eitaa logo
محتوای ثامن برخوار
126 دنبال‌کننده
30.3هزار عکس
20.6هزار ویدیو
1.4هزار فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 رئیسی: تصمیم‌های تورم‌زا از دستور کار خارج شود 🔹امروز انسجام و وحدت در همه کشور لازم است اما در بین دستگاه‌های اجرایی اهمیتی دوچندان دارد. از هر کاری که نشان از اختلاف‌ دارد پرهیز شود. 🔹همۀ اقدام‌های ما باید برای مهار تورم باشد. هر تصمیم تورم‌زایی باید از دستور کار خارج شود مگر جایی که ضرورتی جدی باشد. @Farsna
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 رئیسی: دولت و مجلس اختلاف نظرها را با گفت‌وگو حل می‌‌کنند @Farsna
6.17M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 رهبر انقلاب در دیدار دانشجویان: توقع من از تشکل‌ها خیلی زیاد است 🔹تشکل‌ها در درجه اول باید نگاه‌شان به داخل دانشگاه‌ها باشد. @Farsna
رهبر انقلاب: جوان دانشجوی امروز باید بداند در یک نظام انقلابی چشم باز کرده و به دانشجویی رسیده است 🔹این نظامی که شما دارید در آن زندگی می‌کنید با مبارزه با سختی، با تلاش به وجود آمده. اصلی‌ترین واقعیت‌های زندگی ما الان این است. نظام، نظام انقلابی است. 🔹خیلی از خواسته‌های انقلابی تحقق پیدا نکرده، این درست است. اما نظامی که الان در آن زندگی میکنیم نظامی است که این توقعات از او هست، چرا؟ چون یک نظامی انقلابی است. @Farsna
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 رهبر انقلاب: اختلاف فکری و نظری غیر از یقه‌گیری و دعواست @Farsna
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 پاسخ رهبر انقلاب به ابراز علاقۀ یک دانشجو خوش‌به‌حالتان که بنده را می‌بینید و دوست دارید، من شما را نمی‌بینم اما دوست‌تان دارم! @Farsna
رهبر انقلاب: دانشگاه زمان پهلوی کدام فرآورده علمی و فناوری و صنعتی داشت؟ 🔹از لحاظ علمی و فناوری ببینید پیش از انقلاب بیش از ۴۰ سال در این کشور دانشگاه بود، کدام فکر علمی جدید از این دانشگاه دورۀ پهلوی بیرون آمد درحالی‌که اساتید خوبی هم داشتند، اساتیدی داشتند که این‌ها تعدادی البته از اساتیدشان تحصیلکرده‌های دانشگاه‌های معروف دنیا بودند، درس خوانده بودند، بلد بودند؛ دکتر حسابی بود، دکتر ریاضی بود، مرحوم دکتر مهندس بازرگان بود، بودند افرادی از این قبیل تحصیلکرده، خب از لحاظ استاد مشکلی نداشتند اما هیچ فرآورده نداشت. 🔹این دانشگاه، نه یک فرآوردۀ علمی داشت، نه یک پیشرفت فناوری و صنعتی داشت، نه یک فکر جدید مدیریتی برای کشور ارائه کرد، این دانشگاه وضع علمی و صنعتی این بود. 🔹این مطلب که ایرانی امکان ندارد که به فناوری‌های بالا و دقیق دست پیدا کند جزو بدیهیات بود، جزو مسلمات بود که ایرانی قادر نیست به مقامات عالی علمی برسد، به خط مقدّم علم دست پیدا کند. @Farsna
رهبر انقلاب: محافل دانشجویی برای تحقق دو آرمان کلی جمهوری اسلامی فکر کنند 🔹باید دنبال آرمان باشیم. جمهوری اسلامی میتواند آرمانهای خودش را در ذیل دو عنوان کلّی خلاصه کند: یک عنوان عبارت است از ادارۀ کشور به شیوۀ اسلامی؛ عنوان دوم ارائۀ یک الگو به مردم جهان برای ادارۀ خوب یک کشور. این دو آرمان است. 🔹شما باید برای این دو آرمان تلاش کنید. شما باید برای راه‌هایی که می‌تواند این دو عنوان کلّی را تحقّق ببخشد روی این باید فکر کنید، روی این باید کار کنید. 🔹محافل دانشجویی، نشست‌های فکری دانشجویی، مطالعات دانشجویی، ارتباطات دانشجویی با صاحب‌ نظرانی که معتقد به انقلابند باید در این جهت باشد. فکر کنید ببینید برای تحقّق این دو عنوان چه‌کار باید کرد. @Farsna
رهبر انقلاب: دانشگاه ۳ وظیفۀ اصلی دارد 🔹اگر بخواهیم دانشگاه را تعریف کنیم، رکن اصلی تعریف دانشگاه علم است. دانشگاه ۳ وظیفۀ اصلی دارد. اول عالم تربیت کند، دوم علم تولید کند، سوم به تربیت عالم و تولید علم جهت بدهد. 🔹دانشگاه‌های دنیا عالم تربیت می‌کنند، علم هم تولید می‌کنند، اما در این رکن سوم لنگند. نتیجه چه می‌شود؟ نتیجه این می‌شود که محصول تربیت علم و تولید علم و تربیت عالم می‌شود ابزار دست قدرت‌های صهیونیستی و قدرت‌های استکباری دنیا. 🔹همۀ ارکان دانشگاه باید به این ۳ نقطه توجه کنند. مدیر، استاد، دانشجو، متن درسی، فرایندهای آموزشی، همه باید در خدمت این ۳ جهت باشند. @Farsna
وزیر جنگ رژیم صهیونیستی: برای حمله به رفح از خان‌یونس عقب‌نشینی کردیم 🔹به وضعیتی خواهیم رسید که دیگر حماس کنترل نوار غزه را در اختیار نخواهد داشت و به‌صورت یک نهاد نظامی که خطری برای شهروندانمان باشد، فعالیت نخواهد کرد. @Farsna - Link
8.82M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
💢 چرا انسان ها باید از فلسطین دفاع کنند؟ @NehzatMedia
25.84M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 روایتی از دیدار ۲.۵ ساعته و بدون تعارف دانشجویان با رهبر انقلاب @Farsna