eitaa logo
ثامن الحجج
19 دنبال‌کننده
20.5هزار عکس
10.4هزار ویدیو
648 فایل
📝رهبرانقلاب:( بهمن 94) شما افسران جوان جنگ نرم هستید و این عرصه بصیرتی عمارگونه و استقامتی مالک اشتر وار میطلبد. اهداف کانال 💠بصیرت افزایی 💠اعتمادزایی 💠انسجام ووحدت ملی
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
قهرمان مهربان
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🔴قانون شکنی و فرافکنی جریان نفاق در قرآن ✅درقرآن کریم،از مشخصات بارز جریان نفاق، یعنی تمرد از دستور ولایت و نبوت است(1) ✔️منافقان،برای فرار از مسؤلیت و توجیه قانون شکنی،به فرافکنی و بهانه تراشی روی می آورند. نمونه ای از بهانه های منافقان برای از : 1- میترسیم به گناه مبتلا شویم!(توبه/49). 2- خانه های مان بدون حفاظ است! (احزاب/13). 4- توان مقابله با دشمن نیست(دشمن قوی است)! (احزاب/13). 5- هوا گرم است!(توبه/81). خداوند متعال به صراحت،می فرمایند:منافقان ،دروغ گوهستد(2) 🔵پینوشت(متن و ترجمه آیات) -فَلْيَحْذَرِ الَّذِينَ يُخَالِفُونَ عَنْ أَمْرِهِ أَنْ تُصِيبَهُمْ فِتْنَةٌ أَوْ يُصِيبَهُمْ عَذَابٌ أَلِيمٌ؛ كسانى كه از فرمان او تمرد مى كنند بترسند كه مبادا بلايى بديشان رسد يا به عذابى دردناك گرفتار شوند (نور/63). -وَاللَّهُ يَشْهَدُ إِنَّهُمْ لَكَاذِبُونَ؛خدا گواهى مى‏ دهد كه قطعا آنان دروغگويانند (حشر/11). ✍علی اکبر صیدی
شاخصه های انقلابی مجاهدت انقلابی فقط اعتراض نمی کند، فقط نقد نمی کند فقط نظریه برای درست شدن اوضاع صادر نمی کند انقلابی خودش اهل تلاش و مجاهده است یک لحظه آرام و قرار ندارد در هر میدانی که باشد، آنجا را جبهه جنگ میبیند و فرصتی برای جهاد در راه خدا. جنگ برای آدم انقلابی هیچوقت تمام نمیشود و زمان استراحت و در گوشه ای آرام گرفتن فرانمی رسد در یک کلام: 👈 سختکوش. 👈 به تکلیف فکر میکنم. 👈 عاشق شهادت. 👈 به وعده های خدا اطمینان دارم. 👈 مغلوب شرایط نمیشوم.
6.28M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
مواضع ضد دینی !! ⭕️🎥 مرحوم آیت الله فاضل لنکرانی ره خطاب به آیت الله جنتی: ازاول انقلاب تا الان که ۳۰سال از انقلاب میگذرد من راجع به هیچ شخصی نسبت به انقلاب احساس خطر نکرده ام که از آقای احمدی نژاد احساس خطر میکنم/احمدی نژاد مقابل فتوی پنج تن از مراجع معظم تقلید ایستاد..
کارکردهاي انتخابات پرشور انتخابات فرصتي است براي مردم که نظر خودشان را نسبت به شيوه حکومت و مديريت يک دولت ابراز نمايند و اگر عدم رضايتي نسبت به آن داشته باشند،کسي يا گروهي ديگر را که صلاح تر و با کفايت تر مي شناسند جايگزين سازند.
🗳نگاهی به کنش رسانه‌ای این روزهای رقبای انتخاباتی ۱۴۰۰ ✍️معصومه نصیری ـ کارشناس رسانه 🔻«کارزار» شاید بهترین صفت برای انتخابات باشد؛ کارزاری که محل سنجش برنامه، خرد، عقلانیت، عملکرد و رفتار است و بر این اساس با نگاهی به برخی رفتارهای جریانی، جناحی و فردی، در فرایندی که این روزها شاهد خوردن استارت آن هستیم، چند روش جهت جلب نظر افکار عمومی، انحراف، دوقطبی سازی با استفاده از انواع رسانه‌ها را شاهد هستیم. 1️⃣«بزن زیر میز به هر قیمتی»: این استراتژی اکثرا توسط افرادی که خودشان در حاکمیت مسوولیت داشته و دیکته نوشته‌شده‌ای دارند، مورد استفاده قرار می‌گیرد. آن‌ها برای افکار عمومی از کارنامه خود، به قانون، سیاست‌ها، ساختارها و .. حمله می‌کنند و سعی در ایجاد انحراف اساسی در برداشت‌های مردم دارند. این‌ها می‌گویند برای موفقیت در این رقابت باید هزینه‌تراشی کرد و بهترین راه زدن بر زیر میز و قهرمان سازی از خود و گرفتن ژست‌های مردمی است. 2️⃣«فقط ما خوبیم»: این گروه خود را وامدار و مالک کشور می‌دانند و هر کسی غیر خودشان را می‌کنند. این گروه درباره حمایت‌های قبلی خود از کاندیداها و خروجی‌هایی که داشته است، هیچ توضیحی نمی‌دهند و تنها بر طبل اینکه اگر ما نباشیم همه‌چیز از دست خواهد رفت می‌کوبند. 3️⃣«رقیب هراس‌ها»: این گروه بیشتر از برچسب‌زنی و پیش‌بینی‌های هراس‌انگیز و زیر سوال بردن افراد و نه تفکرات و استدلال‌ها بهره می‌برند. این گروه به‌خوبی می‌دانند برانگیختن احساسات مردم، یک موفقیت محسوب می‌شود مخصوصا اگر این حس و دلهره باشد. پس درباره رقیب اهریمن سازی می‌کنند. 4️⃣«ما و مردم؛ آن‌ها و نظام»: این دسته دوقطبی سازان قهاری هستند که در گام نخست با عنوان سازی و برچسب‌زنی، فرد، گروه یا جریانی را ذیل یک کلمه یا گزاره قرار می‌دهند و از این طریق به هدف خود که قرار دادن مردم در برابر هم، مردم در برای حاکمیت و معنادار کردن انتخابات هست، حرکت می‌کنند. این گروه به‌ظاهر با شعارهای فریبنده خود را مردمی معرفی می‌کنند و هر کسی مقابل آن‌ها بود را محصول یک مافیا و زد و بند سیاسی. این دسته از تکنیک سیاه و سفیدنمایی استفاده می‌کنند. 5️⃣«می‌توانستیم؛ اما نگذاشتند»: گروهی از جریانات که قصد کنشگری انتخاباتی دارند همواره سعی در ارائه تصویر از نهادهای پنهان و پشت پرده که مانع شده‌اند آن‌ها کار کرده یا شعارهایشان را عملی کنند، بهره می‌برند. و نداشتن اختیارات قانونی و ... شاه‌بیت سخنان این دسته است. 6️⃣«تکرارکنندگان بی‌اثری»: این گروه با استفاده از تکنیک تکرار سعی می‌کنند القا کنند که رای شما اثر ندارد، نتیجه رای هم اثری ندارد و اوضاع بهبود نخواهد یافت و همه‌چیز نمایشی و فرمایشی است. این گزاره‌ها با تکرار افکار عمومی را تحت تاثیر قرار می‌دهند. 7️⃣مبهم گویان: این گروه جز ترسیم دره عمیق کم‌کاری قبلی‌ها، همواره درباره خود، جریان و برنامه‌هایشان مبهم و کلی سخن می‌گویند و مخاطب متوجه راهکار یا برنامه آن‌ها برای حل مشکلات نمی‌شوند چراکه اساسا برنامه‌ای ندارند. این‌ها ضعف‌ها را به‌قدری بلند فریاد می‌زنند که دست خالی بودن خودشان ذیل این صدای بلند گم می‌شود. 💠قطعا گروه‌های دیگری نیز هستند که به مرور و انتخاباتی شدن بیشتر فضا، درباره آن‌ها خواهیم گفت اما مخاطب باید بداند اساسا در یا اغلب اوقات، واقعیت‌ها به‌طور بیان و بازنمایی می‌شوند تا از سوی مخاطب، واکنش و رفتاری و نه آگاهانه و خردمندانه سربزند
🔴 کاریکاتور| رابطه دولت و سلبریتی ها در انتخابات 1400