیم، هم درمورد هسته‌ای هم درمورد منطقه! مثل همیشه از آمریکا و بعدش از اروپا تودهنی خورد، با این حال سال ۹۴ عبرت نگرفت و همین رویه رو تکرار کرد و وضعیت مملکت رو به این روز رسوند! این اسمش خیانته یا حماقت؟
✳️ سلسله همایش‌های آموزشی جریان‌شناسی فکری سیاسی ایران معاصر 🔶 مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) 🔶 مؤسسه ولاء منتظر(عج) 🔶 مؤسسه افق تاریخ اندیشه معاصر ✅ اعطای گواهینامه رسمی پایان دوره 🏵 اهداء جوایز نفیس به نفرات برگزیده 💎 برادران و خواهران 📨 طلاب، دانشجویان و فرهیختگان 🎁 تخفیف ویژه ایام ۱۳ آبان 🔰 جهت ثبت‌نام عدد ۷ را به شماره ۳۰۰۰۱۰۱۰۱۵ ارسال کنید. 📮اطلاعات تکمیلی و ثبت نام👇 🌐 http://www.blog.mfvm.ir/jtm
✅ واسطه‌گری، ازدواج را تسهیل می‌کند ‌ ✍️رهبر انقلاب: یکی از مسائل مهم این است که رسم رفتن و وساطت کردن برای ازدواج دخترها، متاسفانه کمرنگ شده؛ این چیز لازمی است. افرادی هستند -سابقا همیشه معمول بود، حالا هم با کثرت نسل جوان در جامعه‌ی ما، باید این رواج داشته باشد- پسرهایی را می‌شناسند، به خانواده‌ی دختر معرفی می‌کنند؛ دخترهایی را می‌شناسند، به خانواده‌ی پسر معرفی می‌کنند؛ می‌کنند و آماده‌سازی می‌کنند ازدواج را؛ این کارها را بکنند. هرچه که ما بتوانیم در جامعه مسئله‌ی مشکل جنسی جوان‌ها را حل کنیم، این به نفع دنیا و آخرت جامعه‌ی ما است؛ به نفع دنیا و آخرت کشور ما است. ۱۳۹۴/۰۴/۲۰
1.76M
☘️‎‌‌‌‌┄┅═✧❁﷽❁✧═┅┄ 🌀 موضوع: « مقاومت و استکبارستیزی » 🍃🌹🍃 🎙کارشناس سیاسی:دکتر روزبهانی
🔴اسناد لانه جاسوسی چرایی مقاومت در برابر زیاده‌خواهی آمریکا است 👤جانشین فرماندهی سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان: ✅ شاید جوانان‌مان بگویند چرا در مقابل زیاده خواهی‌ آمریکایی‌ها باید مقاومت کنیم و پاسخ این است که این چرایی در اسناد لانه جاسوسی و رفتار آمریکایی‌ها در این ۴۰ سال مشخص است. ✅وقتی به اسناد لانه جاسوسی نگاه می‌کنیم متوجه می‌شویم آمریکایی‌ها چه افکاری برای تجزیه، ذلیل کردن و عقب ماندن ایران داشتند و نیاز است جوانان بدانند چه بلاهایی بر سر ما آوردند.
1.76M
☘️‎‌‌‌‌┄┅═✧❁﷽❁✧═┅┄ 🌀 موضوع: « مقاومت و استکبارستیزی » 🍃🌹🍃 🎙کارشناس سیاسی:دکتر روزبهانی
🔴امیرعبداللهیان، وزیرخارجه: هدف «مذاکره»، حرف زدن محض نیست وزیر امور خارجه: 🔹کاخ سفید در خواست مذاکره با ایران را مطرح می کند و ادعای آمادگی بازگشت به برجام را دارد ولی هم زمان تحریم‌های جدید علیه افراد و شرکتهای ایرانی اعمال می‌کند 🔹ما بدقت رفتار آقای بایدن را می‌سنجیم. هدف «مذاکره»، حرف زدن محض نیست بلکه توافق ملموس و احترام به منافع متقابل است. ۱+۴ برای مذاکره مبتنی بر رعایت منافع و حقوق متقابل آماده باشد.
⭕️ مبارک است ان شاءالله! 🔹عادی شدن این صحنه و صحنه‌هایی از این زشت‌تر، در کشوری که هنوز پیکر شهدای گمنام و مفقودالاثر در خیابان‌های آن تشییع می‌شود و تنها حکومت دینی دنیا به شمار می‌آید را به این عزیزان تبریک عرض می‌کنیم: ▪️به اساتید معظمی چون مرتضی آقاتهرانی که در طول سال‌ها حضور در مجلس گامی برای اصلاح و به روز کردن قانون "بی‌خاصیت" مقابله با بی‌حجابی برنداشته و اصولا متوجه عادی شدن بی‌عفتی در کشور نشده و کلامی در اعتراض به این روند فاجعه بار بر زبان نیاورده و مهم‌ترین موضع‌شان در برابر شهادت و جراحت پی‌درپی آمرین به معروف "سکوت" بود! ▪️ به سرداران پرافتخاری چون حاج باقر قالیباف که به توصیه مشاوران و اطرافیان، پرداختن به مقوله امنیت اخلاقی و دفاع از حکم الهی حجاب را دون شان خود دیده و قدمی هم در مسیر حفاظت از حرمت خون همسنگرانشان برنداشتند! ▪️به روحانیون مشهور و پرمخاطبی که در منبرها درباره "مبانی فلسفی حکومت مهدوی" گرفته تا "ضرورت پرسمانی کردن اصول اخلاقی" سخن گفتند اما یادمان نمی‌آید حتی یک بار در اعتراض به زیر پا رفتن حکم الهی حجاب در مملکت امام زمان (عج) موضعی گرفته باشند! ▪️ به عدلیه عزیز که سال‌هاست بی‌حجابی را جرم نمی‌داند و مروجان و بانیان بی‌حجابی را مجازات نکرده است! ▪️به مدیران سازمان تبلیغات اسلامی و حوزه هنری در چهل سال اخیر که برای ترویج حجاب و عفاف حتی یک فیلم نیم ساعته هم نساختند! ▪️و به سربازان و پاسداران گمنام و نیروهای عزیز امنیتی، که نخواستند باور کنند ترویج بی‌حجابی و بی‌عفتی "موفق‌ترین روش براندازی جمهوری اسلامی" است. ✍️دکتر کوشکی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 اعتراف رئیس موساد به قدرت ایران؛ با تحریم و جنگ نمی توانیم جلوی پیشرفت خیره کننده ایران را بگیریم و جنگ با ایران هزینه زیادی دارد! تحلیلگر شبکه لندنی الحوار: 🔹قدرت نظامی ایران باعث شد که اسرائیل نتواند جنگ مستقیم نظامی را شروع کند؛ حمله سایبری اخیر هم دستاورد قابل توجهی نداشت و ایران متقابلا ضربات سنگینی به اسرائیل زده است
24.mp3
9.36M
☘️ ◉━━━━━──── ↻ ◁ㅤ❚❚ㅤ▷ㅤ⇆ 📢 (۲۴)| لزوم و فایده در جمهوری اسلامی ایران 🍃🌹🍃 🎙کارشناس: دکتر عبدالله گنجی 🍀
716.pdf
152.4K
☘️ ✅ | هنر تعامل و خوب شنيدن‼️ 🍃🌹🍃 ✍️ مهدی سعیدی 🍀
☘️ 📝 | آمریکا و قربانیان جنگ نرم؟ 🍃🌹🍃 🔻 اگر در قرون گذشته سلطه‌گران با زور کشتی‌های توپدار یا اسلحه و شمشیر ملل ضعیف را تحت سلطه خود درمی‌آوردند، امروزه تکنولوژی‌های نوین رسانه‌ای این امکان را فراهم کرده که با هزینه‌هایی بسیار کمتر و با هدف قرار دادن هویت ملت‌ها، زمینه تسلط خود بر آن‌ها را فراهم کنند. 🔹 در این برهه ابزار نوین زمینه سلطه نرم را فراهم کرده به‌گونه‌ای که حتی نخبگان جامعه هدف، در پیگیری اهداف کشور ‌سلطه‌طلب چنان جدی و مصمم می‌شوند که بعضاً گوی سبقت را از دستگاه‌های کشور سلطه‌گر می‌ربایند. 🔸 این افراد که در واقع قربانیان جنگ نرم هستند، در عمل تبدیل به کارگزار بومی نظام سلطه می‌شوند و آگاه کردن آن‌ها از جمله سخت‌ترین کارهاست. 🔹 این افراد که اغلب جزء طیف نخبگانی جامعه محسوب می‌شوند، خود را مستغنی از هرگونه روشنگری دانسته و مجدانه در تلاش برای هم‌رنگ کردن جامعه با خود هستند. 🔺 اما اکثریت جامعه که کمتر در چنین دامی قرار می‌گیرند، تحت تأثیر گروه‌های مرجع و تاثیرگذار هستند و هر گفتمانی زبان گویاتر و هنر ارتباط ‌گیری بهتر داشته باشند، جامعه را به سمت اهداف خود سوق خواهند داد، لذا بیراه نیست اگر بگوییم مهم‌ترین روش مبارزه با استکبار جهانی در عصر حاضر جهاد تبیین است و بس! ✍️ دکتر قاسم حبیب زاده 🍀
5057735988.mp3
481.7K
💠اتفاق اخیر هک سامانه های جایگاه سوخت چطور اتفاق افتاده؟؟ 🎙کارشناس: استاد دادخواه 🇮🇷@samenfalavarjan
صدا ۰۰۲_sd-۱.m4a
5.1M
علت دشمنی جمهوری اسلامی ایران با رژیم صهونیستی و صهیونیست‌ها چیست؟ 🎙کارشناس: روح‌اله تکبیری پاسخ می‌دهد 🇮🇷@samenfalavarjan
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
صدا ۰۰۲.m4a
9.94M
🇮🇷💐 💐 ✳️ (۱) 🔻 ۱۳ آبان روز استکبارستیزی و دفاع از هویت ایرانی و اسلامی 🔻 ۱۳ آبان باعث استمرار انقلاب نوپای اسلامی 🍃🌻🍃 🎙 کارشناس: برادر قنبریان @samenfalavarjan
2021-11-02-14-41-40.mp3
18.82M
🔹موضوع: استکبارستیزی و مقاومت 👤سخنران: حامد سبزی پور (کارشناس مسائل سیاسی)
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
رهبر انقلاب اسلامی مدظله العالی: اینکه [امام] فرمود هرچه فریاد دارید، بر سر آمریکا بزنید، پشتش یک منطق محکم وجود دارد. آن منطق این است که اساس سیاست آمریکا بر افزون‌طلبی و دست‌اندازی است.