eitaa logo
ثامن سنندج
79 دنبال‌کننده
24.8هزار عکس
19.3هزار ویدیو
207 فایل
ارتباط با ادمین ثامن سنندج @sa_a1400
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
یک بررسی بکنید ببینید آیا در ایران دانشمندی نخبه ای چیزی نداریم بتواند از "اعتماد به نفس" برق تولید کند؟ اگر بتوانیم چنین چیزی بسازیم قطعا به یک انرژی دست پیدا میکنیم که حتی صنعت هسته و انرژی های دیگر را طوری بی اثر میکند که همه باید بروند بزنند گاراژ البته باید برای تولید انرژی، هواداران بچه شاه را ببرید بکنیم در شیشه آنجا به آنها سیم وصل کنیم و همین طور که حرف میزنند انرژی به خودی خود تولید میشود. این یکی را ببینید، در 14 ثانیه 48 بار به کاغذ نگاه کرد ، بعد هم نه خودش نه فهمیدیم چه میگوید. فقط فهمیدیم فارسی بلد نیست اما میداند بچه شاه را باید مورد اشاره قرار دهد... به خدا از اعتماد به سقف اینها میتوان برق تولید کرد، حداقل آب را میتوان شیرین کرد ، این هم نشد میتوان در صدا و سیما پخش کرد مردم بخندند. از ما گفتن بود، یکی را امتحان کنید.... ✍ آقای تحلیلگر
SedayeAnghelab-Panjare1087-02.mp3
12.89M
📢 شماره۶۷۲ 💠پنجره 💠آخرین تحلیل‌های روز در رادیو صدای انقلاب موضوع : شعار سال و وظایف همه اقشار برای احقاق آن 🎙کارشناس:ابراهیم عزیزی نایب رئیس اول کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس 🆔 @sedayeenghelab_ir ➖➖🍃🌺🍃➖➖🍃🌺🍃➖➖
پناهیان: هنوز بی‌سوادهایی هستند که می‌گویند حجاب عقیده است و عقیده را تحمیل نکنید 🔹 چهل سال است نتوانستیم جا بیندازیم که دین، یک امر واقعی و احکامش تابع مصالح و مفاسد است. لذا خیلی‌ها حجاب را یک امر ارزشی و غیرواقعی تلقی کرده و ضرورتش را درک نمی‌کنند. 🔹 بعضی از سیاسیون درجه‌یک این کشور که بعضاً آنها را برای ریاست‌جمهوری قبول‌ می‌کنند، می‌روند حجاب را مسخره می‌کنند رأی می‌آورند. آیا کسی دندانپزشکی را مسخره می‌کند تا رأی بیاورد؟! نه؛ پس چرا حجاب را مسخره می‌کنند؟ چون حجاب را یک امر ارزشی می‌دانند و می‌گویند: حجاب به عقیده افراد بستگی دارد، عقیده را تحمیل نکنید! هنوز در این کشور بی‌سوادهایی هستند که می‌گویند حجاب عقیده است و عقیده را تحمیل نکنید.
7.92M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
. ✅ علی مطهری: مدافعان حجاب اختیاری هم باید در مجلس نماینده داشته باشند تا حرف آنها شنیده شود! 🔻مدافعان همجنس بازی: پس ما چی! 🔻مدافعان شرابخواری: پس ما چی! 🔻مدافعان دزدی: پس ما چی! 🔻مدافعان زنا: پس ما چی! 🔻مدافعان قتل: پس ما چی! 🔻مدافعان قاچاق: پس ما چی! 🔻مدافعان سقط جنین: پس ما چی! 🔻مدافعان موادمخدر: پس ما چی! 🔻قاتلان شهید مطهری: پس ما چی! 🔻سایر مدافعان افعال و اعمال شیطانی: پس ما چی! این همان علی مطهری است که وزیر کشور را به خاطر ساپورت پوشیدن برخی خانم‌ها به مجلس کشاند... جاهل را نمی‌بینی مگر در حالت افراط یا تفریط
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
✅🎥 روس‌ها چه کردند که با وجود تحریم‌ ارزش روبل سقوط نکرد؟ ما چکار کردیم؟ دولت فعلی و قبلی تا توانستند اقتصاد کشور را دلاریزه کردند. نمونه آخر آن افزایش ۳۰ درصدی قیمت محصولات پتروشیمی ها بر مبنای دلار در هفته گذشته ....
✅ «عصیان جامعه» در برابر «الزام خدا»؟! ✍ مهدی جمشیدی ۱. دبیر شورای فرهنگ عمومی در یادداشتی تصریح کرده‌اند: «به هر دلیل فرهنگی، اقتصادی یا سیاسی، توافق یا سکوت نسبت به کشف حجاب، به نوعی در بدنه مردم دیده می‌شود؛ شاید بخاطر گلایه جدی از دولت و ناکارآمدی‌ها و فشارها. [...] من چون نبض جامعه و آخرین اطلاعات افکار عمومی را دارم - و کاش اجازه از مافوق داشتم که آن را منتشر کنم – می‌گویم رسماً جامعه به دو قطب مخالف و موافق اِعمال حاکمیت نظام در این موضوع [حجاب] تقسیم شده.» ( https://www.pcci.ir/fa/news/683366/). مضمون این سخنان را در ماه‌های گذشته تا کنون، فراوان شنیدم، امّا نتایج و تبعات و لوزام آن را خیر. اجازه بدهید شفاف و صریح، دنبالۀ منطقی و قهریِ این منطق را در چند بند بعدی، بیان کنم. ۲. اگر این آمار و این تحلیل مقام رسمی، درست است، پس دیگر چه توقعی از دولت انقلابی باید داشت؟! «مصلحت»، اقتضای عقب‌نشینی از حجاب را دارد و «مطالبه‌گری» هم برخلاف مصلحت است؛ چراکه اصرار بر دخالت حاکمیّت نسبت به مسألۀ کشف حجاب، موجب «تشدید فضای دوقطبی» می‌شود و جامعه را «پاره‌پاره» می‌کند. نوشتم «تشدید فضای دوقطبی»، چون دبیر شورای فرهنگ عمومی بر این باور است که هم‌اکنون نیز در موقعیّت «دوقطبی اجتماعی» به سر می‌بریم و جامعه گرفتار «تشتّت» و «تفرّق» و مستعد «گسستگیِ بحران‌زا» شده است. براین‌اساس، روشن است که «دست‌کاری حاکمیّتی»، وضع را هرچه بیشتر ناگوار و پیچیده خواهد کرد و قطب‌های درون جامعه را به جان هم خواهد انداخت. «واقعیّت» بر «آرمان» غالب شده است؛ واقعیّت اجتماعی، آرمان تحقّق حجاب را برنمی‌تابد و حضور حاکمیّت و قانون را در آن تحمّل نمی‌کند. ۳. بهترین کار «تمکین نسبت به واقعیّت فرهنگیِ نوپدید» است تا شکاف مردمی، شدّت نگیرد و بحران نیافریند. هیچ «دفاع مقدّس» و هیچ «فتح خرمشهر»ی در میان نیست، بلکه باید خود را برای نوشیدن «جام زهر» در آخرین پردۀ این «عقب‌نشینیِ عرفیِ ضدّفرهنگی» - و نه دفاعِ مقدّسِ فرهنگی - آماده کرد. هرچه هم که در نقد برهنگی در غرب و مذمّت کشف حجاب و تبعات آن و اثبات حجاب‌مندی زنان در عمق تاریخیِ جامعۀ ایران و ... گفته شود، همه‌وهمه، حرف‌های شیرین و گوش‌نوازی هستند که امکان تبدیل‌شدن به «سیاست رسمی» و «اقدام حاکمیّتی» ندارند. «شرایط امکان»، از دست رفته و حاکمیّت، «قفل» شده است و حاکمان همچون اهل بحث و گفتگو و سخن، بضاعت و امکانی جز «موعظه» و «دعوت» و «تبیین» ندارند. این‌همه به آن دلیل است که «شرایط اِعمال قدرت رسمی» زائل شده است و نباید با «اصرار نابجا» و «حسّاسیّت نابهنگام»، این وضع ناخوشایند و تلخ را «آشکار» کرد. وقتی «اقتدار» فروپاشیده است، حاجت به «قدرت» فزونی می‌گیرد و در این حال، شکاف «دولت» و «ملّت» رخ می‎نماید. جامعۀ ناسازگار با دولت، جز زبان قدرت نمی‌فهمد، امّا مسأله این است حتّی به‌کاربستن اهرم قدرت هم هزینه‌های گزاف در پیش دارد. ۴. این یعنی حجاب، هرچه که مطلوب و نافع هم باشد، باید «اختیاری» و «داوطلبانه» بشود و «حاکمیّت» و «قانون» در برابر آن، موضع سکولار را برگزیند. این «باید»، خواست دولت انقلابی نیست، بلکه خواست بخشی از جامعه است که دولت نیز باید به‌ناچار به آن گردن بنهد و تسلیم بشود. «دولت»، سکولار نیست، امّا اگر «بخشی از جامعه» سکولار شد و حکم دین را برنتابید، همواره دولت نمی‌تواند بر سر اجرای حکم الهی، چانه‌زنی و اِعمال قدرت کند و از شوکت و هیبت خود برای تحقّق شریعت بهره بگیرد. دولت اگر گامی پیشتر بنهد و با جامعه دست‌به‌گریبان بشود، «اساس» و «کیان» فرو خواهد ریخت و «شیرازه» از هم خواهد پاشید. در این موقعیّت، حاکمیّت تنها می‌تواند همچون گروه‌های خودجوشِ فرهنگی یا اصحاب قلم یا سخنرانان، به «تبلیغ دربارۀ حجاب» همّت بگمارد و برای مردم دربارۀ فضایل و محاسن آن بگوید، امّا دیگر این امکان و مجال را در دست ندارد که جامۀ «قانون» و «بایدِ حکومتی» بر تن این ارزش نماید. ۵. اینک دو پرسش انتقادی و نقضی را دربارۀ «نوشتۀ» دبیر شورا و «نتایج نانوشتۀ» - و البتّه ناخواستۀ - آن با ایشان در میان می‌گذارم و متواضعانه، خواهان تجدیدنظر ایشان در موضع‌شان هستم: اوّلاً، آن بخشی از مردم که مخالف دخالت حاکمیّت در مسألۀ حجاب هستند، مخالف هر نوع دخالت حاکمیّت هستند؟ آیا دخالت «هوشمند» و «غیرمستقیم» هم مانند دخالت «میدانی» و «عینی» برتابیده نمی‌شود؟ آیا تجدیدنظر در «روش‌ها» و «سازوکار»، موجب «بازاندیشی مردم» نخواهد شد؟ ثانیاً، اگر هر آنچه که گفته و تحلیل شده است، درست است، آیا حاکمیّت دینی تکلیف ندارد که این بخش از جامعه را نسبت به چالش‌های برآمده از برهنگی آگاه سازد و «چرخش نگرشی» بیافریند؟ تسلیم‌شدن و انفعال، تنها گزینه است؟ این منطق «دموکراسی سکولار» است یا «مردم‌سالاری دینی»!
استفاده از نمادهای داعش و گروه‌های تکفیری و همچنین حضور خود این گروه‌ها در اوکراین به یک مسئله ی عادی تبدیل شده است نه اوکراین ترسی از انتشار این تصاویر دارد نه جهان آنها را نگران کننده میداند نه کسی واکنشی نشان میدهد جریان تکفیری مسلمان بخش کوچکی از ارتش مسلمانِ ناتو برای پیشبرد اهداف هستند....
✅ همش ۵ تا تیر به زن جوان هنرمند کُرد خودم زدم که هم سن باباش بودم دبه ماست که روش خالی نکردم... والا
7.54M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
فاطمی امین: به تمام افرادی که ثبت‌نام کرده‌اند خودرو تحویل داده خواهد شد 🔸وزیر صمت: 🔹در سال ۱۴۰۲ هدف تولید خودرو حداقل یک میلیون و ۶۰۰ هزار دستگاه است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
✅🎥 این دیگر صدای جمهوری اسلامی نیست بلکه کارشناس بی بی سی هست که حقیقت زن غربی را شرح می‌دهد زنی که همه بود و نبودش در خدمت سیستم سرمایه داری به استحاله می‌رود. ✍ عالیه سادات
SedayeAnghalab-Panjare1087-03.mp3
7.62M
📢 شماره۶۷۳ 💠پنجره 💠آخرین تحلیل‌های روز در رادیو صدای انقلاب موضوع : شعار سال و وظایف بخش خصوصی و دولتی 🎙کارشناس:مجتبی یوسفی عضو کمیسیون عمران مجلس 🆔 @sedayeenghelab_ir ➖➖🍃🌺🍃➖➖🍃🌺🍃➖➖